KATEGORİLER

Amerikalı yazarın tık rekoru kıran çay sunumu

Amerikalı yazarın tık rekoru kıran çay sunumu video izle
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • ismail
    20.03.2013 19:40:23

    bu video bize gurur verici olabilir lakin bir Amerikalı sadece zavallı ve komik bulur ...tekrar izleyin ve göreceksiniz \\\"çayı karıştırıken çıkardığı sesi anlattığı\\\" bölümde aldığı tepki anlatır demek istediğimi ..AÇILIM-DİYALOG-BARIŞ SÜRECİ-ORTA DOĞUDA DEMOKRASİ dörtgeninde oluşturulan , halk tabiri ile politik ayaklardır..biline (kola turka\\\'da Amerikalı oynatmak gibi) güdümüne girilmiş ve (üs) kurdurulmuş bir ülkeye dinletiyo yapmayın .....

  • Özenç Almaç
    18.01.2013 05:25:33

    Bu Amerikalı bayan ın kanında Türk lük var bence. Nasıl güzel anlatmış Türkleri türk çayı ile. Ya da hayatına Türk insanlar girmiş çok sevdiği herhalde

  • sami
    26.07.2012 10:09:09

    his nickli mal-lorca taraftarı önce diyalog kelimesini doğru yaz ondan sonra yorum yap senin aklın ufkun yetmez bunlara

  • HİS
    25.07.2012 23:59:57

    Bırakın bu diyalog mesajlarnı güzelim çayımızı böle siyası pisiliklere alet etmeyin. dinler arsı diyalokmuş ne diyaloğu birkere dinler yoktur din vardır oda islamdır ve bu ayetle sabittir. (Ali imran 19 )

  • hakan
    25.06.2012 09:37:29

    bizim türk insani her övgüyü gercek sanir

  • Fırat
    19.06.2012 14:27:57

    TEBRİKLER, MÜKEMMEL BİR ANLATIM :)

  • murat
    22.03.2012 12:51:17

    çayı mı anlatıyor,yoksa Türk insanını Türk kültürünü mü?
    Muhteşem.

  • arzu songür
    04.03.2012 22:11:44

    ne hoş anlatmış içten sıcak ve çok samimi

  • Abdulkadir Sancak
    27.01.2012 13:24:27

    Vatanımızda yaşayıpta Türk\\\'ü tanımayanlara ithaf olunur.Yazara teşekkür ediyorum.Bizi bizden iyi anlatmış.

  • yaşar güven
    25.01.2012 19:31:55

    yeniden demleyin .lütfen güzel bir şey yabancıdan dinlemek

  • Ferudun ÇİNKO
    25.01.2012 16:13:33

    Tevafuktur o çayı anlatırken bende afiyetle yeni demlenmiş mis gibi çayı
    içiyordum ağır ağır...

  • Mehmet Yağcı
    24.01.2012 16:28:56

    bir bardak çayda ancak bu kadar başarılı fırtına kopartılabilir

  • Abdullah
    19.01.2012 18:50:50

    Diyaloğun meyveleri...

  • cigdem
    10.01.2012 20:10:44

    acayip yalakalik yapmis kirmizidan girmis bayraktan cikmis laleymis muzikmis gec bunlari geccccc

  • nihat
    09.01.2012 16:02:15

    TÜRKİYEYİ VE TÜRKLERİ Bir yabancınınağzından dinlemek insana oldukça GURURVERİCİ Bu ülkenin kıymetini bilmeyip türk olmaktan gocunanlarınsa UTANÇVERİCİ OLDUĞUNU düşünüyorum bu kadına saygı duyulmazda ne yapılır dünyada yazılacak başka bir şey yokmuş gibi üşenmemiş TÜRKİYE hakkında yorum yapmış birde övgüler sıralamış helal olsun bir türk olmaktan gurur duydum .!!! teşekkür ederim

  • yiğido
    09.01.2012 13:53:32

    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!!! DİYEBİLENE baska söylenecek söz yok !

  • GÜLÜMCAN
    06.01.2012 13:57:18

    çok güzel bir sunum olmuş teşekür ediyorum, bir Türk vatandaşı olarak. Amerikalı yazarı bir çayımızla bu kadar övgüyle bahsedebiliyorsa artık yemeklerini de görse herhalde süper bir ülke ilan eder sanıyorum...ama Türkiyemiz yaşanmaya değer cennet gibi yer. ALLAHA Hamdolsun böyle yerde yaşamayı nasip etdiği için...

