Başbakan Erdoğan kürsüde çok sinirlendi

2010-01-22 12:04:08

Kategori: Haber ve Televizyon

Benzer Videolar
Erdoğan'ın Üsküdar'da toplu açılış töreni konuşması
Erdoğan'ın Üsküdar'da toplu açılış töreni konuşması
Erdoğan'dan Diyanet İşleri Başkanı'nın arabasıyla ilgili açıklama
Erdoğan'dan Diyanet İşleri Başkanı'nın arabasıyla ilgili açıklama
Cumhurbaşkanı Erdoğan takım kaptanlarıyla görüştü
Cumhurbaşkanı Erdoğan takım kaptanlarıyla görüştü
Eşşe nineden Erdoğan'a duygulandıran dua
Eşşe nineden Erdoğan'a duygulandıran dua
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Bunlar bizim iyiliğimizi düşünür mü
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Bunlar bizim iyiliğimizi düşünür mü
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Bu milletin inancı belli
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Bu milletin inancı belli
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Patlamanın hedefi seçimler
Cumhurbaşkanı Erdoğan: Patlamanın hedefi seçimler
Erdoğan: Ağrı'daki çatışma HDP'nin provokasyonudur
Erdoğan: Ağrı'daki çatışma HDP'nin provokasyonudur
FATIH
ADAM GIBI ADAMMMMM!!!!
EFSUNKAR84
zenginin malı züürtün çenesini yorarmış akp iktidar olmuş kim muhalefet olup neresini yorarsa yorsun çokta tııınnnn :D yorumları okudumda bazıları ekmek aslanın miğdesinde diyo :) işsizlik var diyo valla ben çalıştıracak adam bulamıyorum nedenmi ekmek parası değil varsa bi küçük pastırma parası olsun klasımız sarsılmasın havasındalar :D
abdullah
süpersin sayın başbakanım
ömer kökkaya
akıllı diye kendine lakap koyan geri zekalı. notum sana ve senin gibilere. önce allahu teala senin belanı versin sana öylebir bela versinki tek dermanın a.k.p...li bir yurtdaşdan vatan severden bulasın.. t.c. vatandaşına bela dileyen gundeler inşallah bu vatan topraklarına hasret olarak geberir ve sonu inşallah firavun gibi olur..akıllı senin aklına ss.........mm.... enbüyük başbakan. baba tayip erdoğan.. ne mutlu türküm diyene..
kemal
buraya yorum yazan bütün akp lileri iktidar ve tayyip erdoğan konusunda tartışmaya davet ediyorum.yüz yüze hemde bakalım kaç dakika dayanabileceksiniz
HAMZA D. 2011-05-08 00:42:50
avrupanın fatihi helal olsun sana ALLAHIN RAHMETİ BEREKETİ MAĞFİRETİ HİDAYETİ ÜZERİNE OLSUN.ALLAH YAR VE YARDIMCIN OLSUN.
dualarımız seninle
mehmet selim polat 2011-03-21 08:02:46
Bu yalanları çoook işittik.iki yüzlü insanları sevmiyorum.Her zaman olduğu gibi oY larımı çürütecağım.Bütün partiler aynıdır.Dandik yasalar ürettiler.OY verilmez.
bünyamin 2010-12-12 19:35:38
sayın başbakanım ben bayburtun adabaşı köyünde ikamet eden sizinle gurur duya bir vatan daşınızım malumunuz köyümüzle birlikte 7 köyün sular altında kalacağı malum fırma tarafından biz sakinlere bildirildi ancak hiçbir devlet yetkilisi bizleri bu konuda aydınlatmadı ancak mualif partilrden köylerimize gelip bu konuyu siyasi ranta dönüştürüp AKP ALEHİNE KULANIYORLAR bu konuda biz sakinlerin aydınlatıması için tarafınızdan heyet göderilmesini arz ederim saygılarımı sunarım BAYBURT/ADABAŞI KÖYÜ
murat 2010-12-12 04:49:43
eğer bu millet senin gibi adama da laf atıyorsa,vay bu milletimizin haline.sayın başbakanım allah rızası için kendine iyi bakta şu hain leri sevindirip bu milleti, öksüz bırakma.
mehmet selim polat 2010-10-18 13:36:34
memur ve İşçiyi öldüren bir şktidarımız var.
Zaten Emekliler ölüp Rahmetli olmuştu,onlardan bahsetmeye gerek yok.
Tüp gaz almak Lüx oldu,Ekmek almak.Büyük Lüx oldu.
Ekmek aslanın ağzında değil,Karnındadır,Kazanmak kolay değil.
Erdoğan aldığının sadece zekatını bana verseydi,Lüx içinde yaşardım.
Allah rızası için bu fakire bir sadaka..!!!..
nasulh 2010-02-25 23:31:45
