Altaylı'dan Sırrı Süreyya'ya zor soru

2012-01-25 09:44:52

Fatih Altaylı'dan Sırrı Süreyya'ya zor soru Altaylı'dan Sırrı Süreyya Önder'e zor soru

Kategori: Video Haber

İnsanca 01.01.1970 00:00:00
Beyler Yazıyorsunuz, demokrasi varki Sırrı arkadaşta çıkıp orada konuşabiliyor. Daha ne kadar demokrasi olsun. Ekmek yediğimiz kapı temiz tutalım. Kürt arkadaşlarımız canlarımız var. Ama pkk yanlısı olanlar ında olduğunu seziyorum buradan. Hadi yallahh pkk lılar Irak tarafına yallah, dendiğinde ne yapacaksınız ? bu defada hayır ben vatanımı seven birisiyim deyip döneklikmi yapacaksınız ? Demokrasi son aşamasına kadar yaşanıyor gördüğünüz gibi, sırrı çıkmış tv de konuşuyor memleket bölünmesi hakkında.. Bir düşünün... Son pişmanlık fayda etmez. Memleketimiizn güzelliğini yaşayalım. Akıllı olun arkadaşlar... İnsanca...
maestro 01.01.1970 00:00:00
yalpalıyorsun sırrı dikkat et ayağın takılacak suya düşeceksin...
oz ardahanli 01.01.1970 00:00:00
kimse savunmasin soruyu gorunce kivirmaya basladi.mantikli konusmuyor sirri aslinda.
sagugkhn 01.01.1970 00:00:00
Bu vatandaşlarımıza Türkiye Cumhuriyeti topraklarında illegal yoldan geçimlerini kazanmak(uyuşturucu,mafya,işporta,otopark,dilencilik sektörü,kaçakcılık,insan ticareti v.b.),Terör örgütü üyesi olup vatandaşı olduğu ülkenin vatandaşlarını katletmek(türk veya kürt:öğretmen,doktor,hemşire,ebe,asker,polis,memur,çocuk,bebek....) Bölgelerindeki kalkınmayı sağlamak açısından devlet tarafından verilen teşvikleri boş bina dikerek alıp bir güzel yemek ayrıca bunu düzgün yapan iş adamının kurduğu işletmeyi yağmalamak,Devletin vatandaşlarına sağladığı bütün imkanlardan usulsüz yoldan fazlasıyla yararlanmak gayet yasal haklarıdır..

fatih fatih 01.01.1970 00:00:00
Altayli abi ne kadar güzel bi soru sordun helal sana , aslinda mor oldu ama belli etmemeye calisti... !
ARDAHANLI 01.01.1970 00:00:00
SIRRI SÜREYYA ÖNDER karsisina kim gelirse gelsin cevabini verir.Her zaman destekliyorum.SAYGILAR.
özgür 01.01.1970 00:00:00
burda sırrı abiye laf atanların hepsinin içinde nefret şiddet kan barınıyor. BÜYÜKSÜN SIRRI ABİ
Sirrici 01.01.1970 00:00:00
Sirri zor soru tanimaz
abartmayın 01.01.1970 00:00:00
hiçte zorlanmamış. gayet zamanında cevabını vermiştir sırrı bey... abartmayın
eee 01.01.1970 00:00:00
Sayın Sırrı bey gariplerin fakirlerin yanında olduğunu söylüyor ve PKK yı savunanlar ile dirsek teması kuruyor...
evet zor soru 01.01.1970 00:00:00
doğru sormuş zaten türkler bu kadar sabırlı bir millet olmasa hala Anadoludaki en milliyetçi bile Türk kürt kardeştir ayrım yapan kalleştir diyorsa emin olun sadece pkk lı teröristleri kürt görmediğinden bunun kıymetini herkes iyi bilmeli
sonkrall 01.01.1970 00:00:00
doğru bir soru kimi kimden ayıracakalr kafaları basmıyor ki millet iç içe geçmiş pkk olmasa böyle bir sorun olmayacak herkes huzurlu rahat yaşayıp hakkını savunacak..
fedai 01.01.1970 00:00:00
fatih altaylıyı harbi ve mantıklı adam seviyorum
mehmet 01.01.1970 00:00:00
iyi bozulmuş yutkunarak konuşi nediyceğini b ilmiyor..iyin hoşsun be adam ama her lafa laf bulurum diye kendini yıpratıyon.
aydınlı 01.01.1970 00:00:00
ewet ortak vatan da ortak yasam degıl bız vergi odeyelım elektrık faturası odeyelım sız kacak kullanın vergı odemeyın yesıl kartla mercedes araba bınen sızsınız... bız odeyelım sız yatın yeyin olmadı kursun sıkın.
vatandaş 01.01.1970 00:00:00
hay agzına saglık fatıh bey
sergen 01.01.1970 00:00:00
türkiye hadi bölünelim demez tabi ama hadi öyle bişey dedi.ozaman neolur!!orada yaşayanlar,israilin,amerikanın sömürgesi olur.açlıktan ölürler ve birbirlerini kırmaya başlarlar,ozaman yaptıkları hatanın farkına varırlar ama ozamanda iş işten geçmiş olur.
ay yıldızım 01.01.1970 00:00:00
yav kardesım cok istiyorlarsa aha cıksınlar gitsinler yanlız bizim sınırlarımızın dışına gıtsınler bu toprakları kanımızla canımızla aldık 1 karış bile vermeyiz
iğdirli 01.01.1970 00:00:00
selam olsun sirri abiye
turan 01.01.1970 00:00:00
sırrı herzaman karşındayızzzz
bafralı55 01.01.1970 00:00:00
yamuk ağız allahı ağzına alıp din sömürüsü yapma!!!
arif 01.01.1970 00:00:00
sırrı süreyya için zor soru yoktur.
yunus akkaya 01.01.1970 00:00:00
altaylı bu soruyy karşısına gelen her bdpliye soruyor . yeni bişey değil. altan tan a da sormuştu..