Ahmet Tezcan - Can Ataklı arasında sert tartışma - beni ihbar etmeye çalıştın

2010-07-28 17:02:53

Ahmet Tezcan - Can Ataklı arasında sert tartışma - beni ihbar etmeye çalıştın

Kategori: Haber ve Televizyon

misafir 31.07.2010 04:07:49
Ahmet Tezcan Tayyip'in manevi ogludur...
Basbakan adina konusur, onu her yerde her ortamda savunur, aklamak niyetiyle her turlu soytariligi yapar...

Kisacasi bir tellak tir... Tayyibin tellagi !!!
misafir 29.07.2010 14:08:35
Ahmet tezcan akp tellellığı yapıyor gazeteci dediğin delikanlı gözü pek tarafsızlık ilkesine bağlı doğruları yazankişilik haklara saygılı kişi olmalıdır
misafir 29.07.2010 13:18:20
can atakli gibi kisileri 3 kurusa satin alabilirsiniz.. her telde oynar bu tipler.
misafir 29.07.2010 10:51:51
Bu AKP yalakasi cimis oraya hicbirsey soylemiyor!! Tiksindim bunlardan artik! Bide IT takimi kurmuslar her gazeteye yorum yaziyorlar hergun!
misafir 29.07.2010 10:16:42
can ataklıya iftira etmiyor doğru konuşuyor yandaş
misafir 29.07.2010 09:57:42
bu can ataklı denen adam her programda böyle sürekli konuşan başkasının konuşmasına imkan vermeyen kendini sürekli zeytinyağı gibi suyun üstünde tutmaya çalışan bir adamdır.can ataklınında ne mal olduğunu biliyoruz başka birşeye gerek yok adamın işi gücü akp hükümeti ordan atatürk'e giriyo kendisi atatürkçüymüş yaa biliyosa onun ne demek olduğunu tabi.başka bir hükümette gelse yine bu adam konuşur nerde çıkarı varsa oraya dönüyo kaypaklık böyle oluyor.
misafir 29.07.2010 09:22:20
Lüzumsuz adam; Can ATAKLI..
misafir 29.07.2010 03:09:51
ahmet tezcan denen adamın ne akdar taklacı oldugu ortaya cıkmıs.can ataklı denen adam da bu adama baya bir diş bilemiş...bakıyorumda yorumlar aynı ıp üzerinden :):) neyse izleyen görmüştür...kim haklı kim suclu pisikolojisinde..
misafir 29.07.2010 01:42:08
siz can ataklıya kurban olun.doğru söyleyeni dokuz köden kovarlar boşuna dememişler...
misafir 28.07.2010 22:55:18
mecburmusunuz bu can ataklıyı tv çıkarmaya 28 şubatta görduk nasıl bir kerata oldugunu
misafir 28.07.2010 22:41:13
adam da konuşma adabı denen bişey yok harbiden. kendisinin yıllardır yemediği halt kalmamış çıkmış sağa sola iftira atıyor. tuncay güney bunun mossad ajanı olduunu söylüyor....
misafir 28.07.2010 19:24:33
bu can ataklı kadar gereksiz, konuşmayı bilmeyen sadecebağaran bir adam var...
misafir 28.07.2010 18:42:26
Yahu bu Can Ataklımıdır nedir,ne saygısız ne pervasız adamdır.Bu tür yalamık adamlar yüzünden gençler Atatürkten,Atatürkçülükten uzaklaşıyorlar.Yazık çok yazık konuşmalarını dinleyip utanmıyormu tüh sana Can Ataklı.