CHP Reklam Filmi - Tövbe Bi Daha

2011-06-07 21:42:21

CHP Reklam Filmi - Tövbe Bi Daha

Kategori: Reklamlar

Benzer Videolar
Star Wars: The Force Awakens filminden yeni teaser
Star Wars: The Force Awakens filminden yeni teaser
Zeki Müren'in animasyon filmi
Zeki Müren'in animasyon filmi
İstanbul'da şiddetli rüzgar reklam panosunu yola devirdi
İstanbul'da şiddetli rüzgar reklam panosunu yola devirdi
Milli Yolcu Uçağımız TRJ628 uzun tanıtım filmi
Milli Yolcu Uçağımız TRJ628 uzun tanıtım filmi
Türk Polis Teşkilatı 170. Yıl Resmi Tanıtım Filmi
Türk Polis Teşkilatı 170. Yıl Resmi Tanıtım Filmi
AK Parti yeni reklam filmi
AK Parti yeni reklam filmi
Ayrılsak da Beraberiz Tanıtım Filmi 2015
Ayrılsak da Beraberiz Tanıtım Filmi 2015
Cinsel Taciz Üzerine Reklam: Kime Yardım Edeceksin
Cinsel Taciz Üzerine Reklam: Kime Yardım Edeceksin
aga 01.01.1970 00:00:00
He eladi yeri var xhosum geldi adamin ureyi bulani bu nedi ala
haydar 01.01.1970 00:00:00
süper olmuş elinize sağlık ve bu klip bir yandanda bir cevap olmuş
esra 01.01.1970 00:00:00
çoooooooooooooooooooooook güzel olmuş :D
ezgi 01.01.1970 00:00:00
cok saçma olmuş....chp de anca bu kadar yapabılırdı.kendı çaplarında uğraşıyolar işte sadece çok güldümm....:))))ak partı ye kurban olsunlar....Rabbım yardımcısı olsun başbakanımızn ....Yolun acık olsun Dualarımız hep senınle
GÖNDER HÜLYA 01.01.1970 00:00:00
bunlar chp iktidarken yapılan şeyler yaa... ak parti yol açtı hastanede kuyruk beklemk yok artk tüp almak için sıra yok insan anasına babasına bakmak zorundadır ama başbakanımız naptı anasına babasına evladına bakan adama para veriyor hersey kolaylaştı artık yaşasın RECEP TAYYİP ERDOĞAN
aydın 01.01.1970 00:00:00
süppperrr anlayana...........br /
Güneydogu Gazisi 01.01.1970 00:00:00
Cehapeden ne beklenirki kendisi bir şey üretemez anca taklit eder gundiler :)
rüzgar 01.01.1970 00:00:00
hiç güzel değil
salih 01.01.1970 00:00:00
hiçde etkileyici değil.
ayşegül 01.01.1970 00:00:00
çooooooooooooooooookk koooooooooomikk sizi gidi taklittçiler......
mayıs 01.01.1970 00:00:00
bu reklam taklit değil diyen arkadaşlar haklı olabilir.çünkü cevap niteliği de var. ancak bu da şunu gösterir ki; chp tamamen orijinal bir kliple cevap veremeyecek kadar becerizksizliğini göstermiştir. bir de bu görüntüler ne kadar gerçek acaba!! chp döneminde ne kadar eski de olsa, ekmek, şeker yağ vb. karneyle verilmedi mi. hem bir klip'e aynı kliple cevap vermek becerizksizliktir. güneydoğuda size özerklik vereceğim diyen kılıçdaroğlu değil mi.kalbimiz seninle dediğiniz kılıçdaroğlu.uyanın!!
mayıs 01.01.1970 00:00:00
chp lilerin ve taraftarlarının çoğunun namaz kılmamasına, içki içmesine ve bilimum modernizm diye topluma yutturulan ve türk kültür, gelenek ve görenek ve de ahlak erezyonuna sebep olan şeyleri yapmasına rağmen, akp ye mülümanlık üzerinden karşı atak yapmaya çalışmasını bir türlü anlayabilmiş değilim. yok israil uşağıymış yok abd uşağıymış, müslümanlık vurgusuyla milleti kandırıyormuş. kardeşim bir kere siz kendinize bakın müslümanlıkta.
mayıs 01.01.1970 00:00:00
yav biraz da orijinal olun...eleştiriniz bile taklit :))))
Vatandaş 01.01.1970 00:00:00
Sırf inat etmek için üretilmiş bidon kafalıların hazırlamış olduğu bu film için CHP ye oy vermeyeceğimi burada yazmıştım. Oyumu vermedim. Daha hala akıllanmadıklarını görüyorum. Hala inat ! Millete rağmen inat. Yazıklar olsun. Üzülüyorum.
ALTAN VARDIR 01.01.1970 00:00:00
SİZE GÖRE TÖVBE BİZE GÖRE SİZİN TÖVBE ETME VAKTİNİZ GELDİ...
