KATEGORİLER

20 Ermeni aşireti kendisini Kürt olarak tanıtıyor

20 Ermeni aşireti kendisini Kürt olarak tanıtıyor Yusuf Halaçoğlu tarih MHP
Yorumlar
500 karakter kaldı...
Adınız :
GÖNDER
  • fırat
    01.06.2014 12:56:25

    yasemin hanım sizin gibiler erzuruma kurtuluş savaşından sonra yerleştirildi ben kürdüm benim dedem kurtuluş savaşında HAMİDİYE ALAY komutanı iken şehit oldu. yeğeni HAYDAR BEY kurmay yüzbaşı oda şehit oldu kürtler olmasaydı doğu ve güneydoğu şuan rus ermeni ve rumların elinde idi sizin gibi sonradan gelenler sanki bu savaşlarda ataları varmış gibi konuşmasın belge koyun ortaya

  • ÇALIŞKAN
    08.05.2014 07:42:18

    Ben Jandarma Assubayı yım Erzurum Çat ilçesinde görev görev yaptım Bardakçı diye bir köyü vardır. Bir gün oraya 3-4 asker ve ben askeri araçla gittim, köy meydanında ihtiyar dedeler oturuyordu.Köy muhtarıda 88 yaşındaydı. Selam verdim ellerini öptüm ve yanlarına oturdum. Laf lafı açtı mesele PKK kürt meselesine geldi. Bana muhtar dedi ki \\\" OĞUL BAK YUKARIDA BULUNAN DAĞ KÖYLERİNE 3-4 ASKERLE GİTME ORALAR ASLEN ERMENİ KÖYLERİDİR AMA KENDİLERİNİ ALEVİ KÜRDÜ DİYE TANITIRLAR. size zarar verebilirler onlar Kürt falan değil. Gerçek Kürt köylerinin ismini saydı 25-30 civarında onlardan zarar gelmez ama aslı ERMENİ olan ancak Alevi Kürdüyüz diye bu topraklarda kalan Ermeniler hala intikam peşindeler dedi. Bende görev dönüşü Karakol\\\'un tarihçesine baktım ve 41 tane Terör Olayının 35 tanesi hep 7-8 tane Alevi Kürdüyüz diyen Ermeni asıllı köylerin arazilerinde olmuş. Bu sebeple PKK yı çıkartanlarda aslen Ermenilerdir. Ama malesef sonradan tüm Kürt coğrafyasına atfedilmiştir.

  • Seref Han
    09.08.2013 19:29:54

    Ya hu ...Arkadaslar yorumlariniz son derece isabetsiz ve cahilane.....Ozellikle YASEMIN hanimefendinin yorumu oylesine cahilceki anlatamam. Kurtulus savasinda Kurtlerin rus ve ermeni ceteleri ile isbirligi yaptigini soyluyor. Pes diyorum....Bugun ermenilerin soykirim suclamalarinin aslinda iri boyutlu bir katliam oldugu herkesce malum ve tum bunlari yapanlar Dogudaki kurt komutanlara bagli kurt silahli gucleri ve milisleridir. Onlara cok sey borcluyuz aslinda...

  • KURMANC
    27.05.2013 22:16:45

    Düne kadar kürd yoktu şimdi 1000 yıllık beraberlikten bahsediyorsunuz işte bu sizsiniz.
    Uydurup uydurup satın cahil millet nasıl olsa alan birileri olacaktır.hakkuda demişki türkler çekik gözlü değildir vay senin yalanın batsın git orta asyaya bak bakim mongol ve çinlilere benzemiyormu çekik değilmi.anadolu türkleri herkesle karıştı ondandırki çekiklik kayboldu çoğunda.Konu aslında türk kurd değil ama sizing burda yapmak istediğiniz şey kürdlerin haklarını almasına engel olmak bahane üstüne baha

  • Kurmanc
    27.05.2013 22:11:57

    yahu bu türkler gerçekten cahil bi millet,bunlarla yaşıya yaşıya biz kurdlerede sirayet etti bu cahillik.
    birileri demişki kurdler sünnetlidir ermeniler sünnetsizdir,ama hiç bilmezki sünnet geleneği kimden geliyor,sizin o beğenmediğiniz yahudinin kutsal sayılan icadıdır ve daha bir çok şeyi yahudilerden aldınız rumlardan aldınız.böyle adamları çıkarıyorlar tvye milletin kafasını karıştıyorlar tarihiniz yalan baştan yazın bence başkalarına laf atmadan once.kürdün hakkını vermemek için bahaneler u

  • YASEMİN
    01.05.2013 21:51:29

    BEN DE ERZURUMLUYUM.VE KURTULUŞ SAVAŞINDA ERMENİLER RUSLAR İLE KÜRT ÇETELERİ İLE BİRLEŞİP KÖYLERİ BASMIŞLARDIR..

  • hakku
    22.01.2012 20:31:14

    ilkönce şu \\\'\\\'önce insan\\\'\\\' nicki ile yazı yazan zevata cevap veriyorum. Türklerin çekikliğinden bahsetmiş, hayır Türkler çekik değildir. içlerinde azda olsa çekik vardır. O nun nedenide moğollarla olan evlilikten dolayıdır. Kuzey Afganistan tarihte Güney Türkistan diye geçer. Buradaki Güney Türkistan Türkleri de çekik gözlü olmayıp Anadolu Türküne çok benzemekte olup çekik gözlü değillerdir.. Bunların yaşadığı yer Ortaasya ve Türkistan\\\'ın bir parçasıdır. Ben Türk cumhuriyetlerini yani Türkistan\\\'ı tamamen gezmiş biri olarak buraya araştırmalarımı ve gözlemlerimi yazdım. Çekik gözlü olanları Moğollarla evlilik yapanlardır. Ki bu da aynı coğrafya da yüzyıllarca yaşayan insanlar için kaçınılmaz olup. Tekrar ediyorum Türkler Çekik Gözlü Değillerdir. Zaten çin ve moğolların bulunduğu coğrafyada Türklerin benliklerini yitirmemelerinden biride çekik olmamalardır.

  • turgut
    10.01.2012 16:38:34

    ben haymanılıyım. Bizim kürtler sonradan gelenlere cel der. Büyüklere sorduğumda bınlar dönme , babaları incil okurdu derlerdi. cel dönme demekmiş. doğru imiş.

  • vanlı
    10.01.2012 13:30:49

    sagol sayın Prof. Halaçoğlu..seni seviyoruz her sözüne inanıyoruz.Haklısın hemde çokkkkk haklı.

  • Hacı Bekir
    10.01.2012 13:19:36

    Ermeniler en yeminli Kürt düşmanlarıdır. Çünkü Hamidiye alaylarının çoğu Kürt aşiretlerindendi. Ama günümüzde Ermeniler, Türkiye\\\'ye kendileri zarar veremeyecekleri için PKK\\\'yı cansiperane destekliyorlar. Paris\\\'e, Moskova\\\'ya gidin gözünüzle görün. Ne zaman ki bu PKK Ermeni ordusu yok olur gider o zaman Kürtler de rahat bir nefes alır.

