KATEGORİLER

Başbakan Erdoğan kürsüde çok sinirlendi

Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • FATIH
    28.12.2011 15:24:39

    ADAM GIBI ADAMMMMM!!!!

  • EFSUNKAR84
    28.10.2011 00:17:39

    zenginin malı züürtün çenesini yorarmış akp iktidar olmuş kim muhalefet olup neresini yorarsa yorsun çokta tııınnnn :D yorumları okudumda bazıları ekmek aslanın miğdesinde diyo :) işsizlik var diyo valla ben çalıştıracak adam bulamıyorum nedenmi ekmek parası değil varsa bi küçük pastırma parası olsun klasımız sarsılmasın havasındalar :D

  • abdullah
    21.10.2011 18:40:30

    süpersin sayın başbakanım

  • ömer kökkaya
    07.07.2011 16:22:57

    akıllı diye kendine lakap koyan geri zekalı. notum sana ve senin gibilere. önce allahu teala senin belanı versin sana öylebir bela versinki tek dermanın a.k.p...li bir yurtdaşdan vatan severden bulasın.. t.c. vatandaşına bela dileyen gundeler inşallah bu vatan topraklarına hasret olarak geberir ve sonu inşallah firavun gibi olur..akıllı senin aklına ss.........mm.... enbüyük başbakan. baba tayip erdoğan.. ne mutlu türküm diyene..

  • kemal
    27.06.2011 22:31:25

    buraya yorum yazan bütün akp lileri iktidar ve tayyip erdoğan konusunda tartışmaya davet ediyorum.yüz yüze hemde bakalım kaç dakika dayanabileceksiniz

  • HAMZA D.
    01.01.1970 00:33:31

    avrupanın fatihi helal olsun sana ALLAHIN RAHMETİ BEREKETİ MAĞFİRETİ HİDAYETİ ÜZERİNE OLSUN.ALLAH YAR VE YARDIMCIN OLSUN.
    dualarımız seninle

  • mehmet selim polat
    01.01.1970 00:33:31

    Bu yalanları çoook işittik.iki yüzlü insanları sevmiyorum.Her zaman olduğu gibi oY larımı çürütecağım.Bütün partiler aynıdır.Dandik yasalar ürettiler.OY verilmez.

  • bünyamin
    01.01.1970 00:33:30

    sayın başbakanım ben bayburtun adabaşı köyünde ikamet eden sizinle gurur duya bir vatan daşınızım malumunuz köyümüzle birlikte 7 köyün sular altında kalacağı malum fırma tarafından biz sakinlere bildirildi ancak hiçbir devlet yetkilisi bizleri bu konuda aydınlatmadı ancak mualif partilrden köylerimize gelip bu konuyu siyasi ranta dönüştürüp AKP ALEHİNE KULANIYORLAR bu konuda biz sakinlerin aydınlatıması için tarafınızdan heyet göderilmesini arz ederim saygılarımı sunarım BAYBURT/ADABAŞI KÖYÜ

  • murat
    01.01.1970 00:33:30

    eğer bu millet senin gibi adama da laf atıyorsa,vay bu milletimizin haline.sayın başbakanım allah rızası için kendine iyi bakta şu hain leri sevindirip bu milleti, öksüz bırakma.

  • mehmet selim polat
    01.01.1970 00:33:30

    memur ve İşçiyi öldüren bir şktidarımız var.
    Zaten Emekliler ölüp Rahmetli olmuştu,onlardan bahsetmeye gerek yok.
    Tüp gaz almak Lüx oldu,Ekmek almak.Büyük Lüx oldu.
    Ekmek aslanın ağzında değil,Karnındadır,Kazanmak kolay değil.
    Erdoğan aldığının sadece zekatını bana verseydi,Lüx içinde yaşardım.
    Allah rızası için bu fakire bir sadaka..!!!..

  • nasulh
    01.01.1970 00:33:30

    sen yürü git başbakanım arkanda miilet var. sana köstek koymaya çalışan ama kafasını kumdan cıkartmıyan evlat acısı nedir bilmiyen epterler sana hayrı söylemez. kardeşliğimize zarar veren bu terörü ortadan kaldır. milletçe sana minnettar kalalım. birilerinin savaş tamtamları söylemesi seni aldatmassın.bugüne kadar ölenlerin sorumluları olarak aslında vatan hainlğinden idam edilmeleri gerek. görüyoruz neler yapıldığını ergenekonun neler cevirdiğini. bunlar ve bunun gibiler millet için hayır istemez sadece kendi koltuk ve makamlarını düşünürler.

