Ahmet Kaya Şarkı söylerken Kadir İnanır yanında elini tutması

2010-09-27 10:05:17

Ahmet Kaya Şarkı söylerken Kadir İnanır yanında elini tutması

Kategori: Magazin

Benzer Videolar
9 Suriyelinin yaralandığı otobüs kazası
9 Suriyelinin yaralandığı otobüs kazası
Minik Yıldızlar 15.Bölüm (Ahmet)
Minik Yıldızlar 15.Bölüm (Ahmet)
Joe Biden Sultanahmet Meydanı'na karanfil bıraktı
Joe Biden Sultanahmet Meydanı'na karanfil bıraktı
Ses yarışmasında şarkı söyledi hapisten kurtuldu
Ses yarışmasında şarkı söyledi hapisten kurtuldu
Atık kağıt toplayıcısı Mehmet Kadir Karamanlı
Atık kağıt toplayıcısı Mehmet Kadir Karamanlı
Direksiyon başında uyumanın bedelini canıyla ödedi
Direksiyon başında uyumanın bedelini canıyla ödedi
Ahmet Davutoğlu akademisyenlere seslendi
Ahmet Davutoğlu akademisyenlere seslendi
Celal Doğan'la Ahmet Hakan'ın Tahir Elçi diyaloğu
Celal Doğan'la Ahmet Hakan'ın Tahir Elçi diyaloğu
bahtiyar
ahmet kaya ölmedi gönlümüzde yaşıyor
Misafir
helal be ahmet baba agzına saglık
misafir 2010-10-05 20:35:04
selam deyerlı arakadaşlar AHMET KAYA ölmedi milyon milyon ahmet kaya war hepimiz birer ahmet kayayiz..
misafir 2010-10-04 11:39:03
yasayanlar bir gun ölur bir gun ölur elbette,kisa cöp uzun cöpten hakkini alacak elbette ahmedim.
misafir 2010-09-30 19:09:39
iyi bir şarkıcı olması dürüst vatandaş demek değildir.
misafir 2010-09-30 00:15:46
Aydınlığın karanlık olduğna inanan örümceklenmiş beyinler gün gelecek mahşerde AHMET KAYA önünde diz çökecekler ölmedin koca adam ölmedin güzel yürekli gözüm daima yüreğimdesin
misafir 2010-09-28 04:09:03
ALLHAHINDAN BUL KADİR İNANIR
misafir 2010-09-27 23:46:47
hadi ordan ahmet kaya gibi biri bidaha bulamazsin haklisin arastirdim sizin serdariniz bide beru gündesiniz yüzünden unutmaki o yil ahmet kaya rekor sayida kaset satti o 3-5 zibidide ynei sanatci olmsulardi baktiki ahemt kaya gitmeyene kadar onlarin ünü cikmaz ortaya attilar vatan haini Adam kürt oldugunu diyor delikanli ozaman kim Tv nin önünde kürt oldugunu acikladi korkak ibo gibi degil !!! Adam kürtüm deyincede hepiniz PKK li yaptiniz tek birsey diyorum AHMET KAYA BABASIN hadini bilmeyenler konusmasin sahsan ben kürtüm ama pkkli degilim birsürü türk arkadaslarim var kardes gibiler Kardesiz zaten
misafir 2010-09-27 21:57:40
ipe sapa gelmeyen iddialar arak ahmet kayayı karalamak hiçbir yorumcunun haddine değildir.çamur atanlar ancak kapatasçı ve .... z olanlardır.
misafir 2010-09-27 13:15:14
ben şahsen ahmet kayayı hiç sevmiyorum kadiri desevmem ahmet türkiyeden neden kaçtı araştırın çatal atıldı diyemi kaçtı hayır pkk nın parakaynağı olduğu ve destekçisi olduğu tespit edildiği için vede türklere çok büyük hakretlerde bulundu vetürk düşmanıydı arabamı....lara bıraktım kaçtım demedimi vede kadir onun sucusudur anlayana.
misafir 2010-09-27 12:16:08
Yürü len deli kadir..