Başbakan Fransız parlamentere böyle ayar verdi

2011-04-13 14:54:57

Soru: AZINLIKLARIN HAKLARI VE İBADET YERLERİNE ULAŞMA ZORLUĞU VAR - Başbakan Recep Tayyip Erdoğan AKPM'de Erdoğan Fransız parlementeri azarladı Arkadaşımız Fransız ama kendisi Türkiye'ye de Fransız. Sümena Manastırı'nda insanlar geldi buradan ainlerini yaptılar. Aynı şekilde Ermeni Ortadoks kilisesi yıkılmak üzereydi. Biz o Kilise'yi kendi kasamızdan restore ettik. Hiç bir dinin mensubu biz Türkiye'de inancımızı yaşayamıyoruz diyorsa onunla bizzat görüşürüm. Başbakan Erdoğan'ın AKPM'deki konuşması Başbakan Erdoğan Strazburg'da Avrupa Konseyi Parlamenterler Meclisi'nde konuştu.

Kategori: Video Haber

Benzer Videolar
Mesih’im deyip kilisenin kapsını ateşe verdi
Mesih’im deyip kilisenin kapsını ateşe verdi
Baraj yolundaki bombalar böyle patlatıldı
Baraj yolundaki bombalar böyle patlatıldı
Kılıçdaroğlu: Türkiye Dersimli'yi başbakan olarak görecek
Kılıçdaroğlu: Türkiye Dersimli'yi başbakan olarak görecek
Arda Turan'ın Barcelona forması böyle basıldı
Arda Turan'ın Barcelona forması böyle basıldı
 Başbakan Davutoğlu'undan Osman Baydemir'e tepki
Başbakan Davutoğlu'undan Osman Baydemir'e tepki
Başbakan Davutoğlu terör saldırılarını açıkladı
Başbakan Davutoğlu terör saldırılarını açıkladı
Teröristlerin saklandığı bina böyle vuruldu
Teröristlerin saklandığı bina böyle vuruldu
Portakal: Demirtaş böyle Türkiye Partisi olunmaz
Portakal: Demirtaş böyle Türkiye Partisi olunmaz
ABDULLAH
İNŞALLAH ONAYLARSINIZ
ABDULLAH
BENCE OLAYA BİRDE FARKLI YÖNDEN BAKARSANIZ İYİ OLACAK ARKADAŞLAR TÜRKİYEDE CAMİLERİ HALKIN YAPTIĞI AMA KİLİSELERİ DEVLETİN ONARIP AÇTIĞINI BİR BAŞBAKAN ÜSTÜNE BASA BASA ANLATIYOR VE BİR DÜNYADA İYİ YORUM ALIYOR ULAN BENİM VERGİMLE KİLİSE NİYE YAPIYORSUN SENİN NE HAKKIN VAR BUNA BİRDE UTANMADAN ANLATIYORSUN...
NIZAM
ALLAH YARDIMCIN OLSUN
kemal avcı
peki sayın erdogan olmasa bu pislikler neler yaparlardı acaba onu cokiyi düşünelim
buğra
sayın başbakanım allah seni bu ülkenin başından eksik etmesin.yardımcın olsun,her zaman yanındayız.saygılarımla
Misafir
senin senin yanandan öperim
tarkan 2011-04-19 15:07:04
jobayed rumuzlu arkadaşa katılıyorum, türkiyede islamiyet hariç bütün dinler istediği gibi ibadetlerini yapıp dinlerini yaşıyor.kilise tamir edeceklerine 30-40 senedir tadilatı bitmeyen camiler var onları bitirsinler bizde sevinelim o zaman.
Bahadır 2011-04-19 10:36:43
türkiyede herkes ibadetini yapıyo rahatlıkla din ayrımı olmadan bu kadının sorduğu soru bilmeden araştırmadan sorulmuş bi sorudur keşke o fransız kaldınız kelimesini tercümanlarda düzgün çevirebilselermiş o zaman daha güzel olcakmış :))
ali osman 2011-04-17 13:28:51
ALLAH YAR; VE YARDIMCIN OLSUN YOLUN ACIK BASIN ZALIMLERE KARSI HEP DIK OLSUN INSALLAH
bedirhan 2011-04-17 11:37:31
allah seni utandırmadı bu dinsizlere karşı inşallah hiçbi zaman utandırmaz.eski başbakanlarımız olsaydılarburada acaaba sesleri seninkisi gibi gür çıkarmıydı böylesine dik durabilirlermiydi.titremedin.titrettin..allah yardımcın olsun
ercan 2011-04-16 17:45:59
peki Türkiye'deki alevilerin ibadet hakları ve ibadethanelerinin resmi olaran gerçek niteliğinde algılanması hakkında kim kime fransız?
bilal 2011-04-16 16:36:48
10 numara cevap
yücel 2011-04-16 10:11:18
Bu ülke sizinle gurur duyuyor Dualarımız sizinle helal olsun
GurbetciTturk 2011-04-16 04:25:25
Helal olsun baskanim super ayar vermisiniz gercekten`gelsinler turkiyeye isterlerse ...... havaya diksinler kimse karismaz onlar bahaneeee geceliiiim, deee bizim sonumuz ne olacak? bu gun siz varsiniz boyle yarinin garantisini kim verecek bizee
ilonka 2011-04-15 20:52:51
Helal sana başbakanımız gurur duydum bir kere daha senle....
yasin 2011-04-15 13:54:41
senın allahına kurban iyi ki varsın başbakanımız türkiye senınle gurur duyuyor helal olsun sana
erdogan cetin 2011-04-15 03:55:27
allah seni bizim basimizdan eksik etmesin sevgili basbakanim senin ugruna feda olsun tum avrupppaaaaa senin icin taa buradan [ingiltereden]oy kullanmaya gelecegim helalll sanaaa
ercan 2011-04-15 00:38:57
işte bu ya kapak olur. o olusuz yapan hiçbirşeyden haberi olmayan insanlar geçmişini biliyormu acab. allahı hz. muhammete s.a.v. ve kur'an da yazılanları bilmeyen cahil kalmış zihniyet siz sadece eleştirin kapak olur sizlere insan ülkesini temsil eden başbakana bu konuşma için teşekkür etmeli

