Canlı yayında Taraf gazetesi yırttı

2011-06-16 16:49:14

Canlı yayında Taraf gazetesi yırttı video izle

Kategori: Haber ve Televizyon

heta 16.06.2011 15:19:49
allahına kurban olduğum helal sana be
türkkızı 16.06.2011 15:20:39
tebrik ederimbr /
objektif 16.06.2011 15:18:24
evet arkdasım türkiye türklerindir sen nesin bilmiyorumda senın memleketin olsa ve oraya bırılerı gelıp senden pay istese sen verirsin ozaman...!
Selim Abalı 16.06.2011 19:58:41
Buraya Tahammülsüz olduğumuzu yazanlar,Kusura bakmayın ama bizim Türklük'ten Türk Kavramından verecek tavizimiz yok.Atalarımızın kanla aldıkları,Bedelini canlarıyla ödedikleri bu toprakları Türk Milleti Kılan bu Büyük Ecdadın mirasına ihanet etmeyeceğiz.Faşist olduğumuzu söyleyenler kendi diktatörlüklerine baksınlar.Savunduğunuz Başbakanın Bozkurt diyen polisi görevden almasını alkışladınız.Başbakanınızın şarkısıyla kep atan polisleri görevden almamasına tepki göstersenize.Gerçek Faşist sizsiniz
ecinni 16.06.2011 15:16:11
ne olacak sunucu diye koymuşlar faşist, ırkçının biri demekki ,türkten başka kimseyi görmek istemiyor
jonturk 16.06.2011 15:13:19
Allaaaana gurban :D
Akın Burkay 16.06.2011 15:21:35
Doğru olanı yapmış, korkup sinenler utansın!
objektif 16.06.2011 15:12:03
tepki dogru fakat kürtlük Türklükle bir tutulamaz...kürtlük,laz,göçmen,yerli,macır bunlarla birdir.ben türk deilim diyen gitsin kendine memleket arasın.bu hukumet basa gelmeden once türkler birbirini yiyodu sağ sol davası yuzunden. Dış etkenler içimizde kandırıcak cahıl bı kesım bulup bunu tetıklemeyı basarıyor.Bu cahıl kesimi ya yol getiricez yada yolumuzdan cıkartıcaz...!
atam izindeyiz 16.06.2011 15:22:58
tabiki türkiye türklerindir.bu illaki türk olmayı gerektirmiyor.bu iradeyi içinde hissedebilen herkes türktür.taraf gazetesi arab zihniyetinde olduğu için bana gayet normal geldi
Erhan 16.06.2011 15:23:18
Türkçüsün Türkçecisin ama cümle ile kelimeyi birbirinden ayırt edemiyorsun. Kafanın içi boş olduğundan tepkini fikir yerine saçma sapan yakışıksız eylemlerle gösteriyorsun. İşte MHP'nin duaklamasının sebebi bu...
boğaziçi mehmet 16.06.2011 15:30:35
sen o gazeteyi yırtmakla askeri vasiyeti devam ettirecen sen o gazeteyi yırtmakla derin yapılanma gladyoyu geri getirecen faili meçhulleri artıracan ırkçılığı pekiştirecen sen onu yırtmakla savaşın devam etmesini sağlıyosun farkındamısın türkiyenin en özgür en demokratik gazetesi bence sadece tek taraflı olmayan gerektiğinde kürde gerektiğinde türke gerektiğinde başörtülü alevilere ve laiklere sahip çıkan tek gazete ,,,iyiki varsın taraf iyiki varsın ahmet altan ...izindeyiz durmak yola devam
osman 16.06.2011 15:11:31
helal sana
TÜRKEVLADI 16.06.2011 15:06:01
EN DOĞRU TEPKİYİ GÖSTERMİŞ BURADA ARTIK YETER BU İKTİDARIN YAPTIĞI ESKİDEN KÜRT'LERLE SORUN OLMADAN YASIYORDUK BU HÜKÜMET İKTİDARA GELİNCE KÜRT SORUNU ALEVİ SORUNU ÇIKARDI ESKİDEN VARMIYDI BÖLE BİŞE TÜRKİYE TÜRKLERİNDİR TABİKİDE AMA BUNU ANLAMAYAN MAL SÜRÜSÜ YANLIS TARAFLARA ÇEKMEYE ÇALISIYOLAR ORDA TÜRKLERİNDİR DERKEN İÇİNDE YASAYAN BU ÜLKEYE HİZMET EDEN KÜRT OLSUN LAZ OLSUN CERKEZ OLSUN HEPSİ TÜRK KÖKENİNE BAĞLIDIR BU YÜZDEN TARAF GAZETESİNİN YAPMIŞ OLDUĞU BİR SAÇMA HABERE DOĞRU TEPKİ GÖSTERMİŞTİR
objektif 16.06.2011 15:04:19
Türkiye türklerindir.türk oldugunu kabul edenlerindir.icinde türk oldugunu kabul etmeyenler sadece burda sığıtı olarak yasıyolar ve ole kalıcaklar.he kökeni kürt olup turkıye benım memleketımdır dıyene laf yok. ama azıp nerden gelıp ne oldugunu unutanlarada türkiyede yer yok....!
Hüseyin 16.06.2011 15:03:47
