Arakan'da Müslümanlara katliam ve kaçış

2012-07-21 14:05:12

Arakan'da Müslümanlara katliam ve kaçış Arakan'da Müslümanlara katliam ve sürgün Haberi: http://www.ensonhaber.com/arakanda-muslumanlari-canli-canli-yakiyorlar-2012-07-21.html Arakan'da müslümanları canlı canlı yakıyorlar Dünyanın görmediği katliam: Arakan'da budistler yakaladıkları müslümanları canlı canlı yakmak istiyor.

Kategori: Video Haber

Benzer Videolar
Başbağlar katliamının çocuk tanığı vekil adayı oldu
Başbağlar katliamının çocuk tanığı vekil adayı oldu
El Şebab katliamında ölenler için anma töreni düzenlendi
El Şebab katliamında ölenler için anma töreni düzenlendi
betül 01.01.1970 00:00:00
Allah ne yapacağını bilir elbette cezalarını verir
a 01.01.1970 00:00:00
uyanık olun müslümanlar ve kafirin markasını kazandırmayın çin malı ve diğer yabancı malları değil TÜRK malı tercih edin lütfen çevrenizede söyleyin onlar bizim aldığımız ürünlerle güçleniyorlar müslüman düşmanı markalardan alış veriş etmesinler
RECEP T. Y 01.01.1970 00:00:00
ALLAH SİZİN BELANIZI WERSİN SİZİN GİBİ ŞEREFSİZLER ÇOK BU DÜNYADA SİZ BİZİM ÜLKEMİZDE OLSANIZDA AYNISINI BİZ SİZE YAPSAK KAFİRLER
ÖZCN 01.01.1970 00:00:00
AND OLSUNKİ ALLAH BUNLARIN HESABINI SORACAK..... SİZ KAFİRLERE
çetin 01.01.1970 00:00:00
Rabbimin adaleti elbet birgün tecelli edecek müslümanlara zulum edenler Allahın huzurunda hesap gününde cehennemi kazanacaklar Rabbim cehennemi iyikide yaratmış
TÜRKO 01.01.1970 00:00:00
ELKAİDE VE EL NUSRA HİZBULLAH NERDESİNİZ HADİ ARAKANADA GİDİP KESİN KAFİRLERİN KAFASINIDA
Naz 01.01.1970 00:00:00
diyecek kelime bulamıyorum içim yanıyor o beden o can gidiyor ellimiz yansa dayanamıyoruz ya onlar RABBİM ne sabırlı bir an önce kıyamet kopsa da bu kafirler bedelini ödese:((
emrah 01.01.1970 00:00:00
avupa birliği orta doğuda adaleti sağlayacağına götünün dibinde arasın
serap 01.01.1970 00:00:00
Allah belalarını versin !!!!!!
salih 01.01.1970 00:00:00
Bismillahirrahmanirrahim

Andolsun ki: "Muhakkak ki Allah fakirdir, biz zenginiz" diyen o kimselerin sözünü Allah işitti. Biz onların söylediklerini ve peygamberlerini haksız yere öldürmelerini yazacağız. Ve onlara: "yakıcı azabı tadın" diyeceğiz. Ali İmran 181

Anlaşılan korkuları içlerindeki tüm duygularını öldürecek kadar büyük gerek beni israiloğullarının gerekse bu gibi milletlerin. Hesap sorucu olarak ALLAH c.c. yeter.
ayşe su 01.01.1970 00:00:00
ALLAH,ım içim acıyor dayanamıyorum biz evlatlarımıza bakmaya kıyamazken oradaki çocukları diri diri yakıyorlar bir anne nasıl dayansın buna ALLAH, ım sen yardım sen islah et bunları yapanları devlet yokmu bu ülkede neden yardım edilmiyor neden bir şey yapılmıyor neden göz yumuluyor bunların yapılmasına kelime bulamıyorum izlerken yaşadığım acıyı anlatıcak ALLAH,ın cehennemi sizleri bekliyor bunu unutmayınnnnnnnnnnnnnnn
talip tok 01.01.1970 00:00:00
Yorum yazmak için tıklayın...
mevlüt 01.01.1970 00:00:00
AMEllerin en büyügü allah için semek ALlah için kızmak ALLAHIM sen bunları kahhar isminle yak amin cehennem bunların ateşlerin yanında daha şididetli

