KATEGORİLER

CHP Reklam Filmi - Tövbe Bi Daha

CHP Reklam Filmi - Tövbe Bi Daha
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • aga
    04.12.2013 20:37:33

    He eladi yeri var xhosum geldi adamin ureyi bulani bu nedi ala

  • haydar
    17.08.2013 05:03:50

    süper olmuş elinize sağlık ve bu klip bir yandanda bir cevap olmuş

  • esra
    24.11.2011 14:01:03

    çoooooooooooooooooooooook güzel olmuş :D

  • ezgi
    26.07.2011 14:16:03

    cok saçma olmuş....chp de anca bu kadar yapabılırdı.kendı çaplarında uğraşıyolar işte sadece çok güldümm....:))))ak partı ye kurban olsunlar....Rabbım yardımcısı olsun başbakanımızn ....Yolun acık olsun Dualarımız hep senınle

  • GÖNDER HÜLYA
    27.06.2011 13:30:57

    bunlar chp iktidarken yapılan şeyler yaa... ak parti yol açtı hastanede kuyruk beklemk yok artk tüp almak için sıra yok insan anasına babasına bakmak zorundadır ama başbakanımız naptı anasına babasına evladına bakan adama para veriyor hersey kolaylaştı artık yaşasın RECEP TAYYİP ERDOĞAN

  • aydın
    16.06.2011 12:25:34

    süppperrr anlayana...........br /

  • Güneydogu Gazisi
    15.06.2011 13:50:26

    Cehapeden ne beklenirki kendisi bir şey üretemez anca taklit eder gundiler :)

  • rüzgar
    15.06.2011 11:55:09

    hiç güzel değil

  • salih
    15.06.2011 09:50:56

    hiçde etkileyici değil.

  • ayşegül
    14.06.2011 21:28:09

    çooooooooooooooooookk koooooooooomikk sizi gidi taklittçiler......

  • mayıs
    14.06.2011 09:13:42

    bu reklam taklit değil diyen arkadaşlar haklı olabilir.çünkü cevap niteliği de var. ancak bu da şunu gösterir ki; chp tamamen orijinal bir kliple cevap veremeyecek kadar becerizksizliğini göstermiştir. bir de bu görüntüler ne kadar gerçek acaba!! chp döneminde ne kadar eski de olsa, ekmek, şeker yağ vb. karneyle verilmedi mi. hem bir klip\\\'e aynı kliple cevap vermek becerizksizliktir. güneydoğuda size özerklik vereceğim diyen kılıçdaroğlu değil mi.kalbimiz seninle dediğiniz kılıçdaroğlu.uyanın!!

  • mayıs
    14.06.2011 08:51:48

    chp lilerin ve taraftarlarının çoğunun namaz kılmamasına, içki içmesine ve bilimum modernizm diye topluma yutturulan ve türk kültür, gelenek ve görenek ve de ahlak erezyonuna sebep olan şeyleri yapmasına rağmen, akp ye mülümanlık üzerinden karşı atak yapmaya çalışmasını bir türlü anlayabilmiş değilim. yok israil uşağıymış yok abd uşağıymış, müslümanlık vurgusuyla milleti kandırıyormuş. kardeşim bir kere siz kendinize bakın müslümanlıkta.

  • mayıs
    14.06.2011 08:44:11

    yav biraz da orijinal olun...eleştiriniz bile taklit :))))

  • Vatandaş
    13.06.2011 12:25:33

    Sırf inat etmek için üretilmiş bidon kafalıların hazırlamış olduğu bu film için CHP ye oy vermeyeceğimi burada yazmıştım. Oyumu vermedim. Daha hala akıllanmadıklarını görüyorum. Hala inat ! Millete rağmen inat. Yazıklar olsun. Üzülüyorum.

  • ALTAN VARDIR
    13.06.2011 10:19:15

    SİZE GÖRE TÖVBE BİZE GÖRE SİZİN TÖVBE ETME VAKTİNİZ GELDİ...

  • derbeder
    12.06.2011 00:17:10

    ARKADAŞLAR BOŞVERİİN.BAKIN BEN PAZAR GÜNÜ GÜZELCE TATİLİMİN TADINI ÇIKARICAM.AİLEMLE KAHVALTI YAPICAM SONRA MOTO GP YARIŞINI İZLİYCEM PİKNİK YAPICAM,KISACASI GÜNÜ TADI VE ANLAMI BUNLAR.YOK SİZ ŞÖYLESİNİZ YOK SİZ BÖYLESİNİZ.YAHU BACAKSIZLARA BAK HANGİNİZ GEÇMİŞİ YAŞADINIZDA ÇOK BİLMİŞ GİBİ KONUŞUYORSUNUZ.ORDAN BURDAN DUYMALARLA ATIP TUTMAYIN.DOKUNULMAZLIĞI KALDIRMAZLAR ÇNKÜ ANINDA AKP Lİ 142 VEKİL İÇERİ GİRER :) CHP YANDAŞ TOPLAR MHP ATAR TUTAR,VE DİĞER KRINTICILAR İŞTE.. BAKIN İŞİNİZE BEAAA

  • Türkiye
    11.06.2011 23:24:05

    Sizin savundugunuz Adaletsizlik ve Kandirma Partisi (AKP) israil usakligi yapiyor sevgili müslüman kardeslerim. Avrupa ve ABD icin calisiyor ama sizde bunu anlayacak beyin ne arar. Siz kandirlmaya alismissiniz bir kere. Dinimizi bile sömürüyorlar. ama sizde haklisiniz cünkü iki kilo pirince ve makarnaya verdiler mi is tamam.

  • ali
    11.06.2011 16:20:18

    palavralarınıza en güzel cevap verilmiş

  • alper
    11.06.2011 13:32:13

    müzik olmuş mu? ilkokul müsameresi gibi aq.

  • TC VATANDAŞI
    11.06.2011 13:26:22

    gandiclerrr 9 yıl önce mlleti açlıktan öldüren zihniyetnizle çalıp çırpmakla mı iktidar olma hvesine kpılıyorsunuz yazık sizee ulan şarkıyı melodiyi bile çalıyorsunuz çalıp çırparak yağmalamak damarınızda var ATAM kalksada halinizi bi görse tkrar ölmeyi tercih ederdi ne yazık ki! siz ATATÜRKÜMÜZÜN değil inönünün zihniyetisiniz bu ülkede size yer ve izin yok 2001 sonrası mı TÖVBE BİDAHA göremezsiniz o koltuğu asker maşalrı atatürkümüzü kullanmayın da ne hliniz varsa görün 2023 İÇİN AKP !

  • seen
    11.06.2011 13:01:01

    zavallı chp zihniyeti. adam reklam bile yapmaktan aciz taklitçi...

  • Harbi cCc
    11.06.2011 09:42:55

    Partinin adı ADALET KALKINMA PARTİ ama kim adil kalkınıyor sorgulam gerekiyor.Devletin kredisiyle özelleştirilen şirketlerin hala devlete olan borçlarını ödememeleri kimin ne kadar kalkındığının göstergesidir.CHP sizede şaşıyorum o güzelim ATATÜRK\\\'ÜN partisini gittiniz bir kürde teslim ettiniz.Yazık sizlerede size CHP ye oy verenler ben Türk Milliyetcisiyim demesin lütfenn....

  • TÜRKOĞLU TÜRK
    10.06.2011 20:15:19

    akp'ye oy vermiyorum çünkü ben arap değilim özbe öz TÜRKÜM NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

  • akk
    10.06.2011 17:29:04

    ak parti kendi aklını kullanarak reklam yapıyor ama chp ak partiden esinleniyor işte ak partinin farkı bu ...

  • Berke
    10.06.2011 15:36:44

    AKP 'ye oy vermiyorum çünkü Allah\\\'a çok şükür çalışan bir BEYNE ve Ailemden gelen salt Bir ATATÜRK sevgisine sahibim . NE MUTLU TÜRK\\\'ÜM DİYENE... HERKES İÇİN CHP..

  • delı çoban
    10.06.2011 13:09:48

    kemela ssk yı batırdın şımdı sıra türkıyedemı 100 oyum olsa sana 1nı vermem sen oraları beceremezsın gel sana 10 koyun alalım sen koyunların peşınde koş partılerı bırak gelçı koyunlarıda kurda yedırırsın ama kalanlar yeter kemelde

  • hüseyin cemil
    10.06.2011 11:10:58

    chp\\\'ye oy vermiyorum; çünkü gevur değilim!

  • Büşra ÖZPELİT
    10.06.2011 09:41:34

    Ben AKPligim ama herkesin partisine saygı duyuyorum ama çogunluk hangi parti olursa o parti başbakan olur(BİZE ACIMAGIN)ÇÜNKÜ:biz acınacak ve aklı yıkanmış kişiler degiliz!!bundan 9 yıl öncesini düşünün ben dedem ve babamdan ve kendim yaşadım ama onlar kadar olmasa bile onlar gibi herr şeyim kısıtlıydı günlerce aç kalmamiz bile oldu ekonomik kriz,tarım,ticaret batmiş durumdaydı şuan diyorum;NEYİMİZ EKSİK12 haziranda görüşecegiz.

  • yaseminak bayram
    10.06.2011 08:31:06

    süperrrrrrrrrr

  • devrim48
    10.06.2011 08:27:13

    hahahaaaa şu kopya diyenlere gülüyorum gerçekten beyin denen organ mevcut değil bence sizde bu kopya değil bir gönderme şu görüntülerde kopya olarak konulan tek şey sizin coplattığınız masum insanlar ve sizinde o görüntülere verecek cevabınız olmadığı için kopya diyebiliyorsunuz ancak

  • nesrin
    10.06.2011 07:12:07

    küfür nerde AKP orda. şiddet nerde AKP orda.tehdit nerde AKP orda.şantaj nerde AKP orda. dalavera nerde AKP orda. nerde cahil adam kandırma AKP orda.nerde yobazlık AKP orda. devaaaaaaaaaaaaam verin oyları.bitirin kökten ülkeyi.Afganistan yapın,kafamıza yağdırsınlar bombaları..

  • ...
    10.06.2011 04:05:26

    siyasetinii yap yoksaa Recep Tayıp ERDOĞAN\\\'dan ne alıp veremedıgınn war adm senlee ugrasıyomu kı ugrasıyonnn ne kdrr basıt bı insan yha adam işini yapıo sende işinii yap işin gücn kalamdı adamı araştıronn snane yhaa siyasetını yapsnaaa

  • ATATÜRKÇÜ
    10.06.2011 00:05:20

    chp varsa herkes için var ve mümkünse ak partililer buraya yorum yazmasınlar ülkeyi sattılar bari gurularını satmasınlar ....gerçi onlarda gurur ne arar....

  • DENİZ
    10.06.2011 00:02:01

    ÇOK GÜZEL OLMUS ELLERİNE SAĞLIK CHP ,KALBİMİZ SENİNLE KILIÇDAROĞLU...

  • arzu
    09.06.2011 23:12:01

    cukk oturmuş valla

  • belkıs
    09.06.2011 21:56:59

    asıl örümcek kafalı olanlar bu kelimeyi kullananlardır.bir kendinize bakar mısınız size empoze edilen ne ise sadece ona inanıyorsunuz ,at gözlüğü ile etrafa bakıyorsunuz,farklı bir gözle etrafa ,olaylara bakmaya cesaretiniz yok.sadece bağnaz bir şekilde eleştiriyorsunuz.gerici,yobaz,örümcek kafalı diyorsunuz.tamam örümcek kafalı olanlar muhakkak vardır,ama düşündünüz mü hiç örümcek kafalı dediğiniz bu insanlar ,bu üniversiteleri nasıl bitiriyor,işlerinde en üst seviyeye nasıl geliyor,her yönde kendilerini nasıl yetiştiriyorlar.sizin dediğiniz gibi örümcek kafalı olsalardı kendi köşelerinde kös kös oturan pasif,cahil ,hiçbir şeyden anlamayan sadece kendilerine empoze edileni yansıtan kukla olurlardı.sizden bir isteğim olacak lütfen biraz düşünen insanlar olun sadece size empoze edilenle kalmayın .çevrenize ,olaylara farklı açılardan bakmayı deneyin.bu çağda bu kadar eleştirilere rağmen neden kadınlar örtünüyor? alaycı gözlere rağmen neden en üst seviyede bile namaz kılan insanlar var ? niye bu insanlar haramlardan kaçma çabasında ? ya biraz gerçekçi olunda düşünün örümcek kafalı olan insan başarı sağlayamaz,ileri gidemez. ama şunu da söyleyeyim dini kullanan insanlar da var ben de buna şahitim ama doğru oturup doğru konuşalım biz de insanız bizim de her insan gibi hatalarımız var ama lütfen pire için yorgan yakmayalım. lütfen artık örümcek kafalı kelimesini söylemeden önce biraz düşünün bence.düşünen insanlara teşekkür ediyorum. br /

  • K_MAL
    09.06.2011 21:25:43

    Nerde illegal şiddetli gösteri var onları göster KIVRIKOĞLUUUUUU YALAN MAKINESI SENI ....

  • belkıs
    09.06.2011 20:57:21

    zaten chp nin yaptığı tek şey kopye çekmek ve eleştirmek.tabiki ortaya koyacağı birşeyi olmayan kişiler kendinden daha iyi olanları görünce yalnızca böyle boş şeylerle uğraşırlar.yanlış anlamayın akp li değilim iyi bir gözlemciyim.

  • muhammet turakine
    09.06.2011 20:46:06

    aynı zihniyet aynı kafa.normal chp değilmi??

  • CHP ye EVET
    09.06.2011 20:10:30

    ***** Cok Güzel hos bi cevap sekli (sarkili sözlü)! Cünkü Sayin Recep Tayip Erdogan kendine güvenip bire bir Kilicdaroglunun karsisina cikmiyor ve ancak böyle cevap alir.br /Bu sefer Mutlaka CHP EVET

  • akpliyiz
    09.06.2011 19:59:49

    hemen hemen aman geç kalma chp

  • CHP
    09.06.2011 18:57:08

    çokkk güzel olmuş doğru şeyler bunlar br /br / HAYDİ TÜRKİYE GÜCÜNÜ GÖSTER CHP EVET

  • sema
    09.06.2011 18:07:43

    allah vatanımızı milletimizi sizin gibilerden daima korusun bizleri sizin gibilerin iktidarına bırakmasın inşallah chpliler önce 9 yıl öncesini bi hatırlasınlarsen hep var ol AKP

  • devrim
    09.06.2011 17:39:20

    taklitmiş izlemeyi biliyorsunuz ama demek ki doğrulara kayıtsız kalamıyorsunuz ee ezilen insan piskolojisi ne de olsa...

  • papucummor
    09.06.2011 16:22:51

    süperrrr tövbe bidaha yalanını yutmayız bizzzbr /br /

  • denizli
    09.06.2011 16:09:15

    çok güzel olmuş şahane..................

  • cCc
    09.06.2011 16:03:44

    Hala akp diyorsunuz. Yazık size.. Örümcek beyinlisiniz işte. Bu reklamın akpnin reklamına cevap olarak yapıldığını anlayacak kadar kapasiteye sahip değilsiniz. Bu da cehalet yüzünden. Böyle cahil insanları kandırabilir rte . Ama sizin yüzünüzden bir kez daha bu ülke çamura batmayacak! 12 Haziranda görüşeceğiz.

  • doğrular!
    09.06.2011 15:27:50

    Arkadaşlar ben doğru bildiğim 1 2 şeyi söylemek istiyorum! CARİ AÇIK CARİ AÇIK DİYE bağırıyorlar nedir peki bu cari açık araştırmayan için sanki ülkemizin dışarıya borcu var gibi anlaşılan bu cari açık ithalatla ihracat arasındaki farkdır 2002 den 2010 a dışarı yaptığımız ihracat %250 artmıştır bunu kimse söylemiyor söyleyemiyor Cari açığın çok olması tabiki kötü birşey var ama ?? biz petrol ithal eden bir ülke olarak 2002 de varil fiyatı 22 dolar olan petrolun 2010 da 150 dolar dolar olarak alınınca ithalatımız isterr istemez artıyor bu sadece bir örnek saygılar.. YALAN ÜZERİNDEN SİYASET YAPMAYALIM..br /

  • sakarya
    09.06.2011 15:16:45

    bukadar ak partiyi kotüleyenler nedense hep onun yatıklarınla ğündemegelmeyeçalışıyorlar sizbirkereon onbeşsenedaha birkenarda bekleyin belki başkanseçilirsinbr /

  • Büşra özpelit
    09.06.2011 15:01:59

    Bu sene yine aynı(ADALET KALKINMA PARTİSİ)

  • göztepeli ibrahim paşa
    09.06.2011 14:53:54

    doğru söylüyor hip bir şey anlamıyor ak parti devam chp devam bu yıl sız çıkacaksınız tahta

  • Nehir
    09.06.2011 13:47:57

    müthiş...

  • TUGBA
    09.06.2011 13:45:32

    RTE SANA KESİNLİKLE KATILIYORUM.BUNLAR BU İŞTE YA HEP TAKLİT HEP TAKLİT.NAPSINLAR YAZIK..

  • mst
    09.06.2011 12:11:04

    çalıntı yhaaaaaaabr /

  • wiyana
    09.06.2011 10:34:06

    Akp ye siyasetde davranis dersi ancak bu kadar güzel bir klip-sarki ile verilir. ve keske onlarda siyasetde cevaplarini sarkilarla düzgün bir dille cevaplasalar, fakat ögrenmeleri gerek ve bunuda KEMAL KILICDAROGLUndan ögrenicekler. kutluyoruz yurdisindan

  • Eya
    09.06.2011 08:16:41

    Buna taklit diyenler bir gram yorumlama yeteneği olmayan insanlardır bu Akpnin reklamına verilen bi cevaptır bir reklam değil. Önce bunu o örümcek beyinlerinize sokun. Yorumlama yeteneğinizin olmaması çamur atmanızı sağlıklı düşünememenizi etkiliyor olabilir. Hepinize acıyorum. Yok çakma yok taklit diyenler gerçekten çok komiksiniz :)

  • VATANDAŞ
    09.06.2011 07:10:54

    bu reklam tam cevap olmuş AKP'nin reklamına. Yurdumuzda tüm yaşananları gerçek kesitlerle ifade etmiş. AKP herzamanki gibi para verip işini gördürmüş.

  • Ali
    09.06.2011 06:17:18

    Bu görüntülerdeki olayların çoğu AK Parti zamanında bile olmadı; uyanıklara bak önceki dönemleri AK Partiye mal etmişler, işte CHP zihniyeti.

  • Lütfen açın gözünüzü
    08.06.2011 22:58:04

    Ya burada yorum yapanlar. Hiç mi görmüyorsunuz? Bu reklam filmi sadece \\\ eklam filmi\\\ olsun diye yapılmamış ki, bilerek aynısını kullanmışlar bir gönderme olsun diye. Bu kadar mı beyinlerinizi örümcek kapladı. Bir reklam filmini taklit etmek değil buradaki amaç, aynı reklam filmini bilerek kullanıp bir gönderme yapmak. Lütfen biraz açın gözlerinizi, AKP\\\'nin bu reklam filminde gösterilenlerin hiç biri doğru değil. Çiftçi mi kaldı, tarım mı kaldı, sanayici mi kaldı, işçi mi kaldı hepsinin bel kemiği kırık.

  • Nusayri Ali
    08.06.2011 22:56:16

    Bu ülkede on yıllardır kendine muhafazakar diyenler ülkemizi yönetmedimi?Ahlaksızlık,fuhuş,uyuşturucu vb. dizboyu.Vatanını seven biraz objektif olmalı,Hikmetyarın dibinde diz çökenlere,Atatürk düşmanlarına şakşakçılığa devam,daha dün sn. başbakan ülkemizde 12.700.000 işsizin olduğunu söyledi.bu filme tahammül bile edemiyorsunuz.bunlarda türbanlı aday gösterecek yürek yok.

  • AK PARTİ NEFERLERİ
    08.06.2011 22:10:01

    çakma işlerle uğraşma gandi kemal ve yandaşları kıskanmaher zaman en iyisini RECEP TAYYİP ERDOĞAN yapar

  • kudret
    08.06.2011 21:33:11

    helal olsun akp yi her şeyiyle taklid edbiliyorlar..zatende bu ülke için yeni şeyler üretemezler.bırakın bari akp yi taklid etsinler..

  • ak parti sevdalısı.......
    08.06.2011 21:08:13

    bu ne yaa çakma.ya chp senden zaten anca bu beklenirdi...sen milleti ne zannediyosun sizin zamanınızda yaşanan kıtlık,zorluk başka hiçbir zamnda yaşanmadı.arkadaşlar takım tutar gibi tutmayalım şu partiyi lütfen......bi düşünün illaki birilerinin yanlışı olacak bi baba evde 5 kişiyi dahi idare ederken zorlanırken bu adam devlet yönetiyo..illaki tavizler olacak...lütfen arkadaşlar gençler için türkiye için bikere daha ak parti diyelim....hepinizi Yaradana emanet ediyorum.......TÜRKİYE HAYDİ GÖSTER KENDİNİ......

  • SedaT
    08.06.2011 20:30:02

    :) chp anca ak Partinin Arkasndan gelir :) 13 haziran Kapack:)

  • Mesup
    08.06.2011 20:20:11

    o yalanları yutan çok insan var yurdumda..

  • CHP Varsa Herkes İçin Var
    08.06.2011 18:37:31

    parti reklamıyla CHPyi taklit edenler,İntibak Yasası çıkaracağız diye CHPyi taklit edenler,4B 4C diye bişey kalmayacak diye CHPyi taklit edenler,resim pozlarında bile CHPyi taklit edenler şimdi CHPye taklitçi mi diyor...Çok acınacak durumdalar!!!

  • rte
    08.06.2011 17:50:47

    bi kerede taklit etmeden kendi öz projelerinizi açıklasınız hep tayyip amcamızdan kopya çekiyorsunuz beee..

  • anıl
    08.06.2011 17:42:28

    süper olmuş başka bişey denemez. bizim kendi reklamlarımız akp nin reklamlarına 1000 basar ama buda güzel olmş :))

  • musti
    08.06.2011 16:05:01

    oyumu Ak Partiye atacaktım; ama reklam filmi beni çok etkiledi ve TKP ye atacağım. cok karasız kaldım ne yasam sevgili din kardeşlerim? türkiye de hiç bir skandal oldu mu ki? niye böyle moral bozan videolar koyarlar anlamış değilim..

  • mustafa
    08.06.2011 15:14:03

    bu güne kadar satılan fabrika arazi ve birçok şirket tam 721 adet atatürk zamanından bu yana yapılan ne varsa babalar gibi sattılar yandaşlarına peş kez çektiler pembe yalanlarla yok şu kadar milli kişi başına düşen gelir arttı diyorlar millet sokakta ekmek parası bulamıyor ama onun çevresinin geliri arttı dogru asgari ücret 630 tl ama tayyip bey 670 tl lik gölük takıyor çiller den sonra ABD de ev alan 2.başbakan

  • çilem
    08.06.2011 15:04:16

    ya bu nasıl bir reklam filmidir. bu kadar mı oluır bile bile kendi dönemlerindeki olayları reklam yapıp halka izlettiyorlar yuh artık. beyinsiz dediğiniz seçmenin sizden daha iyi çalışıyor ve bunların kimin döneminde olduğunu çok iyi biliryorlar.

  • ..
    08.06.2011 14:30:12

    Özentilikte son nokta. Doğruları yazıpta yayınlasalarmış daha iyi olurmuş ;) AKP\\\'nin önüne kimse Geçemez...

  • EMEL
    08.06.2011 13:53:26

    ATATÜRK ÜN ÇİZDİĞİ BU YOLDA İLERLEMEK İSTEMEYEN AKPLİLER UNUTMAMALIDIR Kİ SADECE BEYİNLERİNİN YIKANDIĞI KADARIYLA BİRŞEYLER BİLİYORLAR. AYDIN VE DEMOKRAT GENÇLİĞİ BİR DE SEMAHIMIZI ORTAYA KATARAK KENDİNİ BU ÜLKENİN PADİŞAHI GİBİ GÖRMENİN HİÇBİR ANLAMI YOK.ÇOK DEMOKRATTI DA GEÇMİŞTEKİ YAPILANLARI HİÇ Mİ HATIRLAMIYOR.ARTIK ŞU BEYİNLER YIKANMASIN 12 HAZİRAN DA HEPİMİZ ÖNDERİMİZ OLAN ATATÜRKÜMÜZÜN PARTİSİNE OY VERELİM.GÖZÜNÜZÜ AÇIN ARTIK KENDİ AKLINIZI KULLANIN.

