KATEGORİLER

Afrika yerlilerinin vahşi av taktiği +18

Afrika yerlilerinin vahşi av taktiği +18
Yorumlar
500 karakter kaldy...
Adynyz :
GÖNDER
  • VAHŞİLER !!
    17 gün önce

    Aç kalmamaları için avlanmaları gerek ama YAVRUSU OLAN SU AYGIRINI öldürüyorlar,merhamet yok! tabi su aygırını,çitayı, fili avlamamaları gerektiğini birileri öğretse! Çok yazık, çitayı da kürkü için olabilir.Filinde dişlerini satacaklardır.Böyle olunca hiç de doğal yaşamıyorlar değil mi !

  • ali
    14.08.2014 18:14:57

    Hayvaları gördümde insanlar nerede

  • EMİN ÖZKAN
    26.05.2014 07:16:17

    AFİRİKALILAR HİÇ KENDİLERİNE SOROYOLARMIDIR NEDEN BU HALLERDE OLDUKLARINI EMİN OLSUNLARKİ HAKETTİKLERİNİ YAŞIYOLARDIR KINIYORUM.

  • mehmet baydar
    04.05.2014 19:03:33

    Yorum yazmak için tıklayın...

  • sanane
    03.04.2014 17:57:09

    ne diyebilirim ki insanları kandırıyordunuz

  • mtn
    22.01.2014 17:19:24

    bu ne ya av neysede filden avmı olur bunlar da cok abartmış yamyamlıktan ötesi

  • jem
    14.12.2013 16:23:10

    onlar hayvanları öldürüyorlar bizler onlar kadar aç kalırsak bibirimizi yeriz buna emin olun

  • arap maksut
    02.12.2013 17:32:41

    fili niye vuruyolar götoşlar

  • insan
    12.04.2013 20:53:26

    akılsızlık Avlanmanın da kendine göre bir kuralı olmalı.

  • highead
    19.03.2013 20:32:39

    bu doğal bi olay avlanmak genlerimizde var hiç vahşi olarak görmedim. asıl vahşi şekilde işkence edilerek öldürülen hayvanlar buzdolaplarınızda.

  • antalya çılgın
    23.02.2013 21:24:10

    arkadaşlar ilkel yöntemlerden diyosunuz adamların ilkel silahı kullanmış oldukları silah siz olsaydınız neyle öldürecektiniz merak ediyom bizim için anormal onlar için gayet normal ben katılıyorum insanlara yaşamak için öldürmek gerekiyor:::::????

  • manisa_erciyes
    24.11.2012 10:10:19

    adamlar tam yamyam

  • cocelli
    24.09.2012 03:31:01

    simdi burda hangi si hayvan onu bilmiyorum kacanmi yoksa kovaliyanmi

  • kamil kamilov
    25.08.2012 18:25:54

    biri şunlara silah versin bu ne la

  • haydar
    12.08.2012 13:39:53

    helal olsun koçlarım benim

  • alpayselim
    26.07.2012 15:29:29

    ne var bu insanlar açlıktan ölse daha mı iyi yani sizin yediğiniz bonfileleri siz öldürmüyorsunuz diye medeni mi oldunuz şimdi sizde o kadar aç kalın bakalım neler yapıyorsunuz.

  • hakan
    25.07.2012 18:21:54

    gerçek deil

  • m.sadık
    25.07.2012 17:16:04

    bunun adı av değil vahşi bir işkence

  • benene
    25.07.2012 11:06:38

    adamlar harbi laik.bunların bedeni tamamen açık olduğu için bunlar bizim laiklerden daha medeni .

  • sefa
    24.07.2012 20:26:20

    hiçbir vahşilik yok yaşamak için öldürmüşler

  • hlk
    24.07.2012 15:54:32

    yasamak ıcın av caiz mi?ya onların yerinde biz olsak ne yapardık?