  • tncy
    05.01.2012 15:02:41

    iyi de bunu sade olarak veremezmiyidniz bu angut klibi neden yaparsınız arka fona....

  • TORNADO
    30.12.2011 16:22:45

    tek kelime ile mükemmel,fondaki müzik (merak edenler için ) Loreena McKennitt-Caravanserai

  • süleyman
    23.12.2011 07:58:27

    ülkemiz dünyada insanıyla güzelligiyle topraklarının zenginligiyle eşibenzeri yoktur fakat egitimsiz oldugumuz için ne kendimizi ne ülkemizi tanıtıp ifade edemiyoruz okumalıyız ki yazabilelim

  • Neşat EMİNAĞAOĞLU
    21.12.2011 20:33:52

    EMEĞİNİZE TEŞEKKÜRLER.

  • YAŞAR ÖZKAN
    20.12.2011 15:57:33

    Yorum yazmak için tıklayın...

  • Faruk Nafiz KILIÇALAN
    20.12.2011 12:23:48

  • cansu
    19.12.2011 20:52:56

    çay bahane TÜRKİYEM şahane....

  • bilgin
    19.12.2011 19:12:46

    arkadaki fon müziğinin ismini bilen var mı çok güzel bi müzik

  • hüseyin zaric
    19.12.2011 19:07:09

    türkiyenin güzell,iklerini tarihini..görenek ve geleneklerini tüm dünyaya anlatmalıyız...diye düşünüyoruz...;
    türkiye dünyaya örnek olmalıdır.. tarihi herşeyi mükemmel..

  • nazlay
    19.12.2011 08:16:47

    Fazla söze gerek yok. Yüreğimiz kadar sıcacıktır çayımız da...

  • Mükerrem
    18.12.2011 20:06:49

    Yorum yazmak için tıklayın...B İ R İ L E R İ FA R K I N D A E Y T Ü R K İ Y E M Sen Farkın da olmasan da...

  • İrfan
    18.12.2011 18:30:02

    30 ocak 2012 tarihinde NT \\\'nin davetlisi olarak Türkiyeye geliyor.

  • Kamil
    18.12.2011 17:24:49

    Puhahahaha komik lan Türkiye\\\'yi hiç tanımamışın abla.

  • mustafa paşa
    18.12.2011 06:35:34

    dünyaya açık olalım. 3 gölün içine sıkışmayalım arkadaşlar.. amerikada ermenistan bizden fazla tanınıyor

  • sahin
    17.12.2011 16:24:05

    vay be cayimiz neymis be arkadas hic bu yönunu bilmiyorduk...baskasi bizi bizden daha iyi biliyo bunu simdi daha iyi anladim

  • TU
    17.12.2011 11:41:30

    harika bir calisma!

  • ali kaya
    17.12.2011 08:19:48

    bizden daha fazla türk

  • hilals
    16.12.2011 23:59:37

    bu kadın çıldırmış beyler

  • ahmet
    16.12.2011 18:20:21

    Merci Madamme baya iyi ilgilenmiş.

  • Aydın Çizmeci
    16.12.2011 13:57:17

    Gerçekten kendimle gurur duydum, bu ifadelerle ancak bu kadar güzel anlatılabilirdik

  • Özgür Sarıbaş
    16.12.2011 08:41:15

    Kendi ülkemizi biz dahi bu kadar iyi ifade edemiyoruz. Hayatımda izlediğim en güzel sunum, tanıtım her ne derseniz deyin ama kesinlikle izleyin.

  • Faruk Özcan
    15.12.2011 21:18:13

    *********************************** böyle bir konuşmaya, makaleye, sunuma, tanıtıma, tarife, anlatıma sonsuz yıldız verilir. Kadın Türkiyeyi öyle iyi tanımış ki, gerçekten bizdeki kadar zengin müzik kültürü olan başka bir ülke yok. lütfen bunu paylaşın paylaştırın.

  • zeynep
    15.12.2011 10:57:26

    yani taaa okyanus ötesindeki insan bile bizi anlamış yorumlara bakınca acıyorum.artı kadın çok nazikçe çay ile başlayarak türkiyenin önemine getirdi konuyu.asıl sizler abartmayın bu kadar önemsiz değiliz...

