Başbuğ'un şok eden ses kaydı

2010-02-19 13:22:53

Kategori: Haber ve Televizyon

Fatih 24.02.2010 21:53:04
Alp Er Tunga.Sen siyasetle hamaseti karıştırıyorsun galiba..Kur'an-ı Kerim'in yasaklandığı zamanlar 1940'larda kaldı.Halka bol zulüm yapılıyordu ama yine de insanlar gizlice okuyorlardı ki bu da zulümdür.Zalimlik yaparsan ses çıkaracak çok kişi var artık.İstiklal Mahkemeleri'nde asılanlar arasında ittihatçılar da vardı.Yani kim kime dum duma oldu.Dikkat et asma mevzusu kötü olur ucu sana da dokunur bana da...
Fatih 24.02.2010 21:50:15
Alp Er Tunga.Sen siyasetle hamaseti karıştırıyorsun galiba..Kur'an-ı Kerim'in yasaklandığı zamanlar 1940'larda kaldı.Halka bol zulüm yapılıyordu ama yine de insanlar gizlice okuyorlardı ki bu da zulümdür.Zalimlik yaparsan ses çıkaracak çok kişi var artık.İstiklal Mahkemeleri'nde asılanlar arasında ittihatçılar da vardı.Yani kim kime dum duma oldu.Dikkat et asma mevzusu kötü olur ucu sana da dokunur bana da...
akf 22.02.2010 13:46:12
lan adam b. arınçı ben izlettirdim diyor hala başka anlam çıkarmayın diyorsnz mal mısın koçm sen ne sanıyon milleti mi mal sanıon yoksaaaaaaa
Serhan 22.02.2010 10:15:24
Olay çok vahim! Türkiye Cumhuriyeti Devletinin Genel Kurmay Başkanı'nın ses kayıtları internette dolaşıyor..Daha bir çok devlet bilgileri de aynı şekilde..Haklısı haksızından öteye bir durum var ortada! Devletimiz yıpratılıyor..Ordusuyla, meclisiyle, partileriyle devletimiz parçalanıyor..Bu durum kimin işine yarıyor!?Devletimize bağlı ve türkiye Cumhuriyeti Vatandaşıyım diyebilenlerin işine yaramadığı kesin, peki o zaman kimin? Bu duruma bilinçsizce alkış tutanlar yani kendileriyle uğraşılmayanlar yarın aynı şeylerin kendi başlarına geleceğini nasıl göremezler!Böyle ciddi konularda Doğruyu yanlışı devletimiz kendi sistemi içerisinde ayıklar,ayıklasın da ancak kahve köşelerinde,tüm dünyanın gözü önünde, parti mitinglerinde bu yapılamaz.!!Ortada bir yanlış var ise bunu çözmek için uygulanacak yöntem yapılmış olan yanlıştan daha ağır bir yanlış içermemelidir. Bunu yaparak devletimize verdiğimiz zararları tüm düşman ülkeler yıllarca verememiştir ve şimdi şaşkın ve mutlu bir şekilde herşeyi izlemekte ve yönlendirmektedirler. Yazık!
Uğur 22.02.2010 00:11:26
vay efendim genel kurmay başkanı nah girersiniz demiş ! başbakan ananı al git derken nerdeydi bu insanlar yüce halk mı büyük başbakan mı genel kurmay mı anayasa mı siz komuta kademesi bilmiyorsanız ya şınav çekersiniz ya hain ilan edilirsiniz
Uğur 22.02.2010 00:07:34
her ne olursa olsun TSK bizim gözbebeğimiz Yüce Türk Adaleti dediğimiz ekmek çalan aç insana yıllaar boyu hapis verirken zahid akman denen adamı aklamaya çalişir sübyancı gazeteceleri hasıraltı eder gemicikler alınması için haydi eller havaya kampanyasına destek verilir Yüce Türk Adaleti önce Siyaseti yargılasın gelsin ondan sonra TSK yı da yargılasın ama önce pislikten başlasaydı darbe gündeme gelmezdi asimetrik psikolojik hareket kesinlikle vardır napacaklar vatan boyle böldürülür milleti darbe ile kandırıp eline silah almaya yönlendiren bir siyaset yapılıyor şahsen ben oyle algılıyorum sayın başbakanım biz barış isterken sizler neden galeyana getiriyorsunuz halkımızı bu sizin aldığınız oy bunu yapmanızı gerektirmez bu vatan toprağın altında yatanlar ile alındı gemiciklerle değil !
