Aref Ghafouri Türkiye'yi şok etti - Yetenek Sizsiniz Yarı Final

2011-02-21 05:36:25

Aref Ghafouri Türkiye'yi şok etti - Yetenek Sizsiniz Yarı Final

Kategori: Haber ve Televizyon

aref 01.01.1970 00:33:31
ali taran'ın da dediği gibi güzel bir sunum.
acun ılıcalı ayakta alkışlıyarak şovun etkisini artırdı.
cdm 01.01.1970 00:33:31
abi adam king:D
Bahtiyar Aziz 01.01.1970 00:33:31
Super!
Aref tun dunyani sok etdi. Men tun geceni uyuyamadim. hele de sokdayim.
planet 01.01.1970 00:33:31
la insanlar bu kadarmı anlamadı.adam gazete parçalarını naylonun içindeyken elini attı karıştıralım dedi o ara kadar yazısını içine attı o kız da tanıdık yani işin içinde
semıh 01.01.1970 00:33:31
ilk videoda yok öyle yaptı böyle yaptı diye şeyler söyleyenler bakalım buna ne dicekler:)
metin 01.01.1970 00:33:31
tek kelimeyle muhteşem
MEMO 01.01.1970 00:33:31
ARKADAŞLAR BEN BU İŞİN İÇİNDE SAHNEDE OLANLARIN HEPSİ İŞ BİRLİKCİ OLDUĞUNU DÜŞÜNÜYORUM
eyup 01.01.1970 00:33:31
Kader olacağı zaten hazırlanmış, belli idi, ama tatil uçuş ve zaman ı hala çözemedim.. dikkat ederseniz, yere düşen kağıtları falan istedi, insanların aklını ona çeldi, ama kızın kader kelimesine odaklanacağı kelimeyi hazırlayığ ona sundu dikkat ederseniz, cepten çıkarmalar falan....
gerçekler 01.01.1970 00:33:31
danışıklı dönüşüklü olduğu acunun son sözlerinden belli, milleti keriz yerine koyuyolar.
daşdelen 01.01.1970 00:33:31
İÇbirlikçi acun.....
selale 01.01.1970 00:33:31
kurdmu azerimi?
emin 01.01.1970 00:33:31
olay kızın gazetedeki kelimeyi tuttuğu anda başlıyor, o kadar mesafeden ve arefin baş parmağının kapattığı küçücük bir gazete parçasından kız ne okuyabilirki...ayrıca hülya hanımın arkası gazeteyi tutması için koy 10 kişiyi hepsinide kader yazacaksınız diye talimat ver...ülke, koltuk ve saatide önceden belirle millet yesin bu kadar basit...
yemezler 01.01.1970 00:33:31
bu kadar olmaz yani acun helal olsun yapmış numarasını bence jüri de dahil herkes işin içinde
normal vatandaş 01.01.1970 00:33:31
abi bu çocuk iddaa oynasın paraya para demez :)
azad evindar 01.01.1970 00:33:31
arkadaslar, atip tutmayin, elbet vardir bi hile. yoksa bu aref insan üstü bisi degil, ilizyon bu göz yanilmasi.cocuk cikmis emegini sergiliyor, Allah var hangi yarismaci bunun kadar merak ettiriyor insani. hangisi bunun kadar hak ediyor. 1.ligi, bence Acun hileye ortak olmaya cesaret edemez.
bir kez daha tekrarliyorum,aref insan üstü bisi degil, sadece göz yanilmasi. sok filanda olmayin :)
emegine saygi duymuyorsaniz cikin hilesini cözün sizide alkislayalim.

bu böyle..
diiyarbakir güzeli 01.01.1970 00:33:31
hade beeeeeeee
yusuf 01.01.1970 00:33:31
Poşet çift taraflı arkadaşlar. Bir tarafına kız elindeki gazete parçalarını koydu. Öbür tarafa da aref elindeki gazete parçasını attı. Dikkat edin kız gazete parçasını bulmakta zorlandı bir tane vardı çünkü. Kanıt : Kız o kadar elini dolaştırmasına rağmen gazete parçası dolu olan tarafta hiç bir gazete parçası yerinden oynamadı.
tezkh 01.01.1970 00:33:31
kader kelimesinde poşet iki kısımdan olusuyo ilk seferde kıza kağıtları posete attırıyo sonra karıstırma bahanesiyle o kısmı kapatıyo ikinci kez karıstırın diye gösterirken cebinden kendi hazırladığı kağıtları koyuyor ardındanda kıza o kağıttan cektiriyor ısrarlada anlamaması için gözlerini açtırmıyor dikkat ederseniz kız kağıtlara elini soktuğunda kağıtlar hareket bile etmiyor...
yusuf 01.01.1970 00:33:31
Kutuya gelince :) İçinde kesin bir düzenek var. Aref kutudan ruloyu alırken kız kutunun içini görmesin diye resmen kutunun üstüne yattı. :DDD
izmir güzeli 01.01.1970 00:33:31
kürt erkekleri cok yakışıklı ya:)
agirejiyan 01.01.1970 00:33:31
uyu türkiyem uyuuu... kapitalist sistemin en etkili silahı tv...
clowers 01.01.1970 00:33:31
juri üyleri bile bile bir kişinin hakkını yediler olan bu sadece
ZİYARETÇİ 01.01.1970 00:33:31
CİNLERİ İKİNCİ PLANA ATMAYIN.. YARDIMCILARI DA VAR...
Ğ 01.01.1970 00:33:31
Aref Kürt deyil güney Azerbaycanlısıdır, Azerbaycan Türküdür.
iranlı 01.01.1970 00:33:31
aref tabiki kürt. azeri olsaydı azıcık azeri şivesi olurdu. bende urmıyelıyım ve urmiya kürt şehridir. arefte uzakttan akrabamız. 9 yıldır türkiyede yasıyoruz.
mahmut 01.01.1970 00:33:31
aref ne güzel gösterisini yaptı kıskananlar belli millet aref şöyle yaptı böyle yaptı diye diye .... siz oraya çıksaydınız ne yapardınız