KATEGORİLER

Cübbeli'den Samanyolu TV'ye dizi tepkisi

Cübbeli'den Samanyolu TV'ye dizi tepkisi video izle
Yorumlar
500 karakter kaldy...
Adynyz :
GÖNDER
  • Çaycı Abbas
    12.03.2014 21:05:42

    Hocam sana da tuzak kurdular. Kim bilir kamuoyuna yansımayan nelerle tehdit ettiler. Hak için doğruyu söylemeye devam et, hangi iftirayı atarlarsa atsınlar hakkı haykırdıkça bu millet senin yanında olacaktır.

  • ibrahim
    06.03.2014 13:47:40

    susma konuş hocam...korkma belki senide tehdit ediyorlar ama ayanın altını öpeyim kuran ve sünneti haykırmaya devam et..Allahın tehdidi bütün tehditleri aşar...

  • beyza
    28.02.2014 06:34:13

    Hocam 2011 de demişin bunları, şimdi bir görsen Rasullullahı kamyona bindiriyor bu arkadaşlar, keşke şimdiye yorum yapsan.

  • adem özer
    30.12.2013 07:16:24

    küçük gelin de ne biçim dizi küçük kız dövülüyor küçük kız gelin yapılıyor hasta öldürülüyor

  • aklı selim müslüman.
    29.12.2013 20:34:12

    yahu hocam sen cennetin kapı bekçisimisin,biletmi kesiyon orde ne ediyon,da herkesi tanıyo0n anlamadım..bizim müslümanlar çalıyolar çırpıyorlar.allah allah deyerek birbirlerini öldürüyorlar,birbirlerinin ırzına heçiyorlar.tüyü bitmemiş yetimin hakkını yiyorlar ike cenab ı hak bile bövbe haşa cennete kimi sokcağını şaşırmış iken sen nerden bildin elin ahlaklı,dürüsy,vs.vs hırıstiyanını,katoliğini.yahudisini,vs.vs cennete giremeyeceğini,desem islama aykırı konuşmuş olurum.ayetlerde yazıyor demi,müslümandan başka kimse cennete giremez diye.bende sana bişey diyemem,ama bizim müslümanlar belli,feto hoca da belli,akp hocada belli,suriyedeki,ıraktaki,vs.vs birbirini öldürüp ırzına geçen de belli,valal ben bile şaşırdım kimi cennete sokam şimdi.

  • önce itikat
    12.12.2013 17:46:27

    önce bir izleyin sonra yorum yapın daha doğrusu yorum yapmayın allah\\\'ın c.c ayeti ne buyuruyor yoksa sizde öyle olursunuz bilmeden.video bu başlıktan\\\'\\\'STV Kanalında Gayrimüslümleri Cennete Sokma Çabası\\\'\\\' izleyebilirsiniz. ayeti celile:Elmalılı (sadeleştirilmiş - 2) : Kim İslâm\\\'dan başka bir din ararsa ondan asla kabul edilmeyecek ve o ahirette de zarar edenlerden olacaktır.ali imran 85 .ayet

  • yaşar adil
    08.01.2012 13:06:03

    hocanın başına gelenlerin nedeni anlaşıldı şimdi !

  • cabir
    12.12.2011 12:23:49

    İfadeleri kızgınlıkla söylenen fevkalade yanlış ve düzeysiz buluyorum

  • yorummsuzzzz
    11.12.2011 19:46:01

    hayy cubbellı hoca kadar basınıza tas dussun ınş. hocamıda cekemeyenler catlasınnn inş..

  • Merhamet
    26.08.2011 22:40:05

    hidayet allahın kudret ve inayetindedir. \\\'Kedisini aç bırakarak zulmeden saliha bir kadın cehennem ile azab olundu. Suzuz bir köpeğe çarığından su içiren kötü ahlaklı bir kadı ise cennetle mükafatlandırıldı.\\\' hiç kimse akıbetinden emin olamaz, kula düşen havf ve reca ekseninde rabbininin rızasını kazanmaktır. ALLAH HİÇ KİMSENİN İÇERİSİNDE RİYA OLMADIĞI SÜRECE YAPTIĞI İYİLİĞİ BOŞA ÇIKARMAZ. ÇÜNKÜ O MERMAMETLİLERİN EN MERHAMETLİSİDİR.

  • cübbeletül kezzab
    26.08.2011 22:31:20

    cübbelinin yanında kıçınızda teneke ile gezmeniz lazım.

  • yıldırım
    26.08.2011 21:42:35

    ne anladım Allahın merhametinin büyüklüğünü seni bile affedebileceğini anladım,ne meraklısınız milleti cehenneme göndermeye sende vicdan olsa bir hadistede geçtiği gibi insanları cennete girebilmesi için bahaneler ararsın cehennem çok fena bir yer Allah kimseyi koymasın ama sen o fesat kalbinde bunu hissedemiyorsun

  • yıldırım
    26.08.2011 21:39:21

    cübbeli herkes kendi işini yapacak seni aşar o konular sen tv izleme bilgisayara sakın bakma anlat bir şeyler,sen ilk kendi cemaatinin içindeki insanlarla birlik kur heskesle kavga ediyorsun fesat yayma

  • serdar
    20.08.2011 15:55:58

    samanyolu tv nin içnde çalışıyourmmm..Biz vakit namazlarımızı kılıyorr, maneviyetlarımızı son anına kadar yaşıyoruz...böle bişi mümkün müü....

  • cömert
    27.07.2011 16:00:25

    kim haklı ise ozaman t.v. çıkılsın ayet hadis görüş ışığında mezhep lerle bağlayarak tebliğ nasıl olur ve diyaloğ nasıl olur hocalarına güvenen çıksın cübbeli hocamızın karşısına varmı yok konuşmaya gerek varmı yor herkes işine gelene bakmasın ayete hadis e bakalım

  • allahın hikmeti
    04.07.2011 18:19:12

    saman yolu tv mi yalan yolu tv mi şunu bi düzetsenizbr /

  • metin
    26.06.2011 20:55:28

    hiç kusura bakmayın kardeşler sizler cübbeli hocayı suçluyorsunz adam haklı.bazılarınz bu konuşmayıda ayatle açıklasın demiş ,zatenayetde tek din islam dinidir yazıyor bundan ne anlaşılıyor.. herkez konuşmaları iyi dinlerse anlar..hamdolsun hepimizin aklı var..cübbeli hocamızın daima arkasındayız...adam ayet hadis konuşuyor sizler inanmıyorsanız adam ne yapsın..........

  • salih
    21.05.2011 20:13:05

    3 dakikalik video ile yorum yapmak hangi insafa sigar anlamadim alim vasfi olan kisilerin daha hassas olmasi iyice emin olmadan konusmasi yakismiyo lutfen Allah sizin sekillerinize degil kalblerinize bakar hadisine ne oldu.milleti cennetlik cehennemlik diye degerlendirilmesi cok yanlis.