  • Ahmet Erdem
    10.01.2012 12:48:38

    Ali Yavuz Dadaşlar Öz be öz Oğuz türkü dür.Provakasyon yapma Erzurumlulara Laf Söylemek senin haddine değildir

  • gerçek dadaş
    10.01.2012 12:35:29

    ali yavuz sen soyunu biliyor musun? biz Erzurum\\\'lular öz be öz Türk soyundanız, ya sen???

  • ali yavuz
    10.01.2012 12:16:20

    Erzurum, Van, Mamüretü\\\'l Aziz, Diyarbekir, Sivas, Bitlis
    30 Ekim 1918 tarihli Mondros Mütarekesinin 24. maddesinde \\\"Altı Ermeni ili\\\" olarak bahsedilmiştir.
    dadaşlar nereden gelmiş veya getirtilmiştir dersiniz.
    halaçoğlu yalan olsunda nasıl olursa olsun hezimetindedir.

  • Anadolu beyi
    10.01.2012 10:28:16

    sagol hocam ağzına sağlık..Her zaman gerçekleri söyledin. Allah senden razı olsun iyiki varsın sayın hocam.

  • Yozgatlı.
    10.01.2012 09:21:44

    Sn Halaçoğlu: Tarihi tarihçiden dinlemenin çok duğru olduğu kanaatindeyim siz doğru olanı konuşuyorsu nuz.bunların fikir değil tarihin gerçekleri olduğuna inanıyorum

  • hörmetli
    09.01.2012 19:20:33

    yorumları okuyorumda içimizde ne kadar hain var o ermeni soysuzları hallaçoğlu na saldırıyorlar kürt kimligi altında pkk lılarda ermenilerdir bakın ölen ve yakalanan şerefsizlere hepsi sürnetsizdir kürtler sünnetli ve müslümandır bu hainler kürt degildir purofösörhepsinin listesi var diyor oarı takip edeceksin devlet olarak bakalım rahat duruyorlarm

  • kürdd
    09.01.2012 17:48:39

    peh peh peh kürt düşmanı rum seni

  • kenan
    09.01.2012 17:28:00

    bakiyorum bu forumda daha cok turk dusmani vardir bakin ne alcaklar ermenlere soykrim yoktur bunar bir uydurma ermenilerden ve inperelist ulkelerden gercek budur turk halkina soykrim yapilmistir 1915-1920 binlerce turk kadin ,cocuk,yasli demiyen skatedilmisler ermeni dasnaklardan ve iskalci fransus guclerden TURKIYE CUMHRUYETI ALLAHTAN BASKA HIC BIR GUC YIKAMAS.YASASIN BUYUK TURK MILLETI.

  • dokuz köyden kovulan
    09.01.2012 12:59:32

    şimdi bunu duyan bu ermeni dönmeleri açığa çıkacakları korkusuyla hemen gider sünnet olurlar

  • hüso
    09.01.2012 12:30:34

    Molyer sen bayağı bir uçmuşsun! Kürt dediğin kelime bile 1800lerden önce geçmez ve tarihte ilk olarak ekrad adı altında zağros dağlarında geçerler ve tarihte 900 lü yıllar. Türkler ise 8000 yılllık bilinen tarihe sahiptir ve Anadolu da 7000 yıldan beri varlar. En son yapılan araştırmalarda bunu kanıtladı. Yani arapların konar göçer Türkmen ve Arap aşiretlerine verdikleri ekrad isminden binlerce sene önce. Ayrıca sizin gibilerin bu topraklara geliş tarihi 1500 lerdir, sizi Yavus başımıza bela etti zaten...

  • vartolu
    09.01.2012 10:33:30

    benim bildiğim erzurumda, muş varto da yaşayan biçok aşiret vAR ve bunlara dönmeler derler.... hepside kürtçe konuşur ve kendilerine kürt derler. ilk kürtçülük hareketleride bunlar tarafından başlatılmıştır...islamın ve türk milletinin herşeye rağmen gösterdiği hoş görü halen bunların gözümüze soka soka kürtçülük yapmasına zemin sağlamakta.. (.kürtçülüğü bile kürtlere bırakmıyorlar..) ayrıca kendimde vartolu bir kürdüm...

  • osmangazi
    09.01.2012 10:25:20

    halaçoğlu elindeki belgelere dayanarak ermeni aşiretlerin kendilerini kürt gibi göstererek burada kaldıklarını ama asla ermeniliklerinden vaz geçmediklerinden bahsetmekte.ırkçılıkla işi yok.bugün günümüzde sebatayları bilmeyen yoktur heralde.adamlar müslüman türk isimleri almışlar ve müslüman gibi görünüp gerçek inançlarını yaşamışlar.bugün doğuda kendini kürt diye lanse edip hiç kürtçe bilmeyen bdp vekilleri sizi hiç düşündürmüyomu.hocanın bahsettiği konu bugün gümüşhane ,bayburt,erzurum çevrelerindede geçerlidir.bu gerçeği anlamamk için direnmenin anlamı yoktur.hocayı yalancılıkla suçlayanlar acaba kaç sayfa kitap okudular.iftira oldunu söylemek kolay kanıtlarını ortaya koyacaksın.boş lafla bu işler olmaz.

  • BİTLİSLİ
    08.01.2012 21:49:52

    Gavur pkk ve yandaşlığı yapmayan, Vatanın ve Devletin birliğinden ve bütünlüğünden yana olan, Ayyıldızlı bayrağın altında yaşamayı şeref sayan kim olursa olsun bizim kardeşimizdir. Ancak ihanet içinde olanlar ırkı ne olursa olsun bizim düşmanlarımızdır. Kürtleri enayi yerine koyup kürtler adına fitne çıkaranlar asla kürt olamazlar. Kürtler müslümandır, imanlıdır, inançlıdır ve ihlaslıdır, gavurluk yapmazlar.

  • DeğmezBu
    08.01.2012 21:41:43

    bu adamın işi gücü yalan başka işiyok zaten Tarih ilminin Zekeriya Beyaz ı:)Kafa karıştırması için ortaya çıkartılmış ama o kadar boş konuuşuyor ki kafaya takmıyoruz bile bunun konuşmasını.bir milletin kimliğini unutması bu kadar basit mi 100 yıllık dönemde bu çok zor insan istese bile bunu zor başarır memleketinden ayrılmayacan bir de kimliğini unutacan hatırlatırlar sana hallaçoğlu:D

  • helal olsun
    08.01.2012 21:40:51

    helal olsun seni destekliyoruz

  • Tarihi Erol
    08.01.2012 21:31:57

    Halaçoğlu kesinlikle belgelere dayanarak konuşur. Anadolu ermenileri tarihte iki kere İslama sığınmışlardır birincisi Moğol İstilasında diğeri de 1915 - 24 sürecinde. Birincisinde Alevi Kültürüne diğerinde de Kürt kimliğine .