Bu ülkenin sınırları kanla çizilmiştir.Masa başında değil! Ancak kanla değiştirilebilir.Eline sağlık gardaşım Tanrı Türk'ü korusun. Ne mutlu Türk'üm diyene!...
tahir 16.06.2011 14:57:26
artizzzzzzzzzz
Anadolu 16.06.2011 14:58:00
Ellerin dert görmesin.
ŞEREFSİZ FAŞO 16.06.2011 14:54:59
gazete yırtmayla ne yaptığını zannediyorsun?
teneke gazeteci 16.06.2011 14:54:25
sen adammısın?teneke kafa bu kürt türk kavgası seningibi tenekelerden dolayı çıkmıştır.bir mhp bir bdp nin ne farkı var.ikiside ırkçılıktan nemalanıyor.bunlar bana ülkeye ne kazandırır.şidetten başka*?
demokrat 16.06.2011 15:27:21
sipikerin yaptığı zaten saçmalık ben birde okuyucular neler yazmış diye baktım onalrınkide sipikerden vahim bu ırkçı faşizane söylemler söyleyen insanlarımıza inanınızki çok acıyorum bende diyorum ki TÜRKİYE insan olanındır
şırnaklı 16.06.2011 15:27:39
senin gibiler bu ülkede olduğu sürede barış gelmez ancak savaştan anlarsınız bu ülke türklrin olduğu kadar da kürtlerin de.... faşist
can can 16.06.2011 14:47:52
Bu kafa bu ülkeye hakim olsaydı 3 günde ülke bölünürdü Allaha şükürk, bunlar iktidar olmadılar ve olamayacaklar...
yasar 16.06.2011 14:48:14
habil ve mert.... yaticak yeriniz yok bu memlekette gidin bakalim gidebildiginiz yere kadar bu cumhuriyeti bize kimse emanet birakmadi kanla kuruldu elbette türklerindir bu vatan eger baskasina birakicaksaniz buda ancak kanla olur... müslümanligini kendine sakla kendin gibi kirlenir yoksa!!!
TÜRKOĞLU 16.06.2011 14:43:01
evet türkiyede yaşayan herkez bu vatanın sahibidir, bunun neresi yanlış, türkün kürdün arabın arnavudun çerkezin vd lerinin, bu vatan hepimizin, neyin kavgasını veriyorsunuz, lanet tüm ırkcılık yapanların üzerine olsun, bir insan kendi soyunu seçme hakkına sahip değildir, hangi soydan geldiyse ondandır, ben türküm ve başka bir soydan gelenle aramızda fark yoktur, şöyleki elmanın çok olduğu bir bahcede erikler, kirazlar armutlar cevizlerde var, hepsinin tadı, lezzeti, kokusu farklıdırlar, şimdi biz ey diğerleri sizlerde elmasınız, elma olmak zorundasınızmı diyeceğiz, ne kadar saçma bir teori değilmi, bu ülkede bu vatanda insan gibi yaşamanın standartlarını yükseltmek için çalışmak varken sen şu ırktansın ben şu ırktanım, sende bu ırktan olacaksın yoksa burayı terk et demek insanlıkla bağdaşmayan ilkel bir düşüncedir, burda asıl suçlu fransadan ithal edilen milliyetcilik, laiklik, ve ulus devlet anlayışıdır, resmi ideoloji böyle şekillendiği için 90 yıldır MİLLİ B İRLİĞİMİZİ bir türlü gerçekleştiremeyip birbirimizle kavga eder haldeyiz, bu durumu 90 yıl önce ingiliz dış işleri bakanı LORD GÜRZON LOZAN Anlaşmasından sonra ingiliz meclisinde artık türkler yüz yıl kendilerine gelemezler diye söylemişti, aca ne demek istemiştir bunuda siz okuyun araştırın öğrenin
istanbullu 16.06.2011 14:44:29
daha cümlenin ne olduğunu bilmiyor, haber spikeri olmuş...
ÖMER 16.06.2011 14:37:41
TÜRKÜM DİYEBİLMENİN NEREDEYSE SUÇ SAYILACAĞI BU DÖNEMDE NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE NE MUTLU TÜRKLÜĞÜ İLE GURUR DUYANA....NE MUTLU HALA BU DÜŞÜNCEYE SAHİP ÇIKANA....br /
ahmet 16.06.2011 14:37:25
yürü be, vatanı kurtardın :))
türkiye sedalı sı 16.06.2011 14:38:08
her türlü faşizme yuh olsun. türküm ama türkçü değilim. yani ırk çı değilim. ne yani bu memleket de türk olmayanların yaşama şansı yokmu. utanın biraz yaa. evet türkiye kendini bu toprakların çocuğu olarak gören ve bu vatanı vatan olarak bilen herkesin dir. isterse bu bi ingiliz olsun. yeter ki bu vatanı , bu toprakları sevsin ve benim vatanım desin.
ali arslanlı 16.06.2011 14:36:26
eline sağlık kardeşim.senin gibi kişilere bu milletin ihtiyyacı var..