  • Misafir
    16.05.2011 20:09:51

    buyorumlarıyapanların hepsi hiçbirşeyin farkında değiller diyalogçuların amacı vehedefi müslümanların inançlarını bozmak sünnetiseniyeden uzaklaştırmak vebidatların içine atmak gerçek mümin buoyunları görür cüppelihocadan allah razı olsun müslüman kardeşlerim siz siz olun buolaylara bakarken nefsiniz ile değil gerçekten allahın helal ve haram ölçülerine vede peygamberimizin hadisişeriflerine bakarak inşallah ozaman gerçekleri görürüz vebidatlardan uzaklaşırız selamün aleyküm

  • Misafir
    16.05.2011 16:03:36

    Ayıp ya, diziyi seyrettim. Cübbeli resmen yalan yanlış konuşuyor. İlim adamında önce ciddiyet olmalı. Fitne adam öldürmeden bile şiddetlidir ayetini bilmiyor mu bu, orada çocuğun sorusuna verilen cevap sadece her doğrunun her yerde söylenmemesi ile ilgili bir durum. Ayrıca gavur diye nitelendirdiği insanın dizide gizlice Müslüman olduğunu da bilmiyor. Çünkü başını sonunu seyretmemiş. Hesap var hesap..

  • Misafir
    15.05.2011 21:07:32

    stv yi savunan rkadaşlar madem öyleyse stv yi mesaj yağmuruna tutun getirin alim bildiklernizi stv kanalında cüppeliyle tartışsınlar kim ehli sünnet kimler değil maskeler düşsün altından ne çıkıyor bu millet öğrensin

  • Misafir
    15.05.2011 05:11:18

    Yahu ne pesin hukumlusunuz. 3 dakikalik videoyu izleyin. hoca dogru soyluyor. Anlattigi sey tamamen islam disi ve dogru.

  • yorumsuz
    01.01.1970 00:33:31

    Kardeşler uyanın biraz ya .Hoca doğru söylüyor.

  • adanalı
    01.01.1970 00:33:31

    senin kuyruğunu birilerine kaptırdığın belliydi zaten. sen sağa sola saldırmayı bırakta kaimlerin elinde ne kasetlerin varsa onu açıkla tabii eğer allah(cc)tan korkun varsa

  • ceyturk
    01.01.1970 00:33:31

    cüppeli hocam bazılarını kızdırdın.doğruları söyledin

  • silver
    01.01.1970 00:33:31

    sanki cennetin anahtarı kendi elinde ve içeri kimin gireceğini kendi belirlio..kim zerre kadar iyilik yaparsa karşılığını görecek die Allah ın sözü var. Bu ne kendini bilmezliktir yaa..rabbim onlar gelirse ben çıkarım diyecek utanmasa..sanki kenid yeri hazır!!!

  • LEVENT
    01.01.1970 00:33:31

    CÜBBELİ HOCA DEDİKODU YAPTIĞININ VE KOSKAOCA BİR TOPLUMU CEHENNEMLİK DİYE İTHAM ETTİĞİNİN FARKINDA DEĞİL HERALDE.

  • Samanyolu TV
    01.01.1970 00:33:31

    Samanyolu TV\\\'den açıklama

    Kamuoyunda Cübbeli Ahmet Hoca olarak tanınan Sayın Ahmet Mahmut Ünlü\\\'nün bir konuşmasında \\\"Samanyolu TV\\\" hakkında sarfettiği sözler son derece talihsiz olmuştur.
    Öncelikle,

  • ranbo
    01.01.1970 00:33:31

    iyi

  • Mustafa
    01.01.1970 00:33:31

    Bir cemaatin onde gelen ismi konuyu anlayip dinlemeden ne guzel de yorum yapiyor. Ince bir mesaj var diyor dizi. Ya senin konusman da ince mbir mesaj yok mu hocam. STV1ye demedigini birakmiyorsun bunlar dansozden daha asagi diyorsun. Ya senin bu sozlerinden sonra stv1yi izleyecegime dansoz izlerim diyen birisi olsa sen adamin aldigi gunahin heabini nasil vbereceksin, yaptigin agir ithamlarin heabini nasil vereceksin. Bu sira zaten gundeme gelmek isteyen gonuller hareketinin mensuplarina satasiyor. Iyi taktik dogrusu.

  • abdullah
    01.01.1970 00:33:31

    yazıklar olsun ayet ve hadisleri kullanıp arada insanları zehirliyorsun.Hiç araştırmadan insanlara kurumlara çamur atıyorsun.keşke bunun karşılığını da ayet ve hadislerden örnekler vererek açıklasan.anladım ki sadece ağzın laf yapıyor.bir zamanların ali kalkancılarından müdlüm gündüzlerinden ne farkın varki

  • cübbesiz
    01.01.1970 00:33:31

    hocam kendine yazık ettin ergenkoncuları sevindirdiğinin farkında mısın

  • Sükret
    01.01.1970 00:33:31

    Basini sonunu bilmiyorum seyretmedim diyor ama Maasallah hakaretin bini bir para.Bilmedigi bir konuda yorum yapmak bir müslümana yakisirmi???

  • vatan
    01.01.1970 00:33:31

    bu hoca ise memlekette adamkalmamış ayıp yahu

  • hsndmr
    01.01.1970 00:33:31

    bu hoca mı?

  • mehmet sari
    01.01.1970 00:33:31

    ne yani cocugun suratina direk , senin akraban direk cehennemlik mi desin. O ccougun ruh halinden anlamayan senin gibi hoca söyler ancak.

  • Alperen
    01.01.1970 00:33:31

    Ahmet hocam Rabbim yar ve yardımcınız olsun. \\\"dinler arası diyaloğ\\\",\\\"abant playformu\\\"gibi vakalar hizmetin raydan çıktığının en güzel örnekleridir.STV\\\'nin görevi; ABD\\\'nin BOP gereği uydurular Ergenekon,balyoz...vs davalarının histeri derecesinde yorumunu yapıp,silahlı kuvvetlerimizi suçlamaktır.Zaman dersen Etyen Mahcupyan,Larenjik,..gibi Türk düşmanlarının kapılandığı yerdir.Hizmet raydan çıkmıştır.Güneş Balçıkla sıvanmaz.Bir gün onlarda pişman olur.Ama,iş işten geçmiş olur.

  • Yazılımcı
    01.01.1970 00:33:31

    Hocama aynen katılıyorum.bunların dizilerinde başı açık hiç ne namaz ne niyaz kılan ama iyilik yapan birilerininin sağ tarafından veriyorlar sürekli kitabını cennete gönderiyorlar.Bu ne demek namaz kılmayın örtünmeyin ama iyi olun cennete gidersiniz.Yapmayın arkadaşlar dinimizi baltalıyorlar resmen hocamıza bunları açıkladığı için dua ediyorum.Allah ondan razı olsun.

