CHP'li isa Gök Fethullah Gülen çetesi

2011-03-25 10:52:48

CHP'li isa Gök Fethullah Gülen çetesi

Kategori: Video Haber

sa 01.01.1970 00:00:00
28 şubat sürecinde yasattıklarınızı ne çabuk unuttunuz sayın gök ve kör cevresi
asd 01.01.1970 00:00:00
helal olsun kocum
azad 01.01.1970 00:00:00
nihayet CHP de tasakli bir milletvekili cikmis böyle adama can kurban .
nevzat dağdelen 01.01.1970 00:00:00
artık bu çağda;düşünce suç olmaktan çıksın!bir tane kitap yasaklanmasın.
vatandaş 01.01.1970 00:00:00
helal olsun, ağzına sağlık
murat 01.01.1970 00:00:00
zoruna mı gitti gülüm
Zirve 01.01.1970 00:00:00
Zalimler icin yaşasin Cehennem
deniz 01.01.1970 00:00:00
ne biliyorsun da böyle konuşuyorsun...aynı mantık aynı kelimeler...siz hepiniz ne konuşacağınızı ağızbirliği yapıp da mı çıkıyorsunuz milletin karşısına.Her zaman iyliği güzelliği ne olursa olsun karalamakla mı sorumlu hissediyorsunuz kendinizi.Biraz vicdan olsa sizde birazcık düşünürdünüz biz ne konuşuyoruz diye...nereye kadar böyle...yazıklar olsun, ne zaman kıymet bileceksiniz.
Misafir 01.01.1970 00:00:00
allah bu cahili ıslah eylesin.
ayşe 27.04.2011 10:58:11
siz hocaefendinin yaptıklarının yüzde birini yapın ondan sonra eleştirin
murat 23.04.2011 11:03:26
isa gök kendi ilin ilçe belediyesine sahip çıkamıyorsun.il örgütünde sahip çıkamıyor. vatandaşa nasıl sahip çıkacaksın.
meryem bandırma 20.04.2011 17:42:19
siz gibi konusmasını bılmeyen bı ınsan nasıl mılletıi temsil edebilir anlamıyorum.secimlerde en güzel cevabı gene mılletten alacaksınz sabırsızlıkla beklıyoruz o kutlu gunu
HM 19.04.2011 14:56:14
SON ÇIRPINIŞLARINIZ AMA ÜZGÜNÜM SİZİN ADINIZA ÇÜNKÜ:"İNSANLIK UYANDI..."
... 18.04.2011 17:17:11
Yazıklar olsun gerçekleri göremeyip yalanların arkasına saklanan ve milliyetçi gibi görünüp de milli değerlerimizi yükselten insanlara çamur atanlara.Fazla söze ne hacet Allah büyük keser döner sap döner bi gün gelir hesap döner.
sema 17.04.2011 16:10:16
insanlığınız için insana saygının ne demek olduğunu araştırmanız gerekiyor.bir insana meclis kürsüsünden çamur atmanız,iftira atmanız bu konuyu kavrayamamış olmanızın bir göstergesi
anadolu insanı 16.04.2011 21:45:44
vay be millete ramen hakka hakikate ramen böyle konuşulması ibretliktir.bu ana kadar chp liydim ama bu kendini bilmez çamur at izi kalsın zihniyetine sahip insanlar benim temsilcim olamaz.
ayse 14.04.2011 23:51:50
sadece kendi özgürlüğünü düşünüp kendisi gibi düşünmeyenlere tepki gösteren bir milletvekili nasıl bütün bir türk milletinin vekili olabilir ki seçmeden önce düşünelim lütfen...
fatma 14.04.2011 22:27:11
bu millet,sizin gibi cevresinde olup bitenleri bile algılayamayan insanları mecliste görmek istemiyor artık.cevabınızı seçimlerde alacaksınız!
lütfiye 14.04.2011 20:55:52
yazık ki bizi temsil edenler sizin gibi insanlar.. yazık ki sizin gibiler halen aramızda.. ağzınızdan çıkanların nelere sebebiyet verdiğini aklınız dahi almaz.. hem dünyada hem ahirette rezil rüsvay olup göreceksib İSA GÖK.. İNSANLIĞIN SÜKUT ETMİŞ SENİN
esma 14.04.2011 09:47:21
yazıklar olsun sizin gibi insanların o kürsüde yer almasına...cahilce,düşünmeden,at gözlüğünü çıkaramamış bir insanın sarf ettiği sözler... yazık çok yazık......
serpil 13.04.2011 20:44:51
tüm insanlık için güzel düşünen güzel bir insan için kötü düşüncelerinizden dolayı sizi kınıyorum.
burak 13.04.2011 13:31:11
yazık ya üzüldüm bir milletvekili bir temsilci bu şekilde mi konuşur. yazıklar olsun ergenekonun avukatlığını yapanlara
ince mehmet 12.04.2011 18:50:55
aydın geçinip cahillik göstergesi diyorum
b ali 12.04.2011 18:17:53
hesap verecekmişiz etme bulma dünyasıymış bu hesaplar sakın sizin bu güne kadar müslüman halka yaptıklarınızın hesabı olmasın müslümanlar biraraya gelince örgüt çete oluyorda sizler biraraya gelince vatan sevdalısımı oluyor
selim 09.04.2011 20:27:19
Şu at gözlünüzü artık çıkartın etrafınıza bakın dünyada neler oluyo istiklal marşımız her ülkede okunuyo bayramız dalgalanıyo bumu size batıyo isa bey...
iskender 09.04.2011 17:46:16
isa bey in söylediklerne katılmıyorum gülen hareketi bir çete değil aksine bir kardeşlik,dostluk,sevgi topluluğudur
selim 09.04.2011 17:22:05
kimileri ürür kimileri de yürür... sayın gök sen vatan adına ne yaptın da boş boş komuşuyorsun...
gürbüz 07.04.2011 01:24:26
KİM ÇETE ACABA?ERGENOKONU DESTEKLEYENLERMİ,İNSANLIĞA HİZMET EDENLERMİ.UTANMA YÜZLERİDE YOK.
emrecan 05.04.2011 19:39:09
salla salla nereye kadar kardeşim ya sen ne yaptın bu ülke için...anca konuşmayı biliyorsunuz sağa sola laf edip duruyorsunuz siz bi şey yapında sizin arkanızda dursun millet yok yapamıyorsanız yapanlara saygı gösterin...