ozy 20.02.2010 22:57:52
Akvaryum balıkları, hiç okyanusu düşündünüz mü. Akvaryumunuz askeri dikta ile yönetiliyor. Hukuk adını verdiğiniz unsur bu diktaya hizmet ediyor. Çocuklarınız bu diktanın varlığını borçlu olduğu ve bu nedenle varlığına göz yumduğu bir örgüt tarafından katlediliyor. Bu örgüt kardeşleri birbirine düşüren bu diktanın eseri. Siz her duvarınıza Atatürk resmi asadurun insanlık 1947'de transistörü buldu 1969'da Ay'a ayak bastı. Sadece bu ülkede, Kuzey Korede ve birkaç muz cumhuriyetinde insanlar hayvan misali dikta ile güdülüyor. Uyanın ey halkım dışarıda adına özgürlük denen demokrasi denen eğitim adını verdikleri insani yaklaşımlar var. Diktaya alışmış tarihini bilmeyen, dilinden utanan, dininden bir haber halkım, yeter artık uyan. Adına okyanus dedikleri bir şey var.
Alp Er Tunga 20.02.2010 19:48:29
Başbuğ Paşam Profan Ateist Türkiye ateşiyle yanıyoruz.Artık darbeyi yapın.Ezanı türkçe yapın; kuran'ı yasaklayın; dindarları gebertin.Gerekirse tüm halkı İstiklal mahkemelerinde idam edin. Bi siz bi de ben yaşar gideriz Türkiye'de.Güzel olmaz mı be paşam?
EEEE 20.02.2010 16:15:17
ARKADAŞ BU ADAM GERÇEKTEN KONUŞMUŞ İSE KARŞINDA KONUŞAN KİŞİ BELLİ NE OLDUDA (HAYİNİDE VATAN SEVENİDE KENDİMİZ ÇIKARIRIZ)KARŞINDAKİ ÜÇ BEŞ KİŞİDEN BİRİ VEYA BİRİLERİ BUNU YAPABİLECEK DURUMA GELDİ. nBUNU YAPAN ÜST KADEME ALT KADEME NE KADAR DAYNIR.nBUNU YAPAN ÜSTDEKİ HAİN YARIN BAŞA GELİRSE NE OLUR.nDÜŞÜNMEK BİLE İSTEMİYORUM.
şeref 20.02.2010 14:55:13
tsk çürük elmaları çabuk bulmalı bunlar vatan hayinleri bu ses kayıtlarını yapanlar önemli görevleride açığa çıkarırlar sonra olan yine asker evlatlarımıza olur
kabus 20.02.2010 12:39:49
Bu kadar düzmece bir durum olamaz ya sesin çoğu montajlı...
Adınız 20.02.2010 11:24:44
Tğrk silahlı kuvvetleri ilker başbuğda olmak üzere ya içindeki çürükleri temizler, yada değişiminden en çok etkilenen kurum olur...
BuRaK 20.02.2010 10:40:45
Ne yapmaya çalışırlarsa çalışsınlar ALLAH tuzaklarını başlarına çeviriyor DURMAK YOK YOLA ,HİZMETE,İNANCA ve İNANÇSIZLIKLA SAVAŞMAYA DEVAM !!!
vesaire 20.02.2010 10:12:49
YANİ DAHA O KOMUTANIMIZ GÖREVİNİ BAŞINDA ADAM HER ŞEYİ AÇIKÇA SÖYLEMİŞ. DERHAL İSTİFA ETMESİ LAZIM DEĞİL Mİ
özgür 20.02.2010 05:54:41
Türk Milletimi çekecek acısını.Birazda siz çekin askerlik yan gelip yatma yeri değildir.hem geçim sıkıntınız yok hem ağalar gibi yaşıyor hemde görevinizi yapmıyorsunuz..hadi bakalım azcıkta siz çekin,,
OSMAN 20.02.2010 03:32:07
SAYIN BAŞBUĞ SES KAYITLARINDA KOZMİK ODADAN BAHSEDİYORSUNUZ AMA BU KONUŞMA YURT DIŞINDA YAPILDI DENİLİYOR AÇIKLAMANIZDA ÇELİŞKİ YOKMU
trabzonli2 20.02.2010 03:09:52
EEEEEY TÜRK MİLLETİ!!!!!UYANIN sen ben kavkası,başörtü,yok sen dindar ben medeni,yok bunlar şeriatçı,yok bunlar alevi sunni,yok sağcı,yok solcu eeeey milli sınırlar içerisinde ben türküm diyen kardeşlerim yahu neyi paylaşamıyorsunuz zorunuz ne?birgün canınız çıkmayacakmı neden saygılı ve hoşgörülü olamıyorsunuz.siz birbirinizi evmezseniz sizi zaten seven yok dünyada inim inim inlersiniz batılı çizmelerinin altında dikkatli olun birbirinize sahip çıkın yıkıcı değil yapıcı olun.türke türkten başka dost yok saygılar sunarım.