  • süleyman
    08.06.2011 13:00:42

    kendi halkına beyinsiz,diyenler,% 60 ı aptal yapanlar 12 haziran 21.00 de % 50 yi görünce görünce yüzünüzdeki morluğu görmek isterdim...ne olur asıl siz at gözlüğünüzü çıkarın da yapılan hizmetleri görün artık...ama biliyorumki ak partiyi eleştirenler bile sandığa gidince çaktırmadan ak partiye oy veriyor.akşam kılıçdaroğlunu dinliyorum adam yapacağı projelerin maliyetini bile bilmiyor.ne olur allah aşkına bana chp iktidarının bakanlar kurulundan 5 isim yazarmısınız.. çok merak ediyorum

  • Süleyman
    08.06.2011 12:44:27

    CHP\\\'lileri bir kez daha tebrik ettim. Tüm pembe tablolara ve yalanlara karşı, ülkenin içinde bulunduğu gerçeği videoda aynen yansıtmışlar...13 Haziran sabahı, şimdi burada %50 AKP oyundan bahseden zavallıların hallerini görmek için sabırsızlanıyorum :) 13 Haziran sabahı CHP iktidarda!

  • onur
    08.06.2011 12:28:37

    olmamış sanki.kadının sesi kötü :))

  • suat
    08.06.2011 12:14:02

    Geriye dönüp te bir bakın hangi başbakan yandaşlarına bu kadar peşkeş çekmiş hanedanlık devri geçiyor kendi nasıl bu kadar zengin olmuş kamusal kurumlar yer altı kaynakları hediye edilircesine yandaşlara verilmiş bir araştırın neydi nereye geldi önce onu araştır .bir şey yazmaya kalkmadan.Ampul kafalı arkadaşlara iyi bir yanıt olmuş.

  • aydın düşünce
    08.06.2011 12:13:10

    Doğru bakış açısı olan kişiye cevap olarak; doğru göreceli bir kavramdır, Allah herkese nasip etmez.Bu yüzden at gözlüğüde kimin gözünde herkese göre değişir.
    Bu reklam tam chp anlayışına yakışır tarzda diğer reklamları gibi çakma ve yine siyaset anlayışları gibi kendileri üretip yoktan çıkardıkları bir şey yok.Hiç şaşırmadım.

  • ela
    08.06.2011 11:28:47

    chp galiba kende dönemini anlatıya sizin çok sevdiğiniz kalpazan kemal pkk lan iş birliği yapıyo başbakanın tükiyeye yaptıklarını unutmayın nankörler allah başbakanımdan binlerce kez razı olsun kiskanalar çatlasın 12 haziran görüşürüz

  • Adınız
    08.06.2011 11:21:36

    tek söleyeceimm edison bile pişman garibimin kemikleri sızlıyo :D :D :D

  • DOĞRU BAKIŞ AÇISI
    08.06.2011 11:09:14

    Arkadaşlar; Yorumlara bakıyorum seven de, sevmeyen de var. Olması gerekende bu değil mi? Zevkler ve renkler tartışılmaz. AKP taraftarlarının çoğu taklitçilikle suçlamışlar.. CHP taraftarları AKP\\\'nin klibine böyle bir kliple güzel bir cevap verildiğini düşünmüşler... Bana göre oy kazanabilmek için her 2 klipte güzel hazırlanmış.. Ancak müzik ve sözlerden çok yapılanları görmek daha önemli.. AKP döneminde Türkiye\\\'nin çehresi büyük oranda değişime uğradı. Yollar, parklar, binalar vb. bir çok yer güzelleşti. AKP reklamlarında, afişlerde 490.000 konut yaptık gibi bir çok şeyler söyleniyor.. Acaba bu kadar konut yapacaklarına bütün illere 2 şer tane fabrika kurulsa, işsizlere de iş imkanı sağlansa daha güzel olmaz mıydı? Kamu ihalelerini yandaşlarına peşkeş çekeceklerine işini doğru dürüst yapan, ihalenin hakkı neyse onu teklif eden insanlara verselerdi de, yandaşlarını zengin etmek için Devleti zarara uğratmasalardı. Batıda protesto yapan halka polisin davranışlarını görüyoruz. Doğu da niye aynı şekilde davranmazlar (davranamazlar) onu anlamakta güçlük çekiyorum. İstanbul da panzer üzerine çıktı diye bir kız öğrenciyi protesto bittikten sonra takip edip tekme tokat döven polisler, Doğuda panzer yakıp, mobese kameralarını kıran, devlet dairelerini ateşe veren insanlara müdahale etmekten niye çekinir, bunları anlamakta güçlük çekiyorum.. Muhalefet partilerine ait belediyeler neden görmezden gelinir. Açıkçası yazılacak bir çok konular var, ancak şunu biliyorum ki Ben buraya ne yazarsam yazayım Siz AKP taraftarları \\\"AT GÖZLÜĞÜNÜZÜ\\\" çıkarmadıkça beni anlayamazsınız. Bülent Arınç\\\'ın sizlere tavsiye ettiği Zaman gazetesini okuyarak, okutularak Dünyadan bi haber yaşıyorsunuz. Ya da menfaatiniz gereği böyle yaşamayı kendinizce daha doğru buluyorsunuz.. Diğer gazetelere de bir göz atarsanız gerçekleri daha iyi öğrenirsiniz. Gerçi gazetelerin hepsi son günlerde AKP nin seçim broşürü gibi yayın yapmaya başladı. Bence sizler sadece SÖZCÜ ye (Türkiye\\\'nin Tek Bağımsız Gazetesi) bir gözatsanız Türkiye gerçeklerini daha iyi göreceksiniz. Cem Yılmaz ın dediği gibi \\\"EĞİTİM ŞART\\\" Aziz Nesin \\\"Türkiye\\\'nin %60 ı aptal\\\" demişti. İnanın Cem Yılmaz a ne kadar teşekkür etsek az gelir, onun sayesinde Türkiye\\\'min güzel insanları okuyup, öğrenmeye başladılar. Benim en çok sevindiğim zamanla bu oranın aşağılara çekilmiş olması...
    AKP döneminde Türkiye\\\'ye güzel bir makyaj yapıldı. Aynen bazı yabancı ülkelerde cenaze mersimlerinde güzel görünsün diye ölen insanlara yapılan makyaj gibi...
    SEVGİ ve SAYGILARIMLA tüm Türkiye\\\'me HAYIRLI SEÇİMLER.... Allah (cc) TÜRKİYE için hayırlısı ne ise onu nasip etsin. AMİN....

  • Yandaş
    08.06.2011 11:06:49

    ya ben şunu çok merak ediyorum herkes gibi bende bir tarafım tarafımda belli istikrarın tarafıyım yanlış yapılmamışmıdır mutlaka yanlışda doğruda yapılmıştır muhalefet olarak tabiki yanlış gördüklerini haykıra haykıra söyleyeceksin tamamda bu ülkede hükümet hiçmi doğru birşey yapmadı bu geyiklerin biraz beyni olsa akıllı muhalefet yaparlar derlerki tamam hükümet şunu şunu yaptı ama şunuda yapamadı biz gelirsek daha iyisini yapacağız der ama yok karayada kara akada kara böyle hiçbiryere varamazsınız beyler deki ben gelecem daha iyisini yapacam hadi onada eyvallah hoş hiçte inandırıcı olmazya en azından belki, belki der insanlar

  • murat
    08.06.2011 11:04:28

    şerefsizler . ahlaksızlar. yıllarca siz ne yaptınız. bir reklamı bile cekemeyecek kadar basit olmuşsunuz.

  • şahap gülkan
    08.06.2011 10:57:40

    taklitler aslını yaşatır....

  • xxx
    08.06.2011 10:49:19

    chp üretırse ancak bu kadar 50 sanıye uretır oda 2 kez aynı şeyleri söyleyerek

  • nathan
    08.06.2011 10:48:44

    özgün birşeyler üretecek fikirleri olmayanlar ülkeyi yönetmek için oy istiyo nachhhh sıl benden oyu alırsınız

  • ali aslan
    08.06.2011 10:41:53

    yaw burada bile taklitcisiniz:))))

  • beyzade
    08.06.2011 10:26:30

    ya bu kadar kendilerini kandırmasalar acıyorum vallaha ya yazık bu chp ye :D :D ALLAHIN izniyle % 50 iktidarız ben merak ediyorum 13 haziran sabahı indire gandi kemal ne diyecek :D:D:D

  • DAYI
    08.06.2011 10:22:32

    HELALLLLLLLLLLL İŞTE BU

  • vahh chp vahh cok aciyorum sizee
    08.06.2011 10:18:39

    sakin ha sakin yeni biseyler uretmeyin uretemeyin.hayatiniz TAKLIT.acinicak haldesinizz

  • turk.................
    08.06.2011 09:54:47

    bolucu chp iste

  • cicekci
    08.06.2011 09:48:15

    süperdi

  • KARAOĞLAN
    08.06.2011 09:37:03

    ülkem yalanlarla, iftiralarla yönetiliyor, ülke refah düzeyinde diyenler; TUİK verilerine göre yoksul sayısı 12 milyon 715 bin nasıl oluyor,

  • MEHMET MEHMET
    08.06.2011 09:35:39

    BU NEDİR YAW =)) İNSAN AZ ORJİNAL OLUR..SEN BIRAK AK PARTİYİ KÖTÜLEMEYİ KENDİ PROJELERİNİ ANLAT..BU KAFAYLA SEN % 25 İ AL ÖP BAŞINA KOY..SEN BIRAK BU SİYASET İŞİNİ..GİT SİGORTALI Bİ İŞ BUL ÇALIŞ..

  • Bölemeyeceksiniz bu millet
    08.06.2011 09:33:03

    İşte bu YCHP\\\'nin ne kadar üretken olduğunun bir başka kanıtı. Sadece yapılanı eleştirip onun dışında en ufak bir söylemi eylemi olmayan acizler grubu.

  • selim
    08.06.2011 09:29:37

    Taklitçi Kemal hep 1 adım geride olacaksın işin gücün yalan korkunun ecele faydası yok 4 gün sonra %50 yi görünce benim adım Kemal dersin artık kıvırır durursun

  • cumhur regıs
    08.06.2011 09:19:09

    bıkerede ışdahımı kaçırma ya kemala 2 aydır zayıladım senın yüzünden partın gıbı sende mıyde bulandırıyosun kemele

  • mutlusoy
    08.06.2011 09:16:49

    isi gucu birakmislar kopya secim filmi cekmisler kendilerinin dusunecek beyni yok bu yonetimin ancak bakarak kopyaliyorlar

  • god by
    08.06.2011 09:10:12

    yaa bi parti bu kadar mı küçülür nerde kaldı chp nin onuru nerde kaldı atatürk bırakın yaa bu chp nin hepsini toplasan bi adam etmez kongre şart

  • CHP
    08.06.2011 09:08:24

    ÇOK GÜZEL TÜRKİYE HALİNİ GÖSTERİYOR . OYLAR CHP İYİKİ VARSIN..

  • CAN CAN
    08.06.2011 09:04:59

    TUİK verilerine göre GSMH kişi başı 10.069 $, buda bir kişinin ortalama geliri 1.250 TL. bu gelire sahip kaç vatandaş var, Türkiye gerçeklerini görün artık, yalanlarla ülke yönetilmez.

