Başbakan Erdoğan'ın Antalya konuşması

2010-08-07 19:01:28

Başbakan Erdoğan Antalya konuşması kameralar iyi çeksin video izle

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
0
0
0
0
0
Benzer Videolar
Başbakan Yıldırım'dan Cameron'a AB yanıtı
Başbakan Yıldırım'dan Cameron'a AB yanıtı
Başbakan Yıldırım CHP Genel Merkezi'nde
Başbakan Yıldırım CHP Genel Merkezi'nde
Başbakan Yıldırım: Bu kalkışma girişimidir
Başbakan Yıldırım: Bu kalkışma girişimidir
Meral Akşener salona Başbakan Meral sloganları ile girdi
Meral Akşener salona Başbakan Meral sloganları ile girdi
Başbakan'dan terörle mücadelede kararlılık mesajı
Başbakan'dan terörle mücadelede kararlılık mesajı
Erdoğan üzerinden iki tank geçen Sabri'yle konuşmasını anlattı
Erdoğan üzerinden iki tank geçen Sabri'yle konuşmasını anlattı
Devlet Bahçeli'nin Yenikapı'daki konuşmasının tamamı
Devlet Bahçeli'nin Yenikapı'daki konuşmasının tamamı
Antalya'da kamyonun damperi üst geçidi yıktı
Antalya'da kamyonun damperi üst geçidi yıktı
miasfir
ak parti yanındayız


misafir 2010-08-16 12:53:18
vay anasına vay gozlerım yasardı
misafir 2010-08-13 12:53:39
şu meydanlara bakın,yıkılıyor ortalık,bu nasıl sevgi selidir Allah'ım muhteşem bir tablo..Milletimiz Erdoğan'a aşık
misafir 2010-08-08 17:41:48
seçim vakti geldiğinde antalya ya bu kadar para verdik diye ağlaşır merak etmeyin
misafir 2010-08-08 16:40:31
bende gidecetim,işim cıktı ama benim yerimi doldurmuşlar 250 bin kişi var heralde.
misafir 2010-08-08 13:04:10
EEEEVEEEETTTT ALLAH YARDIMCIN OLSUN
misafir 2010-08-08 12:41:20
valla bravo bu kadar insanı bu sıcakta nasıl toplayabiliyor? tebrik ederim başbakanı.
misafir 2010-08-08 12:04:03
evetttttttttttttttttttt
misafir 2010-08-08 02:02:49
İnadına Erdoğan ve ısrarla EVEEEEEEEEEEEETTTTT.
misafir 2010-08-07 23:40:47
paralı askerler..:))
misafir 2010-08-07 22:47:51
inadına ak parti seviyorum tayibi allah onu korusun chp zihniyeti ne yaptı antalyya biryıldır
misafir 2010-08-07 22:47:29
bas gaza başbakanım bas gaza kim tutarseni kıskanan lar catlasın.... helal olsun.. size %70 evet le geliyoruz....gerisi hayırcılar
misafir 2010-08-07 21:25:04
bugün kılıçtaroğlu yozgattaydı orda cumartesi deilmiymiş =))))
misafir 2010-08-07 21:18:53
mehmet ali şahin antalya yı tehdit etmişti 29 mart yerel seçimlerinden önce ve seçim günü akşam menderes türel antalyada kaybedince seçimleride tayyip antalya hak etmiyor hizmeti yazıklar olsun demişti şimdi bu milletten ne yüzle oy istiyorlar hergün antalya belediyesinde haciz var trilyonlarca borcun içinde ve ödenek yok ama bu ülke cahillerle dolu yalnız referandumdan HAYIR çıkacak ve buda bi ders olacak
misafir 2010-08-07 20:37:18
geçin o boş işi ulan bugün c.tesi hangi devlet dairesi açık çalışacağınıza çamura devam tipik chp kafası bende işi gücü bırakıp gittim seviyiyoruz işte allah kahretmesin
misafir 2010-08-07 20:37:09
SİZ İZİNLİ OLSAYDINIZ GİDECEKMİYDİNİZ YANİİ.... KISKANÇLIĞINIZDAN PATLAYACAKSINIZ... İNADINA AKP İNADINA EVEEEEETTTT
misafir 2010-08-07 20:15:07
YÜRÜ BE TAYYİP BABA ANTALYA EVET DİYOR
misafir 2010-08-07 20:05:45
ne kadar kömürcü, makarnacı, avantacı varsa ellerine para tutuşturup topluyolar, yalan mı?
misafir 2010-08-07 19:46:43
kaç kişi bu gün resmi izinli sayılıyorsa kalabalıkta okadardır.
misafir 2010-08-07 19:15:41
Evet meydan dolu devlet daireleri boş. Ne kadar hoş(!) bir rastlantı.