KATEGORİLER

Adnan Hoca: Neden güzel kadınlarla konuşuyorum

Adnan Oktar, Beyaz TV'de katıldığı Medcezir programında, neden sürekli güzel kadınlarla sohbet ettiğini açıkladı.
Yorumlar
500 karakter kaldy...
Adynyz :
GÖNDER
  • yasemin
    17.03.2013 20:03:01

    gahletin böylesine pes dogrusu anca kendilerini kandırıyorlar allah ıslah eylesin

  • ÖMEr
    25.07.2012 01:17:21

    Bu nasıl bir adamdır. Konuşmalarında hiç bir islami kaide yok.! İslam bu adamın neresinde acaba?

  • gülnaz perişan
    17.11.2011 22:50:03

    yakışıklı adnan hocam sana aşığız ailecek seni seviyoruz

  • nur
    17.11.2011 22:45:53

    kim bu kendini bilmez ki bediüzzamanın has talebeleriyle kendini bir zannediyor.o zat senin gibi bir adamdan istiaze ederdi.

  • Sessizyolcu
    17.11.2011 20:23:53

    Allah insanların dışına bakmaz,Allah için sadece takva önemlidir.Adnan Oktar ille de güzel olacak der.
    Peygamber efendimiz (SAV) gün geldi aç yattı,bu işine geldiği için Hz. Süleyman (A.S.)\\\'ı kendisine örnek alıyor
    Namaz kılıyor musunuz sorusuna cevap vermedi atladı,geçiştirdi
    Siz Mehdilik konusunda kendinize hüsn-ü zan besliyorsunuz değil mi sorusuna,\\\"sen ne şeker şeysin öyle\\\" diyerek hayır diyemedi (evet dese gözden düşecekti)
    Kitapları kendi yazmadığını itiraf etti. Daha ne olsun artık yani

  • isimsiz
    17.11.2011 18:13:56

    helal olsun

  • Özkan
    17.11.2011 17:52:48

    Sayın Adnan Bey çok güzel konulara değindi. Son derecede kararlıydı.Çok hoşuma gittiHelal olsun.ALLAH yardımcısı olsun.

  • Ayşe
    17.11.2011 16:49:59

    Sayın Adnan Oktar insanların kafalarındaki tabuları yerle bir ediyor. Yılardır din diye benimsenmiş olan bütün yobazlıkların altını üstüne getiriyor. Allah razı olsun Adnan Hocam\\\'dan

  • mert
    17.11.2011 16:33:33

    soruların cevaplarını çok açık verdi Adnan Oktar. Gayet akıllıca cevapladı. İnsanlar güzel bir şeyi gördüklerinde övmedikleri için garip geliyor. bu bir büyü gibi çökmüş insanların üzerine.

  • sedef ballı
    17.11.2011 15:03:58

    Sayın Adnan Oktar programda ne yapmak istediğini çok güzel açıkladı. Neresi tam olarak anlaşılmadı ben de onu anladım. Adnan Oktar

  • misafir
    17.11.2011 13:01:41

    Adnan Hocam Allah senden razı olsun. İslam\\\'ın herkese tebliğ yapılabileçeğini bize gösterdin.

  • Lanetli Adam
    17.11.2011 12:21:53

    kimse çirkinlere sahip çıkmıyor...

  • vatandaş
    17.11.2011 11:16:43

    kediavcısı diğe yorum yapan arkadaş çok seviyesizsin. Kadınlara gelince güzel çirkin diğe ayıranlar güzel kadınları yakından tanımadıkları için öğle konuşuyorlar hepsinin bir eksiği var örneğin sarışın kızların %90 nın evi çok pasaklı olur.

  • nasıl?
    17.11.2011 10:46:50

    çarşaflı kız arkadaşlarım(!)