  • kadir
    08.06.2011 09:00:04

    akp iktidarda olmasaydı türkiye hissetmediğimiz krizle batardı ben akp ye oy vermiyorum ben hiç bir partiye de oy vermiyorum ama bizde sözel bi laf var yiğidi öldür ama hakkını yeme ,

  • hasan başar
    08.06.2011 08:56:10

    sizi gidi taklitciler sizi siz kendinizi kandırıyosunuz ak partinin yükselişini
    böyle türkülerle kandıramazsınız hizmetle iktidar olursunuz chp belki 20 sene sonra iktidar olur bu yükseliş ve ekonominin devam etmesi için tek başına iktidarı destekliyorum ak partiye başarılar dilerim

  • GERÇEK ÜLKÜCÜ
    08.06.2011 08:54:23

    Valla arkadaşlar adamlar kendi iktidar dönemlerini unutmuşlar sanırım türk halkı ilk jopu sizden yedi dedelerimize sormaya gerek yok babalarımız hala derlerki karneyle ekmek alırdık ah oğlum ahh
    sizden bir ŞEY olmaz bu statiko ağzıyla ve kuklalık yaparak siyaset yapacak bir parti oldunuz bence hemen kapatın o partiyi boşuna devletin parasını harcamayın Rahmetli hayatta olsa yüzünüze tükürürdü.. partinin herşeyini değiştirdiniz siyasetiniz bile çakma bırakın reklamı

  • AKLISELİM
    08.06.2011 08:50:33

    AYNEN CHP KENDİSİNİ ANLATMIŞ HATTA ÇOK ÖRNEK VERİRİM AMA DEĞMEZ ANLAMAZLAR ÇÜNKÜ HERKESİN FİLMİ KENDİ GİBİ-PANKARTTA SÖYLENEN ZİHNİYET BEYİN KİMDE OLUP OLMADIĞI SANDIKTA GÖRÜLÜR SABRET

  • guest
    08.06.2011 08:49:02

    bu chp var ya hep mukallit taklitçiydi bugün de taklitçi. chp sosyal medyasının taklit reklamı çok amatör olmuş.

  • Emre
    08.06.2011 08:42:54

    Tövbe Bidaha akp nin gerçek yüzünü çıkarmışlar deniz fenerinde yetimin hakkını yediler bunların allahı yok budünyanın öteki tarafıda war emeği geçenlere helal bu reklam için

  • kanalizasyon
    08.06.2011 08:32:27

    Şimdi bunlar yakında kanal istanbulunda çakmasını çıkarırlar beşiktaştan etilere kanallll ama bunların belediye başkanlık dönemini gördük bir kanalizasyonu yapamyan bunu da yapamazlar. Çakma gandiye çakma şarkı.

  • VATAN DELİSİ
    08.06.2011 08:30:14

    YA AZ ÇOK OKUMUŞ GÜN GÖRMÜŞ BİRİ BU REKLAMA KANMAZ 9 YILDA MERKEZ BANKASI DÖVİZ REZERVİ 20 MİLYAR DOLARDAN 90 MİLYAR DOLAR ÜZERİNE ÇIKTI BİRİLERİ DE BUNA SULANIYOR TÜRKİYE DÜNYADA SÖZÜ DİNLENİR OLDU İÇİNDE TÜRKİYE GEÇMEYEN ULUSLARARASI BİR GELİŞME YOK AB BATIYOR YUANİSTAN İLK ÖRNEĞİ . BÖYLE BİR ORTAMDA TÜRKİYE YÜKSELİYOR NLAR YAPAMAZ DEMİYORUM YAPARLAR AMA NİYETLERİ BU DEĞİL KOAS VE KARMAŞA BİZE GERÇEK TÜRKİYELİ LAZIM İSME ALDANMAYIN MİLLETY ARTIK CAHİL DEĞİL SORGULUYOR ÖĞRENİYOR OLAY BUDUR

  • varoşun çocuğu
    08.06.2011 08:29:45

    AKP\\\'nin gerçek yaşamını gün yüzüne çıkaran bir klip olmuş, emeği geçenlere saygılar.

  • PROF
    08.06.2011 08:23:05

    ÇOK GÜZEL OLMUŞ TÜRKİYENİN GERÇİĞİNİ YANSITIYOR DAHA NEE AT GÖZLÜĞÜNÜ ÇIKARTIN ARTIK TÖVBE BİDAHAA...

  • CHP Lİ İDİ
    08.06.2011 08:20:47

    YA CHP ORJİNAL BİŞEYLER YAP HEP AKP Yİ TAKİP ETME KAREKTERLİ OL BİRAZ BAYKAL DAN SONRA BU SEÇİMDE BENDEN SANA OY YOK KEMALLLLL

  • garaj6
    08.06.2011 08:20:45

    hiç bir proje üretememenin kanıtı reklamları bile çakma

  • genç
    08.06.2011 08:20:27

    Türkiyenin gerçeklerini yansıtmış her şey sizin dediğiniz gibi değil issizlik ortada dağıttığınız yiyecek ve kömürden belli at gözlüğünüzü çıkarında Türkiyenin halini görün.

  • b.paşa 1 2
    08.06.2011 08:16:05

    etrafımda çok koyu chp,li var. hepsi de tokiden en önce sıraya girip ev sahibi olmuşlar ama nankörlük diz boyu. yerler tüketirler herşeyi. yinede nankölük ederler. aynı bdp zihniyeti

  • mert
    08.06.2011 08:11:08

    Taklit, sadece aslını yüceltir.

  • ercan
    08.06.2011 08:08:50

    bu arada gandi kemal oyunu kullanmayı unutma ben den söylemesi dd

  • ddd
    08.06.2011 08:06:46

    Muhalefet parti bu dur işte, sessiz kalmamayı bize öğretti.

  • nankörchp
    08.06.2011 08:04:02

    dikkatle izleyin, klipte kullandıkları görüntülerin büyük bi çoğunluğu akp öncesi dönemlerden alınmış. şuan istanbulun en varoş diye bilinen yerinden yazıyorum. akp öncesi semtte elektrik yoktu.şuan tramvay metro gelecek...

  • akın
    08.06.2011 08:01:20

    bukadar ezikler işte.

  • sidar
    08.06.2011 07:58:56

    Şuan bu yorumları okurken gerçekten birdaha Aziz Nesin e hak veriyorum...Sizler aç kalmaya,üstünüzdekileri doyurmaya,sınavlarda SEHVEN yanlışlıklara maruz kalmaya,iki kutu salçayla bir çuval patatese,dairelerde taşeron olarak çalışmaya layıksınız....Afiyet olsun size....

  • deniz
    08.06.2011 07:56:54

    söylenecek söz yok chp zihniyeti işte,yapılan şeyin işlevine bakmaz senelerdir takmış boyuna ama bir karışta ilerliyemiyor zavallılar :D:D:D

  • taklitcilere
    08.06.2011 07:55:37

    sizi tc kuruldugundan beri görüyoz bi gidim ilerlemedi........sizlere tövbeeeeee biiiiiiiiiiii dahaaaaaaaaaaaaa

  • doğru ol
    08.06.2011 07:50:46

    bundan önceki hükümetler hiçbir şey yapmadı bir çivi bile çakmadı deniyorda bundan önceki hükümetlerin yaptığı 700 üstündeki çivileri satıp halkı özel kişilerin yani daha doğrusu kendi yandaşlarının kişisel menfaatleri dorultusunda yabancı sermaye kendi yandaşlarına peşkeş çeken yapılan her yardımda bir vurgun vuran başka hükümet oldumu el insaf bende akp ye oy vermiştim keşke elim kırılaydıda vermeseydim....

  • Kimim Ben
    08.06.2011 07:50:10

    ya bunların her şeyi çakma. genel başkanları bile çakma gandi olan bir partiden ne beklenebilr ki?

  • uysal
    08.06.2011 07:49:42

    chp nin her projesi gibi reklam filmi bile çakma))))

  • sss
    08.06.2011 07:48:32

    çok saçma

  • İNTERNET MÜFTÜSÜ
    08.06.2011 07:41:26

    NEYSE EN SONUNDA AĞIZLARINA TÖVBEYİ ALDIRABİLDİK,BUNLAR GALİBA HİDAYETE ERDİ.

  • selim kardeşe cevap...
    08.06.2011 07:40:41

    süper olmuş yorumcular neden bu kadar tepkili ? komik bi soru olmuş sizin bu zihniyetinizi çözemedik gitti arkadşım oyunuzu kime verirseniz verin ama önce bi görün kılıçdaroğlu aynı CEM UZAN karakterini oynuyo hep bi vaat hep bi kötüleme resmen sokak agzı oldu hepinizin dili Allah aşkına yorum yazarken biraz mantıklı düşünün çakma chp liyide selamlıyorum JOP meselesi:)

  • vatandaş
    08.06.2011 07:39:46

    İlk defa bir başbakan vatandaşa küfredip ananıda al git dedi yazık \\\'\\\'HAYLDİ GERÇEK OLDU (!)\\\'\\\' bu sefer chp. reklamda süper olmuş bu arada

  • RECEPCAN
    08.06.2011 07:37:15

    TÖVBE Bİ DAHA :)) SÜPER OLMUŞ YAA HELAL OLSUN CHP YE. BEN AKPYE VERMİŞTİM GEÇEN SEÇİMLERDE HABURDAKİ SKANDALDAN SONRA HARAM OLSUN VERDİĞİM OY DEDİM. BİRDAHA AKP OY FALAN VERMEM. SAMİMİ DEĞİLLER. BU SEFER CHP. ÇOK BEĞENDİM ÇOK GÜZEL OLMUŞ

  • yorumcu
    08.06.2011 07:34:28

    gerçekler ağır gelir tabiiki, yorumlardan bakıyorum bayağı zorlarına gitmiş. :))))

  • Koray
    08.06.2011 07:33:44

    yani reklam filmi güzel olmuş kendi durdukları yerden algıladıkları türkiyeyi dile getirmişler fakat şu da ayrı bir gerçek gündüz gözünü yummakla gece olmaz, gözünü kapatan adam her nekadar gece olduğunu iddia etse de güneş parıl parıl parlamaya ışığını etrafa saçama devam etmektedir.

  • GERÇEK CHP
    08.06.2011 07:31:51

    noldu tutuştunuz :)) daha chp gelmeden icraatlarına başladı . tüm sözleşmeli sağlık personeli gibi eğitim camiasıda kadroya geçiyor daha çok uzun olmadı ankarada kadroya geçmek isteyen sözleşmelilere jopu vurandamı chpydi :)) çakma insan :)) daha bunlar icraatın ilk adımları başa gelmeden icraatlarını gördünüz. sözleşmeli personeli kendileri çıkarttı şimdide kadro verip oy avına çıktlar , hakkaten bunlar tutuşma kokusu sağlam adımlarla geliyor inadına chp inadına kılıçtaroğlu, aklınızı ve vicdanınızı kullanın bu milleti 9 yıllık esaretten gelecek diktatörlükten kurtarın.hem unumadan akpde bu jopla tanışmaktan hiç pişman olmamış aşallah elinden düşürmüyor. bir yıl için alınan biber gazı stoğuda 5 ayda bitmiş çok acılı bir hükümet çok. acı veriyor

  • termelifirarda
    08.06.2011 07:28:35

    chp varsa muhalefet icin var satasmak icin var camur atmak icin var ...ancak böyle bir klip beklenir ak parti gibi klip yapsaniza ...ama yok yapmazlar beyinleri bile muhalefet etmekle mesgul :)))

  • Victor Gugukcu
    08.06.2011 07:24:40

    Hırsızlığa reklam filminden başlamışlar.Birde iktidar filan olsalar Allah muhafaza!işleri güçleri taklit.Biraz orjinal olun be kardeşim.AKP\\\'den besleniyorsunuz herşeyinizle.Kürt sorunundan tutta Kanal istanbula kadar herşeyiniz APK\\\'ye endeksli.Önce kürt sorunu yok de sonra var ben çözerim de.Başörtüsü sorunu yok de sonra var ben çözeceğim de.Kanal İstanbul deli saçması de.Sonra vallaha biz düşünmüştük de.Her şeyiniz AKP\\\'ye endeksli.Aldığınız oy bile.Anayasayı değiştiren idamı göze alır de sonra biz değiştireceğiz de.Sonra çark edersiniz nasıl olsa.AKP olmasa CHP bile aç kalacak.

  • selva
    08.06.2011 07:23:13

    İnsan bu kadar taklitçi ve çakma olamaz ak partinin şarkısı harika ama sizinki kin ve nefret kokuyor.