  • vatansaş
    01.01.1970 00:33:31

    yorumlar baktım okudum maşallah herkes hoca olmuş herkes önce gidip kuran okumayi oğrensın sonra gelip burda yorum yapsın bilmedıgımız şeyler yorum yapmiyalım saygılar

  • carisma
    01.01.1970 00:33:31

    Bilmiyorsak bilene soralım.
    Hocanın şimdilik yalan yanlış lafına raslamadım.
    stv yide cesur haberciliğinden dolayı tebrik ederim.
    Allah sırati müstakimden hiçbirimizi son nefesimize kadar ve son nefesimiz de dahil olmak üzere ayırmasın. amin.

  • ihlas
    01.01.1970 00:33:31

    işinize gelmeyince niye saldırıyorsunuzki adama?! adam fikrini söylemiş sizde jetsikiye biniyon pilajda geziyon diye hemen karalamaya kalkıyosunuz hepimiz madem müslüman kardeşiz arkadaşlar yapmayın (ayrıca anlayamıyorum jetsky\\\'e binmek günahmı ki bunu örnek veriyorsunz. ben kuran ve hadislerde böle birşeye raslamadım da ondan soruyorum :))

  • volkan
    01.01.1970 00:33:31

    leilehe illallah hocam allah sizin gibileri başımızdan eksik etmesin helal olsun diyorum..

  • Tereddüdüm var
    01.01.1970 00:33:31

    Ben de o gurubu seviyordum ama bunları duydukça onlardan uzaklaşıyorum.

  • AHMED ÖNAL
    01.01.1970 00:33:31

    HOCASIN SANA FAZLA BİR ŞEY DEMİCEYİM SEN YAZIN PİLAJLARDA ŞALVARLA JETSİKİYE BİNERKEN İSLAM DÜŞMANI PROGRAMLARDA AVAZIN CIKTIĞI KADAR BAĞIRKEN O ZAMAN NE İDİ CAİZMİYDİ YAPTIKLARIN EĞER BİR YERDE YANLIŞ VARSA BU USLUBLUCA DÜZELTİLMEYE CALIŞILIR BÜTÜN CEMATIN ÖNÜNDE BÖYLE PERVARSIZCA KONUŞULMAZ SEN MİLLETİ BİR BİRİNE DÜŞÜRECEKSİN ÇOK AYIP ÇOK AYIP

  • amasyalı
    01.01.1970 00:33:31

    bu adam iyice saçmalıyor yahu

  • cenk
    01.01.1970 00:33:31

    Hocaların birbirlerine sallamalarını doğru bulmuyorum, ama doğru söyleyince de doğru söylüyor demek lazım taraf tutmadan

  • ahmet kaplan
    01.01.1970 00:33:31

    cübbeli efendi sen git denizde jetski lere bin kendine uygun talk showlara katıl bilmediğin hususlarda fetva verme

  • ahmed
    01.01.1970 00:33:31

    allah razı olsun rabbim kısa zamanda hakkı batıldan ayırsın

  • hilal
    01.01.1970 00:33:31

    bu adam hep böyle ya.nereye saldıracagını bilmiyor.

  • abdullah
    01.01.1970 00:33:31

    ben cennete gidecek anlamıyorum...laf oraya çekiliyor...yani stv izleyen hekes gavurmu oluyor..eğer hakikat böyle değilse...bu insanların hepsinden hellallik alman lazım cübbbeli bey..ve o gavur kelimesi atıf yapılan yere gider öyle birşey yoksa o kelime gelip sana yapışır bilesin....sonra laflarının kölesi olma.....

  • samet
    01.01.1970 00:33:31

    hoca efendimiz doğruları söylemiştir. aynen katılıyorum arkandayız hocam

  • Ä°lker Soygazi
    01.01.1970 00:33:31

    Bak hele cüppeliye dil uzatiyorlar sormak lazım yorumcu arkadaslara siz islami biliyor musunuz

    Hakdin islamdir şimdi sakin islam oncesi dinler ne oluyor demeyin onuda arastirin bulun kimse kimseyi kandirmasin namaz dinin diregi kilanla kilmayani bir tutmayasaniz sakin

  • okan
    01.01.1970 00:33:31

    Keşke hocam gibi herkes bunların gerçek yüzünü görse.

  • nurettin
    01.01.1970 00:33:31

    Fethullah hoca efendi tüm insanlarla dialok kurabilmiş.Bunu da tüm dünya takdirle takip ediyor.YAA Cübbeli;siz de Hoca efendiyle bi dialok deneseniz,belki fikriniz değişir.(bi deneyin be)

  • KONUYA CEVAP\\\" ZÄ°LZAL SURESÄ° \\\"
    01.01.1970 00:33:31

    Bismillâhirrahmânirrahîm.
    1

  • tuncay
    01.01.1970 00:33:31

    hocam diyoruz bağrımıza basıyoruz sende olur olmaz işler yapıyon hocam şere karşı ittifak içinde omamız gerekirken sen bunu bozuyon.severiz seni hoca yapma böyle STV BİZİM SESİMİZ SOLUĞUMUZ ,CANIMIZ ÇİĞERİMİZ

  • muzaffer
    01.01.1970 00:33:31

    ali kardeş e evet peygamber efendimiz arabaya binmişmiydiki bu zatlar 4x4 lerle geziyorlar

  • vatandaş
    01.01.1970 00:33:31

    Ahmet hocam bak seni seviyoruz. Ama eksik bilgilerle konuşarak Büyük bir cemaat hakkında kafaları karıştırıyorsun. Sana böyle mış, mişlerle konuşarak müslüman kardeşlerini zan altında bırakmayı yakıştıramadım. Bırakalım böyle birbirimizle uğraşmayı iman ve Kuran hizmetine muhtaç milyarlarca insan varken birbirimizle uğraşmak bize yakışmaz.Sonra Saman dediğiniz televizyon çok büyük hizmteler yapıyor.Sonra O cemaaten hiç kimse Yahudi ve hıristiyanlar da cennete gidecek demez. Biraz detaylı araştırma yaparsanız. Buna sizde inanırsınız.Başta da söylediğim gibi sizi seviyoruz yapmayın böyle üzüyorsunuz müslüman kardeşlerinizi.

  • tahsin
    01.01.1970 00:33:31

    Ya daha lafı anlamamışın. Allah kimseninemeğini zayi etmez demek cennetlik demek oluyor heee... Sana hoca diyenin.. daha cennetten cehennemden Allah tan haberin yok.
    Cahil hoca...