  • pehlivannn
    30.06.2012 21:52:26

    hayvan öldürmenin de bir şerefi vardır. Ama zaten bu insanlar cahil ve aç insanlar ya avrupalılara ne demeli

  • Adabı Olmalı
    27.06.2012 18:28:08

    O fırlattıklarınız yanlışlıkla size saplansa ya!

  • icimen
    27.06.2012 08:32:47

    siz de aç kalın parçalarsınız valla, yerliler de oxford vardı da okumadılar mı, adı üstünde yerli .....

  • gerçekçi
    27.06.2012 08:24:04

    ahid sacma sapan konusma. bazı arkadaşların dediği gibi ispanyada yapılan boga güreşi gibi yapmak dahamı iyi. bu yerliler karınlarını doyuruyorlar buna mecburlar zevk için öldürmüyorlar

  • Cobanoglu
    27.06.2012 08:22:20

    bunlar yerli hayatta kalmak ve yemek için avlanıyorlar siz spor için avlananlardan korkun

  • Real
    27.06.2012 07:53:46

    Tabi vahşiler. Sen hangi yöntemlerle öldürülüp kesilip sofrana kadar gelen eti yerken vahşi olmuyorsun, yiyecek yemeği olmayan bu insanlar doğa koşullarında karınlarını doyurunca vahşi oluyorlar. Sizler daha vahşetin ne olduğunu bilmiyorsunuz

  • Vahşet...
    27.06.2012 07:11:45

    Vahşeetttt....

  • yaser
    27.06.2012 07:05:31

    şu görüntülerden sonra anladımki insandan vahşi bir yaratık yokk...

  • fero
    27.06.2012 07:00:16

    otçul hayvanları öldürmelerine bişey demiyorumda leoporu ve fili öldürmeleri kötü olmuş

  • halo
    27.06.2012 06:53:36

    zombi filmi gibi

  • ali t.
    27.06.2012 06:41:18

    bu av değil arkadaşlar çekim yapabilmek için bütün insanları yapyotmışlar baksanınzsa ne yaptıklarından bıle haberlerı yok 100 kişiyle avmı olur hem adam avını öle alıp sağa sola sallamazzz dıkkatlı ızleyın..

  • vahşi hayvanlar
    27.06.2012 06:27:04

    ulan karınarını doyuruyorlar diyen öküzler, çitayıda mı yiyecekler bunlar. adamlar canlı ne varsa öldürüyorlar. su aygırını mı yiyecekler. lan dingiller normal karşılıyorsanız sizde gidin kardeşlerinizn yanına

  • Altay Sungurlu
    27.06.2012 06:20:22

    Bunlar çok vahşi canım, Doğal yöntemlerle avlanarak yiyeceklerini karşılıyorlar. Biz çağdaşlar gibi ellerine bir otomatik silah alıp hepsini tarasalar ve hayvanın kurtulma gibi bir şansı olmasa çok güzel olurdu.

  • can hakan
    27.06.2012 06:07:29

    vahşiler bile bunlardan daha insaflı.Ha bir çeşit hayvan avlasalar her neyse ama çeşit çeşi leopar,fil,su aygırı... yakında bizide vahşice avlamaya gelirler

  • ömer y
    27.06.2012 05:55:15

    reailiste katılıyorum adamlar en azından yoksulluk içindeler avladıkları hayvanlarla yaişamlarını sürüdürüyolar bide elit avcılar var vahşi olmayanlar onlarda zevk olsun die eller,nde otomatik silahlarlarla bi seferde 300 500 bıldırcın çulluk avlıyolar hemde hiç ihtiyaçlarının olmamasına ragmen şimdi kim vahşii saygılar

  • asd asd asd
    27.06.2012 05:50:59

    zevkine öldürdün mu sorun yok ama karnını doyurmak ıcın avlandın mı auww. şaka mısınız la siz bela okuyanlar. madem hosunuza gıtmedı buyrun gıdın adamların hergun karnını doyurunda gorelım. şu boş yere okudugunuz belalar var ya heh onların hepsi size geri dönuyor. durduk yere bela okumak büyük gunahdır. cahillik yapmayn.