  • kadir yücel
    08.06.2011 07:18:50

    bir chp\\\'li olarak hiç hoş olmamış, akpnin reklam müziğini dinlediğinde inan edin insanı kendinden alıyor bende bu yaptığı ve dikkat çekiçi reklamdan ötürü oyumu akp\\\'ye vereceğim. hemde inadına

  • gogo
    08.06.2011 07:18:17

    CHP kendi iktidar dönemlerinden görüntüler sunmuş bizlere, cidden tövbe bidaha.

  • :)
    08.06.2011 07:17:08

    :))))))) ÇOKK GÜZEL OLMUŞŞŞ!!!

  • veli toga
    08.06.2011 07:15:04

    bravo akpyi iyi teşhir etmişler

  • Adınız
    08.06.2011 07:10:01

    Bi daha CHP günlerine tövbe. Bu sefer ezanın Türkçe okunması değil tamamen yürürlükten kaldırırlar.

  • bravoooooo
    08.06.2011 07:09:10

    muhteşem güzel olmuş.taklit yapıyor diyenler anlamadınızmı taklit değil dalga bu kısacası dalga
    sizin çılgın projeniz yoksul insanımızın karnını doyuracakmı.

  • Ak Parti ve diğerleri
    08.06.2011 07:01:19

    Ak Parti ve diğerleri denilen işte bu, gündemi Ak Parti oluşturur diğerleri diğerleri taklit yeteneklerini kullanmaya çalışır.

  • Bu Ampül Sönmez
    08.06.2011 06:56:36

    he orda bir de ekmek kuyruğu vardı zaten bunlar chp zamanın da idi :)
    tövbe bir daha chp
    O zaman haydi bi daha bi daha bi daha hep beraber :D

  • yorumsuz
    08.06.2011 06:55:53

    mor koyunun kaval dinlediği gibi bunların şarkı türkü atışmalarını dinliyoruz...

  • mor
    08.06.2011 06:55:43

    vay garibanlar taklitçiler

  • metehan
    08.06.2011 06:53:44

    güzel olmuş, hoş olmuş ama.. DURMAK YOK YOLA DEVAM !

  • CeHePes
    08.06.2011 06:53:40

    Aslında doğru demişler aynı coptan pekeke de yedi bir nevi doğru demişler devletin polisini taşlayan kim olursa aynı copu yer zaten :)

    Gene Kopya skandalı CeHePes İş başında:)))

  • Alper HAKTAN
    08.06.2011 06:53:07

    Bir şarkı dahi hazırlamaktan aciz insanlar..Sadece olanı eleştirirler..Sadece bu..Bir çivi dahi çakmak yok sadece olanı kötülemek..Neyse ki güneş balçıkla sıvanmaz..

  • mech
    08.06.2011 06:53:06

    Tövbe Tövbe !!!
    bu ne sacmalık ya proje istiyoruz projee
    Ana muhalefetlik cocuklar gibi kelime oyunlarıyla oynamak degilki...

  • can
    08.06.2011 06:51:18

    işte bu süperrrrrrrrrrrrrrrr... chp varsa herkes için

  • ÇAKMA CHP
    08.06.2011 06:50:59

    YA KARDEŞLER DİKKAT ETTİNİZMİ,CHP ÖZÜNDE DEĞİL,HERŞEYİ ÇAKMA VE BİR DEDİĞİ BİR DEDİĞİNİ TUTMUYOR REKLAM DA JOPA TÖVBE DİYOR,ÜLKEMİZ İLK JOPU CHP İKTİDARINDA TANIŞDI,YA KARDEŞİM HAKKET BUNLARIN HEPSİ YALANCI VE GICIK TİP,VAY TİPSİZLER SÜRÜSÜ VAY

  • gül
    08.06.2011 06:48:24

    zatalinizde gerilik var galiba

  • sinan
    08.06.2011 06:44:56

    doğrudur tövbe bi daha o günlere,o günler chpnin günleri tövbe bir daha chpye

  • FSM
    08.06.2011 06:42:41

    KENDİ BELEDİYELERİNDE DÖNEN PİSLİKLERİN GÖRÜNTÜLERİNİ ÇEKMİŞ GETİRMİŞ. 9 YAŞINDA ÖLEN KÜBRA YAVRUCAKDA KENDİ BELEDİYELERİNDEYDİ UTANMADAN DEVLETE MAL ETTİ DAHA BUNDAN AŞAĞLIK BİŞE OLAMAZ

  • ADNAN
    08.06.2011 06:40:35

    UYDURMA DEĞİL BU GÖRÜNTÜLR TÜRKİYEDE HAYATIN TAM KENDİSİ HEPİSİ YAŞANDI YALAN DİYEN BU ÜLKEDE YAŞAMAYAN YADA YANDAŞ OLDUĞU İÇİN BUNLARI YAŞAMADI

  • Muhammed
    08.06.2011 06:40:17

    akpliler deli olmuş bu reklama demekki işe yaradı. ne mutlu chpliyim diyene

  • welati sinor
    08.06.2011 06:39:55

    Sperrr ya muhtiş harika ellerinize sağlık....

  • YANLİZLİK
    08.06.2011 06:37:18

    HAHAH BİZİM ÇAKMA GANDILERE KARNIMIZ TOK GÖRUYORUZ İŞTE DEVLETI SOYUP SOVANA CEVİRMİŞLER ŞİMDİDE MHP CHP OY İSTİO PİŞİK YOK SİZE OY FİLAN GÖRDÜK İŞTE SİZİN VE ASKERİYENİN YAPTIKLARINI TEK PARTİ VAR ODA AK AK AK PARTİ

  • selim
    08.06.2011 06:36:50

    süper olmuş,yorumcular neden bu kadar tepki vermiş anlayamadım
    gerçeklerle yüşleşmek zormu geldi?

  • Samet
    08.06.2011 06:36:14

    Yeni proje yok, anca olanı kötülesinler. CHP zihniyetinin kısa özetini aslında.
    CHP iktidara gelirse ineklerin sütü kurur...

  • xxc
    08.06.2011 06:31:28

    küçük bir partiydi bu reklamla dahada küçüldüler.

  • sheriff
    08.06.2011 06:27:42

    hayatları uydurma bu chpnin...

  • yılmaz
    08.06.2011 06:25:40

    helal olsunnnnnnnnnnn oyum chpyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

  • Kafkas73
    08.06.2011 06:16:54

    Chp zavallı parti ..bir de kendin proje üret yeter yaw..defol git güzel ülkemden.

  • Gercek
    08.06.2011 06:14:19

    Bu Zihniyet bir Zamanlar BASBAKANI astirmadimi YAZIN BU Yorumumu
    Yemezler ne kadar cirkef olursaniz olun Yemezler

    Yöneticiler bu yorumu onaylayin

  • kopyacılar deşifre oldu
    08.06.2011 06:08:36

    C.H.P eziklikte son noktaya ulaşmış,bu reklam nurettin sözen dönemi istanbulun halini hatırlattı bana.bu halk bunu yemez.

  • nbb
    08.06.2011 06:08:05

    chp zihniyeti işte bu reklmada bile yeni bir reklam yapmak yerine yapılanı kötülemişler sizde güzel projeler üretin artık yapılanları baltalamak yerine...

  • chp 12 hzr ezileceksin
    08.06.2011 06:03:25

    iyide bu ecevit zamanında idi..chp saçmalamış..avrupa türkiyenin sömürgesi olacak ne açlığı ne sefilliği..b u solcu ateistlerden bıktım valla

  • Gercek
    08.06.2011 06:02:20

    Bu Zihniyet bir Zamanlar BASBAKANI astirmadimi YAZIN BU Yorumumu
    Yemezler ne kadar cirkef olursaniz olun Yemezler
    Yöneticiler Objektif olun Lütfen Yazin Bu Yorumu

  • alp ege
    08.06.2011 06:01:50

    tövbe bir daha chp ye oy vermeyiz biz

  • ddd
    08.06.2011 06:01:38

    asıl chp kendi kalesine gol atıyor kopyacılar sizi

  • mak
    08.06.2011 05:58:26

    madalyonun gerçek yüzü bu diğer yüzü akp nin uydurma yüzü

  • antichp
    08.06.2011 05:56:44

    geçmişinizide böyle reklam etseydiler ya.gözlerini kin nefret kıskançlık bürümüş.neydiniz ki bu zamana kadar ne olucaksınız bundan sonrası.işine gelince geçmişe dönüp laik atatürkçü dersiniz,gelmeyince yeni chp den bahsedersiniz.yazık ki ne yazık ama şükürki her zaman olduğu gibi aklıselim kazanacak.

  • DELETE
    08.06.2011 05:56:20

    C H P nin neden iktidar olamadıgının kanıtıdır bu her şeyiniz ÇAKMA oldugu gibi reklam fliminiz bile ÇAKMA

  • cemil
    08.06.2011 05:51:51

    geri kafalılar

  • cagla
    08.06.2011 05:51:25

    mükemmell!!!
    akepe resmen kendi kalesine gol atıyor işte!!

  • ekinoks_
    08.06.2011 05:49:18

    chp varsa kopya için var eee fazlasıda beklenmez yani.adamların başı çakma gerisi teferruat:))

  • burak
    08.06.2011 05:41:11

    kopyacılar.işte chp hıcbır zaman bır icraat yapamamıştır üretememiştir.kanıtı burda basit bır seçim şarkısını dahi kopya etmıişler ama kendılerıne etmişler sııkıcı

  • copcu
    08.06.2011 05:08:13

    aynı coptan yemiş hahaha

  • taklitçiler
    08.06.2011 05:03:02

    bir kere de taklit yapmayın yahu. orjinal bir şey yapın. hiç mi kaafanız basmaz böyle şeylere. hep taklit hep taklit :))))

  • ferdi
    08.06.2011 02:45:21

    zaten hep dalga geçerler hep çakma mazeme üretiler haha :D

  • misafir
    08.06.2011 02:32:43

    yav bu arada yorumcuların hepsi beraber yasıyor sanırsam hepsi aynı saatte yorum yapmıslar keske yorum yazan aynı arkadaslar yorumlarınızı bir saat arayla yazsaydınız daha inadırıcı olurdunuz böyle komik olmus

  • misafir
    08.06.2011 02:25:29

    oyyyy süper ötesi öyle bir kapak olmuski karda yatsalar üsümezler

  • deniz
    08.06.2011 02:06:16

    şahanee

  • ssgöksel
    08.06.2011 01:32:05

    Akp\\\'nin söylediği herşeyi tersinden okumak gerekiyor. Bu şarkı tam da bunu anlatmış. Çok başarılı, çok doğru.

  • enes
    08.06.2011 01:22:06

    ak partiyi taklit etmeleri iyi birşey belki hizmet siyaseti ne demek onuda alırlar

  • 46/H
    08.06.2011 01:17:56

    TİPİK CHP MUHALEFET ANLAYIŞI.SÖYLEYECEK SÖZÜ OLMAYANIN SADECE SÖYLENEN SÖZE CEVABI OLUR.GENELDE BU CEVABIN İÇİ DE BOŞTUR.ÜLKEMİZİN DÜŞTÜĞÜ DURUM ÇOK VAHİMDİR.YALANDAN BAŞKA SÖYLEYECEK SÖZÜ,TEK BİR PROJESİ OLMAYAN BİR ANA MUHALEFET BU ÜLKENİN HAKETMEDİĞİ BİR DURUMDUR.SEÇİM PROPAGANDALARINI İZLEYİN.K.K SÜREKLİ ŞUNU VERECEĞİM BUNU VERECEĞİM DİYOR.BU ÜLKENİN REFAHI İÇİN BUNLAR YAPAMADI AMA BİZ YAPIP HALKIMIZI DÜŞTÜĞÜ DURUMDAN KURTARACAĞIZ DEDİĞİ TEK PROJE YOK.YALAN,DOLAN,İFTİRA.ÖZETLE,CHP..

  • nimetullah
    08.06.2011 01:15:51

    admların işi yokki icraat yok ak parti bişey yapsada hemen çamurlasak dimi?sizi gidi çakmalar sizii

  • ahmet akbulut
    08.06.2011 01:15:09

    süper olmuş gercekleri anlatıyor hayalleri degil

  • palavra bol
    08.06.2011 00:55:57

    bu ülkeye nezaman sol hükümet geldiyse hep ekonomik kriz yaşandı...açın tarihi okuyun...hala konuşuyosunuz birde...

