Cübbeli'den Samanyolu TV'ye dizi tepkisi

2011-05-08 18:24:48

Cübbeli'den Samanyolu TV'ye dizi tepkisi video izle

Kategori: Haber ve Televizyon

basaksehirli 01.01.1970 00:33:31
bunlari izleyen gavur olur hemi hocam,hele bu sozu bi daha dusun hele
asım paydın 01.01.1970 00:33:31
hoca'nın gorüşlerini cok beğeniyorum.islamıyeti ıyı şekilde yansıtan bır sahsıyet..
ALLAH senden razı olsun..
ciio 01.01.1970 00:33:31
bu medyatik yüzü sevmiyorum ama dedikleri doğru bakın kimilerinin aklı bulanmış bile
dadaş 01.01.1970 00:33:31
Plajlarda boy göstereceğine bir kanalda sen kur başkalarının kanalarında gülünç duruma düşme,sonra sen mümin olarak öleceğini nerden biliyorsun kendine gel.kendine, bu millet aptal değil ALLAH seni de hidayete eriştirsin.
Mücahit 01.01.1970 00:33:31
Hocamızın dediği gib; Yahudi ve Hristiyanlarda cennete girecek diyen, CENNETE giremez. Uzun lafın kısası bu arkadaşlar... Allah C.c. bu gibi EŞDİNSEL leri hidayet etsin. Yoksa halleri harap.
Osman 01.01.1970 00:33:31
Müslüman müslüman'ın ayıbını örter , eğer yapılan ayıp ise. Gavur dediğin inslanlara dilimiz dinimiz öğretiliyor.Gelecek nesillerin islemiyete geçmesi nasıl olabilir.
hasan yılmaz 01.01.1970 00:33:31
hoca carpıtmış burada.. cennet meselesi yok anlatılan dizide.. bazı ayetlerde lailahe illallah diyenlerinde kurtulabileceğini ve Allahu teala kendi rahmetinde olduğunu beyan ediyor...
hakkaniyet 01.01.1970 00:33:31
Şimdi bu durumda 2 cemaatte yorum yapıyor.Cübbeli Ahmet Hocaefendi yorumunu yapabilir.Fakat bir cemaat lideri olarak izlemeyin,gavur olursunuz yakışmıyor.ALLAH'IN RAHMETİ HERKESE YETECEK KADAR GENİŞTİR,CENNETİDE ÖYLE.Burada ana kriter olarak Peygamber Efendimiz(s.a.v)e bakmak lazım.O ne yapmış.Medine'deki yahudilerden Nadiroğulları kabilesi reisi Huyevy b. Ahtab'ın kızı Hz.Safiyye ile evlenmiş.Hanımının akrabaları ile hiç mi görüşmemiş?Nede olsa onlar gavur,cehennemlik diye sırtınımı dönmüş.Bu bize yeter..
ismail fidanoğlu 01.01.1970 00:33:31
nasıl hocasın anlamadım bahsettiğin diziyi seyreden herkes nasıl gavur olur.el insaf birazda vicdan
yetka 01.01.1970 00:33:31
cübeli Ahmet hoca bi nebzede olsa haklı..dinler arası diyaloğun bi açıklaması olmalı...insanların kafası karışıyor..ne kadar takiyye yapılıyor buda tartişmalı...cemaat iyi niyetli olabilir ama dine zarar verecek gişirimlere dikkat edilmeli..esselamualeykum...
ilhanconger 01.01.1970 00:33:31
hoca sen şovmen ol talk proğram yap.bak buralarda zayi oluyorsun.sen kim hocaefendiye söz söylemek kim.
sogut72 01.01.1970 00:33:31
anlaşıldı cübbeli, niye fatih altaylı ya televizyona çıktığın...diyet ödüyorsun...
Abdullah 01.01.1970 00:33:31
aynen öyle...
sdr 01.01.1970 00:33:31
Vay yorumcular klavye başından konuşup duruyorsunuz ayet hadisten sorulsa haber yok ama iş lafa gelince allame oluyorsunuz.ağınıza çalınan bal tatlı geldi herhalde gerçekleri göremiyorsunuz yazıklar olsun!! yıllarını ALLAH yolunda feda etmiş hocalara seviyesizce yorumlar yapıyorsunuz..
tüm dünya 01.01.1970 00:33:31
Ankara daki Türkçe olimpiyatların da mescit de farklı ülkenin gençleri(birçoğu müslüman olmayan ülkelerin) ile aynı saflarda namaza durduk inanılmaz bir duyguydu...insaf insaf