  • muhammed yahya kuloğlu
    01.01.1970 00:33:31

    gülen ifadesinde şöyle diyor
    diyalogun mümin için tanımı
    doktorun hastalrına olan ilgisi gibidir..
    mümin doktordur
    tüm alemde hastalıklar salgınlar var ilgilenmek gerek...
    gülenin yelpazesinin geniş olduğıuna inanıyorum gülenin mesajı tomurcuk çiçeklerini açtıracak şualar içerirken
    cübbeli efendinin mesajı olgunlaşmış meyvelere biraz daha olgunlık katmakta...
    fark bu ...
    herkesin konumu uygun...
    kimse kimseyi kırmasın
    her yerde fitne fücur var...
    birileri yine fitne planları yapıyor...dinle ilgisi olmayan bir çok yayın kuruluşu bu siteyi tenzih ederim.. bu olayı baş manşet vermiş...
    bu ftnenin en büyük emaresi...
    halkımız uyanık ve sağ duyulu olmalı...
    cemiyet ve topluluklar içine giren bir takım ajanlar bunlar sizin hakkınızda şöyle diyor diyebilirler... aman dikkat
    cübbeli efendiye bu bilgiyi ulaştıran da içerde fitne çıkarmak isteyen bir ajan olabilir...
    her iki tarafta mühim unsurlar.. dikkat etmeliyiz...
    selam ve dua ile...

  • ali
    01.01.1970 00:33:31

    kardeş güzellik başka gavuru cennete sokmak başka bu farkı görün hocam doğru söylüyor bunların tipine bir bakın kime benziyor kime hizmet ediyorlar bir müslümana baktığında allahı hatırlatması gerekir efendimiz s.a. nasıl giyinmiş bunlar nasıl giyiniyor bir bakın bakında uyanın arkadaşlar.

  • deniz
    01.01.1970 00:33:31

    sen ne biçim din adamısın mış miş muş lar üzerine yorum yapıyorsun kaldıkı Efendimiz (sav)dinler arası diyalog diye yaşadığı devrin 17 gayri müslim liderine mektuplar gönderip onlara emr-i bil marufta bulunmuştur sen daha bu dinler arası diyalogların birer emr-i bil maruf vesilesi olduğunu anlayamayacak kadar cahil kalmışsın yoksa beraber olunmasa sen kendi güzelini nasıl gösterip anlatabilirsin yok efenim biz bize yeteriz dersen eğer git siyeri bi daha oku Efendimiz(sav) ebu cehilin kapısına İslamın güzelliklerini anlatmak için kaç yüz defa gitmiş ve hidayeti için dua buyurmutur

  • KIZGIN
    01.01.1970 00:33:31

    TAMAMINI SEYRETMEDİĞİN PROGRAM HAKINDA YORUM YAPMA KAFANI ÖRSE VURARSIN

  • Musa
    01.01.1970 00:33:31

    Hocam dogru söylüyor. İslamdan başka din mi arıyorsunuz? O kanalda çok duygu sömürüsüü yapıyor arkadaş...

  • sizemi kaldı
    01.01.1970 00:33:31

    Allah\\\'ın yerine hüküm vermek sizemi kaldı ?? biz nereden bileceğiz cennete alıp almayacağını,dilerse alır dilemezse almaz,boş konuşuyorsunuz ,kafiri de dilerse alır dilemezse almaz, herkes işine baksın

  • milaslı
    01.01.1970 00:33:31

    arkadaşlar biz bu cübbelinin islamı yaymak için ne yaptığını merak ediyoruz.bilen varsa söylesin.bu insanların müslüman olmak için karşısında diz çökmelerinimi bekliyor acaba.bu gün misyonerler her eve girecekler ellerinden gelse.ama cübbeli gibiler oturmuş sırça köşke ahkam kesiyor.islam sırça köşkte gelişmezde genişlemezde.bu anlamda islam fedailerini kutluyorum.adını bilmediğimiz ülkede diyalogla müslümanların sayısını çoğaltmak için çalışıyorlar

  • kaplan
    01.01.1970 00:33:31

    BENCE ASIL BU BAŞ FİTNECİ CÜBBELİ İÇİN HALKIN UYARILMASI LAZIM . \\\"ALLAH KİMSENİN HAYRINI ZAYİ ETMEZ.\\\" İFADESİ İNSANI KAFİR YAPIYORSA(KİM ZERRE KADAR HAYIR İŞLERSE KARŞILIĞINI GÖRÜR/ZİLZAL SURESİ)AYETİNİ NEREYE KOYACAĞIZ CÜBBELİ EFENDİ!!!

  • ayhan gencer
    01.01.1970 00:33:31

    kardeşim şu insanları anlamıyorum, niçin inanmayanları islama çağırmıyorlarda inanan insanlara saldırıyorlar, nasıl olsa inanmayanlar cemaaitine gelmez inanlardan koparalım mı diyorlar.anlamadım...

  • mustafa
    01.01.1970 00:33:31

    farukisminin değerini bil ve allah senin gibileri beşine takan kafirler hidayet versin diyalog diye bişey uydurdular gidiyor ve innetine hindellahil islam baş ka din yok hocam doğru diyor allahu taala hocamın yardımcısı olsun amin

  • ali
    01.01.1970 00:33:31

    cem yılmazın fılmınde dedıdıgı gibi; bır yerınden element uydurmayına benzıyor,dinimizi iyi bilmediğimiz için herkes ne derse koyun gıbı ona ınanıyoruz.
    Ama Rabbimiz\\\'in gönderdiği tek dogru tek gercek Kuran-ı Kerim de yazandır.

  • faruk
    01.01.1970 00:33:31

    bu adam ya Hz Muhammed\\\'i bilmiyor ya Hz Ömeri Bilmiyorne yapmaya çalışıyor bir türlü anlamdım. Allah bu gibi insanlara gerçek manada hidayet nasip etsin

  • milaslı
    01.01.1970 00:33:31

    islamı anlatabilmek için hangi yolu takip etmeliyiz?şimdi cübbelinin karşısında hep müslümanlar oturmuş onu dinliyor pekiyi bu cübbeli kaçtane gayri müslime gitmiş yok böyle bir faaliyeti.o hazırcı.Peygamber efendimiz islamı yaymak için çeşitli devletlere elçiler göndermiş.şimdi bu vazifeyi gönüllü davet elçileri yapıyorlar.

  • AHK
    01.01.1970 00:33:31

    Cennete gider dememiş iyilik yok saymaz belki cennete gitmezse bile cehennemin sıcaklık ayarını düşürür iyiliine karşı YÜCE ALLAH. sen nerden biliyorsun sayın cüpppeli
    Birde Saman olmayan TV nin ismini de söyle onları da izleyelim olmazmı ne hikmetse sizin gibi hocalar seçim dönemlerin de piyasada tarihe bir eski hocalar nerde bağıra bağıra konuşan hocalar. Allah sana iman ve ihsan nasib etsin

  • ACAR
    01.01.1970 00:33:31

    Malesef son açıklamaları fitneye çanak tutar oldu Müslüman ferasetinden eser yok Zaten müslümanların gözünden düştü artık

  • aliiii
    01.01.1970 00:33:31

    vallahi ilk kez cübbeli hocaya yürekten katılıyorum.samanyolu tv bu sene iyice cıvıttı.sapla samanı birbirine karıstırdılar

  • isimsiz
    01.01.1970 00:33:31

    yahu kardeşim Allah katında tek din imandır amenna ...lakin diyaloğa karşı çıkmamız yanlış olur.çünkü peygamberimiz kendisi diyalog yapmış hristiyan papazlara gönderdiği mektupta..adiy bin hatim in nasıl müslüman olduğuna bakın da görün diyalog var mı yok mu . . .