derbeder 01.01.1970 00:00:00
ARKADAŞLAR BOŞVERİİN.BAKIN BEN PAZAR GÜNÜ GÜZELCE TATİLİMİN TADINI ÇIKARICAM.AİLEMLE KAHVALTI YAPICAM SONRA MOTO GP YARIŞINI İZLİYCEM PİKNİK YAPICAM,KISACASI GÜNÜ TADI VE ANLAMI BUNLAR.YOK SİZ ŞÖYLESİNİZ YOK SİZ BÖYLESİNİZ.YAHU BACAKSIZLARA BAK HANGİNİZ GEÇMİŞİ YAŞADINIZDA ÇOK BİLMİŞ GİBİ KONUŞUYORSUNUZ.ORDAN BURDAN DUYMALARLA ATIP TUTMAYIN.DOKUNULMAZLIĞI KALDIRMAZLAR ÇNKÜ ANINDA AKP Lİ 142 VEKİL İÇERİ GİRER :) CHP YANDAŞ TOPLAR MHP ATAR TUTAR,VE DİĞER KRINTICILAR İŞTE.. BAKIN İŞİNİZE BEAAA
Türkiye 01.01.1970 00:00:00
Sizin savundugunuz Adaletsizlik ve Kandirma Partisi (AKP) israil usakligi yapiyor sevgili müslüman kardeslerim. Avrupa ve ABD icin calisiyor ama sizde bunu anlayacak beyin ne arar. Siz kandirlmaya alismissiniz bir kere. Dinimizi bile sömürüyorlar. ama sizde haklisiniz cünkü iki kilo pirince ve makarnaya verdiler mi is tamam.
ali 01.01.1970 00:00:00
palavralarınıza en güzel cevap verilmiş
alper 01.01.1970 00:00:00
müzik olmuş mu? ilkokul müsameresi gibi aq.
TC VATANDAŞI 01.01.1970 00:00:00
gandiclerrr 9 yıl önce mlleti açlıktan öldüren zihniyetnizle çalıp çırpmakla mı iktidar olma hvesine kpılıyorsunuz yazık sizee ulan şarkıyı melodiyi bile çalıyorsunuz çalıp çırparak yağmalamak damarınızda var ATAM kalksada halinizi bi görse tkrar ölmeyi tercih ederdi ne yazık ki! siz ATATÜRKÜMÜZÜN değil inönünün zihniyetisiniz bu ülkede size yer ve izin yok 2001 sonrası mı TÖVBE BİDAHA göremezsiniz o koltuğu asker maşalrı atatürkümüzü kullanmayın da ne hliniz varsa görün 2023 İÇİN AKP !
seen 01.01.1970 00:00:00
zavallı chp zihniyeti. adam reklam bile yapmaktan aciz taklitçi...
Harbi cCc 01.01.1970 00:00:00
Partinin adı ADALET KALKINMA PARTİ ama kim adil kalkınıyor sorgulam gerekiyor.Devletin kredisiyle özelleştirilen şirketlerin hala devlete olan borçlarını ödememeleri kimin ne kadar kalkındığının göstergesidir.CHP sizede şaşıyorum o güzelim ATATÜRK'ÜN partisini gittiniz bir kürde teslim ettiniz.Yazık sizlerede size CHP ye oy verenler ben Türk Milliyetcisiyim demesin lütfenn....
TÜRKOĞLU TÜRK 01.01.1970 00:00:00
akp'ye oy vermiyorum çünkü ben arap değilim özbe öz TÜRKÜM NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
akk 01.01.1970 00:00:00
ak parti kendi aklını kullanarak reklam yapıyor ama chp ak partiden esinleniyor işte ak partinin farkı bu ...
Berke 01.01.1970 00:00:00
AKP 'ye oy vermiyorum çünkü Allah'a çok şükür çalışan bir BEYNE ve Ailemden gelen salt Bir ATATÜRK sevgisine sahibim . NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE... HERKES İÇİN CHP..
delı çoban 01.01.1970 00:00:00
kemela ssk yı batırdın şımdı sıra türkıyedemı 100 oyum olsa sana 1nı vermem sen oraları beceremezsın gel sana 10 koyun alalım sen koyunların peşınde koş partılerı bırak gelçı koyunlarıda kurda yedırırsın ama kalanlar yeter kemelde
hüseyin cemil 01.01.1970 00:00:00
chp'ye oy vermiyorum; çünkü gevur değilim!
Büşra ÖZPELİT 01.01.1970 00:00:00
Ben AKPligim ama herkesin partisine saygı duyuyorum ama çogunluk hangi parti olursa o parti başbakan olur(BİZE ACIMAGIN)ÇÜNKÜ:biz acınacak ve aklı yıkanmış kişiler degiliz!!bundan 9 yıl öncesini düşünün ben dedem ve babamdan ve kendim yaşadım ama onlar kadar olmasa bile onlar gibi herr şeyim kısıtlıydı günlerce aç kalmamiz bile oldu ekonomik kriz,tarım,ticaret batmiş durumdaydı şuan diyorum;NEYİMİZ EKSİK12 haziranda görüşecegiz.
yaseminak bayram 01.01.1970 00:00:00
süperrrrrrrrrr