  • mietz
    14.12.2011 17:46:22

    bir cayin hikayesi ancak bu kadar güzel anlatilir. mersi

  • meltem
    14.12.2011 16:35:02

    bu kadar iyimser olmayın. övülmek herkesin hoşuna gider koltuklarınız kabardı anlıyorum bir an için benim de kabardı ama kadının işi gücü yok Türkleri inceleyip övgüler yağdırıyor? ne kadar gerçek ne kadar içten bilemem eğer söylediklerinde samimiyse ne mutlu. ama atladığı bir şey var: Türkler misafirperver, hoşgörülü, sıcak insanlardır ayrıca tarih boyunca bütün dünyanın korktuğu en güçlü savaşçılardır. açıkçası böyle kedi gibi bi milletmişiz gibi anlatması hiç de hoşuma gitmedi..

  • G.BALTACI K.
    14.12.2011 16:28:38

    çok etkilendim... keşke...çok çok insanımız bu konuşmayı dinleyebilseler

  • Hasan Aykor
    14.12.2011 04:41:58

    turk cay kulturunu ve dahasini bir bardak sicak cayla cok sicak anlatan hanfendiye cok tesekkurler

  • Muhlis BAYRAKTAR
    13.12.2011 23:08:42

    Çayı bukadar güzel kimse anlatamazdı harika

  • YAVUZ SELİM AKKOÇ
    13.12.2011 18:28:17

    Türkleri tanımak için türk olmakmı lazım yooo bizim böyle bir kuruntumuz yok biz gücümüzü geçmişimiz gelenek ve göreneklerimizden alıyoruz. Diline sağlık Türk Milleti özlü olarak ancak bu kadar güzel anlatılır

  • Muzaffer KADIOĞLU
    13.12.2011 14:39:44

    BEN BUNUN ÜZERİNE BİR BARDAK ÇAYI ÇINLATA ÇINLATA İÇMEZ MİYİM...

  • SEMA SEVİM
    13.12.2011 12:04:28

    Bravo, çay bahane, çok iyi incelemiş bizleri, TÜRK\\\'LERİ

  • EMİNE GÜLER
    13.12.2011 11:38:17

    HARİKA ANLATMIŞ YAZAR,BİZİ VE DEĞERLERİMİZİ....

  • yasur
    13.12.2011 09:58:01

    bi çaya bu kadar anlam yüklemeyin, gereğeee yohhh

  • ramazan berberoğlu
    12.12.2011 22:51:48

    gelde çay içme şimdi. çay bukadar güzel tanıtılır

  • Tasarımcı
    12.12.2011 22:36:32

    Varsayalımki para ile yapıldı bu etkinlik.
    Ne var bunda?
    Öyleyse şöyle diyelim:
    Helal olsun kadına aldığı parayı sonuna kadar haketmiş.

  • ilker
    12.12.2011 21:33:24

    canım çay istedi

  • ŞABAN ARLI
    12.12.2011 20:38:27

    EKMEĞİMİZ YEYİP SUYUMUZU İÇEN SANATÇI, AYDIN ŞEREFSİZLERİ SİZ BU MİLLETİ SİZ ANLAMADINIZ AMA BAKIN ELİN AMERİKALISINA NASIL ANLATIYOR.

  • 66 ZEL
    12.12.2011 19:01:30

    BAYAN KAÇ PARA ALDI.TÜM AMERİKALILAR SORDUĞUMUZ,SORULARA LÜTFEN CEVAP VERİRKEN BAYAN BİR BARDAK ÇAY İÇİN İLGİNÇ KONUŞMALAR HAYREEEETTTT.YİNE SEVİİİİİNNDDDİKKK.

  • UFUK TÜRKAN
    12.12.2011 18:19:21

    BİR BARDAK ÇAY ÜZERİNDEN TÜRKLER BU KADAR GÜZEL ANLATILIR.

  • Ali Emir
    12.12.2011 17:40:29

    mükemmel olmuş...

  • seval tarhan izmir
    12.12.2011 16:38:15

    bu kadına hayran kaldım. bizler birer türk olarak çayımızı ve kültürümüzü bu kadar güzel anlatabilirmiydik acaba..