  • müslim
    01.01.1970 00:33:31

    ehli sünnet olanlar bu dine zararlı sapık düşüncelerle mücadele etmeli.etrafını uyarmalı

  • biri
    01.01.1970 00:33:31

    zilzal suresinde allah kim zerre kadar hayır işlerse onun karşılığını kim de zerre kadar şer işlerse onun cezasını görür der. e burada o dizide söylendiği iddia edilen şey de budur. anlaşılan o ki ahmet hoca bile bile bir gerçeği çarptırarak başkasını karalamak ve çamur atmak için ayetin meailini görmemezlikten geliyor. \\\"...İnsanlardan korkmayın benden korkun. Âyetlerimi az bir bedel karşılığında satmayın. Kim Allah\\\'ın indirdiği ile hükmetmezse işte onlar kâfirlerin ta kendileridir.\\\" (Mâide: 5/44)

  • mert
    01.01.1970 00:33:31

    ALLAH KATINDA DİN İSLAMDIR.AL İMRAN-19.AYET hocam doğrusun

  • M.B
    01.01.1970 00:33:31

    Sayın hocamız çok doğru söylüyor, bunlar dinler arası diyolog diyenler her şey uydururlar.

  • fatih al
    01.01.1970 00:33:31

    hoca meşhur olmaya çalışıyo.... zekeriya beyazın yolunda yolu açık olsun ne diyim....

  • tozutmuşşşş
    01.01.1970 00:33:31

    hocada tozutmaya başladı

  • eyyüp
    01.01.1970 00:33:31

    kendine ve inancının doğruluğuna güvenmeyen DİYALOG kurmaya yanaşmaz.

  • sağduyu
    01.01.1970 00:33:31

    bunun gibi kimseler bilmedikleri için böyle konuşuyorlar hiç alıp mfgülen hocaefendinin bir kitabını alıp okumuşlar mı bir sohbetini dinlemişler mi? soruyorum.bu kadar hayırlı hizmetleri yapanların haklarına giriyorlar.nasıl o kadar insandan helallik isteyeceksin.İNSAN BİLMEDİĞİNE DÜŞMANDIR..

  • tahir karakurt
    01.01.1970 00:33:31

    cübbeli hocayı kınayan nurcular Allahu teala inşallah sizi sadece la ilahe illallah deyip muhammedürresulullah demeyenlerle birlikte haşreder o zaman anlarsınız neyin ne demek olduğunu.

  • admin
    01.01.1970 00:33:31

    cübbeli hocanın yorumunu yersiz bulan kardeşlerim.tAHRİBATLARIN en büyüğü DİN de yapılan tahribattır.bu öylesine basit değildir. bu din öyle basit gelmedi .Allah Resulu bu dini böyle basit e alınsın diye yaymadı.canını ortaya koyduda öyle tebliğ etti. siz diyalok diye diye dinimizden ettiniz

  • SÄ°NAN
    01.01.1970 00:33:31

    haaa anlaşıldı neden Fatih Altaylı ve tüm Doğan medyasının sana neden çanak tuttuğu.bunları söyletmeye başladılar geveze hocaya.yoksa senin demi kasetin var ellerinde cüpbeli? giydiğin cüpbeye yazık.yaşar nuriyi kullandılar,attılar.zekeriya beyazı da kullandılar attılar.sıra sende anlaşılan

  • erhan2988
    01.01.1970 00:33:31

    Allah aşkına Hocaefendiyi eleştirenler irşad ve tebliğ metodlarını bize bir anlatabilirler mi? İnsanlara sen kafirsin diyerek dinimizi anlatabileceğimizi mi zannediyorlar. Ortak payda olan Allah\\\'ın birliği ve Hz. İbrahim(as)dan başlayarak dinimizin onların bozulmamış dinlerinin bir devamı olduğunu anlatmak esastır. Kılıç devri bitmiştir deniliyor, doğrudur da Efendimiz (sav) kılıçla dini yaymamıştır ki. O\\\' da insanlara hal diliyle ve çeşitli tebliğ metodlarıyla dini anlatmıştır. Ey müslümanlar bırakın birbirimize kafir sıfatı yakıştırması yapmayı, kaç insanın gönlüne girdiniz onu söyleyin. Yoksa benim davam tekdir, ondan başkası hak değil deyip başka enaniyetinizde boğulursunuz.

  • tuğrul
    01.01.1970 00:33:31

    Allah(c.c.)kafirlerin bile iyiliğini zayi etmez bir şekilde karşılığını verir Allah ın Adil isminin gereği budur ama onları tabiki cennete koymaz zaten dizide cennete koyar demiyor cübbeli hocam siz en iyisi dansöz falan izlemeyin hadis fıkıh okuyun.

  • haydar
    01.01.1970 00:33:31

    Ben stv nin çoğu dizilerini izliyorum.tek türkiye ,kollama şefkat tepe,farklı desenler gibi.Hemen hepside ergenekonu işliyor,farklı dsnler hariç,mesajlar güzel olsada diziler çok sıkıcı sıkıcı ve usanç verici boyuta varmış durumdadırlar,diziyi uzatma adına bütün sıkıcılığı ve saçmalığı seyirciden utanmadan işlemeye devam ediyorlar.oysa tek bir bölümde bitmasi gereken konuyu 5.6 bölüme yayıyorlar.sahnelerse gerçekçilikten çok uzak.sıradan biri olarak burda sayamıyorum.Ama onlar biliyorlar.sahnelerde neler yaşanacağını bile tahmin edebiliyoruz.çünkü aynı birbirinin benzeri durumlar tekrarlanıyor.senaryo,ve yapımcılık çok kötü bence artık izlemiyeceğim.Babam şeker hastası,dizilerin saçma sahnelerinden etkileniyor ve üzüntüden şekeri çıkıyor.benimde sinirim bozuluyor.ve bir daha izlemiuyelim diyorum..

  • kasetler kimin elinde
    01.01.1970 00:33:31

    cübbeli kasetlerin kimin elinde bilmiyorum ama seni nasıl konuşturacaklarını iyi biliyorlar anlaşılan. Tabiki Allah kimsenin iyiliğini zayi etmez, nesi yanlış. Sen aksini idda ediyorsan asıl o zaman sen küfre girersin. Ayrıca kimin cennete gireceğini sadece Allah bilir! 5 vakit namaz kılman buna yetmeyebilir, öte yandan ters dönen bir kaplumbağayı düzeltmen buna yetebilir. En doğrusunu Allah bilir. Ulema takılıyorsunuz bir de...

