Cemalnur Sargut - Tasavvuf

2011-10-07 21:21:42

Cemalnur Sargut - Tasavvuf üzerine hoş sohbet TRT Gülben Ergen

Kategori: Video Haber

AHMET FARUK 08.10.2011 05:15:44
Din güzel ahlak değildir kardeşim! Nice güzel ahlaklı Hıristiyan var, Yahudi var. Allah'a işini öğretmeyin. Allah katında din İslam'dır. Tasavvuf masallarıyla insanların duymak istediği şeyleri söylüyorsun ancak bunların hesabını Allah'a veremeyeceksin.
derya 08.10.2011 08:51:15
tam anlayamadım kimin kayın validesi idi peygamber efendimiz yetimdir..bildigim
Birisi.. 08.10.2011 11:31:04
Araştırınız, tasavvuf herşeyi allah gören bir felsefe, herşey allahmı yaa.. Bunları savunanlara okkalı bir tokat çarpmak gerek, eğer sizden biliyor allahtan bilmiyorsa zaten olay bitmiştir. Herşey hak laklaklak..
farklı 08.10.2011 17:19:25
evet keşke sen sussan da hep Cemalnur hanım konuşsa programlarında :)
savas ardıç 08.10.2011 19:17:46
Artık tasavvufu da Yahudilerden öğreniyoruz ne yazık
ehl-i sünnet tasavvuf ehli 08.10.2011 21:09:36
bu vatandaş melamilikle tasavvufu birbirine karıştırıyor sanırım ayetlere kafasına göre mana veriyor mevlana hazretlerinin hanımı böyle gerdanı açıkmıydı acaba
ayşe 09.10.2011 11:29:52
üzüldüm aile yaşamın tamamı oluyo ama olmayıncada olmuyo bazı seyler SABIR yinede
buşra 03.12.2011 18:39:39
bence bu bayan kötü yorumları haketmio
melami 08.12.2011 14:20:12
melamilik hakikatın taa kendisi imiş cmalnur hanımı tebrik ediyorum allahın yarattığı herşeye iyi bakmayı öğretiyor ya siz ehli sünnet olan arkadaş sen kimin yarattığını beğenmiyorsun
melami 08.12.2011 14:23:55
arkadaşlar bakın cemalnur hanım asla kötü bakmamayı öğretiyor ayrılmamayı bi tarikatda varki sürekli ayrım yapıyor bu arkadaşlara dua ediyorum ehli sünneti yaşarken gizli şirk içindeler ancak çarşaflı olursan yolda selamün aleyküm derler normalde allahın selamını vermezler yazık size çok yazık
lale doğan 08.01.2012 13:49:35
cemalnur hanım çok güzel bütün anlatıkların, allah razı olsun azına sağlık:)))
Nevzat ÇAĞLI 06.02.2012 16:52:12
ALLAH razı olsun ilim ve irfanımızı artırsın.bizlerede aydınlanmayı nasip etsin.
sibel 09.02.2012 17:49:03
cemalnur hanım size teşekkür ediyorum allah (cc) sizden razı olsun
hatice 07.04.2012 21:32:51
bana rabbımı bulmamda vesıle oldugunuz ıcın allah razı olsunnn.gercekte de tanısmayı cok ısterım sızınle ve o da olur ınsaaallah
herhangi biri 09.07.2014 12:24:45
CEMALNUR hanımda islamiyeti görmek doğru değil ancak islam ahlakının güzelliklerini görebilirsiniz,görebilene... En azından bütün insanlara güzel bakmayı öğrendim sayesinde.ALLAH ,INrazı olduğu kulları arasına girer inşallah.Hepimiz kusurluyuz, insanların iyi yönlerini alarak kendimizi düzeltmeliyiz diye düşünüyorum.