Ahmet Tezcan - Can Ataklı arasında sert tartışma - beni ihbar etmeye çalıştın

2010-07-28 17:02:53

Ahmet Tezcan - Can Ataklı arasında sert tartışma - beni ihbar etmeye çalıştın

Kategori: Haber ve Televizyon

Benzer Videolar
İmam eksik rekat kıldırdı tartışması camiyi karıştırdı
İmam eksik rekat kıldırdı tartışması camiyi karıştırdı
Tarihin Arka Odası'nda Malazgirt'te Kürtler var mıydı tartışması
Tarihin Arka Odası'nda Malazgirt'te Kürtler var mıydı tartışması
Cübbeli Ahmet Hoca: Şerefsiz şerefine yemin etse ne olur
Cübbeli Ahmet Hoca: Şerefsiz şerefine yemin etse ne olur
Şehidin amcası: Sana kimse Allah rahmet etsin demeyecek
Şehidin amcası: Sana kimse Allah rahmet etsin demeyecek
Abdullah Gül'den Ahmet Sever'e kitap yanıtı
Abdullah Gül'den Ahmet Sever'e kitap yanıtı
Türkiye ve ABD arasında imzalar atıldı
Türkiye ve ABD arasında imzalar atıldı
CHP'li Sağlar ve MHP'li Özdağ arasında gergin anlar
CHP'li Sağlar ve MHP'li Özdağ arasında gergin anlar
Cübbeli Ahmet: Ben sigaraya da haram demiyorum
Cübbeli Ahmet: Ben sigaraya da haram demiyorum
misafir 2010-07-31 04:07:49
Ahmet Tezcan Tayyip'in manevi ogludur...
Basbakan adina konusur, onu her yerde her ortamda savunur, aklamak niyetiyle her turlu soytariligi yapar...

Kisacasi bir tellak tir... Tayyibin tellagi !!!
misafir 2010-07-29 14:08:35
Ahmet tezcan akp tellellığı yapıyor gazeteci dediğin delikanlı gözü pek tarafsızlık ilkesine bağlı doğruları yazankişilik haklara saygılı kişi olmalıdır
misafir 2010-07-29 13:18:20
can atakli gibi kisileri 3 kurusa satin alabilirsiniz.. her telde oynar bu tipler.
misafir 2010-07-29 10:51:51
Bu AKP yalakasi cimis oraya hicbirsey soylemiyor!! Tiksindim bunlardan artik! Bide IT takimi kurmuslar her gazeteye yorum yaziyorlar hergun!
misafir 2010-07-29 10:16:42
can ataklıya iftira etmiyor doğru konuşuyor yandaş
misafir 2010-07-29 09:57:42
bu can ataklı denen adam her programda böyle sürekli konuşan başkasının konuşmasına imkan vermeyen kendini sürekli zeytinyağı gibi suyun üstünde tutmaya çalışan bir adamdır.can ataklınında ne mal olduğunu biliyoruz başka birşeye gerek yok adamın işi gücü akp hükümeti ordan atatürk'e giriyo kendisi atatürkçüymüş yaa biliyosa onun ne demek olduğunu tabi.başka bir hükümette gelse yine bu adam konuşur nerde çıkarı varsa oraya dönüyo kaypaklık böyle oluyor.
misafir 2010-07-29 09:22:20
Lüzumsuz adam; Can ATAKLI..
misafir 2010-07-29 03:09:51
ahmet tezcan denen adamın ne akdar taklacı oldugu ortaya cıkmıs.can ataklı denen adam da bu adama baya bir diş bilemiş...bakıyorumda yorumlar aynı ıp üzerinden :):) neyse izleyen görmüştür...kim haklı kim suclu pisikolojisinde..
misafir 2010-07-29 01:42:08
siz can ataklıya kurban olun.doğru söyleyeni dokuz köden kovarlar boşuna dememişler...
misafir 2010-07-28 22:55:18
mecburmusunuz bu can ataklıyı tv çıkarmaya 28 şubatta görduk nasıl bir kerata oldugunu
misafir 2010-07-28 22:41:13
adam da konuşma adabı denen bişey yok harbiden. kendisinin yıllardır yemediği halt kalmamış çıkmış sağa sola iftira atıyor. tuncay güney bunun mossad ajanı olduunu söylüyor....
misafir 2010-07-28 19:24:33
bu can ataklı kadar gereksiz, konuşmayı bilmeyen sadecebağaran bir adam var...
misafir 2010-07-28 18:42:26
Yahu bu Can Ataklımıdır nedir,ne saygısız ne pervasız adamdır.Bu tür yalamık adamlar yüzünden gençler Atatürkten,Atatürkçülükten uzaklaşıyorlar.Yazık çok yazık konuşmalarını dinleyip utanmıyormu tüh sana Can Ataklı.