  • penelope
    12.12.2011 15:52:37

    keşke anlatmasa ve merak uyandırmasaymış.nerde güzellik varsa talan eden milletleri üzerimize çekiyor.

  • alper
    12.12.2011 13:25:09

    paranoyak üc kağıtcı hasta bir millet olduk çıktık

  • diyalogçular!
    12.12.2011 11:41:38

    diyalog çalışmalarına çamur atanlara ithaf olunur...

  • semra
    12.12.2011 11:07:02

    çok güzel anlatmış
    kaç kere izledm helal olsun amerikalıya

  • recep erdoğan
    12.12.2011 10:38:37

    hayret bu video yayınlandıktan sonra çaya nasıl ZAM gelmemiş hayretler içerisindeyim !! ha bide herşey güzel tmmda ülkede barış varda biz neden göremiyyoruz???

  • entropik
    12.12.2011 09:22:20

    @cengiz anaç trt reklamına nasıl bağladın ve amerikada türk kökenli başkan gibi ne değişik fantezilerin varmış:)

  • gülsüm atay
    12.12.2011 09:11:43

    mükemmel bir anlatım..

  • hande
    12.12.2011 09:02:43

    süper bence.türkiyeyi bir bardak çayla anlatmış:)

  • Betül
    12.12.2011 02:23:00

    evet değerleri anlatışı oldukça etkileyici ancak çekimler bizi özellikle Fas gibi tanıtmaya yönelik. işin bu tarafından hoşlanmadım

  • SERVET
    12.12.2011 00:37:54

    TEK KELİMEYLE MÜKEMMEL

  • Ebubekir
    12.12.2011 00:29:43

    Ey benim saf temiz kalpli hep iyilik düşünen milletim..
    Uyan. Bunları yaparak türklerin amerikaya karşı ısınmasını sağlıyorlar. Bizi uyutmaya çalışıyorlar. İnanmayın kardeşlerim.

  • Mücella Majela
    12.12.2011 00:20:41

    Amerikan kibirinden uzak,güzel bir özet yapmış bizim için.Bana da çay içmeğe gelir misiniz?
    Aynı bizim ifade biçimimizi kullanarak umuyorum ki barbar Türk tanımlamasını çürütebilir,ulaştığı kitlelere.

  • ömer
    11.12.2011 22:02:41

    muhteşem, izlerken ağladım..
    ol mahiler ki derya içredir deryayı bilmezler...

  • ferat
    11.12.2011 21:57:29

    amerıka cayımızı ve türkıyemızı böyle anlatıyorsa ne mutlu bıze

  • salih vural
    11.12.2011 21:43:03

    Ne diyeyim bravo doğrusu bizi bizden güzel, bizi bizden doğru,bizi bizden içten anlatmış.

  • R. Şeminur Topal
    11.12.2011 18:00:06

    gerçekten çay iliklerine işlemiştir Türk insanının bunu tüm seromonileriyle kvarayan yazarı kutluyorum, yapamadıklarımızı yaptığı için tesekkürler ediyorum.

  • izzzzet
    11.12.2011 17:20:01

    çok güzel çok samimi şekilde bizi, ülkemizin insanını tarif etmiş.

  • Volkan MERCAN
    11.12.2011 11:49:58

    Muhteşem betimlemiş ve söyledikleri de gerçek.Önemli olanda bu değil mi?Çok beğendim.En azından diğer ülkelerin bizim ülkemiz hakkındaki önyargılarını kırmasını ve ülkemizi merak edip tanımalarını tabi insanlarımızın da sağlayacak bir şey.Teşekkürler...

  • hayri
    11.12.2011 10:03:39

    teşekkürler bizi bizdengüzel anlatmış.biz birbirimizi yemekten bu güzelliklerimizi göremiyoruz gösteremiyoruz teşekkürler.

  • anka
    11.12.2011 03:16:54

    türk milleti bu kadar güzel başka şekide anlatamazdı herhalde.

  • Hayati Binler
    11.12.2011 00:18:11

    Çayı, dahası bizi ve güzelim Türkiye\\\'mizi yürekten tanıtan, bizi çok iyi anlamış Sayın Bayana çok teşekkürler.

