KATEGORİLER

Balçiçek ilter: Pes yani Kemal Bey

Balçiçek ilter Pes yani Kemal Bey Kemal Kılıçdaroğlu
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • Gökhan
    27.06.2013 05:12:06

    fikir yoksunu bu adam yaa. yaptığı tek iş akp ne yaparsa eleştirmeyi siyaset olarak görüyor. tmm doğru siyasetçilerin çocuğu da gitsin doğuya da. mantık yanlış. eğer Erdoğan vb. liderler onlarca koruması varsa korunuyorsa bunların çocukları da korunması gerekiyor. bu sorunu çözelim diyormuş bi de lan dangalak chp den kaç vekilin çocuğu gitmiş doğuya bu ne zamandan beri böyle uygulanıyor?

    yiğeni de doğuda yapmış mal o zaman vekil olsaydın kesin göndermezdin!

  • fox
    26.06.2013 08:44:02

    Sırf chp diye şu adama oy verenler Atam atam diyen chp lilere sesleniyorum Bu pkklıya oy vermeye gönlünüz nasıl el veriyo anlamıyorum gerçekten Atatürkçü olan, bu adamın bu partide olmasına katlanamaz mantık almıyo .Madem kemalistler bu adamın bu partide durmasına ses cıkarmıyo o zaman geriye tek bi seçenek kalıyo . Kemalistliği kullanıp devletin bütün kurumlarını ele geçirip geçmişte yaptıgınız gibi bütün akrabalara devletin malını yedirip yan gelip yatmak . hiç biriniz samimi diyilsiniz.

  • Abdülhamid
    22.06.2013 20:54:37

    keval işiyne bak bu ülkede terörü Ak Parti çözdü

  • misafir
    10.01.2012 13:29:21

    kemal efendi sen sussan Türkiyeye iyilik yaparsan istifanida keske bir an önce versen.

  • harun
    23.08.2011 23:16:08

    ne dediğini kendisi bile anlamıyor kime ne anlatacak.

  • aaaa
    23.08.2011 14:17:10

    kendi oğlun nerde askerlik yaptı hep millete laf diyorsun yok doğruya daha master yapıyor çinde tayvandamı nerdeyse hey gidi dünya hey görecez oğlun hangi gazinoda şarkı soyleyecek izmirdemi ankaradamı

  • en kuzey>>HOPA
    23.08.2011 14:16:54

    Akp çok şanslı.bu adamda bu kafa olduğu sürece sürekli iktidar.

  • oskardi
    23.08.2011 12:48:07

    yorum yazanlarin hepsi inandiklari allahlarinin kulu degil turkuyeye adapte edilen orta cagi yaratma dusuncesinin oyuncalari ogretmenmis sen yasiyormusun syn ogretmen evine bir ekmek goturmenin mutlulundan baska uerettigin ne

  • cem
    23.08.2011 12:19:25

    butun yorumlari okudum fitpol maci gibi yorum birtane bile mantikli yorum yok hepisi alayci ve sadece kendini tatmin etmek icin yazilmis yazdiniz yorumlari bir gun sonra isminizin ustunu kapatip okuyon sizde bos oldunu anliyacaksin chp ninde kemal beyinde eksi cok bunu konusmak ayri bise bunun arkasina siginip gemicikleri gormemek ayri bise

  • asiye
    23.08.2011 12:17:12

    bunun hiç utanması yok mu yav

  • malatya
    23.08.2011 12:14:13

    bu adam kontak servis

  • ben
    23.08.2011 12:00:19

    yemin ederim ne dediğini bilmiiiii

  • zhui
    23.08.2011 11:51:31

    senin cocuklarin nerde

  • GERÇEKTEN PES
    23.08.2011 11:40:10

    senden bu devlet bu millet nefayda görür allah aşkına sen chp de genel başkanı oldun ama inan genel merkezde telefonlara baksan karıştırırsın.

  • ayhan
    23.08.2011 11:33:33

    helal olsun balcicek hanim mermi gibi cakmis kemal beye PES kelimesini...

  • KEMALLLLL
    23.08.2011 11:15:02

    PİNOKYO YİNE ÇIKTI MEYDANA

  • ceren
    23.08.2011 11:10:07

    Ülkeye ne faydanız var bir de ondan bahsedin. 70 yıldır yediniz bitirdiniz ülkeyi. Sende değil başkan, kapıcı olacak kapasite bile yok. \\\"Ama, Ama, Ama...\\\" başka türlü toparlayamıyorsun saçmalamalarını..

  • Ali Karagöz
    23.08.2011 11:07:31

    Sana gerçekten de YUH BE KEMAL!

