KATEGORİLER

CNN TÜRK Canlı yayınında kavga çıkacaktı

SONAR'IN Başkanı gazetecinin üzerine yürüdü CNN TÜRK'te az daha kavga çıkacaktı CNN TÜRK'te Ahmet Hakan'ın sunduğu Tarafsız Bölge programında CHP için seçim sonuçları tartışıldı. Programın konukları arasında bulunan gazeteci Barış Yarkadaş ile SONAR Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Bayrakçı arasında sert bir tartışma yaşandı. Bayrakçı, yerinden kalkarak Yarkadaş'ın üzerine yürüyünce Ahmet Hakan, programa ara vermek zorunda kaldı.
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • ReceP
    14.06.2011 14:41:13

    Çağdaş Medeni Aydın İnsan Bu Adam.

  • ard
    14.06.2011 13:41:51

    Hakan Bayrakçı her zaman doğruları söyler. Seçimden 10 gün önce ne dediyse çıktı.

  • hassari
    14.06.2011 13:00:47

    kesin şeker sorunu var bide zayıflamış...derhal tedavi görmeli hakan....br /br /

  • tamer
    14.06.2011 11:45:35

    tıntıtıtıntıtıtındıtı dıttıdıt kurtlar vadisi pusu sunar ))) ayıp hakan ayıp canlı yayındasın konuşarak halletsene bunları bizim başbakanımız böylemi yapıyorrrr

  • ALİ
    14.06.2011 11:40:28

    BU KADAR SEVİYESİZ ADAMLARI PROGRAMA ÇIKARTIRSA OLACAĞI BUDUR.

  • mehmet yazar
    14.06.2011 10:52:23

    seyredene kadar bayrakçı nın zeybeklik yaptığını zannettim ama adam haklıymış.bu yardakçı yı nediye çağırırlar her yere anlamam.

  • bekir
    14.06.2011 09:49:25

    bayrakçı çok dürüst bir adamdır,her seçimi bilir,adam gibi adam hakan,başarılar dlierim.

  • mehmet
    14.06.2011 09:27:36

    yahu bu CHP milleti kadar kelimelerle oynayan , dedi kodu ile siyaseti birbirine karıştıran bir zihniyet yok. Bir yerden uydurur sonra geçer karşısını muhalefet eder :) hayalperest insanlar bunlar

  • ali al
    14.06.2011 09:09:47

    hakan bey böyle artist kaba sakat bir adamı nasıl programa çıkartıyorsun

  • mesut
    14.06.2011 08:51:08

    yiyin birbirinizibr /

  • nuri
    14.06.2011 08:44:57

    birbirinize düşün ihşallah

  • rukiye
    14.06.2011 08:21:02

    hakan bayrakçı son derece küstah sokakta zannetti kendisini

  • kara kartal
    14.06.2011 08:10:36

    başbakana tahamülsüz diyenlerin tv programında kendisi ile aynı dünya görüşüne sahip olan birine nasıl tahamülsüz olduğunu gördük başbakana sivil diktatör diyenler nekadarda komikler birde bunlar türkiyenin aydınlık yüzü yazık

  • san
    14.06.2011 08:05:24

    reklam kokuyor bu hareketler!!!!

  • aslan chp li
    14.06.2011 07:46:49

    sonar başkanı yobazlığın tanımını ve gereğini yapmıştır..

  • sedat
    14.06.2011 07:36:04

    bu adam kendini ne sanıyor, ne gergin adam.chp şuna bir vekillik verirversin..zaten baykıl gelirse ilk işi bu adamı parti meclisine almak olacaktır..

  • hilal
    14.06.2011 07:02:42

    Görülen tek şey Barış Bey in provakatif davranışları var! Bilinen bişey var ki iftira edilen her insanın psikolojisi de Hakan bey gibi olur!

  • edo
    14.06.2011 06:33:08

    hakan bey ben böyle birşey söylemedim diyor sözde müslüman lavuk hala iftira atıp ısrar ediyor neyapacak yani ayıp ayıp takiye yapmayı ömrünüz aglama edebiyatı yapmakbr /

  • dmgc
    14.06.2011 06:13:03

    hakan bey yüksek bir insandır br /

  • spartacus
    14.06.2011 06:01:25

    normallll

  • Jüpiter
    14.06.2011 00:20:36

    barış denen bu gazeteci(!) adamı resmen ayar ediyor ya. düzgün konuşmayıp ona buna bulaşırsa alacağı cevap bu dur. anlayacağı dilden cevap vermiş. ancak ayağı kalkan hakan bayrakçının şöyle bir hatası var. bu arkadaşın üslubu ve davranışını iyi biliyor. bunu bilerek o gazeteciyle aynı programa katılmak hoş değil. sevmiyorsan programa hiç katılmazsın. katılır kavga edersen halk bunu sevmez. tepki alırsın, anti-pati oluşur.

  • hakan
    13.06.2011 23:12:28

    hakancım cok artissin yavv bırak bu işleri

  • haklı
    13.06.2011 22:52:47

    hakan bey çok objektif yorumlar yapıyor.

  • xxx
    13.06.2011 22:40:48

    bu terbiyesiz adamı burda tutanlara ne diyim benn

  • Dağlı
    13.06.2011 22:38:03

    Kendini ifade edemeyen kabalaşır....

  • shadow
    13.06.2011 22:28:47

    chp li işte ne beklersin.. tahammülleri yok... bide ülke yöneticek bunlar ...peeeehhhhh

  • Antisol
    13.06.2011 22:17:15

    yiyin birbirinizi OOOOOOHHHHH

  • eski chp li
    13.06.2011 21:48:00

    kim bu kendini bilmez yarkadas,gazeteci diyorlar,degil,yeni chp nin avukati,ve yandasi.butun eski chp lilere de kotu soyleyen biri.neden zoruna gidiyor,kasetcilerle ortakmidir nedir.yarim akillariyla rehberlik yaptilar,partiyi sahillerde bile hezimete ugrattilar.chp yonetimi istifa etmeli,yada kemal bey hepsini gorevden almali.vizyonu olmayan yandas yazarlari da dikkate almamali.

  • ESAT CAM
    13.06.2011 21:21:09

    YARASI OLAN GOCUNUR

  • Mehmet Garip