  • molyer
    08.01.2012 21:28:34

    bu yusuf halaç oğlunun soyu ya bulgardır ya çerkezdir ya rum vsss türk bile değildir yahu sana ne kürt ermeniden ırkçılık yapmak sana mı düştü be adam kürtler 70000 yıldır bu topraklarada sen önce kendin nerden geldin onu bi söyle..de herkez bilsin herkes senin gibi prof olursa vay bu ülkenin haline ......not ırkçılık yapan bizden değildir hz muhammed s.a.v..

  • Gercek
    08.01.2012 21:28:21

    Kürtler kendinizi kullandirmayin ne ermenilere nede disardaki milletlere , oyuna gelmeyin.Bu Vatanimizi hepberaber koruduk vede sehit verdik bizi yenemediler simdi birbirimize kirdirmaya calisiyorlar.

  • oguzbey
    08.01.2012 21:19:05

    birileri halaçogluna saldırıyor ve söylediklerine kuduruyorsa,bilin ki bu açıklamalar amacına ulaşacaktır..

  • metehan
    08.01.2012 21:15:40

    ermeniler fırsatını bulsa,tüm müslümanları kürt*türk demeden dograr..burada katliamdan korunmak için ,kürt adı almışlar masalına karnımız tok..mesele pkk yı kürt hareketi gibi göstererek,kürt-türk ayrımcılıgını körükleyerek bölünmeyi saglamak,bdp lilerin,erivana sürekli mavi boncuk göndermesine dikkat ediniz.neden pkk lıölü teröristlerin içinde,bulgar-sırp-rus yokta,hep ermeniler var..sonraki adım,kürtleri defedip yada dograyıp büyük ermenistan hedefine ulaşmak..bugün bitlis-van hem kürdistan,hem ermenistanın hayali haritalarında mevcut.agrı ermenistanın hayalindeki en büyük toprak..oysa orada kürtler yaşıyor.türkleri soykırımcı gösterenler,ermenilerin hocalı\\\'da hamile kadınların karnını yardıgını,kazıga oturttugunu unutmasın..hele bu memleket sahipsiz degil bilesiniz.daha kimse bismillah demedi,sabırları zorlamayın.

  • ANTALYALI
    08.01.2012 21:14:55

    100 YIL ÖNCE TÜRKMÜ VARDI TÜRK OLMAK EN AYIP SEYDI

  • pencenari
    08.01.2012 21:10:03

    ey hallaçoğlu bu soylediklerini ıspatlayamazsan namerdsin .... ıspata gelince bide kendi büyük babanın safkanını açıkla ...

  • pencenari
    08.01.2012 21:06:59

    bu hallaçoğlu denen zevat kendini bi halt sanmaya başladı ..kendisine soyleyeceğim ilk şey ..tarih taraflı ve ideolojik olmaz eksi ve artısıyla obşektif ve gerçeklere dayanmalı ..dahası ve en onemlisi kürtleri ermeni ,ermenileride kürt olarak gostermek ancak senin hallaçoğlu gibi bir faşit ırkçı fosile yakışırdı ..bu provokasyondur .. bay hallaçoğlu haddini bil ..bir ulusu boyle faşistçe yargılamak haddine düşmez ..kes sesini fosil düşünceli adam

  • Samet Demiralp
    08.01.2012 21:04:32

    Sn. Hallacoğlu\\\'nun bu bilgileri açıklaması bence yeterli ve olumlu bir gelişme değildir. Sadece ilgilenen insanların konudan küçük bir parça bilgilenmesi ile sınırlı kalacaktır. Bu konuda yapılması gereken; Türkiye Cumhuriyeti tarafından tarihçilerinin doğru bilgileri Dünya ülkelerinin en çok kullandıkları yabancı dillerde ki tercümelerini de ekleyerek Dünya\\\'ya yayınlaması gerekmektedir. İktidar uyuyor, hiç bir çalışma muhalefet partilerince de yoktur
    Maaşları için kafaları 15 dakika birleşir

  • önce insan
    08.01.2012 21:01:47

    Benim bildiğim has türkler orta asya dadır. Çekik gözleriniz neden düzelmiş acaba? Kendi soylarınızı neden araştırmıyorsunuz da takmışsınız kürt ve ermeni soylarına!!!!!

  • Azad
    08.01.2012 21:01:22

    Uzun süreli ve yoğun araştırmaların sonucunda belgelere dayalı konuşuyor HALAÇOĞLU, özellikle kendine \\\"alevi kürt\\\" tanımlaması yapan insanların kürtleşmiş ermeni oldukları konusu tartışmaya değer ve belgeleri mevcut olan bir konudur. Bunu faşistlikle veya ırkçılıkla suçlayarak değerini düşüreceğini zannedenler sadece kendilerini kandırırlar. Türklerin ne ermenilere ne kürtlere ne çerkezlere vs vs ihtiyacı yoktur zaten dünyada yeterince Türk vardır.

  • yörük
    08.01.2012 20:45:38

    12 tane dedesini sayıyormuş :D Türkmen aşiretine mensubum.Dedelerimin nereden anadoluya geldiklerini hangi geçiş yollarını kullandıklarını nerelerde durduklarını bile biliyorum.Bunuda geçiyim evimizde dedelerimin el yazması kitapları var.İşine canım.

  • ......... ..............
    08.01.2012 20:44:03

    sağduyulu olalııııııımmm,hainliklere pirim vermeyeliiiiimmmmm.bu torpaklar hepimiziiiiiiiinnnnnn.bilimden uzak durmayalııııııımmmm.kimse katogorize olmuyor,gerçeklikler ortaya çıkıyoooooorrr......

  • vatan
    08.01.2012 20:33:41

    öldürülen pkklardan belli değilmi çoğu sünnetsiz akıllı olun kürt kardeşlerim kendinizi daha fazla kullandırtmayın

  • gözepeli
    08.01.2012 20:27:23

    ayrıntı şurda daha önce kürt yok diyenlerin başında idi hallaçoğlu şimdi kendini kürt adleden ermeniler var diyo istanbuldaki ermeniler biz türk üz diyo eee ne olacak... dogu cephesinde ermenilere karşı.. izmirli antalyalı kütahyalı samsunlu canakkaleli burdurlu.vs vs. batı ve orta anadolu insanlarımı savaştı birde onu söyle . söylede millet öğrensin... ermeniler doğuda kürtlerle savaşmıştır ... kürtler bu ülke toprakları için ermenilerle savaşmış ve kurtuluş şavaşında ilk kazanıgı cephe doğu cephesi dir... ha birde sarıkamış harekatında ölenaskerleri %90 kürt tür araştımak örnekmek basit daha basit olanı öğrenmeden yorumlamak

  • baran
    08.01.2012 20:18:01

    Hiç bir ırk öbüründen üstün olamaz.300 tane bulgar koskoca taburunuzu selimiye ye kadar kovaladı.Onuda söyleyin.

