Balçiçek ilter: Pes yani Kemal Bey

2011-08-23 09:47:17

Balçiçek ilter Pes yani Kemal Bey Kemal Kılıçdaroğlu

Kategori: Video Haber

Benzer Videolar
Kemal Kılıçdaroğlu kendisiyle çelişti
Kemal Kılıçdaroğlu kendisiyle çelişti
Kemal Kılıçdaroğlu: En büyük hayalim başbakan olmak
Kemal Kılıçdaroğlu: En büyük hayalim başbakan olmak
Kemal Kılıçdaroğlu: Ben Maliyeyi bilirim
Kemal Kılıçdaroğlu: Ben Maliyeyi bilirim
Kemal Derviş: Milletvekili olmayı düşünmüyorum
Kemal Derviş: Milletvekili olmayı düşünmüyorum
Mustafa Sarıgül'den Kemal Derviş yorumu: Çok ilginç
Mustafa Sarıgül'den Kemal Derviş yorumu: Çok ilginç
Kemal Kılıçdaroğlu’ndan Hakan Fidan açıklaması
Kemal Kılıçdaroğlu’ndan Hakan Fidan açıklaması
Kemal Kılıçdaroğlu kendi vaadini unuttu
Kemal Kılıçdaroğlu kendi vaadini unuttu
Yaşar Kemal'in sesinden 'O Yar Gelir' türküsü
Yaşar Kemal'in sesinden 'O Yar Gelir' türküsü
Gökhan 01.01.1970 00:00:00
fikir yoksunu bu adam yaa. yaptığı tek iş akp ne yaparsa eleştirmeyi siyaset olarak görüyor. tmm doğru siyasetçilerin çocuğu da gitsin doğuya da. mantık yanlış. eğer Erdoğan vb. liderler onlarca koruması varsa korunuyorsa bunların çocukları da korunması gerekiyor. bu sorunu çözelim diyormuş bi de lan dangalak chp den kaç vekilin çocuğu gitmiş doğuya bu ne zamandan beri böyle uygulanıyor?