cübbeli olmasa 01.01.1970 00:33:31
cübbeli olmasa memleket diyalogçu misyonerlerin tarlasına döner... İyi ki varsın hocam... Biz yanındayız inşaallah...
isa 01.01.1970 00:33:31
arkadaslar dogru söyledğini sadece dini tam anlmaıyla bilenler bilir...o yüzden bilmediğiniz seyler hakkında yorum yapmadan önce gidip araştırın...
müslüman 01.01.1970 00:33:31
Allah senden ve senin gibilerinden razı olsun.rabbim sizleri başımızdan eksik etmesin.onlarada hidayet versin...
bilal 01.01.1970 00:33:31
ya sen ıslamı tam bılsen ıslama hizmet eden lerle aynı yoldasın bu kadar bu cemmata laf attın hıc sana hocaefendı karsılık verdımı edebınden susuyor
abdullah41 01.01.1970 00:33:31
ey cübbeli besle kargayı oysun gözünü sen deniz sefası görüntülerin sonrası sana kim sayib çıktı sana yazıklar olsun allah seni islah etsin.
göç 01.01.1970 00:33:31
cübbeli sen cennete ambargomu koydun,Allah kimi isterse cennetine koyar.sanamı soracak. senin gibi hocalar sağlığında bediüzzamanada karşı çıkmışlardı.yoksa sen glodyonun dinci ayağımısın?
salih 01.01.1970 00:33:31
iyide cübbeli hoca gayrı müslümle diyaloga girmeden dinimizi telepatiyle mi anlatacağız. Peygamber efendimiz öyle mi yapmış. Anlaşılan sen de birilerinin değirmenine su taşımaya başladın.
izmirli . meral 01.01.1970 00:33:31
cübbeli sana çübbeyi giydirenler sana o kadr sacma şeyler soyletiyorlarki artık soylerken sen bile inanamıyosun(: ... bı gun o yapaılan güzellıklerı sende anlayajaksın her ne kadr dılın soylemesede peygamberımizn ısmını güneşin dogup battıgı her yere goturen bu anadolu cocuklarını kalbınle tasdık edejeksın
gırşarli. 01.01.1970 00:33:31
hocam agzından bal damlıyor yolun açık olsun hocam.
JAGUAR 01.01.1970 00:33:31
hocam çok doğru söylemiş kulaklara küpe olsun...
kasetler kimin elinde 01.01.1970 00:33:31
cübbeli kasetlerin kimin elinde bilmiyorum ama seni nasıl konuşturacaklarını iyi biliyorlar anlaşılan. Tabiki Allah kimsenin iyiliğini zayi etmez, nesi yanlış. Sen aksini idda ediyorsan asıl o zaman sen küfre girersin. Ayrıca kimin cennete gireceğini sadece Allah bilir! 5 vakit namaz kılman buna yetmeyebilir, öte yandan ters dönen bir kaplumbağayı düzeltmen buna yetebilir. En doğrusunu Allah bilir. Ulema takılıyorsunuz bir de...
Gavur ettin ama... 01.01.1970 00:33:31
Umarım bu yaptıkların bazı çevrelerin kaset şantajı değildir, bildiğim şu var ki; hiçbir din alimi bu kadar şirke varacak kadar aleyhte konuşmaz. Mü'minin susması tefekkürdür konuşması ise hikmettir, bir diziyi sadece seyredenlere GAVUR demenin vebalini sen daha iyi bilirsin...Alim İnsanın büyük meziyetlerinden birisi bir başkasını aleni olarak asla suçlamaz.Sen izleyenlerin tümünü GAVUR ettin.
Ruberu 01.01.1970 00:33:31
Bu tür Beyanatların islama ve müslümanlara faydası nedir? zihinlerin karmakarışık bir çağda yaşıyoruz Madem bu ümmeti Allah rızası İçin Uyarıyorsun Gideceksin SAMANYOLU TV Kanalının Yöneticilerinden görüşme talep edeceksin veya orta bir yerde buluşacaksın ve hassasiyetlerini bildirip uyaracaksın işi temelinden ve fitneye sebebiyet vermeden çözmeye çalışacaksın yoksa bu ve buna benzer videolar trübünlere oynamaktan başka bir işe yaramaz.......