  • cengizz
    27.06.2012 05:19:39

    hayat da kalmak için öldürüyorlar zenginler gibi macera veya safari olsun diye değil

  • hasan sadme
    27.06.2012 05:18:33

    işte gerçek hayat bu bizim yaşadığımız vahşet

  • kasap
    26.06.2012 21:58:47

    bence kesinlikle gerçek değil, buz gibi montaj...

  • Anadolu
    26.06.2012 21:56:24

    ne yapsınlar :)

  • Vahşiymiş
    26.06.2012 21:00:48

    Vahşi mi? Siz kasap dükkanı açtınızda onlar mı gelmedi. Nasıl bir zihniyet yaa. kendileri çatal bıçakla yemek yemeyi biliyor diye medeni oluyorlar. Adamlar aç kalmamak için doğal yollardan besleniyorlar vahşi oluyor. Dünyanın türlü türlü haline bak :)

  • vahşiler doğrudur
    26.06.2012 20:59:38

    ama bu insanlar eğlence için yapmıyor bunları karınlarını doyurmak için, sizin yemekleriniz önlerinize serilip beğenmezlik yaparken onlar doymak için canlarını tehlikeye atıyorlar. vahşet varsa insanlığa kolaylık sağlıyan teknoloji var ya oraya uğratılmamış olmasıdır. hala odunlarla avlanıyor olmaladır

  • mehmet
    26.06.2012 20:40:07

    adamlar ne yapsın gidip rica mı etsin gel bize yemek ol açız mı desin hayvanlara :) yada silah ticareti mi yapsınlar :) unutmayın o insanlar aç oldukları için bunu yapıyorlar orda kasap yok ki gidip et alsınlar :) birde bela okuyorsunuz :)

  • Veya
    26.06.2012 20:39:11

    Eleştirenlere; doğanin kanunu bu...

  • Vejeteryan
    26.06.2012 20:26:11

    Allah belanizi versin.

  • nuri
    26.06.2012 19:15:01

    vahşet birileri buna dur desin

  • vb
    26.06.2012 18:01:56

    lan bi taneside atmayı bilmiyor bari adam gbi vurda acı çekmsin hayvan afrikada ymk yok eywallahta acı çektrmeyn bari

  • ümit yıldırım
    26.06.2012 17:58:14

    soyunuz kurusun sizin, yavruları olan hipopotama bile vahşice saldırmışlar

  • dodge
    26.06.2012 17:04:56

    avlanmanında bi şerefi var etin bile bi kesilme tarzı var.. kültürüne .......ğum

  • kürşad
    26.06.2012 16:34:49

    avlancaklar tabi ne yicekler?

  • karaderinlik
    26.06.2012 15:40:38

    video ya kaydetmemek şarti ile her turlu katliami yapabilirsiniz.hayatı boyunca tonlarca tavuk,balik ve kirmizi et tüketen fakat bir kere bile tavuk kesememiş olan bizim gibi medeneni,yuksek ahlaki degerlere sahip insanlar için bu goruntuler hakkaten çok yıpratıcı.bu vahşi arkadaşları esefle,teessüfle kınıyorum.ve bu goruntuleri vahşi bulan tüm arkadaşlarım adina VAHŞİ olan bu kardeşlerimizi VEJETERYAN olmaya davet edıyorum.(yanliz yiyecegimiz bitkileri kopartirken kibar olursak memnun oluruz)

  • akıllı insan neden doğruyu bulmaz
    26.06.2012 15:34:41

    vahşi görüntüler öz. anne hayvanları ve yanındaki minik yavrularını avlamaları yanlış insanlık biraz insaflı olsa dünyada hiç bir vahşet olmazdı ama nafile insan kan akıtıp fitne fesat çıkarmada tek varlık .hayvanları bile avlarken merhametli olmalı ama nerde insan her yerde insan ..