  • eski chp li
    23.08.2011 10:46:16

    ergonekon üzerinden ve benzeri işlevlerden nutuk politikası üreten projesiz bir yapılanma bu parti, samimi ve gerçekçi görmediğim için beni kaybetti bu parti. üzgünüm ama çok sıradan işler üzerinde duruyorlar . darbeci ve üstünlerin hukukunu savunan bu yapı daha çok şey kaybedecek

  • suskunnet
    23.08.2011 10:41:56

    herkesin bu memlekette bir görevei var işci köylü öğretmen işsiz berber kasap siyaset yapıyor memleketin bütün sorunlarını çözüyor kemal gibi ben öğretmenim meslegimi en iyisi ile yapıyormuyum benim için önemli olan bu elbette hakkımı ararım haksızlıklara karşı direnirim eylem yaparım ama kimsenin işline burnumu sokmam. villadan şehit çıkıyormuymuymuş villada oturan kişi çocugunu okutur yurt dışına gönderir.en güzel egitimini verir. doktor olur ekonomist olur. he ben öleyim biz ölelim o olmesinmi??? kuru agaç dururken yaş agacı kesermisin ben kesmem siz keserseniz bilmem

  • suskunnet
    23.08.2011 10:34:31

    kemall abicim ya bırakın artık şehit olanların %99,9 u fakir aileymiş gibi cahil agızlarını. kardeşim zengin çocugu bürokrat çocugu üniversite okur master yapar doktora yapar. 25 yaşındaki biri 18 yılını okuyarak geçiriyor. okuyan her insanın devlete büyük maliyetleri vardır. onun için emek harcanır. devlet okuttugu birini yrut dışına göndermek boş gezdirmek istemez çünkü hepsi memleketin hazinesinden gider. bu memlekette herkesin bir yeri vardır. ben öğretmenim haddimi bilirim. sen işcisin haddinin bileceksin sen köylüsün handinin bileceksin sen doktor sen mühendis herkes haddinin bilecek ve ona göre davranacak.fakirsin çalışmıyorsun zengin gibi tatil yapmak istiyorsun. arabaların olsun istiyorsun. haddinin bileceksin. ben öğretmenim haddimi biliyorum 97 model renauld 19 a biniyorum sigarayı bıraktım alkol almıyorum hergün alışveriş merkezlerine gitmiyorum evimi aldım taksitini ödüyorum bitince birde araba alır onun taksitini öderim haddimi bilirim sende haddini bil

  • Ali
    23.08.2011 10:23:24

    Sen partine aldığın 40 pkklı vekilin hesabını ver ilk önce kemal

  • Melih
    23.08.2011 10:07:28

    Hiç Villadan Çıkan bi Şehit Gördünüzmü...!!!

  • simdi olay sudur
    23.08.2011 10:07:06

    sayın vatandas kemal bey - terorle mucadele suanda ordu mucadele edıyor dıyor afedersiniz kim mucadele edecek özel güvenlikmi ptt evrak dagıtım subesi mi iski mi askimi ? senin ordu dediğin kurum Türkiye Cumhuriyetinin Silahlı kuvvetidir. ! ! !

  • Bektas
    23.08.2011 09:55:16

    Ya kardesım ıyı adamsın tamam basa gectıgınde cok sevındık falanda.. Ama yok ya sorulan sorulara verecegın cevapları onceden tahmın ediyorum o derece artık hep aynı seyler ya taktık degıstır ya soylev..

  • ömerali
    23.08.2011 09:54:56

    herzaman söylerim. çok komik insansın Kemal

  • ali kara
    23.08.2011 09:50:34

    subayları niye kenara bırakıyoruz kılıçdaroğlu bey...?

  • LEYLA
    23.08.2011 09:34:51

    partini sevmiyorum ama sen çok sempatiksin:))

  • murat
    23.08.2011 09:33:26

    ben de hakkaride askerlik yaptım 15 aydı giitik 4 ay askerlik uzatıldı vatan sağ olsun yaptık daha sonra 4 ay fazla askerlik yapanları devlet işe alacaktı ne oldu adamı olan girdi olmayan hala geziyor. Birazla bu konuyu ele alın inanın o bölgede askerlik yapanların yarısının durumu piskolojik olarak iyi değil devlet buna el atmalı

  • sogut72
    23.08.2011 09:32:52

    Ali Babacan ın yeğeni şehit düşmüştü

  • caner
    23.08.2011 09:32:13

    ayneennn....

