CHP'li isa Gök Fethullah Gülen çetesi

2011-03-25 10:52:48

CHP'li isa Gök Fethullah Gülen çetesi

Kategori: Video Haber

Benzer Videolar
Hayırlı Cumalar diyerek hunharca gülen teyze
Hayırlı Cumalar diyerek hunharca gülen teyze
Nedim Şener: Gülen adam olsa döner
Nedim Şener: Gülen adam olsa döner
İstanbul'da hırsızlık çetesinden ilginç savunma
İstanbul'da hırsızlık çetesinden ilginç savunma
Adana'daki fuhuş çetesinin villası görüntülendi
Adana'daki fuhuş çetesinin villası görüntülendi
Haraç çetesinin silahlı baskını kamerada
Haraç çetesinin silahlı baskını kamerada
Polisten Zaman muhabirine: Fethullah Gülen'e mi söylettireceksin
Polisten Zaman muhabirine: Fethullah Gülen'e mi söylettireceksin
Güvercini yakalayınca hunharca gülen tilki
Güvercini yakalayınca hunharca gülen tilki
Fethullah Gülen'den tahliyeler için dua
Fethullah Gülen'den tahliyeler için dua
sa
28 şubat sürecinde yasattıklarınızı ne çabuk unuttunuz sayın gök ve kör cevresi
asd
helal olsun kocum
azad
nihayet CHP de tasakli bir milletvekili cikmis böyle adama can kurban .
nevzat dağdelen
artık bu çağda;düşünce suç olmaktan çıksın!bir tane kitap yasaklanmasın.
vatandaş
helal olsun, ağzına sağlık
murat
zoruna mı gitti gülüm
Zirve
Zalimler icin yaşasin Cehennem
deniz
ne biliyorsun da böyle konuşuyorsun...aynı mantık aynı kelimeler...siz hepiniz ne konuşacağınızı ağızbirliği yapıp da mı çıkıyorsunuz milletin karşısına.Her zaman iyliği güzelliği ne olursa olsun karalamakla mı sorumlu hissediyorsunuz kendinizi.Biraz vicdan olsa sizde birazcık düşünürdünüz biz ne konuşuyoruz diye...nereye kadar böyle...yazıklar olsun, ne zaman kıymet bileceksiniz.
Misafir
allah bu cahili ıslah eylesin.
ayşe 2011-04-27 10:58:11
siz hocaefendinin yaptıklarının yüzde birini yapın ondan sonra eleştirin
murat 2011-04-23 11:03:26
isa gök kendi ilin ilçe belediyesine sahip çıkamıyorsun.il örgütünde sahip çıkamıyor. vatandaşa nasıl sahip çıkacaksın.
meryem bandırma 2011-04-20 17:42:19
siz gibi konusmasını bılmeyen bı ınsan nasıl mılletıi temsil edebilir anlamıyorum.secimlerde en güzel cevabı gene mılletten alacaksınz sabırsızlıkla beklıyoruz o kutlu gunu
HM 2011-04-19 14:56:14
SON ÇIRPINIŞLARINIZ AMA ÜZGÜNÜM SİZİN ADINIZA ÇÜNKÜ:"İNSANLIK UYANDI..."
... 2011-04-18 17:17:11
Yazıklar olsun gerçekleri göremeyip yalanların arkasına saklanan ve milliyetçi gibi görünüp de milli değerlerimizi yükselten insanlara çamur atanlara.Fazla söze ne hacet Allah büyük keser döner sap döner bi gün gelir hesap döner.
sema 2011-04-17 16:10:16
insanlığınız için insana saygının ne demek olduğunu araştırmanız gerekiyor.bir insana meclis kürsüsünden çamur atmanız,iftira atmanız bu konuyu kavrayamamış olmanızın bir göstergesi
anadolu insanı 2011-04-16 21:45:44
vay be millete ramen hakka hakikate ramen böyle konuşulması ibretliktir.bu ana kadar chp liydim ama bu kendini bilmez çamur at izi kalsın zihniyetine sahip insanlar benim temsilcim olamaz.
ayse 2011-04-14 23:51:50
sadece kendi özgürlüğünü düşünüp kendisi gibi düşünmeyenlere tepki gösteren bir milletvekili nasıl bütün bir türk milletinin vekili olabilir ki seçmeden önce düşünelim lütfen...
fatma 2011-04-14 22:27:11
bu millet,sizin gibi cevresinde olup bitenleri bile algılayamayan insanları mecliste görmek istemiyor artık.cevabınızı seçimlerde alacaksınız!
lütfiye 2011-04-14 20:55:52
yazık ki bizi temsil edenler sizin gibi insanlar.. yazık ki sizin gibiler halen aramızda.. ağzınızdan çıkanların nelere sebebiyet verdiğini aklınız dahi almaz.. hem dünyada hem ahirette rezil rüsvay olup göreceksib İSA GÖK.. İNSANLIĞIN SÜKUT ETMİŞ SENİN
esma 2011-04-14 09:47:21
yazıklar olsun sizin gibi insanların o kürsüde yer almasına...cahilce,düşünmeden,at gözlüğünü çıkaramamış bir insanın sarf ettiği sözler... yazık çok yazık......
serpil 2011-04-13 20:44:51
tüm insanlık için güzel düşünen güzel bir insan için kötü düşüncelerinizden dolayı sizi kınıyorum.
burak 2011-04-13 13:31:11
yazık ya üzüldüm bir milletvekili bir temsilci bu şekilde mi konuşur. yazıklar olsun ergenekonun avukatlığını yapanlara
ince mehmet 2011-04-12 18:50:55
aydın geçinip cahillik göstergesi diyorum
b ali 2011-04-12 18:17:53
hesap verecekmişiz etme bulma dünyasıymış bu hesaplar sakın sizin bu güne kadar müslüman halka yaptıklarınızın hesabı olmasın müslümanlar biraraya gelince örgüt çete oluyorda sizler biraraya gelince vatan sevdalısımı oluyor
selim 2011-04-09 20:27:19
Şu at gözlünüzü artık çıkartın etrafınıza bakın dünyada neler oluyo istiklal marşımız her ülkede okunuyo bayramız dalgalanıyo bumu size batıyo isa bey...
iskender 2011-04-09 17:46:16
isa bey in söylediklerne katılmıyorum gülen hareketi bir çete değil aksine bir kardeşlik,dostluk,sevgi topluluğudur
selim 2011-04-09 17:22:05
kimileri ürür kimileri de yürür... sayın gök sen vatan adına ne yaptın da boş boş komuşuyorsun...
gürbüz 2011-04-07 01:24:26
KİM ÇETE ACABA?ERGENOKONU DESTEKLEYENLERMİ,İNSANLIĞA HİZMET EDENLERMİ.UTANMA YÜZLERİDE YOK.
emrecan 2011-04-05 19:39:09
salla salla nereye kadar kardeşim ya sen ne yaptın bu ülke için...anca konuşmayı biliyorsunuz sağa sola laf edip duruyorsunuz siz bi şey yapında sizin arkanızda dursun millet yok yapamıyorsanız yapanlara saygı gösterin...