sen yürü git başbakanım arkanda miilet var. sana köstek koymaya çalışan ama kafasını kumdan cıkartmıyan evlat acısı nedir bilmiyen epterler sana hayrı söylemez. kardeşliğimize zarar veren bu terörü ortadan kaldır. milletçe sana minnettar kalalım. birilerinin savaş tamtamları söylemesi seni aldatmassın.bugüne kadar ölenlerin sorumluları olarak aslında vatan hainlğinden idam edilmeleri gerek. görüyoruz neler yapıldığını ergenekonun neler cevirdiğini. bunlar ve bunun gibiler millet için hayır istemez sadece kendi koltuk ve makamlarını düşünürler.
devrim 2010-02-10 00:40:40
SEN KIMSIN LAN NELER DEVRILDI SENMI DEVRILMICEN AMERIKAN USAGII SONUN GELDI YASASIN SOSYALIZM
Evrim 2010-02-03 14:40:16
Seviyorum bu adamı ya.. Anlı secdeye değen adamdan korkmayacaksın.. Durmak yok yola devam...
Evrim 2010-02-03 14:38:41
Seviyorum bu adamı ya... Durmak yok yola devam
hüseyin erdoğan 2010-02-03 11:00:43
sayın başbakan her seferinde 15milyon seçmenin oyunu aldık diyorsunuzda o oyunu aldığınız seçmenin hakkını hukukunu korumaya ve vermeye gelincede ben yokum diyosunuz sizin siyaset ve vicdan anlayışınız bu siz sadece oyunuzu alırız gerisi bizim işimiz değil diyosunuznbenim ve benim gibi milyonlarca vatandaşın verdiği vergilerle alınan kitleri yok pahasına yandaşlarına peşkeş çekerken bu riyakarlığın ve ülkeye ihanetin hesabını nasıl vereceksiniz vicdanen nasıl rahat edeceksiniz acaba
mehmet bademci 2010-02-02 19:37:32
beyinsiznkendini akıllı sanan zavallı esas bu başbakana inanmayan kişi beyinsizdir biraz demokresi ögrende başbakana inan kişilere nasıl konuşucanı ögrenir.
abbas 2010-01-30 10:28:13
akıllı rumuzu ile ahmet rumuzu ile yazanlar sadece insan olun terbiyesizlik yapmayın bu memleket sevdalısı bir başbakan var edepsizler millet üç kuruşa çalışmak için can atarken bunlar malı götürüyor halada zam neyin zamı yeter olmayan şeyi nereden vereceksin ki sonrada gaza zam petrole zam elektriğe zam haliyle olacak biraz akıllı olun zamları nereden verecek senin benim cebimden devletin imkanı olsa cebinden verecek yok yok ki bu zamana kadar gelen hükümetler soydular soğana çevirdiler hala peşinden gidiyorsunuz utanın dünyaları yediniz ülkeyi ne hale getirdiniz utanın
fikko 2010-01-30 10:05:53
başbakanın koltuk korkusu yok 75 milyon vatandaş arkasında saygılarlan
akıllı 2010-01-25 12:28:56
hala bu adama inanna beyin siz varmı milletin devletin malı sattı basbakanlık yaptı yumurta g... azına dayandı satacak bişi kalmadı tabi akpli cariyeler dısında en büyük sermaye onlar işciye gelince para yok allah bu milletin belasını verdi
israfil açar 2010-01-25 11:19:58
mükelmel insan recep tayip erdoğan
bsibays 2010-01-23 22:02:15
be adam diye hitap ettiğin kişi Türkiye Cumhuriyeti'nin başbakanı muz cumhuriyetinin değil edebini takın ahmet efendi
ori 2010-01-23 15:44:30
helal sana be başkanım sonuna kadar arkandayız...
yeterli ulvi 2010-01-23 15:29:17
olumune arkandayizz baskanimm helall kimm tutar seniiii onunn sonsuza denk acik olsun
kaya 2010-01-23 13:13:16
sana kurban olsun o sendikacı kendini tanzanya da zannediyo galibanyanına ağa babalarını da almış işkembei kübradan sallıyor
ÇETEMEN 2010-01-23 11:04:04
İLK ÖNCE DOKUNULMAZLIĞINI KALDIR HAKKINDAKİ DOSYALARDAN AKLAN,AKLANABİLİRSEN SONRA GEL BANA ANLAT,BAK BAYKAL DİYOR,Kİ SENİN VE BENİN DOKUNULMAZLIĞIMIZI KALDIRALIM TIK YOK ,AMA BAŞKA YERDE SESİN ÇIKIYOR.
sekan 2010-01-23 09:04:45
sayın başbakanım siz yolunuza devam edin ALLAH yolunzu açık etsin
mustafa 2010-01-23 08:45:49
yattıgı yerden maas alma donemı bıttı artık kımse laga luga etmesın hukumetın tek zaafıyetı asgarı ucretı ıyılestıremedı oda patronların(baron)ların ac gozlulugunden tesvık kapabılmek ıcın bın takla atıyorlarda ondan sonuna kadar AK PARTI...
kübra timurbanga 2010-01-23 08:12:54
başbakanında dediği gibi milyonlarca seçmenin oyuyla geldiler bunlar türkiyenin iyiliğini isteyen insanlar değil öyle olsaydı bu tür konuşmalar yapılmazdı inanın daha büyük sorunlar varr bırakın bu işlerii herkez işine baksınn başbakınımızın ölümüne arkasındayızzzzzzzzz
metin 2010-01-23 06:59:38
adam gibi adam sayın başbakan
Mustafa 2010-01-23 04:18:57
Helal başbakanım devam bu capulculara darbecilere karşı sonuna kadar arkandayız.