Ahmet Kaya Şarkı söylerken Kadir İnanır yanında elini tutması

2010-09-27 10:05:17

Ahmet Kaya Şarkı söylerken Kadir İnanır yanında elini tutması

Kategori: Magazin

Bu videoya aşağıdaki emojilerle tepki ver !
0
0
0
0
0
0
Benzer Videolar
Türkiye 2-0 Moldova GOL: Ahmet Çalık
Türkiye 2-0 Moldova GOL: Ahmet Çalık
MHP nin 16 Nisan referandum şarkısı - Şimdi Evet Haydi Türkiye
MHP nin 16 Nisan referandum şarkısı - Şimdi Evet Haydi Türkiye
Ceyhun Çelik'ten Aşkın Adı Erdoğan şarkısı
Ceyhun Çelik'ten Aşkın Adı Erdoğan şarkısı
Hayat Şarkısı 45. Bölüm Fragmanı
Hayat Şarkısı 45. Bölüm Fragmanı
CHP referandum şarkısı: Gel Kurtul Bir Hayırla
CHP referandum şarkısı: Gel Kurtul Bir Hayırla
Hayat Şarkısı 51. Bölüm 3. Fragmanı
Hayat Şarkısı 51. Bölüm 3. Fragmanı
Gördüğü kaya karşısında şarkınlığa uğrayan kırmızı panda
Gördüğü kaya karşısında şarkınlığa uğrayan kırmızı panda
Hakkari'de asker ve polis halkın yanında
Hakkari'de asker ve polis halkın yanında
bahtiyar
ahmet kaya ölmedi gönlümüzde yaşıyor
Misafir
helal be ahmet baba agzına saglık
misafir 2010-10-05 20:35:04
selam deyerlı arakadaşlar AHMET KAYA ölmedi milyon milyon ahmet kaya war hepimiz birer ahmet kayayiz..
misafir 2010-10-04 11:39:03
yasayanlar bir gun ölur bir gun ölur elbette,kisa cöp uzun cöpten hakkini alacak elbette ahmedim.
misafir 2010-09-30 19:09:39
iyi bir şarkıcı olması dürüst vatandaş demek değildir.
misafir 2010-09-30 00:15:46
Aydınlığın karanlık olduğna inanan örümceklenmiş beyinler gün gelecek mahşerde AHMET KAYA önünde diz çökecekler ölmedin koca adam ölmedin güzel yürekli gözüm daima yüreğimdesin
misafir 2010-09-28 04:09:03
ALLHAHINDAN BUL KADİR İNANIR
misafir 2010-09-27 23:46:47
hadi ordan ahmet kaya gibi biri bidaha bulamazsin haklisin arastirdim sizin serdariniz bide beru gündesiniz yüzünden unutmaki o yil ahmet kaya rekor sayida kaset satti o 3-5 zibidide ynei sanatci olmsulardi baktiki ahemt kaya gitmeyene kadar onlarin ünü cikmaz ortaya attilar vatan haini Adam kürt oldugunu diyor delikanli ozaman kim Tv nin önünde kürt oldugunu acikladi korkak ibo gibi degil !!! Adam kürtüm deyincede hepiniz PKK li yaptiniz tek birsey diyorum AHMET KAYA BABASIN hadini bilmeyenler konusmasin sahsan ben kürtüm ama pkkli degilim birsürü türk arkadaslarim var kardes gibiler Kardesiz zaten
misafir 2010-09-27 21:57:40
ipe sapa gelmeyen iddialar arak ahmet kayayı karalamak hiçbir yorumcunun haddine değildir.çamur atanlar ancak kapatasçı ve .... z olanlardır.
misafir 2010-09-27 13:15:14
ben şahsen ahmet kayayı hiç sevmiyorum kadiri desevmem ahmet türkiyeden neden kaçtı araştırın çatal atıldı diyemi kaçtı hayır pkk nın parakaynağı olduğu ve destekçisi olduğu tespit edildiği için vede türklere çok büyük hakretlerde bulundu vetürk düşmanıydı arabamı....lara bıraktım kaçtım demedimi vede kadir onun sucusudur anlayana.
misafir 2010-09-27 12:16:08
Yürü len deli kadir..