atilla kaya nın ölümü esra ceyhan ın gözyaşları

2008-02-02 11:26

Kategori: Haber ve Televizyon

Benzer Videolar
Lastik tamircisinin feci ölümü
Lastik tamircisinin feci ölümü
Kenan Evren'in ölümü Arınç'a soruldu
Kenan Evren'in ölümü Arınç'a soruldu
Ölümün kıyısında fotoğrafçılık yapmak
Ölümün kıyısında fotoğrafçılık yapmak
Hemşehrileri Demirel'i anlatırken gözyaşlarını tutamadı
Hemşehrileri Demirel'i anlatırken gözyaşlarını tutamadı
Renk körü babanın mutluluk gözyaşları
Renk körü babanın mutluluk gözyaşları
Sürgülü kapının altında kalan görevlinin talihsiz ölümü
Sürgülü kapının altında kalan görevlinin talihsiz ölümü
Yalçın Menteş canlı yayında gözyaşlarını tutamadı
Yalçın Menteş canlı yayında gözyaşlarını tutamadı
Haydar Baş: Kolumu kesseler Kürt kanı akar
Haydar Baş: Kolumu kesseler Kürt kanı akar
dcv
Yorum yazmak için tıklayın...
Cengiz UZUN
Allah rahmet eyLesin... YapıLacak tek şey dua... inşaLLah....
burçak 2011-01-16 16:20:44
yazık oldu sana....bu arada cengiz kurtoğlu telefon ile bağlanıp konuştuğunda atilla beyin manidar gülümsemesi her şeyi anlatıyor...vefa çook önemli bir şey..bir gün herkeze lazım olacaktır..mekanın cennet olsun atilla kaya..
Ferhat 15-12-2008 16:40:39
Atilla abime ALLAHTAN rahmet diliyorum sevenlerinede onu sakın unutmayın diyorum diger sanatçı Dostlarınıda kınıyorum hayattır bu kimini gül kimini kül eder atilla en azından sıcak yatagında öldü bakalım sizide duyucaz yurtlardamı kaldırımlardamı sokaklardamı yoksa meçhul kayıpmı olucaksınız tekrar ALLAHTAN rahmet diliyorum topragı bol olsun onu hep dinlicem ve özlicem
yusuf 12-05-2008 15:50:24
benim icin degerli sanatcı atilla kayanın eş ne ve cocuklarına başsalıgı diliyorum ben onun şarkılarıyla güzel aşklara isim verdim atilla kayayı anlatacak kelimeler bulamıyorum anlatılmaz yaşanır sinop.boyabat ilcesinden kuaför yusuf tüm sevenlerine saygılarımla......................
ali ünlü 10-05-2008 17:45:19
çok sevdiğim bi sanatcıydı hayranıydım hele o şarkıları yokmu kullar afftmez yollara yazdım evlendin işte abi mekanın cennet olsun hala senn sarkılarnla yasıyoruz
ahmet kaplan 23-04-2008 11:51:23
şu anda bile onu dinliyorum. belkide onu seven en fazla benim25 senedir onun hayranıydım. allah rahmet eylesinailesine çok üzülüyorum.ben sinop boyabat ilçesinden ahmet matbaacı onu bir kez olsun göreyim demiştim ama nasip olmadıesra ceyhan prokramından sonra görmeye gelecektim ama olmadı bütün sanatcıların onun ailesine yardım etmesini diliyorum.
tayfun 18-02-2008 14:46:06
sna katılıyorum arkadaşım.allah gerçektende belalarını versin.atilla abi programaçıktığında cengiz falan arayıp biz sana yardım edeceğiz dediler.bırak yardım etmeyi cenazeye bile gelmediler... gördüğüm kadarıyla yıldırım caner ve zihni cinan dan başka kimse yoktu.
Mustafa 17-02-2008 02:49:52
Hayati tam bir ibret dersi. Alkolun insanlari ne duruma dusurdugunu gosteren daha iyi bir ornek olamaz. Adam meshurken kimsenin yuzune bakmamis ki is isten gecmisken biri bunun haline baksin.
TAVERNACI 16-02-2008 21:35:28
Önce ATİLLA KAYA baime ALLAH'tan rahmet diliyor ve tüm sevenlerine ve ailesine başsaglıgı diliyorum.ama biraz üzüldüm arkadaşımın yorumuna ALLAH belalaronı vesin dedigin insanlar ATİLLA abi hastayken çok şey yaptılar sana iki tanesini söyleyeyim hemen istersen CENGİZ KURTOĞLU ATİLLA abi ve ailesine 2 katlı bir ev aldı ve İBARAHİM TATLISES ise para destegini hiç esirgemedi canım kardeşim aklında bulunsun...