  • aykut
    23.08.2011 09:14:23

    adamın kendısı ergenekoncu ablacıgım sormanın bir anlamı yokki başka şeyler sorun

  • teoman ege ANADOL
    23.08.2011 09:07:41

    senin oğlu hakkaride mi yaptı yada yapacak oğlun yeğenini boş ver

  • hasan
    23.08.2011 09:01:30

    medya muhalefete direnç olma hakkını nasıl olur da kendinde bu denli bulur?

  • ihsan
    23.08.2011 09:00:12

    Hakikaten pes yani bay kemal... muhalefet olsun diye, komutanlara moral olsun diye serbest birakilmasi taraftari:) bay kemal degil ana muhalefet koltugunu, bebeklerin kullandigi ana kucagini bile doolduracak kapasitede birisi degil..

  • reel
    23.08.2011 08:58:46

    yine sap yemiş saman çıkarmış

  • Vatansever
    23.08.2011 08:58:19

    Haha ya buna bizim Millet nasil yüzde 20 üstünde nasil oy veriyor ya!!! Gercekten Pes yani!!! Sözü sizlere birakiyorum benim tatilim var yine 4 Hafta!!! Bu Gandi bizim basimiza gelirse bu Dünyadaki dis gücler bizi parcalarlar!!! O zaman öncesi gibi Borclaniriz (IMF), ne yol yapabiliriz sadece zaman kaybederiz!!! Gercekden yazik!!!

  • Dinliyemiyorum sunu
    23.08.2011 08:41:33

    Bu adami kim ciddiye aliyor.

  • fgthb
    23.08.2011 08:32:50

    yani hakkaten pes artık yahı kemal saçmalamaya devam ediyosun sen nasıl adamsın bak,lidersin demiyorum

  • kiziroglu
    23.08.2011 08:28:13

    Ali Babacan\\\'in yegeni de orada yapti ve shit oldu birkac yil once gundhi

  • aslım
    23.08.2011 08:19:28

    battıkça batıyorsun kemal kemal kemal istifa etsen

  • emre
    23.08.2011 08:16:15

    BU adami 10 dakka dinle bos teneke oldugunu anlarsin dandik kemal

  • er
    23.08.2011 08:12:46

    neyin askerini savunuyorsun be. adamlar bir ülkeyi batırmadıkları kalmış. sanki generaller gidip güney doğuda çatışma yönetmiş. adamlar kışladan gazinoya gazinodan kışlaya beleşten yaşamışlar. AKP mualif olacaksın diye yalanlar uydurma

  • isa
    23.08.2011 08:08:57

    kemal bey konuştuklarını duymuyor mu acaba adam diyor şehit üzerinden siyaset yapmayalım ama ardından da hemen iktidar olsak biz bu işi çözeriz gibi cümle kuruyor .Hala kendileri 80 li yıllardan kalan her duyduğuna inan bir toplumun mu var olduğuna inanıyor çok yazık. Bazen kariyerden daha önemli şeyler vardır.

  • dante monsterman
    23.08.2011 07:59:07

    üffff hala aynı şeyler papağan yıne aynı şeyleri söylüyor..değişen bısey yok ..peeh.

  • HArbiden
    23.08.2011 07:56:52

    Yuh sana kılıçdaroğlu ssk müdür iken doğmamış cocuğu sigortalatırken şimdi hangi yüzle akrabam doğuda askerlik yaptı diyerek duygu sömürüsü yapıyorsun.Sen değilmisim küçük denen aponun kankasını savunan söyle o ne diyor balbayı haberalı vekil olacak o da chp den sen ne diyorsun \\\"İnsan bu kadar dönmez yahu\\\"

  • hikmet
    23.08.2011 07:55:29

    hep laf salatası.. konuşmak bedava..

  • hüseyin aslan
    23.08.2011 07:51:42

    ben hayattamda bu adam gibi yalancı lafı ceviren çarpıtan kişi görnedim ...dünyada parti kalmazsa bile ben chp oy vermem..........

  • Mehmet
    23.08.2011 07:50:41

    Kılıçdaroğlu haklı, şimdi dağılın.

  • Yuk
    23.08.2011 07:47:21

    Kemal bey siz bu isi birakin iki kelimeyi bir araya getiremiyorsunuz...cevablariniz hic mantikli degil.