ahmet kara 20.02.2010 01:38:38
eceli gelen it, cami duvarına işer... Hadi bakalım buyrun darbe yapın, uzaktan seyretmeyin. Bakalım bu sefer sokakta milyonları görunce nereye yapacaksınız, cami duvarına mı yoksa donunuza mı? Merhun Ecevit size sessiz çoğunluk
cevdet 20.02.2010 01:35:55
hükümeti devirmek için yapılan planların parçasından ibaret.herşey ayarlanmış.bir bir uygulanıyor.bu ses kaydıda bilinçli tezgahlanmış.aha işte genelkurmay başkanıda dinlenmiş tamam.bu hükümet gitmeli oyun beyler oyun bu.ama kazfıkları kuyuya kendileri düşecekler.sonuna kadar akp inadına akp
doğrucu davud 20.02.2010 00:24:35
TSK nedir ben sen o biz siz onlar ordu biziz ordu bizim ordumuzda bunlar kim ?n
furkan 19.02.2010 23:26:39
türk kızı cevabım sana; şeriat demek ne demek ögren sonra yaz dinden böle cıkıyon farkında olmadan. şeriat allahın kuranda yazdıgı kendı kurallarıdır.senın benım yazdıgım deıl.demokrasi bu ülkeye gelmez bu beyınler deısmeyınce osmanlı yıllarca yurutmus demokrasıyı bizlerden bişey çıkmaz batıyoruz...
eser 19.02.2010 22:50:36
bu ülke kolay kazanılmadı bunları unutmayalım.arapların türklere yaptıklarını ne çabuk unutuldu.hala araplara özeniyorlar.cumhuriyeti yıkamayacaklar.hiç bir zaman ama uyanık olmak lazım
gün doğan 19.02.2010 22:13:43
adamların işi gücü yokmu da genelkurmay başkanını dinleyip birde yayınlıyorlar arkalarındaki güç ne niyetleri ne bölgede kimin elini kolunu güçlendiriyorlar askere savaş açabilenin kendi askeri gücü kimden geliyor.
sana 19.02.2010 21:42:41
Dogru söylemis Nah girerlerdi..
ABDULLAH 19.02.2010 21:28:11
şeriat= islam demek.. islma bu kadar karşı olanların başortusunden,dininiyaşayanlardan korkanların ,acaba dini ne??
Ali ÇIR 19.02.2010 21:08:57
Sayın G.K Başkanımız gündemdeki en merak edilen soruların yanıtlarını askerlerine anlatmış...Ne var bunda yada ne suç var...Eger bu kayıtta bir suç unsuru varsa gelsinler benide tutuklasınlar...
19.02.2010 20:58:34
ya kardeşim şu kafa tası milliyetçilikten vazgeçin. yıllardır ülkemizde birileri kandırıldı. birileri birilerini kullandı. terör örgütleriyle mücadele ediyoruz diynlerin aslında örgütleri onların kurduğunu öğrendik. sonumuz ne olacak ırak gibi olup birileri güçsüzde olsa ülkeyi yöneteceklermi veya şu saçma sapan darbe hayallerinden kurtulup, darbe yapmak isteyenlerden kurtulup insanların özgür bir şekilde yaşayıp şariat geliyr fesadı çıkarıp, mahalle baskısı diyip bir yerler atıf yaparak olduğumuz yerde kalalım mı söyleyin kardeşim. birisi söylesin.ama emin olun allah bu ülkeyi koruyor.sanmaki sizin o güzel yüzünüze çağdaşlığınıza değil. bu ülke o kadar türkün, kürdün, lazın, çerkezin ... kanlarıyla kurtarıldı. atalarımız birlikte kurtardı bu ülkeyi. birde şunu söyleyim sizlere atatürkün arkasına saklanmaktan vazgeçin, bırakın önder yerinde rahat uyusun. siz ona yaptığınız işlerle gidin, uyguladığınız projelerle gidin. ordan çıkıpta atamızın izinden gidiyoruz bu ülkeyi kurtaracaz naralarıyla ortalığı karıştırmayın. bu ülkenin ekmeğini yiyip te ülkemize ihanet edenler birgün cazasını çekecektir. o cezasını vereceklerinde zamanı geldi. darbe yapıpta bankaları boşaltıp garibanın cebindeki üç kuruşa göz dikip ülkeyi yönetme sevdasında olanlar duyunnn artıkkk zaman değişti. allahım bu ülke üzerinde kimin bir kötü niyet besliyorsa onlara fırsat verme.
a 19.02.2010 20:50:59
cukurambar=bulent arınca suikast emri veren kim. kendi ağzıyla söylüyor