  • izmirli . meral
    01.01.1970 00:33:31

    cübbeli sana çübbeyi giydirenler sana o kadr sacma şeyler soyletiyorlarki artık soylerken sen bile inanamıyosun(: ... bı gun o yapaılan güzellıklerı sende anlayajaksın her ne kadr dılın soylemesede peygamberımizn ısmını güneşin dogup battıgı her yere goturen bu anadolu cocuklarını kalbınle tasdık edejeksın

  • abdullah41
    01.01.1970 00:33:31

    ey cübbeli besle kargayı oysun gözünü sen deniz sefası görüntülerin sonrası sana kim sayib çıktı sana yazıklar olsun allah seni islah etsin.

  • JAGUAR
    01.01.1970 00:33:31

    hocam çok doğru söylemiş kulaklara küpe olsun...

  • KUFÄ°
    01.01.1970 00:33:31

    ÇOK HESAPSIZ VE ÇOK TALİHSİZ BİR YORUM YAPMIŞ CÜBBELİ HOCA.CEMAATLER ARASI İNFİALE SEBEBİYET VEREBİLİR.EFENDİ HZ.leri UYARIN DEDİ DİYORSUN UYARMAK BÖYLEMİ OLUR.HEYET HALİNDE ZİYARET EDRSİNİZ FİKİRLERİNİZİ SÖYLER BİLMEDİKLERİNİZİ DİNLER FİKİR ALIŞ VERİŞİNDE BULUNURSUNUZ.YAZIIIK!YAZIIIK!

  • salih
    01.01.1970 00:33:31

    iyide cübbeli hoca gayrı müslümle diyaloga girmeden dinimizi telepatiyle mi anlatacağız. Peygamber efendimiz öyle mi yapmış. Anlaşılan sen de birilerinin değirmenine su taşımaya başladın.

  • gırşarli.
    01.01.1970 00:33:31

    hocam agzından bal damlıyor yolun açık olsun hocam.

  • tüm dünya
    01.01.1970 00:33:31

    Ankara daki Türkçe olimpiyatların da mescit de farklı ülkenin gençleri(birçoğu müslüman olmayan ülkelerin) ile aynı saflarda namaza durduk inanılmaz bir duyguydu...insaf insaf

  • Ruberu
    01.01.1970 00:33:31

    Bu tür Beyanatların islama ve müslümanlara faydası nedir? zihinlerin karmakarışık bir çağda yaşıyoruz Madem bu ümmeti Allah rızası İçin Uyarıyorsun Gideceksin SAMANYOLU TV Kanalının Yöneticilerinden görüşme talep edeceksin veya orta bir yerde buluşacaksın ve hassasiyetlerini bildirip uyaracaksın işi temelinden ve fitneye sebebiyet vermeden çözmeye çalışacaksın yoksa bu ve buna benzer videolar trübünlere oynamaktan başka bir işe yaramaz.......

  • cübbeli olmasa
    01.01.1970 00:33:31

    cübbeli olmasa memleket diyalogçu misyonerlerin tarlasına döner... İyi ki varsın hocam... Biz yanındayız inşaallah...

  • göç
    01.01.1970 00:33:31

    cübbeli sen cennete ambargomu koydun,Allah kimi isterse cennetine koyar.sanamı soracak. senin gibi hocalar sağlığında bediüzzamanada karşı çıkmışlardı.yoksa sen glodyonun dinci ayağımısın?

  • Abdullah
    01.01.1970 00:33:31

    aynen öyle...

  • Osman
    01.01.1970 00:33:31

    Müslüman müslüman\\\'ın ayıbını örter , eğer yapılan ayıp ise. Gavur dediğin inslanlara dilimiz dinimiz öğretiliyor.Gelecek nesillerin islemiyete geçmesi nasıl olabilir.

  • Mücahit
    01.01.1970 00:33:31

    Hocamızın dediği gib; Yahudi ve Hristiyanlarda cennete girecek diyen, CENNETE giremez. Uzun lafın kısası bu arkadaşlar... Allah C.c. bu gibi EŞDİNSEL leri hidayet etsin. Yoksa halleri harap.

  • müslüman
    01.01.1970 00:33:31

    Allah senden ve senin gibilerinden razı olsun.rabbim sizleri başımızdan eksik etmesin.onlarada hidayet versin...

  • sogut72
    01.01.1970 00:33:31

    anlaşıldı cübbeli, niye fatih altaylı ya televizyona çıktığın...diyet ödüyorsun...

  • hasan yılmaz
    01.01.1970 00:33:31

    hoca carpıtmış burada.. cennet meselesi yok anlatılan dizide.. bazı ayetlerde lailahe illallah diyenlerinde kurtulabileceğini ve Allahu teala kendi rahmetinde olduğunu beyan ediyor...

  • hakkaniyet
    01.01.1970 00:33:31

    Şimdi bu durumda 2 cemaatte yorum yapıyor.Cübbeli Ahmet Hocaefendi yorumunu yapabilir.Fakat bir cemaat lideri olarak izlemeyin,gavur olursunuz yakışmıyor.ALLAH\\\'IN RAHMETİ HERKESE YETECEK KADAR GENİŞTİR,CENNETİDE ÖYLE.Burada ana kriter olarak Peygamber Efendimiz(s.a.v)e bakmak lazım.O ne yapmış.Medine\\\'deki yahudilerden Nadiroğulları kabilesi reisi Huyevy b. Ahtab\\\'ın kızı Hz.Safiyye ile evlenmiş.Hanımının akrabaları ile hiç mi görüşmemiş?Nede olsa onlar gavur,cehennemlik diye sırtınımı dönmüş.Bu bize yeter..

  • dadaş
    01.01.1970 00:33:31

    Plajlarda boy göstereceğine bir kanalda sen kur başkalarının kanalarında gülünç duruma düşme,sonra sen mümin olarak öleceğini nerden biliyorsun kendine gel.kendine, bu millet aptal değil ALLAH seni de hidayete eriştirsin.

  • ilhanconger
    01.01.1970 00:33:31

    hoca sen şovmen ol talk proğram yap.bak buralarda zayi oluyorsun.sen kim hocaefendiye söz söylemek kim.

  • asım paydın
    01.01.1970 00:33:31

    hoca\\\'nın gorüşlerini cok beğeniyorum.islamıyeti ıyı şekilde yansıtan bır sahsıyet..
    ALLAH senden razı olsun..

  • ciio
    01.01.1970 00:33:31

    bu medyatik yüzü sevmiyorum ama dedikleri doğru bakın kimilerinin aklı bulanmış bile

  • abc
    01.01.1970 00:33:31

    Kardesim su dinler arasi diyologu anlayan varsa öne ciksin gülen hocadan öncede varmiydi böyle bisi ????

  • musti
    01.01.1970 00:33:31

    hocam sanada saygim vardi bitti hadi ordan insanlar hata yapa bilir seni artik dinlemem

  • isa
    01.01.1970 00:33:31

    arkadaslar dogru söyledğini sadece dini tam anlmaıyla bilenler bilir...o yüzden bilmediğiniz seyler hakkında yorum yapmadan önce gidip araştırın...