  • kediavcisi
    17.11.2011 10:33:38

    ah adnan agzinin tadini biliyorsun hahaha :-) kedi kedi

  • ali
    17.11.2011 10:12:33

    baştan sona hahahahahaha çok komik

  • Mimar Sezen
    17.11.2011 10:05:06

    Dün akşam dikkatimi çekti, bu programı ben de izledim. Adnan Bey her sorulan soruyu çok güzel bir şekilde ifade etti. İmanın vermiş olduğu heybeti, güzelliği, güç ve kudreti anlattı. Hz. Süleyman devrinde de bu şekilde bir hayat tarzının olduğunu İslam\\\'ın yobazlığın yansıttığı şekilde olmadığını açıkladı. Programda dinlediğim kadarıyla şuna emin oldum ki Adnan Oktar bayanlara da gerektiği gibi sahip çıkıyor onları içten övüyor, yüceltiyor, seviyor ve saygı duyuyor. Daha ne olsun...Örnek alınmalı

  • kaldırım
    17.11.2011 10:03:35

    Gerçekten 2 saatlik programda Adnan Hocamız 1 dakikalık bir iltifat etmiş bütün haber siteleri bunu haber yapıyor Arkadaşlar hatırlatıyım magazin haberleri daha çok okunuyor Adnan hocam bu iltifatı yapıp herkesin bu programı dinlemesini kendisini takip etemesini sağlıyor uyanıklık yapıp hocamızı toplumun gözünden düşürmeye çalışan internet sitelerine çok teşekkür ediyoruz biz istesek bu kadar tanıtamayız Hocamızı.Sayenizde Herkes Dünya Gerçeklerini duyuyor maşaAllah.

  • Zehra
    17.11.2011 10:01:28

    Adnan Oktar yobazlığı yerle bir ediyor. Çok şükür ülkemizde modern Müslümanların oranı artıyor.

  • Zeliha
    17.11.2011 09:52:27

    Adnan Oktar harika açıklamalar yaptı, dün akşam çok güzel bir program oldu. A9 TV den de sürekli takip ediyorum programları.

  • AHMET FARUK
    17.11.2011 09:49:37

    Kadınlara iltifat edince hepsinin yağları eriyor. Nagehan Alçı 3.dakikadan sonra dağıldı zaten.

  • TÜRK
    17.11.2011 09:40:07

    HAY MAŞAALLAH BENİM ARSLAN HOCAMA BİR NUR BİR İLİM DERYASI BİR KOÇ YİĞİT BİR SAMİMİ DİNDAR BİR ALLAH DOSTU , BİR ARSLAN ELHAMDÜLİLLAH

  • Bahar
    17.11.2011 09:34:44

    Adnan Oktar\\\'ın zaferi

  • melis
    17.11.2011 09:27:39

    orda sayin adnan oktari iyi anlamak lazim. diyor ki, bir insan cirkin olabilir onun da kalbi guzeldir. onunla da konusurum. ama yanindaki insanlarin guzellikleri imanlarindan geliyor. orda denildigi gibi manken kizlar degil sadece hocanin 25 yillik ogrencilerleri var. 40 yasinin uzerinde mukemmel bakim ve guzellikteler. iste bu imanin nurundandir. Allah sevgisinin Allah rizasi icin yasanilan hayattan hucrelerin beslenmesi bu yuzden de her bir hucrenin diri kalmasindandir.

  • sibel
    17.11.2011 09:19:59

    çok şahane programdı, Nagehan Alçı hep saygı ile dinledi, programın tek konusu kadın konusu değil, Adnan OKtar\\\'a yapılan kokain komplosu, kendisne ve arkadaşlarına yapılan işkenceler ve hukuki haksızlıklıkar anlatıldı,PKK\\\'nın komünist yapısından bahsedildi, nedense haber siteleri hep işin magazininde, neyse merak eden programın tamamını bulup seyretsin bence.

