Ahmet Tezcan - Can Ataklı arasında sert tartışma - beni ihbar etmeye çalıştın

2010-07-28 17:02:53

Ahmet Tezcan - Can Ataklı arasında sert tartışma - beni ihbar etmeye çalıştın

Kategori: Video Haber

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
0
0
0
0
0
Benzer Videolar
Canlı yayında kim kime yaslanıyor tartışması
Canlı yayında kim kime yaslanıyor tartışması
Atık kağıt toplayan gençle zabıta arasında tartışma
Atık kağıt toplayan gençle zabıta arasında tartışma
Adana'da belediye ekipleri arasında arbede
Adana'da belediye ekipleri arasında arbede
YPG/PKK evlerin arasından Türkiye'ye saldırıyor
YPG/PKK evlerin arasından Türkiye'ye saldırıyor
Kılıçdaroğlu 20 Temmuz darbesi deyince tartışma çıktı
Kılıçdaroğlu 20 Temmuz darbesi deyince tartışma çıktı
Engelli vatandaş ile İranlı kadınlar arasında asansör kavgası
Engelli vatandaş ile İranlı kadınlar arasında asansör kavgası
Erzurum’da kalabalık iki grup arasında tekme tokat kavga
Erzurum’da kalabalık iki grup arasında tekme tokat kavga
Ahmet Arslan: Eğer kredi çekseydik 10 milyar lira ödeyecektik
Ahmet Arslan: Eğer kredi çekseydik 10 milyar lira ödeyecektik
misafir 2010-07-31 04:07:49
Ahmet Tezcan Tayyip'in manevi ogludur...
Basbakan adina konusur, onu her yerde her ortamda savunur, aklamak niyetiyle her turlu soytariligi yapar...

Kisacasi bir tellak tir... Tayyibin tellagi !!!
misafir 2010-07-29 14:08:35
Ahmet tezcan akp tellellığı yapıyor gazeteci dediğin delikanlı gözü pek tarafsızlık ilkesine bağlı doğruları yazankişilik haklara saygılı kişi olmalıdır
misafir 2010-07-29 13:18:20
can atakli gibi kisileri 3 kurusa satin alabilirsiniz.. her telde oynar bu tipler.
misafir 2010-07-29 10:51:51
Bu AKP yalakasi cimis oraya hicbirsey soylemiyor!! Tiksindim bunlardan artik! Bide IT takimi kurmuslar her gazeteye yorum yaziyorlar hergun!
misafir 2010-07-29 10:16:42
can ataklıya iftira etmiyor doğru konuşuyor yandaş
misafir 2010-07-29 09:57:42
bu can ataklı denen adam her programda böyle sürekli konuşan başkasının konuşmasına imkan vermeyen kendini sürekli zeytinyağı gibi suyun üstünde tutmaya çalışan bir adamdır.can ataklınında ne mal olduğunu biliyoruz başka birşeye gerek yok adamın işi gücü akp hükümeti ordan atatürk'e giriyo kendisi atatürkçüymüş yaa biliyosa onun ne demek olduğunu tabi.başka bir hükümette gelse yine bu adam konuşur nerde çıkarı varsa oraya dönüyo kaypaklık böyle oluyor.
misafir 2010-07-29 09:22:20
Lüzumsuz adam; Can ATAKLI..
misafir 2010-07-29 03:09:51
ahmet tezcan denen adamın ne akdar taklacı oldugu ortaya cıkmıs.can ataklı denen adam da bu adama baya bir diş bilemiş...bakıyorumda yorumlar aynı ıp üzerinden :):) neyse izleyen görmüştür...kim haklı kim suclu pisikolojisinde..
misafir 2010-07-29 01:42:08
siz can ataklıya kurban olun.doğru söyleyeni dokuz köden kovarlar boşuna dememişler...
misafir 2010-07-28 22:55:18
mecburmusunuz bu can ataklıyı tv çıkarmaya 28 şubatta görduk nasıl bir kerata oldugunu
misafir 2010-07-28 22:41:13
adam da konuşma adabı denen bişey yok harbiden. kendisinin yıllardır yemediği halt kalmamış çıkmış sağa sola iftira atıyor. tuncay güney bunun mossad ajanı olduunu söylüyor....
misafir 2010-07-28 19:24:33
bu can ataklı kadar gereksiz, konuşmayı bilmeyen sadecebağaran bir adam var...
misafir 2010-07-28 18:42:26
Yahu bu Can Ataklımıdır nedir,ne saygısız ne pervasız adamdır.Bu tür yalamık adamlar yüzünden gençler Atatürkten,Atatürkçülükten uzaklaşıyorlar.Yazık çok yazık konuşmalarını dinleyip utanmıyormu tüh sana Can Ataklı.