  • bilal
    01.01.1970 00:33:31

    ya sen ıslamı tam bılsen ıslama hizmet eden lerle aynı yoldasın bu kadar bu cemmata laf attın hıc sana hocaefendı karsılık verdımı edebınden susuyor

  • sdr
    01.01.1970 00:33:31

    Vay yorumcular klavye başından konuşup duruyorsunuz ayet hadisten sorulsa haber yok ama iş lafa gelince allame oluyorsunuz.ağınıza çalınan bal tatlı geldi herhalde gerçekleri göremiyorsunuz yazıklar olsun!! yıllarını ALLAH yolunda feda etmiş hocalara seviyesizce yorumlar yapıyorsunuz..

  • ismail fidanoğlu
    01.01.1970 00:33:31

    nasıl hocasın anlamadım bahsettiğin diziyi seyreden herkes nasıl gavur olur.el insaf birazda vicdan

  • basaksehirli
    01.01.1970 00:33:31

    bunlari izleyen gavur olur hemi hocam,hele bu sozu bi daha dusun hele

  • yetka
    01.01.1970 00:33:31

    cübeli Ahmet hoca bi nebzede olsa haklı..dinler arası diyaloğun bi açıklaması olmalı...insanların kafası karışıyor..ne kadar takiyye yapılıyor buda tartişmalı...cemaat iyi niyetli olabilir ama dine zarar verecek gişirimlere dikkat edilmeli..esselamualeykum...

  • doğru demiş
    01.01.1970 00:33:31

    bazılarının zoruna gidebilir ama gerçekleri açık bi şekilde dile getirmiş....
    helal olsun...

  • Gavur ettin ama...
    01.01.1970 00:33:31

    Umarım bu yaptıkların bazı çevrelerin kaset şantajı değildir, bildiğim şu var ki; hiçbir din alimi bu kadar şirke varacak kadar aleyhte konuşmaz. Mü\\\'minin susması tefekkürdür konuşması ise hikmettir, bir diziyi sadece seyredenlere GAVUR demenin vebalini sen daha iyi bilirsin...Alim İnsanın büyük meziyetlerinden birisi bir başkasını aleni olarak asla suçlamaz.Sen izleyenlerin tümünü GAVUR ettin.

  • milaslı
    01.01.1970 00:33:31

    bunu da sakallı görüp arkadaşlar islami falan zannedersiniz yaptığı yorumları.başına sonuna bakmamış amacı samanyoluna çamur atmakya artık bu millete doğruyu gösteren bir kanal varya hazımsızlığı ondan bu garibin.kimler kullanmaya başladı bilmiyorum ama merakta etmiyorum açıkcası.it ürür kervan yürür.hesabı güneş balçıkla sıvanmaz.işine bak cübbeli.yorum senin işin değil.ayrıca bildiğin konularda konuşsan dahada etkili olursun.benden sana tavsiye.benim sakalım yok ama.müslümanım

  • yapma hoca
    01.01.1970 00:33:31

    yani musluman olmayan herkes cehennemlik mi? sacmalik ya bu dinler. sirf boylelerinin fikirleri yuzunden insanlar birbilerine dusman oluyor.. inanmayin bu sacmaliklara

  • Oguzhan Kagan
    01.01.1970 00:33:31

    Evet bu konuda haklı , çünkü ayet var , Şüphesiz , Allah katında tek din islamdır (Âl-i İmran Sûresi, 19) işte bundan dolayı müslüman işte başka dinden olanlar da cennete girebilir , onlar da Allah\\\'a inanıyor ama inançları farklı falan diyemez , derse inkara girer .

  • çelik
    01.01.1970 00:33:31

    Seni ve senin gibilerini duymuyor bu millet artık. Çatlasanızda patlasanız da bu programlar izlenecek ve izleniyo. Yiyorsa siz kurun bi TV siz daha iyi programlar yapın

  • serhat
    01.01.1970 00:33:31

    Allah razi olsun hocam, agziniza saglik....

  • az bilmiş
    01.01.1970 00:33:31

    cüpbeli hoca n yapmaya çalışıyosun anlayamadık ama zihin bulandırdığın kesin. senin n yapmaya çalıştığın belli olur yakında

  • CcC edirne
    01.01.1970 00:33:31

    Hocamızın sesine kulak vermek lazım .

  • yusuf kul
    01.01.1970 00:33:31

    hoce efdendi cübbeli hoca seni allah yarattı diye seveceğim ama bu boşşş sözlerin den dolayı sevmeyeceğim haydiyoluna

  • hayret
    01.01.1970 00:33:31

    çok zeki adam

  • Emre Kör
    01.01.1970 00:33:31

    Hay ağzına sağlık..

  • orhan bilgiç
    01.01.1970 00:33:31

    yaa cübbeli bırak bu ayakları..saçmalamaya başladın..

  • hılmı
    01.01.1970 00:33:31

    yahu ahmet hoca bi seyretsene ondan sonra konuşsana yazık ya

  • yazık
    01.01.1970 00:33:31

    yuh yani be hoca, bişey bu kadar manipule edilir.Kadın demiş \\\"Allah hiçbir iyiliği zayi etmez\\\" ne doğru bir söz.Cübbeli de lafı eğire büğüre nereye çekmiş.Bemce maksadı başka.Benim bu cüppeliye bakışım cidden değişmeye başladı.Çok cahilce ve sığ ifadeler.

  • Sfenoid
    01.01.1970 00:33:31

    Yaziklar olsun senin gibi hocaya.

  • SamanCI
    01.01.1970 00:33:31

    Hocam başını sonunu izlersen anlarsın.Konuyu bilmeden yorum yapmayının günahı yok mu?21. yüzılda GayriMüslümanları dinimize nasıl anlatacagız, nasıl davet edebilirsin.Kılıç kalkan devri bitti.Devir hoşgörü ve barış devri...Dansöz yakıştırması hiç yakışmadı.

  • Nihat Çakmak
    01.01.1970 00:33:31

    ^Fitne uykudadır,uyandırana nalet olsun^
    Hadis-i şerif meali...
    Başka söze ne hacet...

  • hakyol
    01.01.1970 00:33:31

    sizler olmasaydınız bizlerin hali,akibeti ne olurdu hocam...rabbim sizleri başımızdan eksik etmesin(amin) allahım sizlerden razı olsun..

  • akif
    01.01.1970 00:33:31

    ah ah cübbeli hocam sende mi
    Allah ferasetini açsın.

  • yasin
    01.01.1970 00:33:31

    hocam ALLAH razı olsun senden

  • deniz ceylan
    01.01.1970 00:33:31

    AMAN DİKKAT.bu hoca birileri tarafından kullanılıyor arkadaslar.hoca olayı çarpıtma.