  • devrim
    01.01.1970 00:33:30

    SEN KIMSIN LAN NELER DEVRILDI SENMI DEVRILMICEN AMERIKAN USAGII SONUN GELDI YASASIN SOSYALIZM

  • Evrim
    01.01.1970 00:33:30

    Seviyorum bu adamı ya.. Anlı secdeye değen adamdan korkmayacaksın.. Durmak yok yola devam...

  • Evrim
    01.01.1970 00:33:30

    Seviyorum bu adamı ya... Durmak yok yola devam

  • hüseyin erdoğan
    01.01.1970 00:33:30

    sayın başbakan her seferinde 15milyon seçmenin oyunu aldık diyorsunuzda o oyunu aldığınız seçmenin hakkını hukukunu korumaya ve vermeye gelincede ben yokum diyosunuz sizin siyaset ve vicdan anlayışınız bu siz sadece oyunuzu alırız gerisi bizim işimiz değil diyosunuz\nbenim ve benim gibi milyonlarca vatandaşın verdiği vergilerle alınan kitleri yok pahasına yandaşlarına peşkeş çekerken bu riyakarlığın ve ülkeye ihanetin hesabını nasıl vereceksiniz vicdanen nasıl rahat edeceksiniz acaba

  • mehmet bademci
    01.01.1970 00:33:30

    beyinsiz\nkendini akıllı sanan zavallı esas bu başbakana inanmayan kişi beyinsizdir biraz demokresi ögrende başbakana inan kişilere nasıl konuşucanı ögrenir.

  • abbas
    01.01.1970 00:33:30

    akıllı rumuzu ile ahmet rumuzu ile yazanlar sadece insan olun terbiyesizlik yapmayın bu memleket sevdalısı bir başbakan var edepsizler millet üç kuruşa çalışmak için can atarken bunlar malı götürüyor halada zam neyin zamı yeter olmayan şeyi nereden vereceksin ki sonrada gaza zam petrole zam elektriğe zam haliyle olacak biraz akıllı olun zamları nereden verecek senin benim cebimden devletin imkanı olsa cebinden verecek yok yok ki bu zamana kadar gelen hükümetler soydular soğana çevirdiler hala peşinden gidiyorsunuz utanın dünyaları yediniz ülkeyi ne hale getirdiniz utanın

  • fikko
    01.01.1970 00:33:30

    başbakanın koltuk korkusu yok 75 milyon vatandaş arkasında saygılarlan

  • akıllı
    01.01.1970 00:33:30

    hala bu adama inanna beyin siz varmı milletin devletin malı sattı basbakanlık yaptı yumurta g... azına dayandı satacak bişi kalmadı tabi akpli cariyeler dısında en büyük sermaye onlar işciye gelince para yok allah bu milletin belasını verdi

  • israfil açar
    01.01.1970 00:33:30

    mükelmel insan recep tayip erdoğan

  • bsibays
    01.01.1970 00:33:30

    be adam diye hitap ettiğin kişi Türkiye Cumhuriyeti'nin başbakanı muz cumhuriyetinin değil edebini takın ahmet efendi

  • ori
    01.01.1970 00:33:30

    helal sana be başkanım sonuna kadar arkandayız...

  • yeterli ulvi
    01.01.1970 00:33:30

    olumune arkandayizz baskanimm helall kimm tutar seniiii onunn sonsuza denk acik olsun

  • kaya
    01.01.1970 00:33:30

    sana kurban olsun o sendikacı kendini tanzanya da zannediyo galiba\nyanına ağa babalarını da almış işkembei kübradan sallıyor

  • ÇETEMEN
    01.01.1970 00:33:30

    İLK ÖNCE DOKUNULMAZLIĞINI KALDIR HAKKINDAKİ DOSYALARDAN AKLAN,AKLANABİLİRSEN SONRA GEL BANA ANLAT,BAK BAYKAL DİYOR,Kİ SENİN VE BENİN DOKUNULMAZLIĞIMIZI KALDIRALIM TIK YOK ,AMA BAŞKA YERDE SESİN ÇIKIYOR.

