KATEGORİLER

Adnan Hoca: Neden güzel kadınlarla konuşuyorum

Adnan Oktar, Beyaz TV'de katıldığı Medcezir programında, neden sürekli güzel kadınlarla sohbet ettiğini açıkladı.
Yorumlar
500 karakter kaldy...
Adynyz :
GÖNDER
  • yasemin
    17.03.2013 20:03:01

    gahletin böylesine pes dogrusu anca kendilerini kandırıyorlar allah ıslah eylesin

  • ÖMEr
    25.07.2012 01:17:21

    Bu nasıl bir adamdır. Konuşmalarında hiç bir islami kaide yok.! İslam bu adamın neresinde acaba?

  • gülnaz perişan
    17.11.2011 22:50:03

    yakışıklı adnan hocam sana aşığız ailecek seni seviyoruz

  • nur
    17.11.2011 22:45:53

    kim bu kendini bilmez ki bediüzzamanın has talebeleriyle kendini bir zannediyor.o zat senin gibi bir adamdan istiaze ederdi.

  • isimsiz
    17.11.2011 18:13:56

    helal olsun

  • Özkan
    17.11.2011 17:52:48

    Sayın Adnan Bey çok güzel konulara değindi. Son derecede kararlıydı.Çok hoşuma gittiHelal olsun.ALLAH yardımcısı olsun.

  • misafir
    17.11.2011 13:01:41

    Adnan Hocam Allah senden razı olsun. İslam\\\'ın herkese tebliğ yapılabileçeğini bize gösterdin.

  • Lanetli Adam
    17.11.2011 12:21:53

    kimse çirkinlere sahip çıkmıyor...

  • vatandaş
    17.11.2011 11:16:43

    kediavcısı diğe yorum yapan arkadaş çok seviyesizsin. Kadınlara gelince güzel çirkin diğe ayıranlar güzel kadınları yakından tanımadıkları için öğle konuşuyorlar hepsinin bir eksiği var örneğin sarışın kızların %90 nın evi çok pasaklı olur.

  • nasıl?
    17.11.2011 10:46:50

    çarşaflı kız arkadaşlarım(!)

  • kediavcisi
    17.11.2011 10:33:38

    ah adnan agzinin tadini biliyorsun hahaha :-) kedi kedi

  • ali
    17.11.2011 10:12:33

    baştan sona hahahahahaha çok komik

  • kaldırım
    17.11.2011 10:03:35

    Gerçekten 2 saatlik programda Adnan Hocamız 1 dakikalık bir iltifat etmiş bütün haber siteleri bunu haber yapıyor Arkadaşlar hatırlatıyım magazin haberleri daha çok okunuyor Adnan hocam bu iltifatı yapıp herkesin bu programı dinlemesini kendisini takip etemesini sağlıyor uyanıklık yapıp hocamızı toplumun gözünden düşürmeye çalışan internet sitelerine çok teşekkür ediyoruz biz istesek bu kadar tanıtamayız Hocamızı.Sayenizde Herkes Dünya Gerçeklerini duyuyor maşaAllah.

  • AHMET FARUK
    17.11.2011 09:49:37

    Kadınlara iltifat edince hepsinin yağları eriyor. Nagehan Alçı 3.dakikadan sonra dağıldı zaten.

  • TÜRK
    17.11.2011 09:40:07

    HAY MAŞAALLAH BENİM ARSLAN HOCAMA BİR NUR BİR İLİM DERYASI BİR KOÇ YİĞİT BİR SAMİMİ DİNDAR BİR ALLAH DOSTU , BİR ARSLAN ELHAMDÜLİLLAH

  • kusura bakma
    17.11.2011 09:13:42

    Adnan Hocayı Her Yerde Savunurdum Ama Güzel-Çirkin İnsan Ayrımı Hoş Değil Bu Arada Nagehan Alçı Vatan Hainidir Asker Düşmanıdır

  • Oktarred.
    17.11.2011 09:08:35

    Yahu bu adam bir kere Allahın yarattığı ve ayrıca en güzel olarak yarattığı insanları güzel çirkin diye sınıflara ayırmakta ne deyim Allah hidayet buyursun.

  • yusuf
    17.11.2011 09:07:11

    tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş... o kadar!!!

  • İsmail Ağa
    17.11.2011 09:02:39

    Yüce Allah, Resulullah (S.A.V)\\\'e bir Kuran Ayetinde \\\"GÜZELLİKLERİ HER NE KADAR HOŞUNA GİTSEDE artık sana evlenmek yoktur...\\\" diye emreder. Demekki Resulullah\\\'ta seçici davranıyormuş... Ayetle sabittir!

  • live from ankara
    17.11.2011 08:57:47

    very big cat :)

  • ankaralı
    17.11.2011 08:51:19

    very big cat

  • siirtli
    17.11.2011 08:49:05

    bediuzzamanı görmüşmüde onun has talebesi olmuş....

  • BURDURLU
    17.11.2011 08:39:36

    ALLAH HİDAYET VERSİN.YANLIŞ YAPIYORSUN ......

  • ehli beyt dostu
    17.11.2011 08:27:26

    adnan bey söylediğiniz hadis haber-i vahittir.insanları yanlış yönlendirmeyin acaba resulullah yaşasaydı seni tastik edermiydi allah seni doğru yola sevletsin...

  • cemil demir
    17.11.2011 08:24:07

    bediüzzaman ı ağzına alma...

  • islam
    17.11.2011 07:54:30

    bediüzzaman bunu kabul ediyormu talebeliğe

  • ISPARTALI
    17.11.2011 07:53:53

    allah akıl fikir versin

  • adnanci
    17.11.2011 07:48:52

    rasim ozan kütahyalı yetişse bari adnan hoca mevzuya girmiş

  • Argor
    17.11.2011 07:06:23

    Oktarın, videonun en sonunda, hadis diye bahsettiği cümle, Sevgili Peygamberimize ait değil, uydurma bir rivayettir (Meşhur hadis bilgini Sağanî). Bu hem Peygamberimizin evliliği teşvik eden sağlam hadisleri ile çelişmektedir hem de akla aykırıdır. Çünkü böyle bir davranış otomatik olarak insan neslinin yaklaşık bir asır sonra yok olmasını gerektirmektedir. Bu da Sünnetullah\\\'a aykırıdır.
    Hatta Müslüman neslinin sona ermesine sebep olacaktır ki bu da akla aykırıdır.

  • ekol
    17.11.2011 07:03:53

    helal sunucu...

  • falan filan