  • Cengiz ANAÇ
    10.12.2011 19:26:10

    TRT Türkiye mizin reklamını bir çay ile bu kadar güzel yaptırabiliyorsa başka ne demeli ama bu reklam bizim vergilerimizden ne kadarını dolar olarak Amerikaya iade etti, Anlatım ve ifade çok güzel takdir etmemek elde değil.Eğer bu hanımefendiler den 5 -10 tanesi ülkelerinde Türkiye ve çay reklamı yapsalar bizim için Amerikayı fethettiğimizin resmidir. 10 yıl sonra orda başkan seçimlerinde Türk kökenli Başkan bile seçeriz.

  • sezay ulutaş
    10.12.2011 19:15:19

    teşekkürler bayan,benim ülkem ve benim insanlarımı,kültürümü mozaiğimizi en önemlisi bizim çay çaydır işte olayını, bu kadar güzel anlattığın için.

  • bsr.acar
    10.12.2011 19:00:44

    Teşekkürler Sayın yazar.Bizlere kendimizi hatırlama fırsatı sunduğunuz için!

  • mustafa ulukaya
    10.12.2011 18:54:15

    helal olsun elin amerikalısı bizi bizden güzel anlatmış

  • mustafa
    10.12.2011 17:01:54

    süper anlatmış duygulandım :)

  • Önemsiz
    10.12.2011 16:26:32

    Olayı anlamayıp da \\\"Bizden biri yok mudu, yabancı hayanısınız\\\" diyenlere lafım: Kadın kitap yazmış, dolayısıyla kendisinden başkası konuşsa komik olurdu. Her şeyi eleştireceğinize biraz söylenenlerden mutlu olup oturmayı bilin.

  • gizem
    10.12.2011 15:43:56

    gerçekten mükemmel bir anlatım \\\'çay\\\' ancak bu kadar güzel anlatılabilirdi. tebrikler

  • Reyhan Belanger
    10.12.2011 15:20:07

    Muthis ,icten samimi ve dogru analiz ama keske buradaki bazi yorumlari gordukten sonra ne kadar at gozlugu kullandigimizi , komplexli oldugumuzu ve guzel sozleri bile hazmedemeyip altindan ne cikar diye supheci ve kiskanc oldugumuzuda ekleseymis :) o zamn iste biz eksiksiz tarif edilirdik diye dusundum siz ne dersiniz :)))

  • TÜRK OĞLU TÜRK
    10.12.2011 14:35:50

    yorumları okuyorumda bir bardak çaydan savaş çıkaracak bazı kesimler var onlara hadi ordan diyorum.hadi ordan

  • Mahmut
    10.12.2011 14:16:03

    Umarım bu sunum Türkiye\\\'yi Ortadoğuda gaza getirme faaliyetlerinin bir parçası değildir. Tıpkı CIA elemanlarının Adriyatikten Çin Denizine Türk Dünyası, Türk Yüzyılı, Model ülke, Dinler arası diyalog v.b faaliyetler gibi. Öyle olmadığını farzedersek çok güzel bir sunum. Ama Amerikalılar sizi övüyorlarsa en az beş kere üzerinde düşünmeye değer, arkasında bir bit yeniği olup olmadığını anlamak için

  • Bekir Cakilioglu
    09.12.2011 20:26:44

    neden bu kadar dar bir cerceveden bakiyoruz acaba bizi bizden daha guzel anlatmis bir yabancinin bizim kulturumuzu anlatmasi bize methiyeler siralamasi bazilarimizi neden rahatsiz eder anlamakta zorluk cekiyorum. BRAVO bu Amerikali kadina bizim cayimizi bu kadar iyi anlattigi icin. Kocaman bir TESEKKUR`u hak ediyor

  • okan atagül
    09.12.2011 19:39:28

    koca türkiyede ingilizceyi iyi telafuz eden biri yokmuydu nedir bu yabancı hayranlığı,parayı alıp gittikten sonra da acaba türkiye hakkındaki yorumları aynımı idi ?

  • Şeyda MOĞOL
    09.12.2011 18:02:32

    Duygulandım ,gururlandım en önemlisi MUTLU oldum.NE MUTLU TÜRK ÜM DİYENE

  • CANAN KARAOSMANOĞLU
    09.12.2011 15:29:15

    BU KADAR GÜZEL SEVGİYLE BİZİ ANLATTIĞIN İÇİN TEŞEKKÜR EDERİZ....