  • ALİ DEVRAN
    08.06.2011 00:20:44

    KENDİNİ NE GÜZELDE ANLATMIS BUKADAR OLUR SEN DEVAM TÖVBE ETMEYE HER SEYİYLE CAKMA KENDİN ÜRET BASKALARININ ÜRETTİHİNİ BİZE VERME

  • tarık..
    08.06.2011 00:07:19

    bu klip chp nin inönü dönemini çok güzel anlatıyor..çok güzel çalışma..ama eksik..

  • halktanadam
    08.06.2011 00:03:28

    hicivi taklit sanan akp liler çok komiksiniz video şarkı süpeeer olmuş

  • asilzade
    07.06.2011 23:58:30

    chp yi ilklerin öncüsü olarak tanımıştık. ancak yanıldığımızın videosudur bu video. yazık olmuş kendilerine yazık etmişler resmen dalga konusu haline gelmiş ANA muhalefet. ayrıca EMEK EMEK diye milletin oylarını çalmaya çalışan bay-kemal akp nin bu millet için emeklerine neden saygısızlık eder anlamış değilim. bu karelerin hepsini yaşadı bu millet ve bi daha yaşamamak için oy vermiyor zaten chp ye. ayrıca TÜRK polisine taş atan adamlara bu yapılan az bile. herşeyden önce DEVLET bilinci saygısı

  • kenan
    07.06.2011 23:54:44

    Yeni bir sey üretmek icin zeki olmak gerekir.Bunlar üretmek yyerine üretileni karalamayi huy edinmisler.CEHAPE zihniyeti 80 yildir ayni hic degismedi.Basina Ke-mal`de gelse Deniz`de gelse ayni.Bunlarda nöbet degisimi bile kasetle masetle olur.Mesela ecevit inönünün ayagini kaydirdi genelbaskan oldu.Domates Deniz ecevitin ayagini kaydirdi genel baskan oldu.Ke-mal Domatesin ayagini kaydirdi genelbaskan oldu. :)) kayan kayanaaaa

  • polat
    07.06.2011 23:44:41

    hahaha çok komiksiniz yaa

  • Temel
    07.06.2011 23:43:39

    chp nin isi gücü Taklit. Gandileri bile konustukca Millet Dudak büküp Gülümsüyor. chp Türkiyeye yapabilecegi hic bir sey yok. Tarihinde Karne, Baski, Zorbalik, Yoksulluk vardir. inanclara baski vardir.

  • muhammet
    07.06.2011 23:43:24

    kıskançlıktan başka bir şey değil yazık chp ye

  • super
    07.06.2011 23:28:08

    hahaahahahahahhahhaa super olmus chp li degilim

  • Remzi
    07.06.2011 23:27:03

    hehehe güzel. oh ya şöyle siyaset yapın birader! :)

  • yagmur
    07.06.2011 23:21:19

    ne demişler eger birileri arkanızdan konuşuyorsa ve sizi taklit ediyorsa bilin ki siz baya bi öndesiniz. bu chp nin aklı ancak taklide çalışıyor...ama bu görüntüler kesin chp iktidarı dönemindendir inanın....

  • kilisli
    07.06.2011 23:12:39

    CHP harbi bölücüymüşsün sen insan bunu izlerken tabiki terör estirir neden 1964 ten 2002 ye kadar olan zamandaki yaşlıların ilaç ve banka kuyruklarında öldüklerini göstermiyorsunuz insanların çilesini şehit cenazelerini göstermiyorsunuz zaten birdaha zor iktidarı görürsünüz siz

  • kudret
    07.06.2011 23:11:33

    chp nin şu ülkede olumlu ne hareketi varki bu seçim reklam şeklindede olsun..
    cumhuriyet dönemini anlatmış bana göre..
    namazdan milleti soğutmak için..
    camileri ahırlara çevirmişiz biz.
    kur\\\' an öğrenmesin yeni nesil diye..
    kur\\\' anları evlerden toplatıp yakmışız biz..
    dipçiklerle ezilmişiz biz..
    aynı çanaktan su içmişiz..
    yıllarca miletimize kan kusturmuşuz biz..
    gariban gariban yaşarken..
    darağaçlarında suçsuz yere asılmışız biz..
    elimizden alınmış malımız..
    sokaklarda dilençi olmuşuz biz..
    bu milet dinin unutsun diye..
    türkçe ezanla millet uyutmuşuz biz..
    elimizden alınmış tüm malımız varlığımız..
    canlı canlı mezara gömülmüşüz biz..
    ahırlarda gizli gizli kur an okuturken..
    zindanlarda çürümeye sürülmüşüz biz..

    daha buna benzer 1000 satır yazılır chp nin iktidarlık dönemleri için..
    o yüzden fazla ötmeyin..
    Allah ayaklarınıza dolaştırıyor bak..kendi döneminizi yazmışınız şiirde..

  • Hüsniye
    07.06.2011 23:11:23

    Espirisi çok güzel! Bir daha asla! Oylarımız CHP\\\'ye!

  • yeni chpli
    07.06.2011 23:11:16

    bu seçim reklamları gerçekten çok iyi.Chp eskiden hantal bir partiydi bana yaşlılar partisi gibi geliyordu.Ama şimdi durum hiç de öyle değil.Büyük bir değişimin içindeler ve ben oy\\\'umu chpye vermeye karar verdim.Umarım milletimiz için hayırlı bir sonuç çıkar...

  • Sercan
    07.06.2011 23:01:21

    ben AKP doneminden onceki turkiyeyi cok iyi hatirliyorum ne sefalet cektigimizi bir komsularimiz bir de allah bilir. Bundan dolayi bir daha asla CHP ye oy yok eger halene CHP ye oy veren birileri var ise demekki biz eskiden surunurken onlar refah icerisinde yasamislar.

  • gece
    07.06.2011 23:00:27

    helal sana chp sen bizim umudumuz ve gelecegimisin soyguncu hakepe dersini 12 haziranda alacak allah yolunuzu acik etsin sevindirin garibanlari

  • Tyfn
    07.06.2011 22:58:50

    Bu videoyu kim yaptı biliyor musunuz arkadaşlar..? Bilmiyor sunuz değil mi?.. Hadi söyleyeyim, daha fazla merakta kalmayın..! Çin Hal Cumhuriyetinden.. Çakma Ghandi..! :) Ha haaa... :)

  • deliibom
    07.06.2011 22:52:04

    heh :D

  • demir
    07.06.2011 22:51:45

    taklitci zihniyet bunlar ulke yonetemezler isleri gucleri hirsizlik bakin hemen calmislar ulkeyi teslim etsen ulkeyi soyarlar bunlar

  • koçari
    07.06.2011 22:50:58

    Necip fazıla takılan bir işgüzar dostu demiş ki ,Sen geçmişte neydiin ne oldun,\\\"Üstad da sokmuş lafı tabi, Mazimiz kötü ,karanlık pislik olabilir ama biz maziyi dürdük büktük çöpe attık çöpü karıştırmak ise kedi ve köpeklerin işidir\\\" Malesef bunların işi bu ya, olanı verseler yine gam yok iftiranın biri bin para, sonrada ülke yönetmeye kalkarlar.Yazık küfürbaz ,yobaz,hokkabaz ,edebaz.............

  • anti-farketmez
    07.06.2011 22:48:33

    Ben chaşp nin bu kadar seviyesiz olacağını zannetmiyorum. medyadaki chaşp liler yapmıştır.

  • akyazılı beyzade
    07.06.2011 22:44:35

    ne alaka igrenç ötesiii hattaaa boş boş boş 12 haziran akşamı sıfıra sıfır oldugunu anlıyacaksız..

  • fztkemal
    07.06.2011 22:42:20

    ya bu chp nin kendi ürettiği bişey yok mu

  • Eray
    07.06.2011 22:39:57

    İki parça arasındaki kalite AKP ile CHP arasındaki fark kadar...

  • Deli Kadir
    07.06.2011 22:37:38

    bu klibi çekip, iş yaptık diye CHP\\\'den birileri paraları götürmüştür. Ulen bu cehepe hep çakma bilader! İş bilenin kılıç kuşananın o yüzden biz CHP\\\'ye oy vermiyoruz,, çünkü iktidar olsalar içine edecekler ülkenin! bu adamlar kesinlikle gavur evladı değiller, sadece aşırı beceriksizler!!!!!!!!

  • fazlı
    07.06.2011 22:37:33

    gerçekten hiç olmamış.Kopya olduğu belli.

  • ali
    07.06.2011 22:34:40

    komediya bak ya oy vereceği varsa vermez adam

  • tunuslu
    07.06.2011 22:34:08

    bir chp sempatizanı olarak bu kadar basitlikten utanç duydum.oyumu chp ye verip vermeme konusunda kuşkuluyum.

  • MATES
    07.06.2011 22:30:54

    evet tövbe bidaha .çünkü bu halk iktidarı BİR KEZ OLSUN chp ye VERMEMEYE TÖVBE ETTİĞİNİ
    12 HAZ DA TEKRAR HAYKIRACAK.

  • micokdz
    07.06.2011 22:30:43

    bu kadar rezil bir klip izlemedim bunlar türkiyenin bu hale gelmsi için yapacaklarını gösteriyorlar bunlar birde kazayla iktidar olurlarsa vay halimize olacakları aklıma bile getiremiyorum.

  • Fark Var
    07.06.2011 22:25:11

    Akp\\\'nin klibi kaynaştırırken CHP\\\'nin klibi nasıl da ayrıştırıyor... Biri pozitif duygular yüklüyür diğer negatif duygular...

  • baran koç
    07.06.2011 22:20:44

    sizi gidi taklitçiler, ak partiyi taklit etmişler, cehepe nin yeni imajı , durmak yok taklite devam.

  • :))
    07.06.2011 22:19:35

    Herşeyin çakmasını çıkartıyorlar :D hahahahaa .......Birazda plan proje üretin

  • mates
    07.06.2011 22:19:07

    ak partiyi taklit etmeye devam

  • analitör
    07.06.2011 22:18:35

    aynı coptan yemişiz biz derken çok içten söylüyor kadın sanki hissediyor

  • mersinlii
    07.06.2011 22:17:24

    süperrr olmuş akp lilere kapak olsunnnnn

  • oğuz
    07.06.2011 22:17:23

    bu mu proje partisi..kendisi olamadı gitti bu parti...

  • berk
    07.06.2011 22:15:29

    çok saçma olmuşş yaa....

  • HARBİ
    07.06.2011 22:14:59

    meydanlarda bile TAYYİP ERDOĞANI taklit ediyor Ke MAL

  • baba sincan
    07.06.2011 22:13:48

    çok komik yaaa koptum vallaha hahihohoi:)))) zavallılar.....45 yıldır yaptıkları ortada bune miilletin gözünün içine baka baka edepyaaaan 9 yıldır bişi degişmedi öylemi....?

  • serkan
    07.06.2011 22:13:11

    millet 2000lere türkiyenin battıgı nice ocakların söndügü beş parasız borç batagında millet önünde boynunu egen bir hükümet istiyorlar..chp diyorlar.söyledikleri on kelimenin 9u yalan biri şüpheli..ancak TAKLİT...az düşünün sadece..az...

  • fugii
    07.06.2011 22:12:44

    Evet kılıçtaroğlu geldiği günden beri akp takliçiliği yapıyor . komik çok komik bizi yönetmeye talip olacak parti liderine bakın

  • aragon81
    07.06.2011 22:11:29

    bari burda yapılanı karalamayın bişeyler üretebiliyormusunuz ondan bahsedin başkalarının yaptığı işler üzerinden prim yapmayın ama sizde haklısınız siz bu memlekete ne yaptınızki burdada bişeyler yapasınız

  • Kaan
    07.06.2011 22:10:51

    anca Ak partiyi taklit eder, onun fikrini çalıp, çamur atarsınız...devletin polisini taşlarken yediğiniz coplar aslında...!

  • blackeaglecengiz
    07.06.2011 22:10:25

    bu reklam chppnin taklitlerle acınakcak hallede olduğunun göstergesi taklitler daima aslını yaşatır.sizin zamanınınzda elektrikler bile yoktu sular bile adam gibi akmıyordu bu ülkede bunlarıda unutmadı ülke o yüzden yimne akp yüzde 60 iktidara geliyor alayınız ergenokoncu olmuş sahte türkiye sevdalıları....