  • Tayfun Bozkurt
    01.01.1970 00:33:31

    Hoca cennetin tapusu senin elindemiki şu girebilir bu giremez diye ahkam kesiyorsun,Allah sizlerin şerrinden bizleri korusun,Allah katında kimin daha hayırlı olup olmadığını sen nerden biliyorsun bilmediğimiz bi meziyetin mi var ki yok şunu yaparsan gavur olursun yok bunu yaparsan gavur olursun,artık yeter Allah ile kul arasına girmeyin rahat bırakın inananlarıda inanmayanlarıda......

  • mehmet dal
    01.01.1970 00:33:31

    cubbeli tv yorumcusu olmus vah vah basta diyor ki ben basini sonunu seyretmedim cikmis yorum yapiyor isine bak isine

  • Ali
    01.01.1970 00:33:31

    Adam gayet net bir sekilde iftira atmadan gercekten inana insanlari uyarmak icin cok guzel hocalik vazifesini yerine getirmis...bu cubbeli gibi biryerlere sirtini dayamayan hocalar yok artik.bir cubbeli var.

  • Çermikli
    01.01.1970 00:33:31

    Birileri yine konuşturuyor.Kaseti mi çıkacak ne!!Genelde hep böyle oluyor da.

  • sahın
    01.01.1970 00:33:31

    ne alaka hocam gıt tv yorumu yapacagına bıraz ıslamı bılgı anlat

  • Ali
    01.01.1970 00:33:31

    Helal olsun hocam.

  • kusura bakma
    01.01.1970 00:33:31

    kimse diger din dogru demiyor Islamdan baska. Oturup bir dizi uzerinden insanlar hakkinda yorum yapmissin. yazik! Oysa senin videolarin ortada dolasirken ben bu adam yapmaz diye savundum seni. Neyse Allah herkesi biliyor diyalogun ne icin yapildigi da biliniyor siz karalasaniz da!

  • ayhan
    01.01.1970 00:33:31

    hocam bence söylenmek istenen o değil ALLAH kimsenin hakkını zayi etmez diyo cennete gider demiyo cehenneme gider de demiyo.....benim bildiğim iyilik yapan gayri müslimler cennet ile cehennem arası bir yerde kalacaklar,

  • böyle başa böyle hoca
    01.01.1970 00:33:31

    cüppeli ahmet hoca önce kendi söyledikleriyle yaptıklarına baksın.dizide kimse kimseyi peşinen cennete veya cehenenme göndermiyor ama cüppeli hoca hemen milleti cehenneme gönderdi.bırakın bu ergenekoncu tayfasını ya.cüppe giyince tanınmayacaklarını sanıyorlar.sanki millet kimin ne olduğunu bilmiyor...

  • 1b07b
    01.01.1970 00:33:31

    Hocam biraz kendini geliştir 100 yıl önceki kafayla gitmez bu iş. Hem Allah Resulu diyalog kurardı ki onlara islamı anlatmak için, eğer o zaman ki araplar bizle diyaloğa girmeseydi sen şimdi müslümanlıkla şereflenemeyecektin. Artı , Allah Resulu buyurduki en azılı kafir bile yaptığı iyiliğin karşılığını azabının hafifletilmesiyle alacak.

  • sedat52
    01.01.1970 00:33:31

    ALLAH senden razı olsun hocam bizlerı ve muslumanları aydınlatıgın için

  • Koray G
    01.01.1970 00:33:31

    Hoca bu diyalog işleri seni aşar bildiğin mevzularda yorum yap.

  • mikail-enes
    01.01.1970 00:33:31

    neresi yanlis anlamadim

  • ceyhun
    01.01.1970 00:33:31

    hocama bayılıyorum. doğru dürüst bir hocamdır. ne dediyse o eğriye eğri doğruya doğru. haramı helalleştirmemekte...

  • maksadini asmis
    01.01.1970 00:33:31

    Allahin rahmeti genistir. Kadinin sozunden onun cennete girecegi imasini cikarmak maksatli bir yorum gibi geldi bana. Zira Ebu Talib de musluman degildi ama efendimize (sav) yaptigi iyilikler sayesinde azabinin azaltilacagi bildirilmedimi. Hatta Efendimiz (sav) uyari gelene kadar onun cennete girmesi icin dua etmemismi?

  • mehmetcik
    01.01.1970 00:33:31

    konuşuyon sonra çıkıyon özür diliyon gölge etme başka ihsan istemez..

  • Sade Vatandaş_CS
    01.01.1970 00:33:31

    Hoca doğru söylemiş.Uyanık olmak zamanıdır.Kim kurt kim kuzu bilen yok.

  • kadir
    01.01.1970 00:33:31

    ordan onu mu anladın sen çocuk psikolojisini hiç mi bilmezsin çocuğa cehennemi nasıl anlatacaksın hiç kimsenin iyiliği zayi olmaz. iyiliği zayi olmaz demek cennete gidecek demek değildir. her insanın yaptığı iyilik onu cennete götürmeyeceği gibi yaptığı kötülükte cehenneme götürmez sen orda kimin cennete kimin cehenneme gideceğine karar verici misin ???

  • Hüseyin
    01.01.1970 00:33:31

    Sizin yatacak yeriniz var mı acaba. Cennetin tapusunu mu aldınız.

  • ...
    01.01.1970 00:33:31

    yazıklar olsun sana cübbeli seninde kasedin var belliki sen böyle ko0nuşmazdın zorluyor birileri seni

  • vtnds
    01.01.1970 00:33:31

    yav \\\" evladim Allah kimsenin iyiligini zayetmez\\\" demek , bu adam cennete gidecek mi demek efendi. sen kalkmissin \\\" yahudi hristiyanlari cennete sokmak icin kendilerini cehenneme yolladilar ..\\\" diyorsun. Ya sen kimsin ki onu cennete , oburunu cehenneme gonderiyorsun ikinci soylediginden ben ne analayayim simdi??? bu milleti diye diye diye arkadas cehennem cennet tastikcisi yaptiniz . Allah`im sen bizleri yanliz birakma ...

  • biri
    01.01.1970 00:33:31

    allahın bildiği şeye sen neden karışıyorsun cübbeli ne alaka gavurlukla !!! kuranda islamı seçmeyenler cennete giremez denilmiyor zaten .. benden sana tavsiye cübbeli sen sen ol yaradanın işine karışma dinden çıkmış olursun !!!

  • ibo
    01.01.1970 00:33:31

    hocam seni anlamakta zorluk çekiyorum,sen neyi temsil ediyorsun.

  • olay
    01.01.1970 00:33:31

    ALLAH KATINDA DİN İSLAMDIR.AL İMRAN-19.AYET
    Yoruma gerek varmı?

  • BAYRAM AKARSU
    01.01.1970 00:33:31

    HER HALDE BU GÜNLERDE REYTİN Gİ DÜŞÜK GALİBA
    KİMSE İPLEMEYİNCE, KOLAYI BAŞKASINA ÇAKMAK ANLAŞILAN
    BOŞ ADAM. MAHMUT EFENDİYİDE ALET ETMESİ DAHA KÖTÜ YAZI HEMDE ÇOK YAZIK VESSELAM

  • ali nur