  • Yüksel Taşcı
    09.12.2011 10:37:45

    Harıkulade bir çay ve bir ülke ancak bu kadar güzel anlatılabilir

  • ahmet
    09.12.2011 01:15:25

    daha nasıl anlatırsınız teşekkürler

  • Musa
    08.12.2011 22:51:29

    Süper olmuş...

  • ŞEHİR ÇİÇEKÇİLİK
    08.12.2011 22:24:45

    YILLARDIR KENDİMİZİ ANLATAMADIK. HANIM EFENDİ BİR BARDAK ÇAYLA SEKİZ DAKİKADA BUNU BAŞARMIŞ.

  • mehmet uğurlu
    08.12.2011 19:20:45

    bayıldım

  • bibi
    08.12.2011 17:36:36

    Süper cook begendim!!!Cok güzel dile getirilmis ictigimiz cay:)) seker tadinda olmus

  • gül
    08.12.2011 16:58:28

    harika bir tanıtım çok güzel

  • Meral
    08.12.2011 09:44:45

    Yapılabilecek en güzel yorumları yapmış Türkiye için.

  • KISMET
    07.12.2011 22:36:44

    ELİNİZE SAĞLIK EBRU HANIM. BİZİ BİZDEN İYİ TANIYANLAR VAR!.

  • selahattin çelebi
    07.12.2011 18:59:57

    hayranlıkla seyrettim muhteşem bir yorum ve tarz helal olsun ketrin hanıma

  • Mehmet Soydaş
    07.12.2011 16:00:55

    Bir türk kendini tanıtsa acaba bu kadar güzel anlatabilir miydi?

  • mehmet gök
    07.12.2011 15:51:36

    bizleri bu güzelliklerle anlatan içi sevgiyle dolu bu hanfendiyi ülkemizde agırlayan herkese teşekkürlerimi sunarım.

  • ÇARŞI..İZMİR..
    07.12.2011 15:03:19

    Bizim yapamadığımız; Türkiyenin reklamını ,bir çayla yapmış. Çay bahane Reklam şahane!.. Helal olsun Katherina sana:))

  • Varlığım Türk Varlığına Armağan Olsun
    07.12.2011 14:53:48

    çok zeki bir kadın kesinlikle abd nin bu yakınlaşma isteğinin altında bizi mahvedecek planları var.Bu kadın da bence abd hükümetinin yaptığı bir planın parçası !.........

  • doktor
    07.12.2011 12:25:06

    güzel video,güzel ifadeler,sevdim...

  • Aslan
    06.12.2011 16:04:52

    olumsuz yorumlara bakıyorum da ne kadar paranoyak ve komplocuyuz

  • MURAT
    06.12.2011 09:31:01

    MÜTHİŞ BİR TANITIM DOĞRUSU GERİSİ BOŞ LAF......

  • aytekin
    06.12.2011 09:24:24

    öncelikle tebrik ediyorum bayanı.. alehinde yazanlara söylüyorum.. insanlar sizden nasıl tebrik alır bilmiyorum ama bu kadın hak etmiş.. tebrikler gerçekten bayan anlatamamış ise meydan sizin olsun arkadaşlar..gerçekten

  • Ahmet
    06.12.2011 08:39:34

    Müthiş bir iş yapmış. Çayla gelen bir öyküyü bu kadar güzel nasıl anlatılabilir ki. Tebrik ediyorum.

  • EV Hanımı:)
    06.12.2011 00:52:13

    evet, yorumları okudukça bu hanımın; anlattığı kadar insan canlısı,dolaysız,sade,ön yargısız ve en önemlisi barışcılmı olduğumuz tartışılır...bir sürü paranoya üretmişiz pes doğrusu! Samimi duygularını ifade etmiş olamaz mı?dedikleriniz nasıl bir ihtimalse buda bir ihtimal...o zamn niye en kötüsüne saplanıyoruz...birileri bizi sevemez mi? nedir bu kompleks anlamak mümkün değil:(bende japonları severim bu beni japon mu yapar? veya kökenimde japonluk mu olması gerekir? bu arada hiç japon tanıdığım yok :)

  • Kara duman
    05.12.2011 23:39:03

    diyalog diyalog ya kim kimin kuklası belli değil arkadaş kendi yazarlarına küfür eden aydınlarını asanlar şimdi bir kaç satır karaladı diye ülkesinde bile tanınmayan yazarı türkiyeli yaptınız yazık...