  • sekan
    01.01.1970 00:33:30

    sayın başbakanım siz yolunuza devam edin ALLAH yolunzu açık etsin

  • mustafa
    01.01.1970 00:33:30

    yattıgı yerden maas alma donemı bıttı artık kımse laga luga etmesın hukumetın tek zaafıyetı asgarı ucretı ıyılestıremedı oda patronların(baron)ların ac gozlulugunden tesvık kapabılmek ıcın bın takla atıyorlarda ondan sonuna kadar AK PARTI...

  • kübra timurbanga
    01.01.1970 00:33:30

    başbakanında dediği gibi milyonlarca seçmenin oyuyla geldiler bunlar türkiyenin iyiliğini isteyen insanlar değil öyle olsaydı bu tür konuşmalar yapılmazdı inanın daha büyük sorunlar varr bırakın bu işlerii herkez işine baksınn başbakınımızın ölümüne arkasındayızzzzzzzzz

  • metin
    01.01.1970 00:33:30

    adam gibi adam sayın başbakan

  • Mustafa
    01.01.1970 00:33:30

    Helal başbakanım devam bu capulculara darbecilere karşı sonuna kadar arkandayız.

  • kayra turan
    01.01.1970 00:33:30

    seni veren Allaha kurban...yola devam

  • Aslan
    01.01.1970 00:33:30

    Helal olsun sana Sendikacı bu ülkede hala birileri koltuk korkusu olmadan konuşabiliyor asıl sen aycunu yalıcan taayyip evine ekmek götürme derdindeki işçiyi hain ilan ediyosun senin müslümanlığından artık tastamam şüpeliyim sendikacım yüreğine sağlık ellerinden öperim birisi artık bu sözleri etmeli bu millet ananıda algit laflarını çoktan unuttu bunlara tayyip gibi ucuz kahramanlıklar lazım

  • isa
    01.01.1970 00:33:30

    Turk halki olarak Basbakan'a ve ve Ulkemizin cikarlari icin calisan insanlara sahip cikalim. Ulkemizin en buyuk tehlikesi iddia edilen ergenekon teror orgutudur. Bu orgute karsi millet olarak hukumete yardimci olmak vazifemizdir.

  • Aslan
    01.01.1970 00:33:30

    Helal olsun Tek gıda işin başkanına ellerinden öpüyorum birileri hala koltuk korkusu olmadan tayyip efendiye gider yapabiliyor işte demokrasi ama tayyip demokrasi istemediği için memlekette en ufak sözlerde bile ısırıyor helal Türkel vatandaş olarak arkandayız bu millet ananıda al gitleri çabuk unutuyo

  • Egemen
    01.01.1970 00:33:30

    Bu adamı hala savunanlar var.milletimiz harbiden kuş beyinliymiş!

  • akhuseyin
    01.01.1970 00:33:30

    adam gibi adam recep tayyip erdogan vesselam

  • cabbar
    01.01.1970 00:33:30

    sen ancak uykunda arabayı devirirsin sendikacı.

  • duygu
    01.01.1970 00:33:30

    sayın başbakanım ölümüne arkandayııııııııııııııııııııııııızzzzzzzz....bu biline...

  • ahmet
    01.01.1970 00:33:30

    ülkeyi asıl kendinden ibaret sanan sensin be adam sen haddini bileceksin işçiyle emekçiyle nasıl konuşulur ögrenecksin şakşakçılar sizin babanızda emekçi degil sanki babanızıda işten atarlarsa bu baronlar eve ekmek gelemeyince anlarsın o zaman adam gibi adamlık nasıl oluyor

  • Fatih
    01.01.1970 00:33:30

    iyide sizi devirecem derken seçimde onlarında oy kullandığını unutmuş olmalı.seni seçenler çeksin cezasını.

  • ilhan
    01.01.1970 00:33:30

    helal olsun sana

  • ileti25
    01.01.1970 00:33:30

    Kızım sana diyorum gelinim sen anla.

  • murat
    01.01.1970 00:33:30

    onlar eskine kaldı öylehüumet devir yok efendi yan yattı çamura battı pervası pervasız konuşmayın elinizdeki üyelerinizinde çogunukaybedersiniz ağrılı murat

  • idris