  • farkeder mi...
    08.01.2012 20:15:51

    arkadaşlar,allah aşkına aklı selim olun .ben ırkımı tam bilemiyorum ama kendimi önce insan sonra vatansever müslüman, olarak tanımlayabilirim.bildiğim gerçeklik bu vatan sınırlarında yaşayan her insanında kendini tanımlama hakkının olduğudur.tek bildiğim diğer şeyde hainliğin affedilemez olduğu,şu sıralar en hain varlığın pkk olduğu ve bunlarında hangi düzene hizmet ettiğidir.bu topraklar hepimizin.en bilindik şekliyle onbeşbin yıllık vatan.özetle bu topraklarda herkim yaşıyorsa bu topraklar onundur.bir zarar gelirse hepimizin canı yanıyor.nolur nolur hainlik yapmayalım ,uzmanlarda heryönüyle açıklamaya çalışıyorlar.elbet hataları eksikleri olacaktır.bizde bunlara daha olgun bakmaya çalışırsak herkes kazanır.geleceğimizde.......

  • halo
    08.01.2012 20:15:18

    bunların hepsini ermenistana göndermek lazım .

  • vurdu gol oldu
    08.01.2012 20:14:02

    sipiker biraz geçiştirmeye mi çalışyor bana mı öyle geldi?

  • Gökhan Çavuşoğlu
    08.01.2012 20:11:13

    Sayın Hallaçoğlu lütfen bunları meclis kürsüsünden açıklasın. Vatansever bir bilen için bu bir görevdir.

  • BOŞ İŞLER
    08.01.2012 20:09:46

    HOCAM DAHA ÖNCEDE KÜRT YOKTUR DİYEN PROFESÖRLER VARDI ACABA HANGİNİZ YALAN KONUŞUYORSUNUZ.ONLARMI SİZMİ.

  • Erzincanlı
    08.01.2012 20:05:04

    Kesinlikle katılıyorum. o bölgelerde yıllarca çalıştım. bazı kürt köylerinde yeni doğan çocuğu yıkarlar. uzun ömürlü olsun diye. ve ilk banyodan sonra 40 gün yıkamazlar. aynı vaftize benzettim ben ... ya da tokat yiyen çocuk öteki yanağını döner ve vur da muradıma ereyim der. aynı Hristiyanlarda olduğu gibi. ve bunlar camiye gidiyorlar.

  • ilhami Albayrak
    08.01.2012 19:56:17

    Daha da fazlası var bilinen!

  • hıdır aydın
    08.01.2012 19:51:24

    2. abdülhamit annesıda ermeni virjin daha sonra tirimülgan sultan ismini aldı ermeniler kötümü neden abdülhamit neden ermenı klızıyla evlendi

  • kelareş
    08.01.2012 19:47:15

    aferin sana kendi soyunuda araştırdınmı

  • CİZRE
    08.01.2012 19:44:08

    tayanlar ermenimiymiş yaw,vallahi çok güldüm yıllardır tayan komşularımız meğer ermeniymiş,dangalağın biride hakkaride çok sayıda kilise kalıntısı varmışta beni çok düşündürdüydü diye yazmış ALLAH akıl fikir versin))))

  • vatanını seven kürt oğlu kürt
    08.01.2012 19:39:48

    Hainlerin nasırına bastınız,nasılda cıyak cıyak ediyorlar

  • ATA
    08.01.2012 19:32:50

    Doğuda ve G.Doğuda kanla ve zorbalıkla Kürtleştirilmiş Türkmen aşiretlerini de söyle sayın Halaçoğlu,gerçek Kürt nüfusu ne kadarmış öğrenelim.

  • MANAS
    08.01.2012 19:29:56

    adanalı ermeni olduğunu bilmek ağırınamı gitti sizler asırlardan beri var olan asalak bir toplumun üyelerisiniz hür yaiadığınız TÜRK toplumunun kıymetini bilin illaki bildirmek için kafanıza vuran birinin çıkmasınımı bekliyorsunuz

  • emir
    08.01.2012 19:25:15

    bilimsel olarak ispatlanmalı gerekirse dna testleri yapılmalı

  • mahmuz
    08.01.2012 19:21:45

    pkk lı ermeniler geçmişinizi inkar etmeyin

  • osmanlı arşivi
    08.01.2012 19:16:47

    dogru söylüyür hala bizim buralarda o zamanlardan kalan bir ata sözü var kürtlere söylenen: ERMENİ KILIKLI...

  • kanıt
    08.01.2012 19:13:37

    bu konuda çok araştırma yaptım söylediklerine katılıyorum hatta tunceli ve erzincandaki aleviler de ermenidir. bunu kendileri bile bilmiyor türkiyede ermeni olarak yaşayamıyacaklarını bildikleri için ya kürt yada alevi olmayı secmişlerdir zaman içinde çoçuklarını bile bu durumu anlatamadıkları için kendi ırklarını bile unutmuşlardır...

  • gokhann
    08.01.2012 19:04:35

    pkk nın içinde ermeni çok da ondan söylemiştir.asala gitti pkk geldi gibisinden,yoksa kürt kürttür,türk türktür .mühim olan birlik beraberlik,

  • özer
    08.01.2012 18:54:05

    sayin halacoglu kürt realitesini kabullenmissiniz kiskacami girdi türkieye...onlar zaten kürtü ne kimlik degisikliginden bahs ediyorsunuz...

  • MELİH2003
    08.01.2012 18:52:09

    ŞUAN TÜRKİYEDE KENDİNİ TÜRK SAYANLARA KARŞI BİR ASİMİLASYON VAR TARİH BOYUNCA TÜRKLER MAHİYETİNDEKİ MİLLETLERİ KALKINDIRMAK İÇİN ÇABALAŞMIŞ AMA KENDİNİ İHMAL ETMİŞTİR.....

  • batur
    08.01.2012 18:49:47

    adanalı çok saf ve garibansın ideolojin çok zayıf çok erkmek yemen gerekiyor güldürüyorsun insanı

  • Temel Yaşar
    08.01.2012 18:42:03

    KAÇIMIZ BİLİYORUZ?
    KENDİNİ KÜRT OLARAK TANITAN 20 AŞİRET ÜLKEMİZDE YAŞIYOR.