  • hadi ordan
    05.12.2011 23:08:46

    vay anasını,kadını bizden yaptılar..ne kadar hayran kaldınız..

  • Mehmet Kerimoğlu
    05.12.2011 22:59:03

    Eleştirel bir kitaptan ziyade aşırı taraflı. Ne amaçla yazıldığı tartışılması gereken bir kitap.
    Hepimizin yaşadığı ülke \\\"Türkiye\\\" bu kadının anlattığı gibi midir.
    Ayrıca barışçıl bir ülke kesinlikle değildir. Operasyonlar en büyük kanıtıdır.
    He bu arada bu kitabın en çok Türkiyede satılacağına eminim

  • sait
    05.12.2011 22:28:04

    en iyi anladğım şey;amerikalıların ellerini yakmak istemediği için ucundan tutmak istediği ve içine 1-2 tane atıp çok ses çıkartarak karıştırmak olduğu.bunların başka amacı olamaz zaten..

  • LAZERDAL
    05.12.2011 22:23:01

    aaaaaaaaaaaa bizde aynı tesadüfü yaşadık, ne kadar şaşırtıcı değil mi?:PPP

  • Bir yudum ilham
    05.12.2011 22:17:45

    Allah\\\'ın gevuru 1 çaydan memleketi anlatmış.Vay be.İyi olmuş

  • Metin Mete
    05.12.2011 22:17:08

    bende kendime bir cay alip oturmustum PC nin basina :)

  • egeli bir bey
    05.12.2011 22:08:25

    teşekkürler sen bizi bizden daha iyi anlattığın için teşekkürler ha bu arada bu haberi okuyan ve seyredenlerin en az 100 de 70 i çay içiyor dur. diye düşünüyorum yanıldımmı zira ben daha ilk yudumda rastladım habere

  • HEY BEE
    05.12.2011 22:05:27

    amerika ,kendisi sevdirmek istiyorsa bence bu tur hanimefendileri cok ama cok kullanmalidir,yabanci ama bizi anlatirken hayranlikla dinledim ve kanim isindi - YALNIZ; AMERIKAN DEVLETI ILE MILETINI AYIRT ETMEK LAZIM, AMERIKAN MILLETI KENDI DEVLETLERININ OYUNUNA GELIYORLAR...

  • öner
    05.12.2011 21:41:23

    helal olsun bee

  • Av.Zerrin Atak SERGUZAT
    05.12.2011 21:14:39

    TRT 2 (trt haber ) Bu pazarlama uzmani hanimefendiye kac milyon papel odedi peki ? Benim vergilerimden !

  • KADIN HAKLI BEYLER
    05.12.2011 21:05:35

    izlerken çay içmem tesadüfmüdür ...

  • gordion
    05.12.2011 21:02:58

    pes doğrusu kadın işi çözmüş ;)

  • MRTYLMZ
    05.12.2011 20:57:03

    TR \\\' yi Türklerden daha iyi bir şekilde anlatmış.

  • Ahmet Yılmaz
    05.12.2011 20:46:52

    Edebiyat olarak harika.Amma velakin;\\\'Türk çayı üzerinden Türkiyeyi nasıl yeriz\\\' iştahını kabartıcı bir ifade var gibi geliyor bana.Fazlamı şüpheciyim?

  • Senol
    05.12.2011 20:36:36

    Bunu tercume eden neden Musluman kelimesinden rahatsiz oldu acaba cok merak ettim

  • ahmet
    05.12.2011 20:21:59

    super bu kadin turk bence dedesi

  • çaylaaaaaarrrr
    05.12.2011 18:35:21

    bir amerikalı veya yabancı olarak türk çayı bu kadar anlatılır pes.. yaşamış harbiden

  • Tr
    05.12.2011 18:27:55

    Harikasın !

  • hlk
    05.12.2011 18:20:21

    heeyyt beee

  • ömer
    05.12.2011 17:53:25

    onlar bizi bizden daha iyi tanıyor

  • hakan
    05.12.2011 17:51:44

    müthiş sanki bizden biri gibi.