Anadolu Efes'e Gizli Kamera Sürprizi

2013-02-21 11:28:15

Anadolu Efes'e Gizli Kamera Sürprizi

Kategori: Spor

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
0
0
0
0
0
Benzer Videolar
İsviçreli kayakçıdan alternatif merdiven çıkma yöntemi
İsviçreli kayakçıdan alternatif merdiven çıkma yöntemi
Beşiktaş'ın istediği Milan Badelj'inin şık hareketleri
Beşiktaş'ın istediği Milan Badelj'inin şık hareketleri
Galatasaray Stadyum Müzesi'nin resmi açılışı yapıldı
Galatasaray Stadyum Müzesi'nin resmi açılışı yapıldı
Cengiz Ünder'in Barcelona maçı sonrası çılgın sevinci
Cengiz Ünder'in Barcelona maçı sonrası çılgın sevinci
Şenol Güneş Alanyaspor maçını değerlendirdi
Şenol Güneş Alanyaspor maçını değerlendirdi
Rumen güvenlik görevlileri boksörlerimize saldırdı
Rumen güvenlik görevlileri boksörlerimize saldırdı
Fenerbahçe taraftarından Alex'e tezahürat
Fenerbahçe taraftarından Alex'e tezahürat
Aykut Kocaman Giresunspor maçını değerlendirdi
Aykut Kocaman Giresunspor maçını değerlendirdi
bravo
muhteşem olmuş. kıskandım bak :)
tayfunk
budur
harun
gerçekten mükemmel olmuş zaten türkiyeye basketbolu sevdiren bi takım varsa oda efes dir.helal olsun cocuklar
yşm
bayıldım yaaaa bu nasıl güzel bir düşüncedirr :)))
ismail
BASKETBOLU SEVDİREN EFES OYUCULARINA YAKIŞAN DA BU OLUR DU HERHALDE TEK KELİME MUHTEŞEM
Serkan
ŞAHANE OLMUŞ
umut
harika olmuş...çok etkileyici
2e3rtyukı
süper yaaa
Harika
Düşünen ve uygulayan herkesin eline sağlık. Bu takım ve taraftar daha çok gururlandıracaktır bizlere...
petek
bayıldım,öldüm,bittim,acayip güzel,olağanüstü,izlemeye doyamadım çoook şeker : )))
Murat KOCAMAN
Begendim ...
milli topçu
harika ya kerem tunçeri adama aşığım ya
nuray
süper olmuş çok güzel süpriz
tartışılmaz
adamlar işi biliyo aga
Gandalf
Bu sene ki Eurolig de gösterdikleri performansla bunu hak ettiler...
mustafa
süper :))
müthiş
Muhteşem , Harikulade . Eşi Benzeri Yok ... :)
TS
MÜTHİŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞŞ
bolulu
efesime her şey yakışır
vatansecere
10 Numara
DiyarbaQırlı...(Senden Daha Güzel)
Eh Yani ÇOK ÇOK Güzel Bir Çalışma OLMUŞŞŞŞŞ..:) Ne OLmuş Yaniii.... :)
uA oktay
fevkalade güzel bir şey olmuş tebrikler efes siz bunu fazlasıyla hak ediyorsunuz...
diyo
Ne kadar kıl,tüy varsa hepsi sivrildi :) şahane olmuş gençler
adem
Harika ama yaaaaaa...
DENİZ
SÖZÜN BİTTİĞİ YER
mt
Aynen fenerbahçeliyim ve benim de tüylerim diken diken oldu. Muhteşem. Böyle taraftar olsun bir takım her haliyle güzeldir. Efes pilsen olayı olmasa hiç düşünmeden bu takımın taraftarı olabilirdim.
zafer
ben basketbolu sizinle sevdim sizleri sevmeye devam edecem harikasınız
atilla
çok şahane olağanüstü bir şey yapmışlar,seslerine gönüllerine sağlık......
BeşiktAŞK
Mükemmel bi şey bu. Çarşıyı geçmişler...
mehmet...
harika olmuş.......