  • hakkarili
    07.06.2011 22:10:03

    herşeyiniz çakma klip bile birde bütün sanatçılar chpli diyorlar söyleyin o sanatçılara salya sümük akpye oy verenlere saldıracaklarına doğru dürüst bir reklam yapsınlar

  • tayyip
    07.06.2011 22:08:42

    çok beendim doğrusuda buydu zaten:)) emeğinize sağlık

  • dobrowski
    07.06.2011 22:07:53

    süperrrrrr televizyonada verseydiniz keşke.

  • SEYFİ OZHAN
    07.06.2011 22:06:53

    VALLA ARKADAŞLAR AKP PARTİNİN REKLAMINI ANCAK KOPYALARSINIZ ADAMLAR HİSSETMİŞ YAZAN ADAM GİBİ YAZMIŞ OKUMUŞ SİZ ANCAK COPY PASTE YAPARSINIZ GERÇİ AFFERİM BU KOPYACILIKLA BELKİ SONRA ......

  • Merve55
    07.06.2011 22:06:51

    Yani azıcık özgün çalışsa şu CHP... Herşeyleri yalan dolan....

  • bu milleti
    07.06.2011 21:59:42

    Adam gibi bi isiniz yok reklamlariniz bile taklid.Hayatiniz taklit.Sizin gibi insanlarla Allah bu milleti bir daha imtihan etmesin

  • vatandaş
    07.06.2011 21:55:11

    işleri güçleri hep biri brileriyle uğraşıyorlar bunların mevzusu benim babam senin babanı döver muhabbetine döndü allah sonumuzu hayır eylesin

  • milli görüşçü
    07.06.2011 21:53:43

    Akp nin yalanlarına karşılık çok güzel bir cevap olmuş..memleket bölünme aşamasına gelmiş akp tutmuş toz pempe bir türkiye resmi çizmiş yahu siz başka bir gezegendemi yaıyorsunuz 9 yılda sizin zamanınızda sizin yetiştirdiğiniz gençler terör estiriyor uyuşturucu kullanıyor çocuk boğazlıyor ahlak adına ne yaptınız.işte böyle adamı tiye alırlar gömleksiz işbirlikçiler sizi..

  • kimode
    07.06.2011 21:53:05

    eğlenceli sadece oy alamazlar bu şempazelikle

  • tövbekar
    07.06.2011 21:49:11

    süpppeeeeeerrrrrrr

  • OSMAN
    07.06.2011 21:49:07

    BUNU YAPANLARİN ALLAH BELASİNİ VERSİN SÖYLÜYENİNDE..

  • ali kahraman
    07.06.2011 21:47:14

    Videoda devlete başkaldıran eylemciler vurgulanmış demekki chp devlete başkaldırıp eylem yapanlarla aynı fikirde.

  • eski chp li yeni akpartili
    07.06.2011 21:47:07

    evet bidaha chp ye oy vermeye tövbe

  • dalga geçiyorlar
    07.06.2011 21:46:31

    aç olan insanlar 9 senedir akpartiyi hükümet yaptı gene yapacak seçmen hala aç dedikleri vatandaş akpartiye veriyor oyunu...

  • Abuzer
    07.06.2011 21:40:00

    2002 öncesini anlatan güzel bir klip olmuş hazırlayanların ellerine sağlık !

  • Tövbe
    07.06.2011 21:39:34

    çok güzel dalga geçilmiş gerçi dalga diyemeyiz gerçektik annesinin kucagında açlıktan bir çocuk ölüyorsa bir anne eger çocuklarına kahvaltı hazırlayamadıgı için intihar ediyorsa akp ye oy mu tövbe bi daha

  • eski chp li
    07.06.2011 21:38:04

    inadına ak parti

  • hasan demir
    07.06.2011 21:37:10

    tövbe tövbe \\\'ye cevap:
    ya arkadaş sen yani chp zihniyeti,60 sene önce uykuya daldınız hala uyanmadınız ya bu ülkeyi sizin gibi derin uykudakiler değil bizim gibi uyanmış olanlar yönetecek .size iyi uykular dünyadan haberiniz yoklan

  • ahc
    07.06.2011 21:31:25

    oyum akpartiye olsa da çok hoş olmuş renk kattı

  • musa
    07.06.2011 21:29:56

    taklitçi ,üretkensiz kopyacı zihniyet

  • salvador
    07.06.2011 21:23:20

    gülüyorum hemde kahkaha atarak :))))

  • turgay deniz
    07.06.2011 21:23:14

    taklitler aslını yaşatır. chp iyi projeler üretememesinin yanında iyi propaganda da yapamıyor. keşke akp nin yaptığı başarılı propaganda şarkısını sulandırmak yerine kendisi iyi bir çalışma koyabilse.

  • CHP !!
    07.06.2011 21:21:40

    Mukemmel.. Kapak olsun...

  • YAKUP DEMİROĞLU
    07.06.2011 21:20:15

    chp\\\'nin muhalefetten anladığı bu. varsa meziyetiniz gösterin de görelim. Yoksa siz de yolunuza devam edin. Tek kelime ile: YAZIK

  • 1905
    07.06.2011 21:17:42

    2023 de akp nin sloganı;
    4 sezondur üstüste ikdidar olduk
    dünyanın kralı olduk
    gerçekleri akp yapar
    sözünüde tayyip tutar

    arkadaşlar ister sevin ister sevmeyin bu dönemde akp den başka güvenilir parti yok
    çünkü karşısında muhalefet yok
    biri büskütcü diğeri kasetci ve bol keseden atan,, türkiye 80li yıllar sanıyorlar türkiye artık uyandı sizde uyanın

  • tarcer
    07.06.2011 21:17:30

    hahahaha çakma olmuş yine çakma gandi gibi

  • Osmanlı torunu
    07.06.2011 21:16:08

    İnsan biraz utanır bu sizin yaptıklarınızın belgesi oolmuş
    insan şarkı yaparda yıkıcı olmaz insan birleştirici olur
    sizde yazın yazdırın ama insanlara bi faydanız dokunsun
    siyasette yaptığınız bi şey yok bari şarkıda yapın
    birleştirici olun bu türkiyeden başka yok sahip çıkı8n
    muhalefet yapacaz diye düştüğünüz duruma yukarsanmı aşağıdanmı
    nerden bakacaksanız bakın halinezi ve görün
    artık bu aziz millet eski siyaseti istemiyor anlayın artık
    ya siyaseti bırakın bu millet rahatlasın
    yada doğru dürüst siyaset yapın millet için
    siz tövbenizi bu millete çektietikleriniz için çekin
    hergün her saat tövbe edinki bu aziz millet sizi affetsin
    artık bu aziz millet ayakta türkiye ayakta
    ve chpli kasrdeşlerimiz tövbe edin gelin aramıza
    hep birliklte beraber olalım
    Aynı yoldan, geçmişiz biz
    Aynı sudan içmişiz biz
    Yazımız bir kışımız bir
    Aynı dağın yeliyiz biz
    Gönüller bir dualar bir
    bİr Allahın kuluyuz biz
    Has bahçemiz yurdumuzdur
    Aynı bağın gülüyüz biz

  • taklidin bu kadarı
    07.06.2011 21:13:35

    tövbe bidaha evet herşey taklit chp\\\'ye tövbe bidaha,yaw bunlar taklitçilikte çini bile geçecekler

  • amed
    07.06.2011 21:11:21

    hakkını vermiş

  • KİMİMBEN
    07.06.2011 21:11:20

    HAHAHAHA SÜPER YA KOPTUM SİZ HEP BÖYLE REKLAM YAPINDA İKİ GÜLEK ÇOK GÜLDÜRÜŞLÜ OLMUŞ BRAVO

  • hamit baba
    07.06.2011 21:08:24

    hahahhaha

  • RAMZE
    07.06.2011 21:06:01

    SUPER OLMUŞ

  • gülen
    07.06.2011 21:05:07

    Ne diyelim bizim partinin klibiyle dalga geçmişler. Tır şoförü-Bolu Tüneli reklamıyla da dalga geçmişlerdi.Başarılı bir çalışma yapmışlar.. Ak Partili

  • patikaaaa
    07.06.2011 21:01:07

    genel başkanından tutun bu klibe kadar herşeyi çakma yahu...çini bile geçtiler

  • Mustafa MISTIK
    07.06.2011 21:01:04

    Bu CHP nin resmi reklamımı bir CHP\\\'linin işgüzarlığı mı? Gerçekten CHP nin reklamıysa seçimlerde her ne oy alacaklarsa bile onuda haketmiyorlar demektir. Yazık yaa, ülkenin ANA muhalefet partisinin düştüğü duruma bak. Vallaha acıdım içim sızladı şimdi.

  • kerem ay
    07.06.2011 21:00:12

    chp nin taklitçiligi böylece ortaya çıktı çinliler gibi kopyala-yapıştır.:))

  • yazııık
    07.06.2011 20:59:56

    yazııık

  • veysi
    07.06.2011 20:56:55

    taklitçiliğin daniskası ya...akparti birilerini karalayarak başa gelmedi, sizin gibi bir parti değil.

  • Tövbe tövbe
    07.06.2011 20:56:17

    yalanmı hepsi doğru. Ülkeyi sattılar siz yine uyuyun bilemedim sizleri ne ile uyutuyorlar uykunuz pek bir derin uyanınca şaşırmayın sakın.

  • hasan
    07.06.2011 20:56:15

    bukadar da saçma sapan vdeo olmaz ki arkadaş akp yi yerden yere vurmuş ama millet akp iktidardayken karnı doymuş rahatı bulmuş daha konuşuyorlar oturun halinize şükredin ama bu kadar da vijdansız olmayın %30 oy alırsa chp öpsün başına koysun...

  • DOĞRUCU DAVUT
    07.06.2011 20:55:38

    ÇOK GÜZEL OLMUŞ. ELLERİNİZE SAĞLIK. SANIRIM TÖVBE DİYE KLİBİ YAPILABİLECEK GÖRÜNTÜLERİN SÜRESİ SAATLERCE SÜREBİLİR. KARŞI KLİP ÇOK GÜZEL OLMUŞ.

  • yazık
    07.06.2011 20:55:15

    6 milyon işsiz 12 milyon yoksul ! gelecek için gidilen daha doğrusu gidilemeyen ünv ler apaçık ortada mezun olsada bekler 3 yıl atama için hala bu kadar ünve yapıcaz de ondan sonra bi daha doğru söylüyorlar nerde böyle ülke!

  • Kamil
    07.06.2011 20:54:33

    CHP ye oy verecek olanlar bu görüntüleri özleyenlerdir.

  • bakış açısı
    07.06.2011 20:53:40

    bahçelinin püskevit demesinden sonra tüm paylaşım sitelerinde dönen amatör püskevit yorumları gibi. sonunda chp yazmasa, akp düşmanı bir amatör yapmış derdim. acınacak durumdalar..

  • Ne fark eder
    07.06.2011 20:50:51

    Sonunuz yakın C.H.P , ister sevinin ,ister dövünün bunların ecele faydası olmayacak...

  • BARAKAMBİ
    07.06.2011 20:48:25

    BUNLARIN HERŞEYİ ÇAKMA YAHU:))

  • mutuu
    07.06.2011 20:48:20

    seviyesiz muhalefet,ten bi seviyesizlik daha...herböyle yaptıgınızda geri planda kalmaya mahkumsunuz c h p .olarak ne yapabilisiniz...palavra hariç..

  • tefoo
    07.06.2011 20:47:47

    by kemal :))) millet chpden oyle bı ıcten tovbe etmıskı 61 yıl gectı hala tık yok :))))))

  • kekskinlik
    07.06.2011 20:46:46

    Bu memlekette AK PARTİ nin yaptığı bütün güzellikleri görmeyen hatta kirletenler var. Aynen bu yayınlanan klipte olduğu gibi...Herkesin taktir ettiği, bu reklam müziğini kirletmeyi de başarmışlar...Herkes görevini yapmaya devam ediyor...

