KATEGORİLER

Adnan Menderes'in ilk kez yayınlanan ses kaydı

Yorumlar
500 karakter kaldy...
Adynyz :
GÖNDER
  • ahmet
    03.01.2014 21:42:08

    turgut ozalı goturdunuz menderesı goturdunuz allah rahmet eylesın ama sayın recep tayyıp erdoganı yedırmeyızzzzzz

  • gerçekleiri söylemeyi severim
    18.09.2012 07:39:12

    bu saygı değer adamı asanlar allahından bulsun

  • sabreden
    04.01.2012 00:00:23

    yorumlardan anlasılıyokı hala bu vıcdansız darbecı ınancsız kısılıyetsız ınsanlara destek cıkan oluyo sızınde onlardan farkınız yok kım bu ulkede bır agac dıkmeye kalksa hemen karsısına dıkılırsınız allah rahet eylesın adana menderes basbakanımıza ama su da bı gercek bu dunyanın ahıretıde var orda kım konusacak o zman ınsaallah hepımız sahıt oluruz kım kımı neyle sucluyo kım haklıymıs o zman bellı olur burda kendı kendınızı kandırdınız ama sunuda unutmayın kı bu ulkede ne adana menderesler tukenır nede tayyıpler sıze ınsaallah dogruyolu gosterır

  • vatan
    25.12.2011 09:46:16

    allah rahmet etsin........ O NU asanlara ama.

  • llkhkj
    01.12.2011 05:19:57

    yazıklar olsun

  • mine
    21.11.2011 16:43:54

    bugüne kadar gelmiş karakterli tek adam ah şimdi olsaydın :(

  • hıdır
    03.09.2011 14:49:32

    siz afyınmu cekiyonuz ne bu haliniz memlemekt işkal altındaydı bunlar normal rütün işler

  • nahit
    27.05.2011 11:08:14

    sadece yorumla kalmıyoruz ihtilalde yapıyoruz alkışlar akp\\\'ye

  • ahmet
    27.05.2011 03:34:58

    chp\\\'nin h si hainliği simgeliyor. delili de tarihtir. inönü\\\'den itibaren kim gelmişse chp adına yandaşlarını beslemiş yetmemiş muhaliflerini de sindirmiştir. Allahın laneti onların üzerine olsun. ki olmuş da zaten. hepsinin soyu kesik ebter oldular.

  • mevlüt
    01.01.1970 00:33:31

    Harbiden de açın bi okuyun adam gibi adamdı.
    Aldığı her parayıda cebine atana bir adam yargılanırken avukatların en iyisini ayarlar ancak adnan menderesin avukat ayarlicak parası bile yoktu ayıp be utanın sanki Ecevit dönemi çok parlaktı sanki İnönü dönemi çok parlaktıda bana gelmişler menderesi kötülüyolar..16 yaşındayım senin yaşını bilmiorum ama sendende düşünce yönünden ve bilgi birikimi yönünden daha zenginim (culsuzz)

  • tuncel
    01.01.1970 00:33:30

    adnan menderes borc almıs borc batagına suruklemıs turkıyeyı :) ya ne sacma sapan fıkırler atıonuz ortaya.. adam aldıgı parayı sımdı kı hukumet gıbı cebıne mı ındırmıs bıraz acıp okuyun o gunun yatırımlarının nereye oldugunu ondan sonra bısıler soyleyın kulaktan dolma fıkırlerle yasıyorsunuz cok yazık

  • Culsuz
    01.01.1970 00:33:30

    Adnan Menderes\\\'i halk kahramanı yapmaya çalışanlar size söylüyorum.Türkiye\\\'nin şu zamana kadar süren borç batağı haline dönüşmesinin en büyük sorumlusu Menderes\\\'tir.Aklınızı başınıza alın.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    bu kararı veren savcı yada hakımler demıyorum adamlar.yatmaya ne bır mezar nede kefen bulurlar ınsallh.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    konuşturmuyo bile satılmış herif bi elime geçirsem bu şerfszi

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    alçaklar hıc dusunmedınızmı kendı basbabakanını asan ulkekenın evlatlarının hesap sormıyacagını

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    o hakim degil o chp nin avukatı.. adnan menderes ruhun saad olsun...

