Beyaz Show Hadise nin bacakları üzerine reklam

2009-10-18 18:58:17

Beyaz Show Hadise nin bacakları üzerine reklam

Kategori: Haber ve Televizyon

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
0
0
0
0
0
Benzer Videolar
Meryem Uzerli'den eğlenceli kasap havası - Beyaz Show
Meryem Uzerli'den eğlenceli kasap havası - Beyaz Show
Cip çarpıştığı otomobilin üzerine çıktı
Cip çarpıştığı otomobilin üzerine çıktı
Aydınlatma direği kadının üzerine düştü
Aydınlatma direği kadının üzerine düştü
Roma'da Çek taraftarlar dilencinin üzerine idrarını yaptı
Roma'da Çek taraftarlar dilencinin üzerine idrarını yaptı
Beyaz'dan Hırvat hakem Ivan Bebek'e tepki
Beyaz'dan Hırvat hakem Ivan Bebek'e tepki
Büyük Beyaz Bir Gemi Bizi Kurtardı
Büyük Beyaz Bir Gemi Bizi Kurtardı
Avukat Feyza Altun ile aile içi şiddet üzerine özel röportaj
Avukat Feyza Altun ile aile içi şiddet üzerine özel röportaj
Kubat Kamu Spotu - Beyaz Show
Kubat Kamu Spotu - Beyaz Show
pppppp
ğğğğğ
atom
hadisenin ayak topuklarını yerim
mustafa 19-10-2009 23:41:08
reklam bahane bacaklar hakkaten çok şahane .
ilginç 19-10-2009 13:32:38
alt tarafı küçücük et parçasına güvenip yaptığı halt işte başka ne olabilirki
savas 19-10-2009 13:02:05
hadise ile ilgili vs. derken hatunun bacaklarına patlatmışlar reklamı simdi bu hatunun bacaklarından da ekmek yiyenler var pes...
teknomax 19-10-2009 11:52:24
yok video sorunsuz ben 1mbps ile baglanıyorum 20 sn beklemem videonun dolması için yeterli.Dolduktan sonra çok rahat izleniyor.Bu arada hadiseyi biliyoz zati yav bacak show yapmayı severde o tac reklamı ne öle :D bir anlam mı vermeye çalısmıslar acaba :D
kartal 19-10-2009 10:37:52
bu ülkede zaten bu karılar kendini göstermek için kıçını açmazsa olmaz açacaksan tam aç çok güzel bacak ve kalçalarınız var. ama 70 milyonun karşısında öyle oturma ayıp nasıl terbiye aldın sen.
ortega 19-10-2009 10:36:58
İŞİNİ YAPIYOR
hamit 19-10-2009 08:37:22
yiğidin malı meydandadır.
Batmanliiiiii 19-10-2009 07:10:18
Hadisenin ve Yaninda Kim Varsa Bu Cocuklarimaza Kotu Ornek Oluyorrrrrrr
18-10-2009 19:42:30
video da yada sitede sorun yok şu ttnet deden baş belası ki nerden bulaştık bi sözleşme bitsede kurtulsak hiç bir zaman hızı 8 e çıkarmıyo milleti salak yerine sokuyorlar yükseltmemeze ragmen günlerce çıkartamadık 8 e enson 2 yaptılar utanmadan şimdilik bu kadar böyle kaletesizlik olmaz.sırf millet yeni kampanyaya üye olsunlar diye hızları yarıya indirdilerr
abdulrezzak 18-10-2009 17:42:49
bacağı bi göremedik :D :p
dyu 18-10-2009 17:19:42
yazılıyor cem davran hatuna resmen
Berat 18-10-2009 13:15:53
Bu videoyu izlemek için yarım saat bekleyipte kendimi kanser edemem internet hızım 8 mbps olmasına rağmen bu sitede hiçbir video açılmıyor yeter artık. ADMİN NOTU : CODEC SORUNUNUZ YADA 8 MB KOTANIZI AŞMANIZ YÜZÜNDEN HIZINI 512 KB YE DÜŞMÜŞ OLMASIN VİDEO KONTROL EDİLMİŞ OLUP BİR SORUN BULUNMAMIŞTIR. SAYGILARIMIZLA
AhmetKOMAN! 18-10-2009 12:20:02
Ta kicina kadar milyaonlarca insana gösteriyor!!!!