  • YORUMLLARIN HEPSİNİ OKUYUN :D
    08.01.2012 18:34:29

    komedisiniz valla cahillik kötü bir şey birde şu faşist yakıştırmasını yapıyorlarya kendilerine hiç bakmadan. pkk ya destek verenlerin çekirdeği ermeni asıllı kürt adını kullananlardır etrafındakilerde cahili cühalalardır. benim bu yazdığıma küfür etmeden önce git idrisi bitlisiyi araştır ve türkle kürdün geçmişini anla. sonra ne demek istersen de eskiden sağ sol laik antilaik sonra türk kürt; devam... hasta adam hep hasta kalsın. zaten ömür 60 sene gerçekleri görmek için fazla beklemeye gerek yok ama gördükten sonra ah vah dememek lazım tavsiyem okuyun araştırın ama tek pencereden değil duvarları yıkında bakın ....

  • eslem
    08.01.2012 18:32:55

    pkk lılar ve ermeniler birbirine acayip benziyor sima olarak biribirinden farkları yoktur

  • sağduyu
    08.01.2012 18:23:57

    Hallaçoğlunun tarih bilgisine her zaman hayranlık duydum ve duymaya devam ediyorum. Bazı insanlar kendilerini gizlese de tarihçiler bunları deşifre ettikçe doğudaki gerçek kürtler bunları gördükçe dağdakilerin kimler olduğunu göreceklerdir.

  • ŞRFLİ HER MLLT DOST
    08.01.2012 18:14:04

    insanı insandan ayımak en adi suçtur ama ülke güçlü iken bütün nimetlerinden faydalananlar ülkezora girdiği zaman arkadan vuranlar ülkesine silah çekenler bu insanlara zulmedenler en şerefsiz olanlardır anlayana sivrisinek saz...

  • TÜRK
    08.01.2012 18:12:39

    BU ADAM ÇOK YALAN SÖLÜYOR. KATLİAMI ÖRTMEYE ÇALIŞIYOR

  • bistuyek
    08.01.2012 17:50:21

    adama bak zavvalı ermeniler hayatta kalmak için soylarını dinlerini inkar etmiş bizde biliyoruz.yoksa katledilecektiler.ama bu kendine prof diyen adam yalan söylüyor.çünkü saydı aşiretlerden çoğundan arkadaşım var ve hepsi kürt.adam kim bilir neresinden uyduruyor

  • kıvırma
    08.01.2012 17:47:22

    sakın tc devletinin saldırsından dolayı kendilerini öyle adlandırmış olmasınlar

  • özlem
    08.01.2012 17:45:12

    bu adam kabil bizde habil soyundanız...

  • aydın yalova
    08.01.2012 17:36:19

    memleketimin kürdüne can feda AMA tehcir zamanı ve öncesinden korunmak amacı ve TÜRKİYE ÜZERİNDEKİ KİNLERİNİ KUSMAK amacıyla kürt kimliğine bürünen ermeniler ,PKK yı kurmuşlardır ...kurmadan öncede,atalarının ERZİNCAN,SİVAS,ERZURUM ,YOZGAT VE VAN GİBİ birtakım illerde bıraktıkları altınları ,özellikle,1960ve 1975 yılları arasında çıkarıp götürmüşlerdir.dolayısıyla her kürt ermeni dönmesidir diyemeyiz.bu,vatanını seven,vergisini veren kürt kardeşlerimizi üzer...

  • NKAAN
    08.01.2012 17:31:08

    yalan ya turklerden korunmak icin kurtlesmisler , cunku kurtlerde illaki kurt ve musluman olucan diye bisey yok ama turklerde turk ve musluman olucak diyorlaR ,

  • bunela
    08.01.2012 17:28:24

    bu kadar kolpa tarihçi olmaz... hepsinin ayagı taşa takılıp öldüler. heheheh komik adam yalaçoglu

  • misafir
    08.01.2012 17:27:51

    çok özgurluk verdınız ya sana ne bundan olum sen kendıne bak..

  • SUMBASLI
    08.01.2012 17:26:28

    EN ÇOK ERMENİ DE TUNCELİ DE SANIRIM

  • kürkçü
    08.01.2012 17:22:36

    ay kürtler kadar başınıza taş düşsün eskiden kürt yok derlerdi şimdide bunu buldular bide adamın isminin önünde prof var yazık batsın bu özel üniversiteler kahrolsun faşizim

  • said
    08.01.2012 17:17:13

    ozan mert!! inançlı bir ermeni olmak senin gibi müslüman olmaktan daha iyidir emin ol sen....yeter rumuzlu arkadaş sen kaç atanı sayabiliyorsun?

  • misafir
    08.01.2012 17:04:56

    sana neki,bırak insanlar kendileri nasıl görüyorsa öyledir.senden izin alacak helleri yokya.,

  • yeter
    08.01.2012 16:56:54

    Halaç oğlu konuş da soysuzlar bilinsin.

  • ADANALI
    08.01.2012 16:46:47

    NİYE TÜRKİYEDE TÜRK MÜ VAR ANASINI SATIM BAŞKALRI KENDİLERİNİ KÜRT HİSSEDİNCE ZORUNUZA GİDİYOR AMA BİR ARAP BİR BOŞNAK BİR ARNAVUT BİR LAZ BİR ÇERKEZ BİR KÜRT BİR ROMEN BİR BULGAR BİR GÜRCÜ,TÜRKÜM DİYİNCE SEVİNİYORSUNUZ. TÜRKİYEDE GERÇEKTEN TÜRKLER AZINLIK NÜFUSTA AMA HEPSİ ASİMİLE OLMUŞ. YKARDA SAYDIĞIM İ,NSANLAR KENDİLERİNİ TÜRK SANIYORLAR. AMA BAŞKALARI KENDİNİ BAŞKA BİR MİLLETTEN HİSSEDİNCE DEMEDİK SÖZ BIRAKMIYORSUNUZ.

  • tt
    08.01.2012 16:43:29

    halaç oğlu doğru söylüyor okudu şeyler osmanlı arşivleri

  • mahmuz
    08.01.2012 16:41:35

    aslınızı inkar etmeyiniz.

  • BOŞ
    08.01.2012 16:41:34

    SAYSANA O ZAMAN ..12 DEDESİNİ SAYIYOMUŞŞŞŞ KANDIRMIŞ SENİ DEDELERİN..SEN PKK YA DESTEK OLUYONMU OLMUYON MU ONU SÖYLE BANA İSTER ERMENİ OL İSTER KÜRT

  • ÇIĞIR
    08.01.2012 16:40:28

    helal olsun hocam bazıları neredeyse ermeni olmas da ermeni olmayı müslüman olmaya tercih ediyorlar ne diyelim\\\'\\\' kişi sevdiği lie beraber haşrolunacak

  • azad
    08.01.2012 16:39:21

    ileri zekalı kendilerini Kürt olarak tanıtıyorlar etrafındakİ Kürtlerden zarar görmemek için etrafındakİ Kürtler de onların ermeni olduğunu bilmiyorlar deyil mi bize demogoji yapma ................