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    şunu tüm dünya bilsin biz türkler osmanlı torunlarıyız ama içimizde ahinler var haladaha var ama inanıyorum o yüce osmanlı ruhu geri geliyor.
    ALLAH bizimle olsun kardeşlerim.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    HAKİM DEĞİL CHP NİN AVUKATI

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    İŞTE CHP BUDUR KILIÇTAROLUDA BU AYNI ZİHNİYET .BUNLARDA ZİHNİYET DEGİŞMEZ.ALLAH RAHMETETSİN MENDERESE,

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    allahım bunları affetme yüce allahımben bu insanlardan şikayetçiyim hakkımı\nhelal etmem allah belalarını versin kahrolsun chp

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    darbeci ve darbeci kafalıların hepsinin Allah belasını versin

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    SUCSUZ BİR İNSANI ASMIŞ KUKLALAR KATİL CUNTACILAR SİZLER VE SİZİN GİBİ DÜŞÜNEN CUNTACI UTANMAZ PİSLİKLER SİZLER HER ZAMAN KABETTİNİZ VE KAYBEYMEYE MAHKUMSUNUZ YAŞASIN DEMOKRASİ YAŞASIN AKP

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    allah gani gani rahmet eylesin sayın başbakan.o zalim ağalar ise lanetli tükrükleimizde boğulurlar inşaALLAH..

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Hakim sanki chp uyesi gibi konusuyor, sevindirici olan sey ise chp sozculeri gibi konusan YOK,yargi,TSknin bir takim uyeleri suan ayni seyleri dillendiremiyor olmasidir. Buda buyuk bir basaridir demokrasi adina.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    o zamanki hakimleri tebrik ediyorum vatanini milletini vataninin milli varliklarini satanlarin sonunun ne olucani herkez görsün.insallah receb bey ve yandaslarinin sonuda böyle dar agacinda biter.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    arkadaş bu kadar yanlı argı olurmu adamcağızı konuşturmamamış bile hakim direk cezasını kesmiiş bunlara öbür tarafta nasıl hesap vecek acaba\n

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    arkadaşlar lütfen demokrasi şehidini.Tayyiple kıyaslamayın.baksanıza hakim konuşturmuyor bile tayyip aynısını yapıyor kimseye söz hakkı vermiyor bumu bumu özgürlük anlayışınız.birde o hakime bir sözüm var allah onu nuruna ve cennetine yaklaştırmasın

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Aradan 50 yıl geçti. Rahmetli Menderes\\\'in günahlarını sırtladınız el birliğiyle. \nZaman geçti, bakalım şimdi haliniz nicedir?

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ALLAH,adnan menderes\\\'e rahmet ve mağfiret\neylesin,o hakimin de geberdi ise de sağ isede\nbelasını hem bu dünyada he de ahirette versin.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    inönü kayseriye sokulmamış diye başbakanı sıkıştırıyor ne büyük iş kayseriye girmemişde nolmuş gebermiş mi inönü hayret yaa

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Adnan menderes ne oldum delısı oldu ama sonu fazla uzun surmedı abd ye turkıyeyı sattı menderes bugun darbeye hayır dıyenler ıyı dusunsun

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    hakime bak konuşturmuyo yaaaa

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    elbet herkes adalet önünde hesap verecek tayyib erdoğanda iktidarı ele geçir kafana göre milleti böl parça parça vatanı sat muhalefeti taşlat dolaylı yollardan sonra cuntacı deyin yokya buişler sırayla az kaldı sıranız

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Darbe değil DEVRİM dir.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ALLAH TÜM CUNTACILARIN, DAHA SONRA PARTİ KURUP MİLLİYETÇİ KESİLENLERİN BELASINI VERSİN

