KATEGORİLER

atilla kaya nın ölümü esra ceyhan ın gözyaşları

Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • Cengiz UZUN
    25.08.2012 21:35:24

    Allah rahmet eyLesin... YapıLacak tek şey dua... inşaLLah....

  • burçak
    01.01.1970 00:33:31

    yazık oldu sana....bu arada cengiz kurtoğlu telefon ile bağlanıp konuştuğunda atilla beyin manidar gülümsemesi her şeyi anlatıyor...vefa çook önemli bir şey..bir gün herkeze lazım olacaktır..mekanın cennet olsun atilla kaya..

  • Ferhat
    01.01.1970 00:00:15

    Atilla abime ALLAHTAN rahmet diliyorum sevenlerinede onu sakın unutmayın diyorum diger sanatçı Dostlarınıda kınıyorum hayattır bu kimini gül kimini kül eder atilla en azından sıcak yatagında öldü bakalım sizide duyucaz yurtlardamı kaldırımlardamı sokaklardamı yoksa meçhul kayıpmı olucaksınız tekrar ALLAHTAN rahmet diliyorum topragı bol olsun onu hep dinlicem ve özlicem

  • yusuf
    01.01.1970 00:00:12

    benim icin degerli sanatcı atilla kayanın eş ne ve cocuklarına başsalıgı diliyorum ben onun şarkılarıyla güzel aşklara isim verdim atilla kayayı anlatacak kelimeler bulamıyorum anlatılmaz yaşanır sinop.boyabat ilcesinden kuaför yusuf tüm sevenlerine saygılarımla......................

  • ali ünlü
    01.01.1970 00:00:10

    çok sevdiğim bi sanatcıydı hayranıydım hele o şarkıları yokmu kullar afftmez yollara yazdım evlendin işte abi mekanın cennet olsun hala senn sarkılarnla yasıyoruz

  • ahmet kaplan
    01.01.1970 00:00:23

    şu anda bile onu dinliyorum. belkide onu seven en fazla benim25 senedir onun hayranıydım. allah rahmet eylesinailesine çok üzülüyorum.ben sinop boyabat ilçesinden ahmet matbaacı onu bir kez olsun göreyim demiştim ama nasip olmadıesra ceyhan prokramından sonra görmeye gelecektim ama olmadı bütün sanatcıların onun ailesine yardım etmesini diliyorum.

  • tayfun
    01.01.1970 00:00:18

    sna katılıyorum arkadaşım.allah gerçektende belalarını versin.atilla abi programaçıktığında cengiz falan arayıp biz sana yardım edeceğiz dediler.bırak yardım etmeyi cenazeye bile gelmediler... gördüğüm kadarıyla yıldırım caner ve zihni cinan dan başka kimse yoktu.

  • Mustafa
    01.01.1970 00:00:17

    Hayati tam bir ibret dersi. Alkolun insanlari ne duruma dusurdugunu gosteren daha iyi bir ornek olamaz. Adam meshurken kimsenin yuzune bakmamis ki is isten gecmisken biri bunun haline baksin.

  • TAVERNACI
    01.01.1970 00:00:16

    Önce ATİLLA KAYA baime ALLAH'tan rahmet diliyor ve tüm sevenlerine ve ailesine başsaglıgı diliyorum.ama biraz üzüldüm arkadaşımın yorumuna ALLAH belalaronı vesin dedigin insanlar ATİLLA abi hastayken çok şey yaptılar sana iki tanesini söyleyeyim hemen istersen CENGİZ KURTOĞLU ATİLLA abi ve ailesine 2 katlı bir ev aldı ve İBARAHİM TATLISES ise para destegini hiç esirgemedi canım kardeşim aklında bulunsun...

  • Yusuf