  • fatih yılmaz
    23.08.2011 07:44:18

    hangi generalin hangi CHP linin çocuğu oraya gitti!şehit oldu bide bunu konuşalım kemal bey

  • soruya cevap veriyor bakın şimdi bakın şimdi düşünüyor cevap
    23.08.2011 07:38:52

    Bakın şimdi bakın şimdi cehapenin kasetle gelen başkanı neler söylüyor ne söylediğini biliyormu bakın şimdi bakın şimdi hakkaride pkk ya özerklik ankarada çözerklik o da şöyle buda böyle çok güzel cehapenin başında cemil efendi cehape 50 sene daha bekler ikdidar olamaz salla gider koltuk kalır baykal gider cemil gelir cemil gider koltuk boş kalır boş kalsa daha iyi gelen ne yaptıki salla salla

  • mehmet ali köse
    23.08.2011 07:36:55

    ni şimdi senin ibi siyasetçinin taaaaaa . o zaman babacan ın yiğeni gçen sene şehit oldu kılıç efendi

  • Maho
    23.08.2011 07:35:17

    Ya abi bi insan bu kadar mı siyaset yoksunu olduğu halde bi partinin başına geçirilir ayıp ya

  • o.bilge
    23.08.2011 07:32:14

    kemal sadece konuşmak için konuşuyor..konuştuklarının hiç biri sağlam fikirler diil.hep sıradan hep sıradan...dinlerken sıkılıyor insan..videonun süresi 3:06 dk. ama bana 3 saat kadar uzun bi süre gibi geldi.çok sıradansın be kemal..bırak bu işleri sana göre değil.senin yaptığını herkes yapabilir.hatta çok daha iyisini yaparlar.

  • ADI CEHAPE =PKK=ERGENEKON=DARBE=BALYOZ=DHKPC=TİKKO SOL TERÖR
    23.08.2011 07:32:05

    pkk örgütüne destek veren ergenekon balyoz asjeri casusuluk çeteleri vs. bunların avukatı olan sen cahiliye hayasızlık partisi olarak bebek katili apo suçluysa sende bu suça ortaksız cehape olarak dün hakkaridpkk lı yandaşlarına özerklik verdin bugün zırvaladın seni o koltuğa oturtanlar senin zekanı bildikleri için oturttular merak etme çok sürmez alaşağı ediverirler cehape senin liderliğinde bir bit boyu ilerleyemez tunceli pkk ya dhkpc ye tikko ya vs. ne kadar solcu örgüt varsa hepsine mezar olacak dikkat edin vatanı yıkmaya uğraşan terörist örgütlerin hepsi solcu ne acı değilmi buğün atatürkün partisiyiz diyenlerde solcu atatürk solcumuyduki buğün bu zevatlar solcuyuz der durur atatürk bu günlerei görseydi hepsinin kellesini alırdi herhalde yazıklar olsun bunlara vatanı bölmeye çalışanlara tanrıkulu mudur nedir cehape li adı vekil olan zat kandile operasyon istemiyor atatürkün partisinde ol teröre destek ol bu ne turşu bu ne lahana adı vekil kendi .....

  • kali
    23.08.2011 07:28:12

    bu adamı anlıyan varmı ne dedigini inanınkı kendı bilmiyor

  • Kenan
    23.08.2011 07:26:14

    Tayyib\\\'e de \\\"pes yani\\\" desene sıkıysa...

  • kemal
    23.08.2011 07:21:55

    ah kemal ah

  • piyon kemal
    23.08.2011 07:17:50

    Gandi Kemal çok güzel konusuyorsun milleti nasıl kandıracağını biliyorsun..Ama bu millette senin Ergenekona çalıştığını çok iyi biliyor..Bunuda ergenekonun ele başı aynı zamanda öcalan ile fotoğrafları olan şahsiyeti savunarak yaptın..Sende onların adamısın..

  • Aydın HOCA
    23.08.2011 07:05:58

    Kof bir demogog bu Kemal .Demirelin sol varyantı.Laf kalabalığı veya salatası.Çağ dışı kalmış biraz sol cilası serpiştirilmiş kasaba poluitikacısı.Millete yemiyor kemalciğim..

  • Anti otoriter
    23.08.2011 07:02:07

    yaw gundi kemal bi git ya sen ne dönek adamsın. bir öyle bir böyle kukla seni..

  • Mehmet Akif Torunu
    23.08.2011 07:01:12

    Yeter yau ....ne saçmalıyor bu yau ? üst rütbede olmak için en azında annen başörtülü olmayacak.ve benim gördüğüm üst rütbedekilerle çoğu zengin ailerlden geliyor.......

  • adem sorkun
    23.08.2011 07:00:10

    SENIN COCUGUNDA ASKERLIK YAPMADI SANIRIM GANDI

  • Pes Yahuu
    23.08.2011 07:00:03

    Meclisteki En Samimiyetsiz Şahsiyet.

  • ali demir
    23.08.2011 06:59:41

    kemal bey in oğlu hangi orduevinde yaptı acaba askerliğini, bu terör ne zaman bir general yada general oğlu ölür o zaman biter