yiğeni de doğuda yapmış mal o zaman vekil olsaydın kesin göndermezdin!
fox 01.01.1970 00:00:00
Sırf chp diye şu adama oy verenler Atam atam diyen chp lilere sesleniyorum Bu pkklıya oy vermeye gönlünüz nasıl el veriyo anlamıyorum gerçekten Atatürkçü olan, bu adamın bu partide olmasına katlanamaz mantık almıyo .Madem kemalistler bu adamın bu partide durmasına ses cıkarmıyo o zaman geriye tek bi seçenek kalıyo . Kemalistliği kullanıp devletin bütün kurumlarını ele geçirip geçmişte yaptıgınız gibi bütün akrabalara devletin malını yedirip yan gelip yatmak . hiç biriniz samimi diyilsiniz.
Abdülhamid 01.01.1970 00:00:00
keval işiyne bak bu ülkede terörü Ak Parti çözdü
misafir 01.01.1970 00:00:00
kemal efendi sen sussan Türkiyeye iyilik yaparsan istifanida keske bir an önce versen.
harun 01.01.1970 00:00:00
ne dediğini kendisi bile anlamıyor kime ne anlatacak.
aaaa 01.01.1970 00:00:00
kendi oğlun nerde askerlik yaptı hep millete laf diyorsun yok doğruya daha master yapıyor çinde tayvandamı nerdeyse hey gidi dünya hey görecez oğlun hangi gazinoda şarkı soyleyecek izmirdemi ankaradamı
en kuzey>>HOPA 01.01.1970 00:00:00
Akp çok şanslı.bu adamda bu kafa olduğu sürece sürekli iktidar.
oskardi 01.01.1970 00:00:00
yorum yazanlarin hepsi inandiklari allahlarinin kulu degil turkuyeye adapte edilen orta cagi yaratma dusuncesinin oyuncalari ogretmenmis sen yasiyormusun syn ogretmen evine bir ekmek goturmenin mutlulundan baska uerettigin ne
cem 01.01.1970 00:00:00
butun yorumlari okudum fitpol maci gibi yorum birtane bile mantikli yorum yok hepisi alayci ve sadece kendini tatmin etmek icin yazilmis yazdiniz yorumlari bir gun sonra isminizin ustunu kapatip okuyon sizde bos oldunu anliyacaksin chp ninde kemal beyinde eksi cok bunu konusmak ayri bise bunun arkasina siginip gemicikleri gormemek ayri bise
asiye 01.01.1970 00:00:00
bunun hiç utanması yok mu yav
malatya 01.01.1970 00:00:00
bu adam kontak servis
ben 01.01.1970 00:00:00
yemin ederim ne dediğini bilmiiiii
zhui 01.01.1970 00:00:00
senin cocuklarin nerde
GERÇEKTEN PES 01.01.1970 00:00:00
senden bu devlet bu millet nefayda görür allah aşkına sen chp de genel başkanı oldun ama inan genel merkezde telefonlara baksan karıştırırsın.
ayhan 01.01.1970 00:00:00
helal olsun balcicek hanim mermi gibi cakmis kemal beye PES kelimesini...
KEMALLLLL 01.01.1970 00:00:00
PİNOKYO YİNE ÇIKTI MEYDANA
ceren 01.01.1970 00:00:00
Ülkeye ne faydanız var bir de ondan bahsedin. 70 yıldır yediniz bitirdiniz ülkeyi. Sende değil başkan, kapıcı olacak kapasite bile yok. "Ama, Ama, Ama..." başka türlü toparlayamıyorsun saçmalamalarını..
Ali Karagöz 01.01.1970 00:00:00
Sana gerçekten de YUH BE KEMAL!
eski chp li 01.01.1970 00:00:00
ergonekon üzerinden ve benzeri işlevlerden nutuk politikası üreten projesiz bir yapılanma bu parti, samimi ve gerçekçi görmediğim için beni kaybetti bu parti. üzgünüm ama çok sıradan işler üzerinde duruyorlar . darbeci ve üstünlerin hukukunu savunan bu yapı daha çok şey kaybedecek
suskunnet 01.01.1970 00:00:00
herkesin bu memlekette bir görevei var işci köylü öğretmen işsiz berber kasap siyaset yapıyor memleketin bütün sorunlarını çözüyor kemal gibi ben öğretmenim meslegimi en iyisi ile yapıyormuyum benim için önemli olan bu elbette hakkımı ararım haksızlıklara karşı direnirim eylem yaparım ama kimsenin işline burnumu sokmam. villadan şehit çıkıyormuymuymuş villada oturan kişi çocugunu okutur yurt dışına gönderir.en güzel egitimini verir. doktor olur ekonomist olur. he ben öleyim biz ölelim o olmesinmi??? kuru agaç dururken yaş agacı kesermisin ben kesmem siz keserseniz bilmem
suskunnet 01.01.1970 00:00:00
kemall abicim ya bırakın artık şehit olanların %99,9 u fakir aileymiş gibi cahil agızlarını. kardeşim zengin çocugu bürokrat çocugu üniversite okur master yapar doktora yapar. 25 yaşındaki biri 18 yılını okuyarak geçiriyor. okuyan her insanın devlete büyük maliyetleri vardır. onun için emek harcanır. devlet okuttugu birini yrut dışına göndermek boş gezdirmek istemez çünkü hepsi memleketin hazinesinden gider. bu memlekette herkesin bir yeri vardır. ben öğretmenim haddimi bilirim. sen işcisin haddinin bileceksin sen köylüsün handinin bileceksin sen doktor sen mühendis herkes haddinin bilecek ve ona göre davranacak.fakirsin çalışmıyorsun zengin gibi tatil yapmak istiyorsun. arabaların olsun istiyorsun. haddinin bileceksin. ben öğretmenim haddimi biliyorum 97 model renauld 19 a biniyorum sigarayı bıraktım alkol almıyorum hergün alışveriş merkezlerine gitmiyorum evimi aldım taksitini ödüyorum bitince birde araba alır onun taksitini öderim haddimi bilirim sende haddini bil
Ali 01.01.1970 00:00:00
Sen partine aldığın 40 pkklı vekilin hesabını ver ilk önce kemal
Melih 01.01.1970 00:00:00
Hiç Villadan Çıkan bi Şehit Gördünüzmü...!!!
simdi olay sudur 01.01.1970 00:00:00
sayın vatandas kemal bey - terorle mucadele suanda ordu mucadele edıyor dıyor afedersiniz kim mucadele edecek özel güvenlikmi ptt evrak dagıtım subesi mi iski mi askimi ? senin ordu dediğin kurum Türkiye Cumhuriyetinin Silahlı kuvvetidir. ! ! !
Bektas 01.01.1970 00:00:00
Ya kardesım ıyı adamsın tamam basa gectıgınde cok sevındık falanda.. Ama yok ya sorulan sorulara verecegın cevapları onceden tahmın ediyorum o derece artık hep aynı seyler ya taktık degıstır ya soylev..
ömerali 01.01.1970 00:00:00
herzaman söylerim. çok komik insansın Kemal
ali kara 01.01.1970 00:00:00
subayları niye kenara bırakıyoruz kılıçdaroğlu bey...?
LEYLA 01.01.1970 00:00:00
partini sevmiyorum ama sen çok sempatiksin:))
murat 01.01.1970 00:00:00
ben de hakkaride askerlik yaptım 15 aydı giitik 4 ay askerlik uzatıldı vatan sağ olsun yaptık daha sonra 4 ay fazla askerlik yapanları devlet işe alacaktı ne oldu adamı olan girdi olmayan hala geziyor. Birazla bu konuyu ele alın inanın o bölgede askerlik yapanların yarısının durumu piskolojik olarak iyi değil devlet buna el atmalı