  • kim bölücü
    08.01.2012 16:36:59

    bu adam neden türkiye deki tüm ermenilerin yerlerini hatta köylerine kadar arastirma geregi duymus, yeni bir katliam mi yapmayi düsünüyor, bu bölücülük degil mi

  • kimliğin ne önemi var
    08.01.2012 16:04:34

    Askerlik yaptıgım ilde köy dolmusunda yanımda oturan biri hoca sizin köylüler kürt değil asıl kürt biziz onlar ermeni deyince ya sus demiştim.Adam ısrarla gercekten istersen git onlara sor dedi.Aradan aylar geçince nasılsa konu açıldı bizde evlerınde misafirdik o sözün dogru olup olmadıgını sorduk dogru oldugunu kendılerının ermeni olduklarını söyleedi ama ilginç olan bu adamlar kürtçe konusup namaz kılıyorlar ve pkk ya destek veriyorlar

  • roniy
    08.01.2012 15:55:45

    ben bir kürdüm ve tam 12 tane dedemi bakın dedemi sayabiliyorum ve bu bölgede herkes benim gibi neredeyse ve benim nereden geldiğim belli yusuf bey sayabiliyormu 3 den fazla dedesini :))
    sayamaz..

  • yurtaş
    08.01.2012 15:55:13

    en büyük hesaplaşma ahiret günü olacaktır insanlar kendilerini nasıl görürlerse görsünler onların temel hakları bellidir.Allah bizi kürt veya türk yada başka birşekilde yaratmış Allaha koşulsuz teslim olmak gerek hiçbir ırk üstün değil türklerde kürtlerde başkalrıda ama yıllarca ben kürdüm diyenlere eziyet edip insanların mücadelesini dağa yönlendiren ve terörü hortlatan zihniyet kutsal devlet anlayışı güdenler Allah\\\'ın vermiş olduğu temel hakları kabul etmedikçe terör devam eder bu terör sonunda Allaha iman etmiş ümetçi anlayışı savunan insanların duyarlılığı ile son bulur çünkü herhangi bir toplumun hakını vermek bölünmek değildir düşünün osmanlıyı bu gun amerikayı her millet vardı var ama kimse kimliklerden korkmuyor

  • aadas
    08.01.2012 15:53:42

    Ne fark eder...Kürt,ermeni,türkk..

  • türk tarihi
    08.01.2012 15:52:43

    sormazlar mı bukadar kürt olmuşlar ise ne kadarı türk olmuş.unutmayın kürtlere ermeni demek istiyırsan eğer .türkler kürtlerden katkat daha fazla ermenidir ve ermeni türk vardır.kürtler türklerden önce müslüman olmuşlar türklere hocalık etmişler. hocalarınıza karşı biraz saygılı olun. hocandan size nasihat ermeniyi yaratanda alllahtır.

  • hüseyin
    08.01.2012 15:51:55

    normaldir, cüni türkler ermenileri soykirima ugrattigi zaman bazi ermenilere kürtler sahip cikip ve saklamislardir. dolayisiyla 20 ermeni asireti kendi kürt görmesi normaldir

  • kahramanşehirli
    08.01.2012 15:48:46

    bazıları yusuf hocanın aslı ne demiş aslı oğuzun avşar boyudur adana tufanbeyliden.Hocanın aslı ney diyenler kendi aslını açıklasın dedelerinden ileri gidemezler

  • berlinli
    08.01.2012 15:46:30

    altina imzami atarim ayrica türkmen olan kürtlesen asiretlerde var

  • adalet
    08.01.2012 15:43:50

    zaten yeryüzündeki en kutsal millet türkler günahsızlar yeter artık bu faşizm i bırakalım biraz öz eleştiri yapabilelim...

  • Kanı bozuk Batı
    08.01.2012 15:43:27

    93 harbinden itibaren Kafkaslardan ve doğu anadolu bölgesinden milyonlarca Türk anadoluya göçetmiş ama çoğu yolda şehit düşmüştür.Şehit edenler ise emperyalizmin uşağı ermeni ceteleridir.Bunun hesabı sorulmalıdır.İngilterenin arap yarımadasında bir havuzda aşırı klorle sağır,kör ettiği ve sonunda şehit olan binlerce mehmetçiğimin hesabını kim soracak.balkanlardan anadoluya göçederken yolda rum,sırp ve bulgar ceteleri tarafından şehit edilen binlerce insanımızın hesabı sorulmalıdır.Özetle bu coğrafyada ağlayan rumunda,ermenininde,bulgarında,sırpında,arapında,kürtünde ve Türkünde gerçek katilleri İngilterenin başını cektiği Fransa ve Ruslardır.Ey Rumlar,ey Ermeniler,ey Araplar ve ey Türkler sizlerin ağlamanızdan,mağdur edilmenizden,kanınızın dökülmesinden işte yukarıda söylediğim kansızlar sorumludur.Eğer hesap soracaksanız işte bu zalimlerden hesap sorunuz.Dün türke karşı ermeniyi,rumu ,bulgarı,sırpı kullanan zalimler şimdide bu kan emiciler bir kısım kürtleri kullanıyorlar.Diyapağanın torunları bu oyunu bozacaklardır.Aynen kurtuluş savaşında emperyalizmin oyununu bozduğumuz gibi.

  • insan
    08.01.2012 15:41:50

    kimin profu olduğu belli ...

  • erdem
    08.01.2012 15:38:39

    ne diyeyim allah akıl fikir versin böylelerine..profesör olmuş ama adam olamamış..
    bu tür iddiaların tümünde kürtleri yok saymaya yönelik denklemlerin oluşturulmaya çalışılması gözden kaçmamalı..Kürt vardır ve devlet haline gelecektir..sonra görüşürüz..

  • yunus
    08.01.2012 15:35:56

    sayın hocam elindeki delillerle tüm gerçekleri su yüzüne çıkarmıştır.daha önce görev yapmış oldugu makamda bu gerçekler tamamen belgeleri ile kayıtları mevcuttur.bölücü terör örgütünün amacıda rus ordusu ile işbirliği yaparak türkleri katletmek isteyen ermenilerin kinleri halen geçmediğinden terör örgütleri kurarak vede onları destekleyen dış güçlerin (örneğin fransa) yardımıyla türkiyemizi kan gölüne çevirmek istemeleridir.bu düşüncelerinden hiç bir zaman vazgeçmediler ve vaz geçmeyeceklerdir.bizler türk milleti olarak çok uyanık olmamız gerekmektedir.ayrıca kürt kardeşlerimizide kendilerine alet etmektedirler.