ENGİN 01.01.1970 00:00:00
SİZLERLEYİZZZZZ
kahrolsun kapitalizim veamerika israil ve budistler 01.01.1970 00:00:00
dünyanın hertarafında müslümanlara eziyet işkence katlıyam yapan bu kafirlerin cezasını vermek için ALLAHÜ tealanın emrettiği gibi islam devletini kurup bütün müslümanların birlik olmasından ve cihada çıkmaksından kafirleri malüp etmesinden başka yol yoktur ogün gelecek allahın izniyle.
mustafa 01.01.1970 00:00:00
neden mülüman halk fakir rezil hiristiyanlar ferah allaha inanmanın bedeli galiba
farksız yorum 01.01.1970 00:00:00
Kendini koyacak yer bulamayan, hayvan tabiatlı, insansı canlı. Farklı yorum diye yazdığın hezeyanların kitabını yazdılar haberin yokmu. Anlamıyorsun değilmi. Arakanda olan aslında tamda bu. İnananlara karşı, Allah korkusu taşımayan, kendini hayvan sanan, insansıların zulmü. Yaşasın zalimler için cehennem. Yaşasın mazlumlar için cennet.
nusret 01.01.1970 00:00:00
neden müslümanlar silahlanamıyorlar neden karşılık veremiyorlar! ha doğru ya islamda öldürmek yoktur böyle ölmek vardır.
KARDEŞ 01.01.1970 00:00:00
YARAB BU NE BİÇİM BİR ZULÜM KARDEŞLERİM UNUTMAYIN BATIL İSTEMESEDE HAK NURUNU ELBET BİRGÜN TAMAMLAYACAK VE BU SİZE YAPILAN BÜTÜN ZULÜMLERİN KAT KAT FAZLASINI SİZE YAPANLARA ONLARA DA EN ACI ŞEKİLDE TATTIRACAKTIR BU RAZMAZAN'I ŞERİF HÖRMETİNE
K.M. 01.01.1970 00:00:00
"farklı yorum" yazmasan daha iyi olurdu, içine etmişsin herşeyin dengesiz. Bu vahşeti yapanlar, bana göre dini olmayan, Allah'ı, Kitab'ı ve Peygamberi olmayan bilmeyen beyinsiz varlıklardır, eğer ki bir dirhem kadar bundan haberleri olsaydı, değil ki vahşice insan öldürmek, bir kuşu, bir karıncayı bile incitemezlerdi, Rabbim inşallah ölen kardeşlerimize cennetini nasip eder, bu vahşeti yapanları da cezasız bırakmaz. Amin...
MustafaYILDIZ 01.01.1970 00:00:00
Budistlerin arınma felsefesi,doğa ve toplumla kaynaşma.Çakralarını açma.Hani ne oldu.Ferrasini satan bilge madrabazlığından perdelerini kaldıranlar,insanlığının özünü kaybetmiş sadist bir ruh hastası topluluk olarak dünyaya en net mesajlarını verdiler. Ferrarisini satanlar ne zaman aldatıklarını anlayacaklar.Dalaylama bir sözün varmı? Acaba.Yada utanacak insansı bir yüzünüz.?
farklı yorum diyene 01.01.1970 00:00:00
Allah sana hidayet etsin eğer hidayetten nasiplendirilmemişsen O'na inanmayanlar için yaşasın Cehennem.
farklı yorum 01.01.1970 00:00:00
Bu gun herkesten farklı bir sey yazmak istedim biz insanlar aslında 3 mılyon yılonce kedi büyuklugunde bir hayvan agaca cıkarak agacta yaşamaya basladı 2 mılyon yıl agaclarda yasadıkdan sonra agactakı arrabalarını bırakarak yere inip yasamaya başladı ve bungun işte o famılya bızız ve mılyonlarca yıldır halen vahsılımıgımzı atamamışız daha evrimleşmemız bıtmemiş devem ediyor Tabiat aslında allah tam kendisidir.din insanlar tarafından uydurulmuş bir yalandır.
ts61 01.01.1970 00:00:00
Bu mubarek ramazan ayinin hurmetine musluman kardeslerimizi katleden seytanin hizmetkarlarini allahahavale ediyorum sonlari firavun gibi helak olmaktir
murat 01.01.1970 00:00:00
yetkililer ne olursunuz görün şu vahşeti
serhat güney 01.01.1970 00:00:00
bir müslüman ülkesi birleşmiş güvenlik konseyi daimi üyesi olmalıııııı bak ozaman durum nasıl değişir
MUCAHIT 01.01.1970 00:00:00
EY HERSEYE GUC YETIREN SONSUZ KUDRET SAHIBI ALLAH IM...SEN ZALIMLERI ZULMEDENLERI KAHHAR ISMINLE KAHRU PERISAN EYLE...MUSLUMAN KARDESIME KALKAN ELI GUNAHSIZ SEBI SUBYANLARA KALKAN ELLERI KIRIK EKINLER GIBI PARAMPARCA EYLE...ONLARA GUN YUZU GOSTERME MUSLUMAN KARDESLERIME ACIL YARDIMLAR NASIP EYLE...BU ZULME GOZ YUMAN SOZDE MUSLUMANLARADA UYANMAYI NASIP EYLE...AMIN...
sevda 01.01.1970 00:00:00
yazik,ne hale geldi dünya!allah büyük anca ona sigina biliyoruz,yar ve yardimcilari olsun insallah su mübarek ramazan gününnde tüm dualarimiz arakan d,filistinde,suriyede tüm zorda olan kardeslerimizle insallah.
Fatih 01.01.1970 00:00:00
RABBİM Ebabillerini göndersin taşlar yağmurları olsun,kendi nefretlerinde boğulsunlar,zulme karşı susanlara Allah merhamet versin...