BDP'li Kaplan TBMM'de isyan etti: Kafiristan mı burası

2012-01-05 16:12:53

BDP'li Kaplan TBMM'de isyan etti: Kafiristan mı burası

Kategori: Haber ve Televizyon

murat 01.01.1970 00:00:00
bu gözaltına alınanlar neden gözaltında biz bilmiyomuyuz sigara kaçakçılığından kazanılan paranın çok olduğunu ama kanunlara uyup yapmıyoruz onlarda kanunlara uysunlar bu işlerde çok para var fakir edebiyatı yapmasınlar kanunlar herkes için uymayan herkes cezasını çeker hasip ağa iyi saptırmış konuyu
kurdistan 01.01.1970 00:00:00
kemik iliğinize kadar faşizım ruhu işlenmiş . yazıklar olsun size.ınsanlar ölüyor . ve sizın acıklamalarınız devlet kacakcılardan kurtuldu . lanet yağdırıyurum hepinıse sizın gıbı vatan mılet sakarya deyıp mılyonlarca zavalı ınsanları yok edenlere . zavalı bır mıletsınız . artık cennetı vaat etmeyeceksınız . dınınızde dılınızde bayragınızda vatanınıznda canı cehneme .
AYDINNN 01.01.1970 00:00:00
gercekleri soyleyen bu millet vekilleri birer sahin
olen insanlarin mazlumun yaninda bu millet vekilleri
insan insan gibi bakarsa gercekleri gorur hemde cok acik ama
gormemezlikten gelirse bu vicdansizliktir .olenlerin hakinlarina bas sagligi dilerim
allah sabir versin yakinlarina .kaplan bi millet vekili ve konusmalarini yaparken cok samimi
bu samimiyeti baska partinin vekilleri gostermiyor gosterseydiler cikarlardi olenlerin hesapalrini sorarlard i ustunu kapatmaya calismazlarsi
TTTTT 01.01.1970 00:00:00
Şerefsizler, senelerdir öldürüyorsunuz; senelerdir kahpece öldürüyorsunuz, senelerdir vahşice öldürüyorsunuz, şimdi zorunuza mı gitti...Ölenlere insan oldukları için kandırılmış oldukları için üzüldüm; siz neden üzüldünüz?
hakıkat 01.01.1970 00:00:00
yorumda bulunan arkadaşlar ıdoljık yorum yapmayın sadece şunu dıleyın allah dogru yuruyene kuvet versın yanlış yapanı önce ıslah etsın ıslah olmasa kahr etsın
dsf jfdf 01.01.1970 00:00:00
adice provakasyon
murat Çalışkan 01.01.1970 00:00:00
Kafiristan değil ama mecliste 33 tane kafir var....En kafiride konuşuyor..
reco 01.01.1970 00:00:00
unutmayin her kürdün bir agasi var her türk bir aga.80 milyon agayla bas edilmez.
tek bayrak tek vatan varmı ötesi 01.01.1970 00:00:00
hasip kaplan aynaya bir bak öyle konuş sen degilmiyidin ulu dere olayında gelmeyin herkes silahlı diyen gençleri kışkırtıyorsun ölen insanların üzerine bez parçası örtürüyorsun bu türkiyeyi beleceginimizi sanıyorsunuz başbakanımız yüzünüze konuşuyor ama anlamıyorsunuz nasıl bir insan oldugunuzu çok yazık fırıldak gibi her tarafa dönüyon bu türkiyeyi sen kazanmadın işallah yasa çıkarda o uzun diliyin birgün hesabını verirsin
hümeyra 01.01.1970 00:00:00
yazıklar olsun size askerlerimiz şehit olunca neredeyin
KATLIAMCI DEVLET 01.01.1970 00:00:00
HUKUK DEGIL KATLIAM DEVLETI HERKES KENDINE YAKISANI YAPAR
FEKELİ 01.01.1970 00:00:00
SİZİN DERDİNİZ NEEEE
TÜRK OĞLU TÜRK 01.01.1970 00:00:00
Sanki çok umurundaydı, güle oynaya konuşurken iyi, kamera karşısında güzel rol yapıyorsunuz. Bırak bu ayakları, ne masummuşsunuz da biz bilmiyormuşuz.
emir yıldız 01.01.1970 00:00:00
ölüler üzerinden bile siyaset yapabilecek kadar çirkin misiniz??!
MEYMENETSİZLER 01.01.1970 00:00:00
SENİN ALLAH BELANI VERSİN ÖLEN KİŞİLERE EN ÇOK SEN SEVİNMİŞSİNDİR. SİZEDE BÖYLE BOŞ LAFLAR ÇIKTI. HİÇ BOŞUNA KENDİNİ YIRTMA KİMSENİN UMRUNDA DAHİ DEĞİLSİNİZ.. PKKLILAR
beriwan 01.01.1970 00:00:00
ölenler İNSAN yaptınız bir katliam pkk yandaşı deyip o kadar insan gözaltına alıyorsunuz katliam üstüne katliam hala bölünmez bu vatan diyorsunuz siz böldünüz zaten ikiye üçe değil 8 e böldünüz... bende soruyorum ne istiyorsunuz insanlardan???
ramçoo 01.01.1970 00:00:00
ulan yazıklar olsun sana güney yaa türk milletine cesaretsiz de diyebiliyon ya yuh diyorum sana ula sizmi yönettiniz bu dünyayı 600 yıl boyunca sizmi dize getirdiniz birleşmiş haçlı ordusunu yaa bırakın laf yapmayı da biraz silkinip kendinize gelin efendi efendi yaşayın . yoksa bilmem sonunuız ne olur allah korusun ...!!!!
GULYAZİLİ 01.01.1970 00:00:00
ulan ben uludereliyim saydiğin kişiler ayni aileden deyil yalan solyorsun sadece soyadi encu
yanlışı gören 01.01.1970 00:00:00
sen uyarma arkadaş uygulada görelim
remzi 01.01.1970 00:00:00
kimden aliyorlar bunlar bu cezsareti.
amedli 01.01.1970 00:00:00
kafiristan olmuş doğru soyluyrsun ınsanlık kalmamış
serdar 01.01.1970 00:00:00
Hasip hap almış..Kafası güzel :D
amedd 01.01.1970 00:00:00
ulu dere şehitleriiiii
amed 01.01.1970 00:00:00
allahına kurban hasip baba
türk vatandasi 01.01.1970 00:00:00
türkiye temizlenmis böyle kacakci teröristlerden
zeki baba 01.01.1970 00:00:00
ağzına sağlık millit vekilim
serhat 01.01.1970 00:00:00
ALLAH ISLAH ETSİN NE DİYİM SİZDE İNSANLIK VE BEYİN DİYE BİR BEYİN KALMAMIŞ.YAZIKLAR OLSUN ASIL BÖLÜCÜ SİZSİNİZ ASALAKLAR.
hepberaber 01.01.1970 00:00:00
bosuna kiro dememisler!
orhan 01.01.1970 00:00:00
şu adamı bu kürsüden alın yaaa asıl maksadınız pkk ya yardım etmek değilmi askeri operasyonları durdurmak için bunları yapıyorsunuz:ama başaramayacaksınız türk ordusu bahara kadar kandili başınıza yıkacak:yaşasın halkların kardeşliği: