Başbakan Erdoğan ve Ailesi Kabe'yi Tavaf Ediyor

2011-05-18 13:35:11

Başbakan Erdoğan ve Ailesi Kabe'yi Tavaf Ediyor

Kategori: Video Haber

Benzer Videolar
Erdoğan'ın rol aldığı Çanakkale filminin uzun versiyonu HD
Erdoğan'ın rol aldığı Çanakkale filminin uzun versiyonu HD
Cumhurbaşkanı Erdoğan Türkiye'ye erken dönüyor
Cumhurbaşkanı Erdoğan Türkiye'ye erken dönüyor
Başbakan Davutoğlu: Kılıçdaroğlu istifa etmeli
Başbakan Davutoğlu: Kılıçdaroğlu istifa etmeli
Başbakan Davutoğlu'ndan 3. tüp geçit açıklaması
Başbakan Davutoğlu'ndan 3. tüp geçit açıklaması
Demirtaş: Erdoğan seni Başkan yaptırmayacağız
Demirtaş: Erdoğan seni Başkan yaptırmayacağız
Erdoğan: Komutanların tutuklanmasına gönlüm razı olmadı
Erdoğan: Komutanların tutuklanmasına gönlüm razı olmadı
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Rize'de
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Rize'de
Başbakan Davutoğlu'ndan Kılıçdaroğlu'na dayak göndermesi
Başbakan Davutoğlu'ndan Kılıçdaroğlu'na dayak göndermesi
ahmet 01.01.1970 00:00:00
sayın başbakanım allah kabul etsin allah keşke bana da nasip etse
Fatih bey 01.01.1970 00:00:00
Güzel kardeşlerim bende daha geçen hafta oradaydım... Ben orada iken malezya kralı tavaf yapıyordu, o kralı koruyan korumaların yarısı kadar bir koruma yok başbakan'ın etrafında. 2 tane koruma hariç gerisi suudi lere ait.Sen istemesen de onlar yapıyorlar.Çünkü gören çullanıyor, adım atamaz hale geliyorsunuz, Bir de güvenlik zaafiyeti çok orada,zemzem suyuna bile siyanür karıştırılmıştı zamanında bilen bilir.Polat alemdar da bizimle umredeydi, o dahi nefes alamadı ilgiden. Başbakanı siz düşünün
misafir 01.01.1970 00:00:00
misafir çok sevdim
ahmet çakır 01.01.1970 00:00:00
korumalar
Misafir 01.01.1970 00:00:00
dinini yaşayamayan arkadaşlar acaba 1 tane örnek verebilir mi? acaba hangi ibadetini yerine getiremiyor bu ülkede.
Misafir 01.01.1970 00:00:00
allah kabul etsin
esesli 01.01.1970 00:00:00
Yeter artık Laikçiler yüzünden dinimizi yaşıyamaz olduk. Gerekirse başbakanımızı ben sırtıma alıp öyle tavaf ettirim inşallah.
Misafir 01.01.1970 00:00:00
yorumumu kabul etmeyen yöneticiler eyvallah bu yalaka yorumları kabul edin. bunuda kabul etmeyin eyvallah
Misafir 01.01.1970 00:00:00
allah kabul etsin sayın başbakanım allah oraları görmeyi herkese nasip etsin
Misafir 01.01.1970 00:00:00
başbakan olması bizim gibi sıradan müslüman olduğu gerçeğini değiştirmiyor.dolayısıyla korumaları bu iş için kullanması arkadaşın da dediği gibi acı.bütün müslümanlar nasıl yapıyorsak onun da aynı şekilde yapması lazımdı.
Misafir 01.01.1970 00:00:00
allah kabul etsin başbakanım,durmak yok yola devammmm
Misafir 01.01.1970 00:00:00
cenabı allah kabul etsin allah sizin yardıncınız olsun sayın başbakanımız
Misafir 01.01.1970 00:00:00
CENABI ALLAH BİZEDE NASİP ETSİN ALLAH KABUL ETSİN SAYIN BAŞBAKANIM
Misafir 01.01.1970 00:00:00
ALLAH KABUL ETSİN TAYYİP DEVAM
Misafir 01.01.1970 00:00:00
muslumanim ve akpye oy vern bir secmenim amma: orada oyle korumalarla, ayrilacilikli bir sekilde (basbakan olsa dahi o da sonucta hepimiz gibi bir muslumandan ote degil) bulunasi cok aci. cok cok aci hemde.
Misafir 01.01.1970 00:00:00
kendisinden başka herkesi düşünen başbakanım çocuğa zarar gelmesin diye omuzlarına alıyor. Allah senin ve memleketimizin yardımcısı olsun inşallah..
Misafir 01.01.1970 00:00:00
Helal olsun sana Büyük insan , Büyük Başbakan , Recep Tayyip Erdoğan .
Misafir 01.01.1970 00:00:00
masallah iyi güzel insallah bizlerede nasip olur
Misafir 01.01.1970 00:00:00
allah kabul etsin...kılıçdaroğlunuda hac ziyareti için bekleriz..
Misafir 01.01.1970 00:00:00
Yeter artık Laikçiler yüzünden dinimizi yaşıyamaz olduk. Gerekirse başbakanımızı ben sırtıma alıp öyle tavaf ettirim inşallah.
Misafir 01.01.1970 00:00:00
Sayın Başkabanmız başımızdan eksik olmasın, ben şu an askeri üçret alıyorum ama razıyım. Sayın ERdoğan çok karizmatik bir lider.
Misafir 01.01.1970 00:00:00
yarabbi bizlerinde o mubarek yerlere gidip ibadet etmemizi nasip eyle, yarabbi ülkemizi zalimlerden fitnecilerden hasetcilerden, hortumculardan, cami kapatanlardan, ezan sesinden rahatsız oluyorum diye camilerden ses sistemlerini söktürenlerden koru, yarabbi sen başbakanımız recep tayyip erdoğanı selamet ver, zalimin zulmünden tüm islem alemini ve ülkemizi koru. AMİNNNNN
Misafir 01.01.1970 00:00:00
tek karızmtik lidersiniz başbakanımız tayyıp erdoğan
Misafir 01.01.1970 00:00:00
Allah kabul etsin ben de oradaydım,Ankara dan Ferhat.
Misafir 01.01.1970 00:00:00
iste bizim basbakanimiz allah yar ve yardimcisi olsun :)
Misafir 01.01.1970 00:00:00
ben ateistim hoşuma gitmedi.
Misafir 01.01.1970 00:00:00
Allah kabul etsin başbakanım Allah seni başımızdan eksik etmesin.
Misafir 01.01.1970 00:00:00
güzel bir görüntü