Çanakkale Savaşı'nın gerçek görüntüleri yayınlandı

2013-03-18 11:40:39

Çanakkale Savaşı'nın gerçek görüntüleri yayınlandı Çanakkale zaferinin gerçek görüntüleri Genelkurmay çok özel görüntüleri ilk kez paylaştı.

Kategori: Belgesel

Nail Bayrakal 01.01.1970 00:00:00
Evet bir gün birileri pişman olacak.Bence "Atam sen kalk ben yatam" diyen ve buna inanan şahsiyetler pişman olacaktır.Kandırılan, yazılan bir senaryodan öte anlam ifade etmeyen altı boş bir tarihe inandırılanlar pişman olacaklar.Atatürkü ve dönemini iyi okumak lazım.Gerçek kabak gibi malesef ortada.Atatürk ve daha ziyade bu zihniyeti empoze edenler araştırılması gereken ve hala kanunlarla korunmaya çalışan olgudur.Hiç bir kanun hiçbir güç gerçekleri örtemez.
MERT 01.01.1970 00:00:00
Yorum yazmak için tıklayın...
selma 01.01.1970 00:00:00
çok üzücü
Fenerli! 01.01.1970 00:00:00
Nail denen zavallı, sana insan demeye dilim varmıyor. Nankörlüğün bukadarı! olmasaydı da olurdun biliyorum ama ne olurdun belli değil. Yorgo,alexis vs.. seç birini..
engın 01.01.1970 00:00:00
be aklını fıkrını kullanmayark buraya ataturke MUSTAFA KEMALE laf soleyen kotuleyen sahsıyetler hıc utanmıyomusunuz ozgurce yasayarak kendı soy adlarınızı var ettıgınız ulkeyı kurana laf etmeyı sız bıde turk muslaman olacaksınız o savasta kurt turk sunı alevı vs herkes son damlasına denk kanını dokup soyunuzu surdurmenızı sagladı hadı sızı gectım kafanıza gore konusuyosunuz pekı bunu gectım herkes MUSTAFA KEMALI kotuleyıp duruyolar bu ulkeyı almak ısteyıp alamayan yabacnı komutanlardamı yala soluyo soledılerı tek soz BOLE BI LIDER GECILEMEZ bunu dunya benımsemız sız onun sayesınde yasayıp adınızı namusunuzu rahatca surduruken sızmı benımseyemıyosunuz cok ayıp cok bır gun gelecek pısman olacaksınız sayın MUSTAFA KEMALI bılmeyenler bu topraklarda yasaması haramdır haram...
selçuk 01.01.1970 00:00:00
nail bey siz zavallı bir insansınız
Nail Bayrakal 01.01.1970 00:00:00
Tarihte hiçbir savaş kazanmamış, gittiği her cephede sersenişte bulunarak savaşılmaması gerektiğini dile getiren,aklı fikri hep siyasi meydanlarda şeytani zekasını kullanmak olan, milletini sindirip türk müziğini dahi yasaklamış tüm hayatı düzmece olan bir acı tarih efsanesi Atatürk.Olmasaydın da olurduk hem de daha iyi olurduk.
eylul 01.01.1970 00:00:00
Ben atamızı çok severim onu bir kez görmek isterdim
:-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) iyi günler
mustafa 01.01.1970 00:00:00
ÖLENLERİ ANALIM TÜRK GENÇLİGİ
MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
mustafa 01.01.1970 00:00:00
Yorum yazmak için tıklayın...
drgba 01.01.1970 00:00:00
helal olsun
uĞUR 01.01.1970 00:00:00
şehtlermizi saygıla analım ve bu vatanı kurtardkları için teşwkkür edelim
atamızın yeni nesli 01.01.1970 00:00:00
atamıza ve toprakları bize teselim eden şehitlerimize yanlış yorum yapanların bu ülkede yerleri ve barınma şansları yoktur
YUNUS BECERİK 01.01.1970 00:00:00
BU VATANA İHANET EDEN YERİN DİBİNE BATSIN
emine 01.01.1970 00:00:00
ağlıcam bennnnn
özcan 01.01.1970 00:00:00
Mustafa Kemal ATATÜRK Ü içine sindiremeyen o tarif edilmesi güç insan müsfettelerine sormak lazım.Acaba kendi toplumunun efendisi değil de başka milletlerin uşağı olmak istedikleri için mi ATATÜRK E dil uzatırlar.Sizler gerçekten hak etmiyorsunuz.
türk oglu 01.01.1970 00:00:00
bumu gercek canakkale görüntüleri . atatürk reklami bu ya birakin böyle sacmaliklari ecdat savasmis reklami mustafa kemal olmus .peki canakkale savasini yöneten general kimmdi. o ortalikta yok.
adem 01.01.1970 00:00:00
ne lan bu mustafa kemal mustafa kemal
kurtulun artik su kompleksden
Ali 01.01.1970 00:00:00
Mustafa Kemal Atatürk Reklamları İzlediniz . İyi Uykular Türkiye.
61 01.01.1970 00:00:00
yaşasın buyuk osmanlı ve turkıye cumhurıyetı
cehalet 01.01.1970 00:00:00
atatürke laf edenler beyinsiz yobaz cahildir
oLdness_07 01.01.1970 00:00:00
Gökten ecdat inerek öpse o pak alnı değer!
koçaktan 01.01.1970 00:00:00
ulusal kurtuluşx savaşına öncülük etmiş ve kazanmış,cumhuriyet kurmuş bir kahramanı tanımamak ülkeye ihanettir.eski mandacı zihniyetin bir ifadesidir.
çanakkale 01.01.1970 00:00:00
Tertemiz bu vatan topraklarına kirli emelleriyle ayak basan bu insanlara bu gün dost diyenler varmıdır?varsa onları Allaha havale ediyorum.
ReceP 01.01.1970 00:00:00
Mustafa Kemal Atatürk Reklamları İzlediniz . İyi Uykular Türkiye.
TArik 01.01.1970 00:00:00
Bu görüntüleri yeni diye yutturmayin insanlara..kac kez izledigimiz görüntüler.. Yeni ve daha orijinal görüntü istiyorsaniz ingiliz arsivlerinden isteyin... Bence Canakkale savasinin tamaminin görüntüleri vardir onlarda....
insan 01.01.1970 00:00:00
Ulan bir şeyi de şu Mustafa Kemal'e maal etmeyin be!!!
off off yaa 01.01.1970 00:00:00
şimdimi akıllarına gelmiş gerçek görüntüler
wers 01.01.1970 00:00:00
ogünlere dönmek istedim ama seslendirme buna engel oldu. atatürk propandası yapılmış sadece ceddimizin hakkı tam verilmemiş.o zaman türkiye değil osmanlı ordusu vardı.
ahmet 01.01.1970 00:00:00
mustafa kemal paşa değildir doğuyu kurtaran bu video propaganda içermekte tarihi çarpıtmaktadır . Nerde kazım karabekir peki ruslara ermenilere tüm doğu cephesine sonra güneye ve batıya koşan durmadan savaşan kumandan .