kadir Yılmaz 2011-04-15 00:25:17
Başbakanımı canı gönülden tebrik ediyorum.
mehmet 2011-04-14 16:46:01
helal be sana kralsın .yürü be kim tutar seni..
vatandaş 2011-04-14 13:42:49
canımız sana feda olsun başbakanım büyük adamsın
seda 2011-04-14 10:16:51
helal olsun başbakanımıza Allah yolunu açık etsin...
che 2011-04-14 10:04:16
lafffff herşey lafla yaparsın mileti avutmaya devam et bakın her oydan önce show yapmaya devam et türkiyede yaşıyan aleviler bile dini özgürlükleri yok inanmıyorum sana
Misafir 2011-04-14 10:03:09
tek edilebilecek laf
Adam gibi adam Recep Tayyip ERDOĞAN
ALLAH sana uzun sağlıklı ve güzel bir ömür versin.ALLAH seni başımızdan eksik etmesin.
Orko 2011-04-14 09:40:28
CHP ye oy verecekler,bu toplantıda birde kılaçdaroğlunu hayal edin, oyunuzu ona göre verin.
HAMZA GÜMÜŞ 2011-04-14 09:12:49
SAYIN BAŞBAKANIMIZI AYAKTA ALKIŞLIYORUM. TÜRKİYE BÖYLE BİR ADAM GÖRMEDİ GÖRMEZDE.. HELAL OLSUN
hakan 2011-04-14 01:07:46
HELAL..............
avukat 2011-04-14 00:35:22
titriyor avrupa titriyor bea agzinin icine bakitiyor helal sana bea
murat 2011-04-14 00:32:47
Al Fransa buda sana kapak olsun.
Avrupa nın hangi ülkesinde ezan okunabiliyormuş acaba????????????????????????????????
Başkent 2011-04-13 23:55:57
Helallllll...Adamsın... çekemeyen anyen taksınnn