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Astınızda ne oldu?ona herkes rahmet okurken,siz ve sizin gibi darbecilere hergün lanet okuyor.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Yazıklar olsun bu zihniyete...Gerçekten utanıyorum o tarihte yaşananlardan...Bir başka ülkenin vatandaşı ile sohbet ederken bana kalkıp bu yaşananlarla ilgili bir şeyler sorsa utancımdan yerin dibine girerim..Bizim böyle yaşamamıza sebep olanların bu olayları bu ülkeye reva görenlerin allah belasını versin..menderes yaşıyor olsaydı ve imralıdaki kelenin nasıl balla börekle beslendiğini görseydi ne derdi acaba..

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    ALLAH hepinizi Cehennemin en derin yerinde ebedi misafir eder inşallah Alçak darbeciler... size söyleyecek başka söz bulamıyorum.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    şerefsiz cuntacılar.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    cuntacilar chp hapsirdi senin hatan diye insan bile asarlar bu kadari adi mahlukat bunlar insan demiyorum

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    bu nasıl bir yargılamadır! konuşmasını tamamlamasına bile müsade etmiyorlar. sesleri nasılda gür çıkıyor. senin ananı belleyecez adnan boşuna çırpınma der gibi. ayrıca sayın menderesin sesindeki bitkinlikte gayet aşikar

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    hakimin sesine benzemiyor. sonradan seslendirilmiş olabilir.

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    bunları dinledikce insan kahr oluyor ismet inenü bu ülkenin başında bir cıbanmış kayseriye giremedi diye adnan başbakanı astırma sebebi yapmış nasıl böyle adalet olur allah böyle sıkıntılardan vechpden ve mhpden korusun çünki idamın sebeblrindendir bunlar

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    BU NASIL ŞEREFSİZ BİR SORGUDUR YA ADAM MENDERESİN CEVAP VERMESİNE BİLE İZİN VERMİYOR! ZALİMLER İÇİN YAŞASIN CEHENNEM!

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    darbeyi ve darbe dilencilerini kiniyorum.yaziklar olsun

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    o adamin Hakim oluguna inanmıyorum eğer gerçekten hakimse bizim adaletimizin hukuğumuzun yerlerde süründüğünün kanıtıdır. Karşında başbakan var terbiyesiz ukela pislik yazık çok yazık.Bu Millet HER 27 mayısta menderesi rahmetle anarken sizden nefret edecek ve sizden de iğrenecek

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Dirimden korkmayacaktınız. Ama şimdi milletle el ele vererek, Adnan Menderes

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    bir hakim başbakanla bu şekilde konuşamaz çünkü bu kadarına kesinlikle ama kesinlikle hakkı yoktur!! böyle bir ukalalık görülmemiştir.. zaten adnan menderesi tutukladıkları ilk gün idam etmeyi kafalarına koymuslar.. kendini savunmasına bile izin vermiyor hakim.. yazık oldu gidene!!!

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    hakim mi savcı mı bilmiyorum ama son derece ukala bir soru sorma tarzı var ve sorulara cevap almadan sanığı konuşturmadan bildiğini okuyor, cevaplarıyla dalga geçiyor.. mahkemeyi hiç kurmasaydılar daha anlamlı olurdu. bu gün bu ülkede pkk lılara bile böyle davranılmıyor. yazık! çok yazık! darbelerin canı cehenneme!!!!!!!!!!!!

  • misafir
    01.01.1970 00:33:30

    Sayın Menderes, sizin şahsınızda Türk Milletine bu acıları çektiren vatan-millet düşmanlara beddua etmek ve onlar için cehennemi dilemek boynumuzun borcudur. Ayrıca kanımızın son damlasına kadar size ve Türk Milletine bu acıları çektirenlere karşı mücadelemizi sürdüreceğiz. Muhtaç olduğumuz kudret damarlarımızdaki asil kanda mevcuttur!