KATEGORİLER

CHP'li isa Gök Fethullah Gülen çetesi

CHP'li isa Gök Fethullah Gülen çetesi
Yorumlar
500 karakter kaldy...
Adynyz :
GÖNDER
  • sa
    22.03.2012 11:48:28

    28 şubat sürecinde yasattıklarınızı ne çabuk unuttunuz sayın gök ve kör cevresi

  • asd
    25.07.2011 07:36:47

    helal olsun kocum

  • azad
    16.07.2011 20:22:31

    nihayet CHP de tasakli bir milletvekili cikmis böyle adama can kurban .

  • nevzat dağdelen
    16.07.2011 12:06:17

    artık bu çağda;düşünce suç olmaktan çıksın!bir tane kitap yasaklanmasın.

  • vatandaş
    12.07.2011 17:02:25

    helal olsun, ağzına sağlık

  • murat
    30.06.2011 09:49:18

    zoruna mı gitti gülüm

  • Zirve
    29.06.2011 07:26:01

    Zalimler icin yaşasin Cehennem

  • deniz
    26.05.2011 12:46:09

    ne biliyorsun da böyle konuşuyorsun...aynı mantık aynı kelimeler...siz hepiniz ne konuşacağınızı ağızbirliği yapıp da mı çıkıyorsunuz milletin karşısına.Her zaman iyliği güzelliği ne olursa olsun karalamakla mı sorumlu hissediyorsunuz kendinizi.Biraz vicdan olsa sizde birazcık düşünürdünüz biz ne konuşuyoruz diye...nereye kadar böyle...yazıklar olsun, ne zaman kıymet bileceksiniz.

  • Misafir
    16.05.2011 22:22:37

    allah bu cahili ıslah eylesin.

  • ayşe
    01.01.1970 00:33:31

    siz hocaefendinin yaptıklarının yüzde birini yapın ondan sonra eleştirin

  • murat
    01.01.1970 00:33:31

    isa gök kendi ilin ilçe belediyesine sahip çıkamıyorsun.il örgütünde sahip çıkamıyor. vatandaşa nasıl sahip çıkacaksın.

  • meryem bandırma
    01.01.1970 00:33:31

    siz gibi konusmasını bılmeyen bı ınsan nasıl mılletıi temsil edebilir anlamıyorum.secimlerde en güzel cevabı gene mılletten alacaksınz sabırsızlıkla beklıyoruz o kutlu gunu

  • HM
    01.01.1970 00:33:31

    SON ÇIRPINIŞLARINIZ AMA ÜZGÜNÜM SİZİN ADINIZA ÇÜNKÜ:\\\"İNSANLIK UYANDI...\\\"

  • ...
    01.01.1970 00:33:31

    Yazıklar olsun gerçekleri göremeyip yalanların arkasına saklanan ve milliyetçi gibi görünüp de milli değerlerimizi yükselten insanlara çamur atanlara.Fazla söze ne hacet Allah büyük keser döner sap döner bi gün gelir hesap döner.

  • sema
    01.01.1970 00:33:31

    insanlığınız için insana saygının ne demek olduğunu araştırmanız gerekiyor.bir insana meclis kürsüsünden çamur atmanız,iftira atmanız bu konuyu kavrayamamış olmanızın bir göstergesi

  • anadolu insanı
    01.01.1970 00:33:31

    vay be millete ramen hakka hakikate ramen böyle konuşulması ibretliktir.bu ana kadar chp liydim ama bu kendini bilmez çamur at izi kalsın zihniyetine sahip insanlar benim temsilcim olamaz.

  • ayse
    01.01.1970 00:33:31

    sadece kendi özgürlüğünü düşünüp kendisi gibi düşünmeyenlere tepki gösteren bir milletvekili nasıl bütün bir türk milletinin vekili olabilir ki seçmeden önce düşünelim lütfen...

  • fatma
    01.01.1970 00:33:31

    bu millet,sizin gibi cevresinde olup bitenleri bile algılayamayan insanları mecliste görmek istemiyor artık.cevabınızı seçimlerde alacaksınız!

  • lütfiye
    01.01.1970 00:33:31

    yazık ki bizi temsil edenler sizin gibi insanlar.. yazık ki sizin gibiler halen aramızda.. ağzınızdan çıkanların nelere sebebiyet verdiğini aklınız dahi almaz.. hem dünyada hem ahirette rezil rüsvay olup göreceksib İSA GÖK.. İNSANLIĞIN SÜKUT ETMİŞ SENİN

  • esma
    01.01.1970 00:33:31

    yazıklar olsun sizin gibi insanların o kürsüde yer almasına...cahilce,düşünmeden,at gözlüğünü çıkaramamış bir insanın sarf ettiği sözler... yazık çok yazık......

  • serpil
    01.01.1970 00:33:31

    tüm insanlık için güzel düşünen güzel bir insan için kötü düşüncelerinizden dolayı sizi kınıyorum.

