KATEGORİLER

Çanakkale Savaşı'nın gerçek görüntüleri yayınlandı

Çanakkale Savaşı'nın gerçek görüntüleri yayınlandı Çanakkale zaferinin gerçek görüntüleri Genelkurmay çok özel görüntüleri ilk kez paylaştı.
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • Nail Bayrakal
    10.08.2014 08:06:27

    Evet bir gün birileri pişman olacak.Bence \\\"Atam sen kalk ben yatam\\\" diyen ve buna inanan şahsiyetler pişman olacaktır.Kandırılan, yazılan bir senaryodan öte anlam ifade etmeyen altı boş bir tarihe inandırılanlar pişman olacaklar.Atatürkü ve dönemini iyi okumak lazım.Gerçek kabak gibi malesef ortada.Atatürk ve daha ziyade bu zihniyeti empoze edenler araştırılması gereken ve hala kanunlarla korunmaya çalışan olgudur.Hiç bir kanun hiçbir güç gerçekleri örtemez.

  • MERT
    10.04.2014 07:30:41

    Yorum yazmak için tıklayın...

  • selma
    06.04.2014 07:17:03

    çok üzücü

  • Fenerli!
    27.03.2014 10:04:02

    Nail denen zavallı, sana insan demeye dilim varmıyor. Nankörlüğün bukadarı! olmasaydı da olurdun biliyorum ama ne olurdun belli değil. Yorgo,alexis vs.. seç birini..

  • engın
    16.03.2014 23:34:17

    be aklını fıkrını kullanmayark buraya ataturke MUSTAFA KEMALE laf soleyen kotuleyen sahsıyetler hıc utanmıyomusunuz ozgurce yasayarak kendı soy adlarınızı var ettıgınız ulkeyı kurana laf etmeyı sız bıde turk muslaman olacaksınız o savasta kurt turk sunı alevı vs herkes son damlasına denk kanını dokup soyunuzu surdurmenızı sagladı hadı sızı gectım kafanıza gore konusuyosunuz pekı bunu gectım herkes MUSTAFA KEMALI kotuleyıp duruyolar bu ulkeyı almak ısteyıp alamayan yabacnı komutanlardamı yala soluyo soledılerı tek soz BOLE BI LIDER GECILEMEZ bunu dunya benımsemız sız onun sayesınde yasayıp adınızı namusunuzu rahatca surduruken sızmı benımseyemıyosunuz cok ayıp cok bır gun gelecek pısman olacaksınız sayın MUSTAFA KEMALI bılmeyenler bu topraklarda yasaması haramdır haram...

  • selçuk
    23.02.2014 06:13:40

    nail bey siz zavallı bir insansınız

  • Nail Bayrakal
    16.02.2014 21:50:46

    Tarihte hiçbir savaş kazanmamış, gittiği her cephede sersenişte bulunarak savaşılmaması gerektiğini dile getiren,aklı fikri hep siyasi meydanlarda şeytani zekasını kullanmak olan, milletini sindirip türk müziğini dahi yasaklamış tüm hayatı düzmece olan bir acı tarih efsanesi Atatürk.Olmasaydın da olurduk hem de daha iyi olurduk.

  • eylul
    14.02.2014 10:20:31

    Ben atamızı çok severim onu bir kez görmek isterdim
    :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) iyi günler

  • mustafa
    13.02.2014 15:07:17

    ÖLENLERİ ANALIM TÜRK GENÇLİGİ
    MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

  • mustafa
    31.01.2014 15:45:27

    Yorum yazmak için tıklayın...

  • drgba
    21.12.2013 05:29:43

    helal olsun

  • uĞUR
    18.12.2013 08:50:22

    şehtlermizi saygıla analım ve bu vatanı kurtardkları için teşwkkür edelim

  • atamızın yeni nesli
    14.12.2013 00:01:44

    atamıza ve toprakları bize teselim eden şehitlerimize yanlış yorum yapanların bu ülkede yerleri ve barınma şansları yoktur

  • YUNUS BECERİK
    26.03.2013 20:31:18

    BU VATANA İHANET EDEN YERİN DİBİNE BATSIN

  • emine
    23.03.2013 15:13:43

    ağlıcam bennnnn

  • özcan
    22.03.2013 19:21:16

    Mustafa Kemal ATATÜRK Ü içine sindiremeyen o tarif edilmesi güç insan müsfettelerine sormak lazım.Acaba kendi toplumunun efendisi değil de başka milletlerin uşağı olmak istedikleri için mi ATATÜRK E dil uzatırlar.Sizler gerçekten hak etmiyorsunuz.

  • türk oglu
    18.03.2013 23:36:36

    bumu gercek canakkale görüntüleri . atatürk reklami bu ya birakin böyle sacmaliklari ecdat savasmis reklami mustafa kemal olmus .peki canakkale savasini yöneten general kimmdi. o ortalikta yok.

  • adem
    18.03.2013 23:27:20

    ne lan bu mustafa kemal mustafa kemal
    kurtulun artik su kompleksden

  • Ali
    18.03.2013 22:02:23

    Mustafa Kemal Atatürk Reklamları İzlediniz . İyi Uykular Türkiye.

  • 61
    18.03.2013 21:39:20

    yaşasın buyuk osmanlı ve turkıye cumhurıyetı

  • cehalet
    18.03.2013 21:35:09

    atatürke laf edenler beyinsiz yobaz cahildir

  • oLdness_07
    18.03.2013 21:26:47

    Gökten ecdat inerek öpse o pak alnı değer!

  • koçaktan
    18.03.2013 13:38:51

    ulusal kurtuluşx savaşına öncülük etmiş ve kazanmış,cumhuriyet kurmuş bir kahramanı tanımamak ülkeye ihanettir.eski mandacı zihniyetin bir ifadesidir.

  • çanakkale
    18.03.2013 13:08:00

    Tertemiz bu vatan topraklarına kirli emelleriyle ayak basan bu insanlara bu gün dost diyenler varmıdır?varsa onları Allaha havale ediyorum.

  • ReceP
    18.03.2013 11:18:20

    Mustafa Kemal Atatürk Reklamları İzlediniz . İyi Uykular Türkiye.

  • TArik
    18.03.2013 11:05:22

    Bu görüntüleri yeni diye yutturmayin insanlara..kac kez izledigimiz görüntüler.. Yeni ve daha orijinal görüntü istiyorsaniz ingiliz arsivlerinden isteyin... Bence Canakkale savasinin tamaminin görüntüleri vardir onlarda....

  • insan
    18.03.2013 10:50:43

    Ulan bir şeyi de şu Mustafa Kemal\\\'e maal etmeyin be!!!

  • off off yaa
    18.03.2013 10:50:24

    şimdimi akıllarına gelmiş gerçek görüntüler

  • wers
    18.03.2013 10:44:32

    ogünlere dönmek istedim ama seslendirme buna engel oldu. atatürk propandası yapılmış sadece ceddimizin hakkı tam verilmemiş.o zaman türkiye değil osmanlı ordusu vardı.

  • ahmet
    18.03.2013 10:17:20

    mustafa kemal paşa değildir doğuyu kurtaran bu video propaganda içermekte tarihi çarpıtmaktadır . Nerde kazım karabekir peki ruslara ermenilere tüm doğu cephesine sonra güneye ve batıya koşan durmadan savaşan kumandan .

  • Elvan yıldız
    18.03.2013 10:08:25

    İngiliz , Fıransız, İspanya Donanmalarının cesetleri henüz canakkale dibinde:D YAŞASIN TÜRK ULUSU YAŞASIN TÜRK MİLLETİ YAŞASIN TÜRK ORDUSU