  • salihelmas
    08.01.2012 15:27:00

    orhan pamuk dinlesin

  • ismail
    08.01.2012 15:22:26

    herkesi dogru sekılde arastırmak lazım kimin kime hizmet ettigini nasıl beklenti icinde olduklarını bilmek lazım türkiye karışık millet var dogru olabilir

  • cücükler
    08.01.2012 15:21:38

    lan içimizdeki ermeniler ne gocunuyorsunuz korktunuzmu trivililer..nasılda üşüştünüz at sinegi gb buraya hocam agzına saglık biz zaten bunları biliyorduk saolasın

  • yildirim
    08.01.2012 15:20:56

    allah akil fikir versin hani kürt diye bir sey yoktu. kürt asiretlerin saldirisina ugramislar diyosun. cehalet ne kötü sey... hele diploma da varsa...

  • efe
    08.01.2012 15:14:19

    kimliklerini niye saklamislar biliyormusunuz.Katlettikleri turklerin korkusuna,

  • s,ee
    08.01.2012 15:12:26

    ulan siz önce kımız içtiğiniz barbaristanı anlatın

  • kürt
    08.01.2012 15:00:58

    Hadi ordan ermeni soykırmınıda kürtler yaptı de olsun bitsin..!!! Ermenileri katledenlerin kimler olduğu belli kürtleride!!!

  • ahmet
    08.01.2012 15:00:31

    bu adam sallıyor tayanlar şırnak cizre silopi üçgeninde yaşayan ve çoğınluğu suriyede bulunan arap kökenli fakat kürtlerin arasında kalarak asimile olmuş bir büyük aşirettir.bu bölgede ermeni kökenli bir kaç aile dışında kimse kalmamıştır.buranın ermenilerin köyleri boş ve şuan avrupada yaşıyorlar.

  • ilyas yazıcı
    08.01.2012 14:58:19

    ben bir tarih öğretmeniyim.konuyu biliyorum.sadece insanlara anlayış göstermek için gerçeklerı yıllarca görmemezlikten geldik.şimdi gerçekler belgeleriyle söylenince niçin infial gösteriliyor.her gerçek apaçık söylenmeli.bu kimseye zarar vermez.herkes gerçek kimliğini bilir ve bunu saklamaya gerek duymaz.yanlış olan gerçek kimliklerin saklanmasıdır.birlikte yaşamak arzusu önemlidir.herkesi kendimiz kadar seversek sorun kalmaz.türk milleti bu hoşgrüye sahip bir millettir.herkesi kendisi ile bir kabül eder.ayrılıkta yarar yoktur.inkar çözüm değildir.saklamak yakışıksız olur.herkesi seviyorum birlikten yana olduğumu söylüyorum.saygı ve sevgiye davet ediyorum.hakaret kimseyı yüceltmez aksine küçültür.

  • ozan mert
    08.01.2012 14:58:09

    \\\"kahrolsun ırkçı faşistler\\\" rumuzlu yazan arkadaş...; sende mi ermenisin?

  • bu adamın derdi birilerini deşifre edip ermeni diye lanse et
    08.01.2012 14:57:47

    halaçoğlunun demek istediğini anlıyamayan yaa bu adam faşistlik yapıyo diyen fındık beyinliler bu adamın dediği şey şudur elin ermenisi gelip burada ben kürdüm hakkımı arıyorum diyip bölücülük yapıyo bunlar kürt değil aslı ermeni ermeni diyo

  • ŞERİF BİNGAZİ
    08.01.2012 14:56:46

    TÜRKLER SOYKIRIM YAPSAYDI ARŞİVLERİ AÇALIM DERMİYDİ.HOCA KENDİ ARŞİVİMİZDEN DEĞİL DİĞER ÜLKELERİN ARŞİVİNDEN ÖRNEK GÖSTERİYOR.O ZAMAN TÜM ARŞİVLERE GÖRE ERMENİLERDE KENDİ ARŞİVİNİ AÇSIN HODRİ MEYDAN O ZAMAN SİZİN GERÇEK NİYETİNİ ORTAYA ÇIKAR.HOCAMIZI DESTEKLİYORUZ

  • kürtoğlu kürt
    08.01.2012 14:55:24

    zaten tipleri kürde benzemiyor..


  • insanlık
    08.01.2012 14:53:47

    sen ermenilere de kürtlerde kurban ol senin olduğun bir ülkede yaşadığım için utanıyorum ...

  • Aydin
    08.01.2012 14:53:42

    BDP\\\'nin icine girin, bakin; hepsi orada.

  • sami samimi
    08.01.2012 14:53:22

    hani kurt yoktu? ayrica neden kimlikerini degistirmek zorunda kaldilar? turkum diyen cripto sebataist yahudileride aciklasana hallacoglu .

  • Coskun
    08.01.2012 14:47:18

    Yahu millet baska bir yerinden dinliyor galiba, ne diyor hocamiz kürtlerden korunmak icin kendilerini kürt gibi gösterdiler diye, isine gelmeyenleri duymadiklari icin agzi olan konusuyor.

  • şener şeneryan
    08.01.2012 14:45:38

    yazıklar olsun kimliklerfini terk etmek zorunda kalıyor ve sen onları suçluyorsun

  • bozoklu
    08.01.2012 14:44:32

    hocamız tam bir tarih pröfösörü....Ve gerçekleri açıklıyor ve birtakım insancıklar rahatsızlık duyuyor gerçekleri duymaktan..Güneş balçıkla sıvanmaz.....Tebrikler hocam....

  • Hakan
    08.01.2012 14:43:28

    Yusuf Hocam bu bilgileri sadece şimdi söylemiyor Türk Tarih Kurumu Başkanıyken de bu bilgileri hep söylemiştir ve bu söylediklerini hep delillere dayandırarak söylemiştir. Amerikan Arşiv Belgeleri, Rus Arşiv Belgeleri de bunlar için kanıt olarak duruyor. Bilmiyorum farkındamısınız ama son 2 - 3 yıldır bazı vatandaşlarımız ben Ermeni Kökenli olduğumu öğrendim şimdi Ermeni vatandaşlığına geçiyorum ve dinimide değiştiriyorum diye haberlere çıkmıştır. Dikkatli vatandaşlarımız görmüşlerdir!!!

  • kahrolsun ırkçı faşistler
    08.01.2012 14:42:23

    yürü git lan işine. sen kendini kürtlerden daha mı akıllı zannediyon. eline hangi şerfsiz kağıt vermişse onu okuyon. kürtler yedi ceddini bütün fertlerini komşusunu ; köylüsünü v.s. etrafındakileri hepsini senden iyi biliyor. sen git kendi soyunu araştır..

