KATEGORİLER

Ahmet Kaya Şarkı söylerken Kadir İnanır yanında elini tutması

Ahmet Kaya Şarkı söylerken Kadir İnanır yanında elini tutması
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • bahtiyar
    03.09.2013 06:48:29

    ahmet kaya ölmedi gönlümüzde yaşıyor

  • Misafir
    17.05.2011 18:56:05

    helal be ahmet baba agzına saglık

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    selam deyerlı arakadaşlar AHMET KAYA ölmedi milyon milyon ahmet kaya war hepimiz birer ahmet kayayiz..

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    yasayanlar bir gun ölur bir gun ölur elbette,kisa cöp uzun cöpten hakkini alacak elbette ahmedim.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    iyi bir şarkıcı olması dürüst vatandaş demek değildir.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Aydınlığın karanlık olduğna inanan örümceklenmiş beyinler gün gelecek mahşerde AHMET KAYA önünde diz çökecekler ölmedin koca adam ölmedin güzel yürekli gözüm daima yüreğimdesin

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ALLHAHINDAN BUL KADİR İNANIR

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    hadi ordan ahmet kaya gibi biri bidaha bulamazsin haklisin arastirdim sizin serdariniz bide beru gündesiniz yüzünden unutmaki o yil ahmet kaya rekor sayida kaset satti o 3-5 zibidide ynei sanatci olmsulardi baktiki ahemt kaya gitmeyene kadar onlarin ünü cikmaz ortaya attilar vatan haini Adam kürt oldugunu diyor delikanli ozaman kim Tv nin önünde kürt oldugunu acikladi korkak ibo gibi degil !!! Adam kürtüm deyincede hepiniz PKK li yaptiniz tek birsey diyorum AHMET KAYA BABASIN hadini bilmeyenler konusmasin sahsan ben kürtüm ama pkkli degilim birsürü türk arkadaslarim var kardes gibiler Kardesiz zaten

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ipe sapa gelmeyen iddialar arak ahmet kayayı karalamak hiçbir yorumcunun haddine değildir.çamur atanlar ancak kapatasçı ve .... z olanlardır.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ben şahsen ahmet kayayı hiç sevmiyorum kadiri desevmem ahmet türkiyeden neden kaçtı araştırın çatal atıldı diyemi kaçtı hayır pkk nın parakaynağı olduğu ve destekçisi olduğu tespit edildiği için vede türklere çok büyük hakretlerde bulundu vetürk düşmanıydı arabamı....lara bıraktım kaçtım demedimi vede kadir onun sucusudur anlayana.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Yürü len deli kadir..