  • kusura bakma
    17.11.2011 09:13:42

    Adnan Hocayı Her Yerde Savunurdum Ama Güzel-Çirkin İnsan Ayrımı Hoş Değil Bu Arada Nagehan Alçı Vatan Hainidir Asker Düşmanıdır

  • Esin
    17.11.2011 09:10:32

    Adnan Oktar\\\'ın bu program zaferidir, yapılan her samimiyetsizliğe rağmen bzguna uğratmıştır.
    Nagehan hanımın her programda açık saçık gögüs dekoleli kıyafetleri giymesine rağmen bu programda kapalı giymesi ve Sizin programınızda açık kadınlar var demesi Sahtekarlığın önde gideni olmasını göstermektedir.

  • Oktarred.
    17.11.2011 09:08:35

    Yahu bu adam bir kere Allahın yarattığı ve ayrıca en güzel olarak yarattığı insanları güzel çirkin diye sınıflara ayırmakta ne deyim Allah hidayet buyursun.

  • yusuf
    17.11.2011 09:07:11

    tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş... o kadar!!!

  • İsmail Ağa
    17.11.2011 09:02:39

    Yüce Allah, Resulullah (S.A.V)\\\'e bir Kuran Ayetinde \\\"GÜZELLİKLERİ HER NE KADAR HOŞUNA GİTSEDE artık sana evlenmek yoktur...\\\" diye emreder. Demekki Resulullah\\\'ta seçici davranıyormuş... Ayetle sabittir!

  • live from ankara
    17.11.2011 08:57:47

    very big cat :)

  • ankaralı
    17.11.2011 08:51:19

    very big cat

  • siirtli
    17.11.2011 08:49:05

    bediuzzamanı görmüşmüde onun has talebesi olmuş....

  • BURDURLU
    17.11.2011 08:39:36

    ALLAH HİDAYET VERSİN.YANLIŞ YAPIYORSUN ......

  • ehli beyt dostu
    17.11.2011 08:27:26

    adnan bey söylediğiniz hadis haber-i vahittir.insanları yanlış yönlendirmeyin acaba resulullah yaşasaydı seni tastik edermiydi allah seni doğru yola sevletsin...

  • adnan
    17.11.2011 08:25:25

    Sayın Adnan Oktar Çok bilgili Çok mantıklı konuşuyor İnsalarımız bir garip kendilerini hor gören hocalara gerici yobaz diyorlar kendilerine saygı ile ilgi alaka gösterten tebliğ yapan Adnan Hocaya Senden hoca olmaz diyorlar.Her iki şekilde de hoca beğenmiyorlar istedikleri gerici yobaz açık hanımları hor gören hoca tipinin olması çünkü onu eleştirmek halt etmek kolay en önemliside çok bilgili kültürlü hanımefendilerin dindar olması birilerinin saltanatını sallıyor eskisi gibi dinle insanları korkutamıyorlar.Allah sizden razı olsun sayın Adnan Oktar Hocam.

  • cemil demir
    17.11.2011 08:24:07

    bediüzzaman ı ağzına alma...

  • islam
    17.11.2011 07:54:30

    bediüzzaman bunu kabul ediyormu talebeliğe

  • ISPARTALI
    17.11.2011 07:53:53

    allah akıl fikir versin

  • adnanci
    17.11.2011 07:48:52

    rasim ozan kütahyalı yetişse bari adnan hoca mevzuya girmiş

  • Argor
    17.11.2011 07:06:23

    Oktarın, videonun en sonunda, hadis diye bahsettiği cümle, Sevgili Peygamberimize ait değil, uydurma bir rivayettir (Meşhur hadis bilgini Sağanî). Bu hem Peygamberimizin evliliği teşvik eden sağlam hadisleri ile çelişmektedir hem de akla aykırıdır. Çünkü böyle bir davranış otomatik olarak insan neslinin yaklaşık bir asır sonra yok olmasını gerektirmektedir. Bu da Sünnetullah\\\'a aykırıdır.
    Hatta Müslüman neslinin sona ermesine sebep olacaktır ki bu da akla aykırıdır.

  • ekol
    17.11.2011 07:03:53

    helal sunucu...

  • falan filan