  • polis
    08.01.2012 14:42:11

    bakın beyler hoşunuza gitsede gitmesede askere kurşun sıkan benemazların çoğu ermenidir.kürt değildir benim kürt kardeşim bana kurşun sıkmaz kürt müslümandır. müslüman olmayanların hepsi ermenidir.bunu laf olsun diye söylemiyorum.kürtler malesef kullanıldı.aponun gerek ismi ermeni ismi olup aslen şam ermenisidir.mahkemede ne dedi ermeni ben şeyh saitin devamıyım benide onun gibi kullandılar.bu senin salaklığın sürdükçe yanlış anlama kürt kardeşim bu mesele sürer gider.biz sizi koruyoruz bu vatan için şehit veren biziz malesef kürt kardeşim senin o halk oyunların bile ermeni halayıdır inanmıyorsan ermenistanı mercek altına al.o söylediğin kürtçe ermenice farsça türkçe arapça karışımı bir dildir. ama dildir saygı duyarım.sen bilki Türke kurşun sıkmanın bu dünyadada karşılığı vardır ama ahirette Peygamberin karşısında ne yapacaksınız bilmem.kürt müslümandır tekrar söylüyorum müslüman müslümanın kardeşidir.kürt türkün kardeşidir.askere polise kurşun sıkılması kürtün işine değil amerikanın silah satıcılarının ve ab nin işine gelir seni kullanıyorlar.

  • memo.
    08.01.2012 14:41:53

    senin ırkın ne acaba çok merak ediyorum ya rumdur yada.sırptır.

  • aytekin
    08.01.2012 14:39:18

    kendını kürt olarak tanıtıp hakkımızı ıstıyoruz bagıran ve ülkeyı bölmeye calısanların aslında kımler oldugunu kanıtlamaya calısıyor hocamız izleyın de bıseyler ogrenın sacma sapan yorumlar yapmayın...

  • yoldaş
    08.01.2012 14:36:42

    çok cahil bir adam

  • aklı selim
    08.01.2012 14:31:25

    zaten öldürülen ppk lardan beli degimi,bunu herkes bilyor,tek bilmeyen bilmek istemeyen bdp,liler,çünkü onlarda onlardan,gercekler acı amabunuda söylek gerekli.

  • ozturkkkkkkkkkk
    08.01.2012 14:29:57

    bdp yide yoneten bunlar degilmi uzun lafin kisasi yazik kurtduzdiye kurtlerimi kullanmis oluyor lar

  • TurkCan
    08.01.2012 14:29:39

    Hocam Dogrulari anlatinca Hainlerin Maskeleri dusmesin diye bazi yorumcular is basinda ,hahaha yazik sizin halinize iki yuzlu mahluklar siziiii

  • kayserili38
    08.01.2012 14:23:23

    adamsın adam

  • Müslüman
    08.01.2012 14:21:49

    senin gibi faşistlerden k0rktukları için bu y0la başvuruy0lar,sayın hallaç0ğlu!!!! ne yani bize yalan söylediler diye bu aşiretleri öldürelim mi şimdi ? bir milletvekili vede tarih kurumunun başkanlığını yapmış bir insan nasıl insanları açık hedef gösteriy0r alın bakın..

  • serhat
    08.01.2012 14:16:25

    Starklar, Lenistirlar:)))))

  • Serhatyan!
    08.01.2012 14:14:56

    Hocadan anladığım..
    1- Adamlar soykırımdan kurtulmak için kendilerini Kürt olarak tanıtmış.. Yani Hocamız aslında bir soykırım olduğunu kabul ediyor..
    2- Bunlar bir sabah uyanıp biz Kürt Aşiretiyiz demişler, çevredeki herkeste buna inanmış..
    3- Hoca sen ne diyorsun anlamadık..

  • kürdu
    08.01.2012 14:14:11

    ona bakılırsa hepimiz biraz ermeni biraz arap biraz farsız olan bırakın alavere dalevereyi birilerini küçümseyip az göstermekten bıkmadınızmı burda üstü kapalı konuşan bu şahıs ermeni soykırımınıda destekler biçimde konuşuo bilmem farkındamı suç içerikli konuşmadır bu

  • cnrk
    08.01.2012 14:13:43

    kafatasla ne alaka sen biraz kitap oku da doğru anla.

  • solduyu
    08.01.2012 14:09:36

    kendilerini gizleme nedenini hoca efendi saldırılara karşı diyor. başka söze gerek yok.

  • Aras
    08.01.2012 14:09:14

    iste kurt turkun arasini vuran ikiyuzlu ermeniler

  • yusuf yusuf
    08.01.2012 14:08:28

    İyide güzel hocam bu insanlar neden kendilerini gizlemek zorunda kalmışlar?

  • AVE
    08.01.2012 14:04:19

    Türkiye\\\'deki tüm olaylar gibi herkes biliyor kimse konuşmuyor.

  • cumhur
    08.01.2012 14:04:04

    2008 yılında hakkari turizm md.den aldığımız hakkarideki kilise sayısı(yıkık dökük-eskide olsa) bizleri şaşırtmış ve bazı gerçeklerle yüzleştirmişti, terörün bu bölgede canlı kalması da aynı gerçekler üzerinde düşünmeye sevketmişti...vesselam...

  • ne mutlu türküm diyene
    08.01.2012 14:03:57

    niye gocunuyorsunuz lan ermeni kalıntıları.

  • ramazan tatar
    08.01.2012 14:00:23

    Fircan ALKİN ne oldu gizli ermeniydiniz ,kürt olmadığınız ortaya çıkınca zorunamı gitti oğlum bende kürdüm hiçbir kürt askere kurşun sıkmaz

  • GERÇEK
    08.01.2012 13:58:08

    SAYIN HALAÇOĞLU BELGELER IŞIĞINDA KONUŞMUŞ..BUNUN NERESİ FAŞİSTLİK Kİ..ASIL FAŞİSTLİK KÜRDÜM DEYİP DAĞA ÇIKARAK ONBİNLERCE VATANDAŞIMIZI KATLETMEKTİR..

  • harun
    08.01.2012 13:57:58

    kürt ermeni. türk düşmanları

  • ne salakça
    08.01.2012 13:57:30

    bu ne kafar saçma yıllrdır toplumlar birbirne karıştıı ona bakarsan kürt olupta türk olduklrını söleyen yüzlerce insan war işiniz gücünüz kafatasçı bir siyaset ...faşistsiniz..

  • mbg
    08.01.2012 13:57:22

    ya insana saygınız hadi mhp ye tahamülünüz yok bari bilime saygınız olsun bu sorun sadece mhp nin değil herkesin sorunu şu yorum yazanlar

  • mm
    08.01.2012 13:57:00

    sen asıl türklüğünü sorgula

  • ermeni kürt
    08.01.2012 13:50:49

    kürt aşiretlerinin saldırılarından çok sizin ve devletinizin saldırı ve katliamlarına kalmasınlar çarpıtma konusunda ustasınız ama bize yutturamazsınız aklınız yetmez buna

  • gerçek
    08.01.2012 13:49:37

    Deşifre yapılmasına devam. Kürtler, kimler tarafından kullanıldıklarını anlayana kadar.

  • efef
    08.01.2012 13:44:50

    sen ne demek istiyon ya kem küm falan filan....

  • Fircan Alkin