KATEGORİLER

Başbakan Erdoğan'ın son şike açıklaması

Başbakan Erdoğan'ın son şike açıklaması video izle
Yorumlar
500 karakter kaldy...
Adynyz :
GÖNDER
  • metin
    07.07.2011 13:00:39

    adalet fenerbahceyi mi kapsıyor ekrem bey?bundan önceki sezonlarda olanların üstüne süngermi çekilecek?ceza yiyeceksek yiyelim bir ölürüz bin doğarız lakin bu olanlarıda bir kenera yazarız.Zamanı gelince heryerde cevap veririz.Adaletin terazisi bu sezon varda bundan önceki sezonlar yokmuydu?Suçlular cezasını çeksin ama fenerbahceye ceza vermeye yeltenenler bir şekilde karşılığını görür.

  • ekrem tunc
    07.07.2011 11:28:58

    ya hu adam dogru soyluyor niye sarliyorsunuz,bu adamlar suc islemisse cezasini cekecek baska yolu var mi?hangi takim,hangi kulup hangi baskan olursa olsun ,Turkiye de adalet var diyebilmeliyiz.

  • alperen
    07.07.2011 09:19:40

    mesut bey le sandıkta görüştük zamanında yine görüşürüz icabında işte aramızdaki fark bu diğer takımlarla öncelik her zaman fenerbahçedir.bu kadar açık ve net olay.

  • alperen
    07.07.2011 08:58:28

    bu sana son oyumdu.keşke seçimden önce yürüseydiniz fenerbahce nin üstüne oyumuda ziyan etmezdim.

  • fanatizm gereksizi
    07.07.2011 08:52:46

    yahu arkadas akıllanmadınızmı hala sandıktan bahsediyorsunuz.yenilen pehlivan güreşe doymazmış. bu kadar olmaz yaaa. fanatizm bu olsa gerek.

  • Bezirganbaşı
    07.07.2011 06:05:02

    100 yıllık bir kulüptür Fenerbahçe.Milli takıma oyuncu verir. Dünyada birçok branşta ve Kulvarda bayrağı göndere Çektirir.Bunun maki yükünü de karşılayan ender külplerden biridir.Hatta tektir birçok branşta.Eğer FB Kulübü aşağıya çekilmek istendiğini hissettiğinde bu taraftar bu hengameden kim sorumlu olacak...Hak ile muamele ediniz...Zaten devletin görevide budur.Hak ile muamele.Başarılar Sn bAşbakanım

  • murat
    06.07.2011 22:15:48

    sandıkta görüşürüz

  • aydın
    06.07.2011 20:38:26

    bır seyler oluyor bızler daha neler olduğunun farkında değilizbr /

  • koray gencer
    06.07.2011 20:24:47

    seviyoruz seni

  • mehmet
    06.07.2011 18:42:05

    sevmiyorum seni sana oy atan o halkta herseyi hakediyor ;)

  • yavuz
    06.07.2011 17:17:25

    çetinnnnn bu kaçıncı sandık hala görüşemedik, nerdesiniz? BANK ASYADA GÖRÜŞELİM MÜMKÜNSE...br /

  • çetine
    06.07.2011 16:56:55

    çetin misin nesin sanki akp ye oy verdin de konuşuyorsun.. yok sandıka görüşecekmiş erdoğana %50 yeter sanki %26 yı görebileceksiniz bu dünyada.öteki tarafta bulursunuz ama

  • çetin
    06.07.2011 15:48:20

    sandıkta görüşmek üzere

  • ahmet
    06.07.2011 14:05:54

    HElal olsn başbakan.