  • ONUR ARDA
    07.06.2011 20:46:30

    BARİ BUNU KENDİNİZ YAPSAYDINIZ BURDA BİLE ERDOĞANIN GÖLGESİNDE KALMIŞŞINIZ

  • tosun okutan
    07.06.2011 20:46:20

    süper olmuş ellerinize sağlık bu kadar güzeli nasıl düşündünüz helal olsun.unutturulmak istenen bütün olayları sığdırmışsınız filimin içine eksik var fazla yok son dokuz sene bu işte.

  • aturker
    07.06.2011 20:43:11

    bunlar eskiden batı taklitcisi idi şimdi en azından yerliyi taklit ediyorlar.güzel bir gelişme.tebrikler chp

  • anlamsız sözler
    07.06.2011 20:37:54

    galiba bu reklam chp seçildiğinde(bu imkansız) bizim geleceğimizi gösteriyo

  • tuna
    07.06.2011 20:37:40

    10 numara olmuş .....

  • Bunların Birşey Yapacağı Olsa
    07.06.2011 20:35:20

    Önce yaratıcı olurlardı biraz bunu bile araklamışlar ne diyelim görürsünüz tövbeyi

  • arif34
    07.06.2011 20:34:50

    hayatları taklit...birşey üretemiyorlar ki!!! amaçları üretene muhalefet...yaptıkları birşey yok ki.

  • KİMİMBEN
    07.06.2011 20:32:35

    Tebrik ediyorum 10 üzerinden bir emege saygı

  • izmir
    07.06.2011 20:32:24

    pes yani çakma gandhi,çakma reklam,polisi reklamına koymuşlar ayıp

  • Karakule
    07.06.2011 20:30:05

    ya sizin eğitim düzeyiniz ne çok merak ediyorum.anlamanız için bir örnekle açıklamaya çalışayım galatasaray marşı fenerbahçe tirübünlerinde fenerbahçe marşı da galatasaray tirübünlerinde değiştirilerek söylenir. burda taklit değil karşı tarafla dalga geçme vardır. inşallah anlayabilmişsinizdir.

  • hakan
    07.06.2011 20:29:22

    Rezillik ya, CHPnin seviyesi yerlerde :))

  • zero
    07.06.2011 20:29:05

    maaşallah süperrrrrrrrrrr kopya olmuş(nası bir reklam bu kadar kötü olur kardeşim)

  • Vatandaş
    07.06.2011 20:28:17

    Chp oy vermek arzusunda biriydim. Ama bu reklam dan sonra oyumu vermemeye karar verdim. Anladım ki amaç hizmet değil, inat!. Çocuk oyuncağına çevirdiler işi. Yolunuz açık olsun.

  • ak parti
    07.06.2011 20:27:46

    ya sizin işiniz gücünüz taklit yapmak hep muhalefetsiniz.beceri diye bir şey yok sizde.halk biliyorki sizde bişey yok.o yüzden iktidar olamıyorsunuz.hepiniz çakmasınız.lideriniz bile çakma gandi

  • fetullah ragıp
    07.06.2011 20:27:45

    ben 62 yaşındayım bu kadar güzel doğruları anlatan harika müziği olan bir reklam videosu seyretmemiştim yapanın ellerine sağlık çok güzel olmuş on üzerinden on.

  • anti(ka) chp
    07.06.2011 20:26:42

    chp = crtl c :))

  • DeVito
    07.06.2011 20:23:36

    AKP'yle Ciddi Dalga Geçilmiş.. Başarılı bir tersyüz komedisi.. :-)))

  • ali
    07.06.2011 20:22:40

    hahahahahaha siz ne derseniz deyin allahımın izni ile ak partiii kazanacakkkkkk

  • MİSAFİR
    07.06.2011 20:22:07

    inadına AKP

  • Cevappp
    07.06.2011 20:21:33

    buna taklit değil cevap denir kimin hangi partiye oy verdiği belli oluyor,daha bu farkı anlamazken seçtiğiniz partinin ülkeye ne çoraplar ördüğü hakkında bilginizin olmamasına şaşırmamalı :))))

  • eses
    07.06.2011 20:17:28

    ya adamların fikri kötü zikri kötü huyları kötü niyetleri kötü her hareketleri kötü kopyacılıkları çooook kötübr /herkesleride kendileri gibi kötü niyetli zannediyorlar!

  • hollandali demokrat
    07.06.2011 20:16:21

    vuhahaha.... bu gune kadar gordugum en berbat propaganda filmi... aferin devam edin boyle...bana kalirsa hergun 100 defa yayinlayin......ki ne b...k tan bi anlayisiniz oldugu milletin kafaniza kazinsin... polise tas atarsaniz molotof kokteyli firlatirsaniz az bile yapiyor turk polisi... avrupada polise siddet uygulayanlara verilen cezalari biliyormusunuz??? arastirin bir gorun...valla burda polisin ates etme yetkisi var ve zaman zaman kullaniyorlar bu yetkiyide... inanmiyorsaniz hollandada gecen sene cikan olayda polis kac kisiyi oldurdu ver kacini yaralari bir bakin... hollanda-lahey

  • hasan
    07.06.2011 20:13:58

    meyve veren ağac taslanır :))) şimdide akpliler tatlitci diye sövecekler nerdeyse bence muhteşem olmuş

  • insaf be
    07.06.2011 20:07:22

    iste chp, yikmakta hep önde, kendi yaptigida sifir!

  • yalnızkurt
    07.06.2011 20:02:32

    CaHaPes :)) Komik parti

  • cakal
    07.06.2011 19:57:12

    taklitçi zihniyet AK Partinin reklamını bile taklit ediyorlar...

  • abdullah
    07.06.2011 19:53:36

    bunlara denilebilecek en iyi şeyi soylemiş herkes zaten ......taklitçiler....... biraz orjinal olun kendinize özgü olun

  • güzeli alkışlamak lazım
    07.06.2011 19:52:53

    bir kerede yapıcı olun ya bir kerede güzel olanı alkışlayın nasıl bir zihniyet kardeşliği bile hazmediyorlar hemen mağdur edebiyatı 70 lerde tüp gaz kuyrudğunda kim kimi mağdur etti 40 larda kim kimi nasıl mağdur etti 2001 de türkiye battı. ömrünüzde böyle bir hizmet gördünüzmü allahtan korkun türkiye tüm dünyada kabul edilen bir ülke oldu içerde sürekli büyüyen gelişen bir ülke oldu yine de çamur atıyorsunuz ya helal olsun

  • hkn
    07.06.2011 19:52:31

    polis üzerinden neden siyaset yapılıyo kardesim. bu ülkenin polisleri böyle birseyle karsı karsıya kalmaktan memnun mu. polise en ufak bi saldırı olursa tabiki karsılık verecek. devletin polisine saldırı devlete saldırıdır. nasıl mehmetciğe saldırı devlete kabul ediliyosa polisede öyle, böyle bi sebepten oy peşinden koşmak chp nin zihniyetini gösteriyo. hakkari de özerklilk verecem diyo kastamonu da hopada polisin basına gelenleri görmezden geliyo nefret ediyorum bu chpden. iktidara gelse onlar böyle olayları engelleyecekler mi??? kim cıkarcı kim ayrıstırıcı belli oluyo. bu reklamın tek amacı var milleti birbirine düşürmek. akpnin ki gibi dostluk kardeslik söylemi içermiyo. bu mu süper olmus allahınızı seven dogruyu söyleyen bir tane chp li yok mu be?????????

  • ttt
    07.06.2011 19:50:16

    taklitçiler!!!!!

  • obozkurt
    07.06.2011 19:49:32

    simdi bu cok egitimli (!) kulturlu (!) entel (!) dantel camiadan bumu cikmis cevap niyetine :) ben bunun daha iyisini tuvalette yazardim :) kendi dedikleri gibi egitim sart :) ama once CHP yi egitmek lazim :)

  • hüseyin cemil
    07.06.2011 19:49:30

    millet chp\\\'den öyle bi tövbe etti ki 60 yıldır tek başına iktidar olamıyor, 60 yıl daha olamaz :D

  • gezer
    07.06.2011 19:48:14

    CHP taklitten öteye gidemeyecek mi yaaaaa!!!! tersine taklit...!

  • hasan
    07.06.2011 19:44:40

    ne kadar itici ses tonu zaten CHP\\\'ye oy verenler de hep böyle soğuk ve antipatik

  • boy ölçer
    07.06.2011 19:42:29

    adam gibi gerçek bir şeyler ortaya koyamadığınız için güzel olan herşey b..k atıyorsunuz...neyse boy ölçünüzün alınmasına çok değil 4 gün kaldı...

  • Yazılımcı
    07.06.2011 19:42:01

    İleri derecede iğrenç bu ne kadar itici bir şey olmuş böyle.

  • İtici!
    07.06.2011 19:37:40

    aynen kardesim sana katılıyorum ne kadar itici bir ses var !!

  • dd
    07.06.2011 19:37:16

    cehapenin elestirisi bile taklit, akp nin yaptigi seyin uzerinden... ne yaparsin kilavuzu k. kilicdaroglu olanin..

  • absurd
    07.06.2011 19:37:03

    muhteşem,süper olmuş..

  • Yazıııkkk
    07.06.2011 19:36:29

    Dikkat ettinizmi şarkıyı söyleyenin seside chp zihniyetinin soğuk ve itici yansıması gibi...

  • Degisimin Farkında
    07.06.2011 19:35:29

    cakmasını yapmaya göze aldınız bari adam gibi bise yapın :D ne kadar ugrassanızda tek basına iktidar olcak ins AKP ve büyümeye devam edicek bu ülke acında bakın 2001 de iflasın esiğinden 2011 de ne hale gelmis bu ülke TÜRKİYE HAZIR HEDEF 2023

  • Gerçekler
    07.06.2011 19:35:00

    gerçekleri söylemek suç mu oldu. A pardon AKP iktidarında yeni anayasada suç olmuştu

  • SAMET
    07.06.2011 19:34:40

    ::::))))) HARİKAAA....

  • van
    07.06.2011 19:26:55

    chp tarihini bir daha ortaya koymus bulunuyor. hep kirli lekeleyici yapıcılıktan bi uzak cirkin bir parti eee nede olsa bu CHP zaten dogru bir iş yapmış olsaydı şaşırtıcı olurdu.

  • çakma gandiye çakma şarkı
    07.06.2011 19:26:45

    yuh beeeeee bunu bile kopyalamışlar...kendisi gibi buda çakma

  • racisTurk
    07.06.2011 19:24:57

    Süper ! ama tek başına MHP geliyor

  • özlem
    07.06.2011 19:23:54

    her zaman ki chp işte asla özgün bir fikirleri yok illa hep çalacaklar başka bi şey öğrenememişler

  • ben
    07.06.2011 19:23:14

    Hiç güzel olmamış.Bir de kendiniz olsanız.Hep taklit hep taklit. Yayınlandıkça çok oy kaybedeceğini düşünüyorum Chp nin...

  • kah kih ko ko
    07.06.2011 19:22:55

    işiniz gücünüz taklit başka biyere varamazsınız zaten. şarkısını bile benzetmişler ya. yazık size ezikler

  • izmirr
    07.06.2011 19:20:54

    chp uzayda yasıyor herhalde

  • millet
    07.06.2011 19:19:41

    Bu reklam sadece ve sadece Ak Partinin beğenilen reklamının kıskançlığından başka bir şey değil.Düşünsenize birlik beraberlik içeren reklamdan insan bu kadar nefret eder mi?Ben memurum tüm rahatlığımı son sekiz yıla borçluyum...Bir kere reklam da işlenen ana tema asılsız...Gerçek dışı...br /

  • izmirli
    07.06.2011 19:17:49

    cok yapmacık olmuş sallamışlar :p

  • 1907ALTUN1907
    07.06.2011 19:17:45

    ŞU CHP LİLER YOKMU ÇOK KOMİKLER WALLA. BARİ KALİTELİ ÖZGÜN BİŞEY YAPINDA FARKINIZ OLSUN. ALINTI YAPMIŞ ÜSÜNEDE ZIRVALAMIŞSINIZ.BU ÜLKENİN HAYALLLERİ PROJELERİ HALKININ UFKU CHP YE 3 BEDEN BÜYÜK GELİR. SİZDEN APARTMAN YÖNETİCİSİ BLE OLMAZ.

  • izmir
    07.06.2011 19:12:33

    süper olmuş

  • bilinçli seçmen