Dehşete Düşüren Yetenek Yarışması (+18)

2011-11-22 15:47:30

Hindistan'da Dehşete Düşüren Yetenek Yarışması (+18)

Kategori: Video Haber

Benzer Videolar
Jurinin ağzını açık bırakan yetenek
Jurinin ağzını açık bırakan yetenek
Öğrencileri bayıltan yetenek sınavı
Öğrencileri bayıltan yetenek sınavı
İsrail'de vücut geliştirme yarışmasını Filistinli kazandı
İsrail'de vücut geliştirme yarışmasını Filistinli kazandı
Miss Eurasia Yarışması'nın birincisi Yulia Zgrebnova
Miss Eurasia Yarışması'nın birincisi Yulia Zgrebnova
Hentbolcu Reyma güzellik yarışmasında 1. oldu
Hentbolcu Reyma güzellik yarışmasında 1. oldu
Bülent Arınç uyuşturucu ihbarı ile dehşete düştü
Bülent Arınç uyuşturucu ihbarı ile dehşete düştü
METAMFETAMİN
malk bunlar olm ya zaten bunlar gelişmemiş yada gelişmekte olan ulkelerde olur avrupalı abilerinden kopya ile
nerve
süper
rasim ağa
sıra dısı sayılan bu davranıslara ödül verilirse işte böyle olur yareın bızım cocoklarımızda bunları yapmak ıstıcek türkiye gündem olarak avrupayı takiçisi tek biz olduğumuz için.sağolsunlar çacuklarımıza kadar aşılıyorlar.....................kendi insanımız
Dinçer
Buun nesi +18 la bende bişi sandım :D
Mehmet Horasan
Bunu bizim Yetenek Sizsiniz'deki adam çalmış sadece bi kısmını yaptı oda :)
Şahin
Göster harika olmuş
YuNuS
böyle 5 grup olsa varya bu hintler dünyayı ele geçirir hayvanlar yhaaa...
MARASLI
DUNYADA BOYLE GERIZEKALILAR OLDUKCA VAY BU DUNYANIN HALINE
sanane
gerizekalılar
bilal
vala helal olsun
betul
bu ne yaaa ???? yetenek mi bu yaa?? bu insanlar normal diyill.............................
Mislimka
Burdaki sharkinin adi ne?
antepli
Çok güzel bayıldım helal olsun adamlara alın teriyle para kazandılar hırsızlık etmeden kimsenin hakkını yemeden bence yetenek bu süper ya bu adamlar...
cennet
allah belanızı versin şlan bu ne
yazgeçç
bunlar gerizekalı.... bunun çakmasını yapmaya çalışan bizim türk daha bi gerizikalı müziği bile yanı
kean
hindistan para kazanmak çok zor imiiş
cem
burdaki şarkının adı ne sölermsnz
ibrahim
hayatımda izlediğim en güzel
gösteriydi o büyük renkli lambalardan atlarken kadın çok korktu en sonunu ablamla ben çok sevdik ve alkışladık
ozer7
prog. sonunda juri istifasını sunmustur... ;)
ibrahim.koprulu
yetenek işte bu halal olsun
ezgi
yetenek değil gerizekalılık akıldan yoksun insanlar ..akıllısı yapmaz bunu gene iki üç sıyrıkla sona ermiş.
deLiiBom
Meydan okuma demiş biri ? adamdan kan alırlar ampul yemeyle olmazz bu işlerr .
aleyna çakır
ohaaaaaa
xyz
on numara :)
rana
iğrenççç ve malcaaa
ArsızBela
lan benimde yapasım geldi :D
Beycan
Hindistan'da Dehşete Düşüren Yetenek Yarışması (+18) bence (+18) deyilde (+25 ile -50) olmasi lazim.
benim yorumum: BU YETENEK DEYIL bunlar bunu PARA icin yapmislar!
rahim öter
bunlar insan olamazlar
GüL
İnanmıyorumm Bunlar cidden insan dğeil yha kafayı yemişlerr :)
barış
bunlar kafayı yemiş