KATEGORİLER

Altaylı'dan Sırrı Süreyya'ya zor soru

Fatih Altaylı'dan Sırrı Süreyya'ya zor soru Altaylı'dan Sırrı Süreyya Önder'e zor soru
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • İnsanca
    27.01.2012 21:20:00

    Beyler Yazıyorsunuz, demokrasi varki Sırrı arkadaşta çıkıp orada konuşabiliyor. Daha ne kadar demokrasi olsun. Ekmek yediğimiz kapı temiz tutalım. Kürt arkadaşlarımız canlarımız var. Ama pkk yanlısı olanlar ında olduğunu seziyorum buradan. Hadi yallahh pkk lılar Irak tarafına yallah, dendiğinde ne yapacaksınız ? bu defada hayır ben vatanımı seven birisiyim deyip döneklikmi yapacaksınız ? Demokrasi son aşamasına kadar yaşanıyor gördüğünüz gibi, sırrı çıkmış tv de konuşuyor memleket bölünmesi hakkında.. Bir düşünün... Son pişmanlık fayda etmez. Memleketimiizn güzelliğini yaşayalım. Akıllı olun arkadaşlar... İnsanca...

  • maestro
    27.01.2012 20:20:48

    yalpalıyorsun sırrı dikkat et ayağın takılacak suya düşeceksin...

  • oz ardahanli
    25.01.2012 20:54:10

    kimse savunmasin soruyu gorunce kivirmaya basladi.mantikli konusmuyor sirri aslinda.

  • sagugkhn
    25.01.2012 18:13:08

    Bu vatandaşlarımıza Türkiye Cumhuriyeti topraklarında illegal yoldan geçimlerini kazanmak(uyuşturucu,mafya,işporta,otopark,dilencilik sektörü,kaçakcılık,insan ticareti v.b.),Terör örgütü üyesi olup vatandaşı olduğu ülkenin vatandaşlarını katletmek(türk veya kürt:öğretmen,doktor,hemşire,ebe,asker,polis,memur,çocuk,bebek....) Bölgelerindeki kalkınmayı sağlamak açısından devlet tarafından verilen teşvikleri boş bina dikerek alıp bir güzel yemek ayrıca bunu düzgün yapan iş adamının kurduğu işletmeyi yağmalamak,Devletin vatandaşlarına sağladığı bütün imkanlardan usulsüz yoldan fazlasıyla yararlanmak gayet yasal haklarıdır..

  • fatih fatih
    25.01.2012 17:25:19

    Altayli abi ne kadar güzel bi soru sordun helal sana , aslinda mor oldu ama belli etmemeye calisti... !

  • ARDAHANLI
    25.01.2012 15:18:48

    SIRRI SÜREYYA ÖNDER karsisina kim gelirse gelsin cevabini verir.Her zaman destekliyorum.SAYGILAR.

  • özgür
    25.01.2012 15:00:08

    burda sırrı abiye laf atanların hepsinin içinde nefret şiddet kan barınıyor. BÜYÜKSÜN SIRRI ABİ

  • Sirrici
    25.01.2012 14:25:59

    Sirri zor soru tanimaz

  • abartmayın
    25.01.2012 14:25:33

    hiçte zorlanmamış. gayet zamanında cevabını vermiştir sırrı bey... abartmayın

  • eee
    25.01.2012 13:56:47

    Sayın Sırrı bey gariplerin fakirlerin yanında olduğunu söylüyor ve PKK yı savunanlar ile dirsek teması kuruyor...

  • evet zor soru
    25.01.2012 13:54:53

    doğru sormuş zaten türkler bu kadar sabırlı bir millet olmasa hala Anadoludaki en milliyetçi bile Türk kürt kardeştir ayrım yapan kalleştir diyorsa emin olun sadece pkk lı teröristleri kürt görmediğinden bunun kıymetini herkes iyi bilmeli

  • sonkrall
    25.01.2012 13:46:38

    doğru bir soru kimi kimden ayıracakalr kafaları basmıyor ki millet iç içe geçmiş pkk olmasa böyle bir sorun olmayacak herkes huzurlu rahat yaşayıp hakkını savunacak..

  • fedai
    25.01.2012 13:42:36

    fatih altaylıyı harbi ve mantıklı adam seviyorum

  • mehmet
    25.01.2012 13:24:31

    iyi bozulmuş yutkunarak konuşi nediyceğini b ilmiyor..iyin hoşsun be adam ama her lafa laf bulurum diye kendini yıpratıyon.

  • aydınlı
    25.01.2012 13:19:59

    ewet ortak vatan da ortak yasam degıl bız vergi odeyelım elektrık faturası odeyelım sız kacak kullanın vergı odemeyın yesıl kartla mercedes araba bınen sızsınız... bız odeyelım sız yatın yeyin olmadı kursun sıkın.

  • vatandaş
    25.01.2012 13:16:39

    hay agzına saglık fatıh bey

  • sergen
    25.01.2012 13:05:28

    türkiye hadi bölünelim demez tabi ama hadi öyle bişey dedi.ozaman neolur!!orada yaşayanlar,israilin,amerikanın sömürgesi olur.açlıktan ölürler ve birbirlerini kırmaya başlarlar,ozaman yaptıkları hatanın farkına varırlar ama ozamanda iş işten geçmiş olur.

  • ay yıldızım
    25.01.2012 12:37:52

    yav kardesım cok istiyorlarsa aha cıksınlar gitsinler yanlız bizim sınırlarımızın dışına gıtsınler bu toprakları kanımızla canımızla aldık 1 karış bile vermeyiz

  • iğdirli
    25.01.2012 12:18:06

    selam olsun sirri abiye

  • turan
    25.01.2012 12:12:44

    sırrı herzaman karşındayızzzz

  • bafralı55
    25.01.2012 11:46:24

    yamuk ağız allahı ağzına alıp din sömürüsü yapma!!!

  • arif
    25.01.2012 09:16:04

    sırrı süreyya için zor soru yoktur.

  • yunus akkaya
    25.01.2012 09:15:01

    altaylı bu soruyy karşısına gelen her bdpliye soruyor . yeni bişey değil. altan tan a da sormuştu..

  • recai polat