  • mca
    26.06.2012 15:06:10

    bizdede bunların molotoflularından var...

  • afiyet olsunBB
    26.06.2012 14:56:26

    türkiye suriyede savas holaganligi yapanlar insan avindayken,bu insanlar karinlarini doyurmak icin bi kac hayvan avlamis cokmu...

  • mehmet
    26.06.2012 14:54:51

    kasaptan mı et alacaklar kendinizi onların yerine koyun bi bakalım.kasaptan mı alacaklar

  • realist
    26.06.2012 14:02:21

    :) gerçekten vahşi bunlar .Lazerli dürbünlü silhlar pusu kurup soylarını kurutan kadar avlanamıyorlar. vahşi bunlar

  • enes
    26.06.2012 14:01:45

    yaziktir günahtir beee. yabaniler

  • mehmet hamburg
    26.06.2012 14:01:36

    ahid bey sen orda olsaydin beterini yapardin ,simdi burda hava atip allah belanizi versin deme,

  • hgfh jkjhg
    26.06.2012 14:00:57

    ulan ahid manyagı adam açlıktan ölse bu seferde afrika hükümeti için bela okursun sen işine bakarsın belanı okur gidersin adamlar ne yiyecek

  • ZEKO
    26.06.2012 14:00:27

    ALLAH HEPSİNİN BELASINI VERSİN.

  • jojo
    26.06.2012 13:59:46

    iyide bunlar av partisi veya boğa güreşi yapmıyorki. karınlarını doyurmak için avlanıyorlar. ellerindede avlanacak başka silahları yok.sen gelişmiş toplumlarda bunları zevk için yapanlara bela oku...

  • Turka
    26.06.2012 13:56:55

    Yiyecekleri için bir şey söylenemez zaten ateşli silah kullanmıyorlar. aç mı kalsınlar? İspanyada arenada yapılan eziyete ne demeli?

  • antu emre
    26.06.2012 13:55:47

    insanlığın bittiği an...

  • Velid
    26.06.2012 13:55:41

    Onlarda bi şekilde karınlarını doyuracak bunda pek abartı bulmadım ztn denildiği gibi vahşi yerliler o kadar sürü gibi insan ne yicek ne içcek ee hep türkiye yardımda edemez bırakın avlanasınlar...

  • aaaf
    26.06.2012 13:55:33

    tansiyonum düstü... bu nasıl birseydir böyle yaa..

  • hakan
    26.06.2012 13:54:50

    yemek için öldürüyorlar elin avrupalısı gibi para verip zevkine vurmuyorlar hayvanları

  • **
    26.06.2012 13:53:38

    Vahşilik böyle bişi olsa Gerek.

  • bülent bakar
    26.06.2012 13:53:08

    bu ne arkadaş koyacak başka bir video bulamadınızmı

  • ınsaf
    26.06.2012 13:50:26

    allah kahrı kazab etsın sızı

  • afyonlu
    26.06.2012 13:49:27

    diyemessinki adamlar ve gayet dogal sen kasaptan aliyorsun neden ihtiyacin var ete,,aynen onlarda

  • yufka yürek
    26.06.2012 13:47:05

    kendimi hiç iyi hissetmedim. öldürmenin de bir şerefi olmalı. mümkün olan en az acı verecek şekilde ızdırap vermeden öldürmeli insan olan. bu arada bunlar bu kalabalıkta en az öldürdükleri hayvanlar kadar kendilerine de zarar veriyordur. bu kalabalıkta salladıkları mızraklar muhakkak kendilerinden birilerine de zarar veriyordur. bunlara acilen tarım ve hayvancılığı öğretmek lazım..

  • ahid
    26.06.2012 13:40:15

    Allah belanızı versin diyorum başka da bir şey demiyorum diyemiyorum...