  • burak
    01.01.1970 00:33:31

    yazık ya üzüldüm bir milletvekili bir temsilci bu şekilde mi konuşur. yazıklar olsun ergenekonun avukatlığını yapanlara

  • ince mehmet
    01.01.1970 00:33:31

    aydın geçinip cahillik göstergesi diyorum

  • b ali
    01.01.1970 00:33:31

    hesap verecekmişiz etme bulma dünyasıymış bu hesaplar sakın sizin bu güne kadar müslüman halka yaptıklarınızın hesabı olmasın müslümanlar biraraya gelince örgüt çete oluyorda sizler biraraya gelince vatan sevdalısımı oluyor

  • selim
    01.01.1970 00:33:31

    Şu at gözlünüzü artık çıkartın etrafınıza bakın dünyada neler oluyo istiklal marşımız her ülkede okunuyo bayramız dalgalanıyo bumu size batıyo isa bey...

  • iskender
    01.01.1970 00:33:31

    isa bey in söylediklerne katılmıyorum gülen hareketi bir çete değil aksine bir kardeşlik,dostluk,sevgi topluluğudur

  • selim
    01.01.1970 00:33:31

    kimileri ürür kimileri de yürür... sayın gök sen vatan adına ne yaptın da boş boş komuşuyorsun...

  • gürbüz
    01.01.1970 00:33:31

    KİM ÇETE ACABA?ERGENOKONU DESTEKLEYENLERMİ,İNSANLIĞA HİZMET EDENLERMİ.UTANMA YÜZLERİDE YOK.

  • emrecan
    01.01.1970 00:33:31

    salla salla nereye kadar kardeşim ya sen ne yaptın bu ülke için...anca konuşmayı biliyorsunuz sağa sola laf edip duruyorsunuz siz bi şey yapında sizin arkanızda dursun millet yok yapamıyorsanız yapanlara saygı gösterin...

  • MERTCAN
    01.01.1970 00:33:31

    UTAN BE KENDİNDEN SAĞA SOLA ÇAMUR ATMAKLA SİYASET YAPILMAZ.ÇATISI ALTINDA KONUŞTUĞUN MECLİSE YAKIŞMAYAN HAREKETLER BUNLAR

  • kübra
    01.01.1970 00:33:31

    yazık ya hayırdan mahrum kalmışsınız...

  • ömer
    01.01.1970 00:33:31

    yahu ceteyle suçlananlara laf etmiyorlar da kime laf ediyorlar:(neyse reklamın iyisi kötüsüolmaz)

  • herononda
    01.01.1970 00:33:31

    Mademki bu pensilvanyadaki zat bukadar muhterem ve dokunulmaz neden amerikada yaşıyor?neden hacca gidemiyor?neden bir diploması yok?amerikada geçimini nasıl sağlıyor çalışıyormu?Amerika orada kalmasına nasıl izin veriyor?

  • max
    01.01.1970 00:33:31

    bu kadar terbiyesiz ve alçak kuklayı ilk defa görüyorum,

  • volkan
    01.01.1970 00:33:31

    adam gerçekleri söylüyo kardeşim. basılmayan kitap neden toplatılıyo onu tartışmıyosunuz da adama terbiyesiz diyosunuzz neden CHP li olduğu içinnn.. biraz demokrasiyi nedir onu öğrenin, tartışma nedir onu öğreninnn... öyle kulüp tutar gibi fettullahçı olmayın arkadaşlarr.... biraz akıl lütfennn

  • seçkin
    01.01.1970 00:33:31

    biraz insaflı olalım....

  • delidumrul
    01.01.1970 00:33:31

    Milletin kapi gibi degerlerine iftira et, elinde bir belge bir parca kagit yokken cik yuzun kizarmadan yalan soyle, Milletin savcisina hakaret et,.....Herbirsey yerinde, acaba CHP genel baskanligina mi oynuyorsun? Yakisir sana.

  • zeynep
    01.01.1970 00:33:31

    gerçekten tek yorum yeterli TERBİYESİZ...

  • Timucin Aydin
    01.01.1970 00:33:31

    Bu adamin anlattiklari cok cafcafli! dinleyince vay vay vay dedirtiyor. Bir de bu milletin TSE DAMGALI CHP CETESInden cektikleri var. Onlar hikaye degil, onlar kagit kalem kitap da degil! CHP cetesi ne insanlar oldurdu , ne iskenceler yapti. Guneydoguda terore yandaslik edip ulkenin istikkrarsizligindan yararlandi. CHP cetesinin yaptiklarini anlatmaya yurek dayanmaz.Anca sov yapsinlar.

  • ahmet akar
    01.01.1970 00:33:31

    bu şahıs milletin vekili olamaz halkı kin ve nefrete çagıran sokak sokak direnişe çagıran sayın fetullah gülen hoca efendiye çete diyecek kadar küçülen bu şahıs milletin vekili olamaz olsaolsa birilerinin vekilidir halkımız sandıkta cevabını verir

  • ömer faruk
    01.01.1970 00:33:31

    terbiyesiz

  • Erol Gün
    01.01.1970 00:33:31

    Meclis kürsüsünde insanlara iftira atmak ne cirkin bir davranis. Gülen bey aleyhine söylenenler iftiralar bana pek inandirici gelmedi. Isa Gök daha medeni davranmali.

  • kugflkıup
    01.01.1970 00:33:31

    chp içindeki kendine zarar veren insanları tesbit etmeli.millete hatta insanlıga hizmet edenlerden çete diye bahsetmemeli.çete üyeliginden yargılananları aday yaparak mı çetelerden bu ülke kurtulacak.ey chp kendine gel ve adına yakışır CUMHURİYET HALK PARTİSİ OL yoksa patırtı olup kendinizi bitirirsin vesselam

  • zeynep