Başbakan Erdoğan'ın son şike açıklaması

2011-07-06 14:59:36

Başbakan Erdoğan'ın son şike açıklaması video izle

Kategori: Haber ve Televizyon

Benzer Videolar
Volkan Demirel'den 'Vatan haini' açıklaması
Volkan Demirel'den 'Vatan haini' açıklaması
Başbakan Davutoğlu gençler için THY'den indirim isteyecek
Başbakan Davutoğlu gençler için THY'den indirim isteyecek
İstanbul Emniyet Müdürü'nden rehine açıklaması
İstanbul Emniyet Müdürü'nden rehine açıklaması
Başbakan Davutoğlu'ndan Kılıçdaroğlu'na dayak göndermesi
Başbakan Davutoğlu'ndan Kılıçdaroğlu'na dayak göndermesi
Başbakan ile Kılıçdaroğlu arasında gül jesti
Başbakan ile Kılıçdaroğlu arasında gül jesti
Selen Görgüzel'den Canan Hoşgör açıklaması
Selen Görgüzel'den Canan Hoşgör açıklaması
MGK'dan Paralel açıklaması
MGK'dan Paralel açıklaması
Başbakan Davutoğlu Memleketim şarkısını söyledi
Başbakan Davutoğlu Memleketim şarkısını söyledi
metin 01.01.1970 00:00:00
adalet fenerbahceyi mi kapsıyor ekrem bey?bundan önceki sezonlarda olanların üstüne süngermi çekilecek?ceza yiyeceksek yiyelim bir ölürüz bin doğarız lakin bu olanlarıda bir kenera yazarız.Zamanı gelince heryerde cevap veririz.Adaletin terazisi bu sezon varda bundan önceki sezonlar yokmuydu?Suçlular cezasını çeksin ama fenerbahceye ceza vermeye yeltenenler bir şekilde karşılığını görür.
ekrem tunc 01.01.1970 00:00:00
ya hu adam dogru soyluyor niye sarliyorsunuz,bu adamlar suc islemisse cezasini cekecek baska yolu var mi?hangi takim,hangi kulup hangi baskan olursa olsun ,Turkiye de adalet var diyebilmeliyiz.
alperen 01.01.1970 00:00:00
mesut bey le sandıkta görüştük zamanında yine görüşürüz icabında işte aramızdaki fark bu diğer takımlarla öncelik her zaman fenerbahçedir.bu kadar açık ve net olay.
alperen 01.01.1970 00:00:00
bu sana son oyumdu.keşke seçimden önce yürüseydiniz fenerbahce nin üstüne oyumuda ziyan etmezdim.
fanatizm gereksizi 01.01.1970 00:00:00
yahu arkadas akıllanmadınızmı hala sandıktan bahsediyorsunuz.yenilen pehlivan güreşe doymazmış. bu kadar olmaz yaaa. fanatizm bu olsa gerek.
Bezirganbaşı 01.01.1970 00:00:00
100 yıllık bir kulüptür Fenerbahçe.Milli takıma oyuncu verir. Dünyada birçok branşta ve Kulvarda bayrağı göndere Çektirir.Bunun maki yükünü de karşılayan ender külplerden biridir.Hatta tektir birçok branşta.Eğer FB Kulübü aşağıya çekilmek istendiğini hissettiğinde bu taraftar bu hengameden kim sorumlu olacak...Hak ile muamele ediniz...Zaten devletin görevide budur.Hak ile muamele.Başarılar Sn bAşbakanım
murat 01.01.1970 00:00:00
sandıkta görüşürüz
aydın 01.01.1970 00:00:00
bır seyler oluyor bızler daha neler olduğunun farkında değilizbr /
koray gencer 01.01.1970 00:00:00
seviyoruz seni
mehmet 01.01.1970 00:00:00
sevmiyorum seni sana oy atan o halkta herseyi hakediyor ;)
yavuz 01.01.1970 00:00:00
çetinnnnn bu kaçıncı sandık hala görüşemedik, nerdesiniz? BANK ASYADA GÖRÜŞELİM MÜMKÜNSE...br /
çetine 01.01.1970 00:00:00
çetin misin nesin sanki akp ye oy verdin de konuşuyorsun.. yok sandıka görüşecekmiş erdoğana %50 yeter sanki %26 yı görebileceksiniz bu dünyada.öteki tarafta bulursunuz ama
çetin 01.01.1970 00:00:00
sandıkta görüşmek üzere
ahmet 01.01.1970 00:00:00
HElal olsn başbakan.