CNN TÜRK Canlı yayınında kavga çıkacaktı

2011-06-13 23:32:48

SONAR'IN Başkanı gazetecinin üzerine yürüdü CNN TÜRK'te az daha kavga çıkacaktı CNN TÜRK'te Ahmet Hakan'ın sunduğu Tarafsız Bölge programında CHP için seçim sonuçları tartışıldı. Programın konukları arasında bulunan gazeteci Barış Yarkadaş ile SONAR Yönetim Kurulu Başkanı Hakan Bayrakçı arasında sert bir tartışma yaşandı. Bayrakçı, yerinden kalkarak Yarkadaş'ın üzerine yürüyünce Ahmet Hakan, programa ara vermek zorunda kaldı.

Kategori: Video Haber

Benzer Videolar
NTV canlı yayınında şapka kazası
NTV canlı yayınında şapka kazası
Ahmet Hakan'dan canlı yayında sert eleştiriler
Ahmet Hakan'dan canlı yayında sert eleştiriler
Mutlu Kaya - Heveslik Eyledim Canlı Performans
Mutlu Kaya - Heveslik Eyledim Canlı Performans
Savcı Sayan ve Mirgün Cabas canlı yayında kavga etti
Savcı Sayan ve Mirgün Cabas canlı yayında kavga etti
İran'da sokak ortasında kız kavgası
İran'da sokak ortasında kız kavgası
Semih İle Pınar'ın bilgisayar kavgası - Ütopya
Semih İle Pınar'ın bilgisayar kavgası - Ütopya
İstanbul’da liseli kızların tekme tokat kavgası
İstanbul’da liseli kızların tekme tokat kavgası
Emre Belözoğlu'nun kavga anları kamerada
Emre Belözoğlu'nun kavga anları kamerada
ReceP 01.01.1970 00:00:00
Çağdaş Medeni Aydın İnsan Bu Adam.
ard 01.01.1970 00:00:00
Hakan Bayrakçı her zaman doğruları söyler. Seçimden 10 gün önce ne dediyse çıktı.
hassari 01.01.1970 00:00:00
kesin şeker sorunu var bide zayıflamış...derhal tedavi görmeli hakan....br /br /
tamer 01.01.1970 00:00:00
tıntıtıtıntıtıtındıtı dıttıdıt kurtlar vadisi pusu sunar ))) ayıp hakan ayıp canlı yayındasın konuşarak halletsene bunları bizim başbakanımız böylemi yapıyorrrr
ALİ 01.01.1970 00:00:00
BU KADAR SEVİYESİZ ADAMLARI PROGRAMA ÇIKARTIRSA OLACAĞI BUDUR.
mehmet yazar 01.01.1970 00:00:00
seyredene kadar bayrakçı nın zeybeklik yaptığını zannettim ama adam haklıymış.bu yardakçı yı nediye çağırırlar her yere anlamam.
bekir 01.01.1970 00:00:00
bayrakçı çok dürüst bir adamdır,her seçimi bilir,adam gibi adam hakan,başarılar dlierim.
mehmet 01.01.1970 00:00:00
yahu bu CHP milleti kadar kelimelerle oynayan , dedi kodu ile siyaseti birbirine karıştıran bir zihniyet yok. Bir yerden uydurur sonra geçer karşısını muhalefet eder :) hayalperest insanlar bunlar
ali al 01.01.1970 00:00:00
hakan bey böyle artist kaba sakat bir adamı nasıl programa çıkartıyorsun
mesut 01.01.1970 00:00:00
yiyin birbirinizibr /
nuri 01.01.1970 00:00:00
birbirinize düşün ihşallah
rukiye 01.01.1970 00:00:00
hakan bayrakçı son derece küstah sokakta zannetti kendisini
kara kartal 01.01.1970 00:00:00
başbakana tahamülsüz diyenlerin tv programında kendisi ile aynı dünya görüşüne sahip olan birine nasıl tahamülsüz olduğunu gördük başbakana sivil diktatör diyenler nekadarda komikler birde bunlar türkiyenin aydınlık yüzü yazık
san 01.01.1970 00:00:00
reklam kokuyor bu hareketler!!!!
aslan chp li 01.01.1970 00:00:00
sonar başkanı yobazlığın tanımını ve gereğini yapmıştır..
sedat 01.01.1970 00:00:00
bu adam kendini ne sanıyor, ne gergin adam.chp şuna bir vekillik verirversin..zaten baykıl gelirse ilk işi bu adamı parti meclisine almak olacaktır..
hilal 01.01.1970 00:00:00
Görülen tek şey Barış Bey in provakatif davranışları var! Bilinen bişey var ki iftira edilen her insanın psikolojisi de Hakan bey gibi olur!
edo 01.01.1970 00:00:00
hakan bey ben böyle birşey söylemedim diyor sözde müslüman lavuk hala iftira atıp ısrar ediyor neyapacak yani ayıp ayıp takiye yapmayı ömrünüz aglama edebiyatı yapmakbr /
dmgc 01.01.1970 00:00:00
hakan bey yüksek bir insandır br /
spartacus 01.01.1970 00:00:00
normallll
Jüpiter 01.01.1970 00:00:00
barış denen bu gazeteci(!) adamı resmen ayar ediyor ya. düzgün konuşmayıp ona buna bulaşırsa alacağı cevap bu dur. anlayacağı dilden cevap vermiş. ancak ayağı kalkan hakan bayrakçının şöyle bir hatası var. bu arkadaşın üslubu ve davranışını iyi biliyor. bunu bilerek o gazeteciyle aynı programa katılmak hoş değil. sevmiyorsan programa hiç katılmazsın. katılır kavga edersen halk bunu sevmez. tepki alırsın, anti-pati oluşur.
hakan 01.01.1970 00:00:00
hakancım cok artissin yavv bırak bu işleri
haklı 01.01.1970 00:00:00
hakan bey çok objektif yorumlar yapıyor.
xxx 01.01.1970 00:00:00
bu terbiyesiz adamı burda tutanlara ne diyim benn
Dağlı 01.01.1970 00:00:00
Kendini ifade edemeyen kabalaşır....
shadow 01.01.1970 00:00:00
chp li işte ne beklersin.. tahammülleri yok... bide ülke yöneticek bunlar ...peeeehhhhh
Antisol 01.01.1970 00:00:00
yiyin birbirinizi OOOOOOHHHHH
eski chp li 01.01.1970 00:00:00
kim bu kendini bilmez yarkadas,gazeteci diyorlar,degil,yeni chp nin avukati,ve yandasi.butun eski chp lilere de kotu soyleyen biri.neden zoruna gidiyor,kasetcilerle ortakmidir nedir.yarim akillariyla rehberlik yaptilar,partiyi sahillerde bile hezimete ugrattilar.chp yonetimi istifa etmeli,yada kemal bey hepsini gorevden almali.vizyonu olmayan yandas yazarlari da dikkate almamali.
ESAT CAM 01.01.1970 00:00:00
YARASI OLAN GOCUNUR